Проект рішення “Про звіт директора КП «Овруч» Овруцької міської ради щодо виконання фінансового плану і результати діяльності за 2016 рік та перспективний план роботи підприємства на 2017 рік.”

ПРОЕКТ

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Двадцять  четверта  сесії                                                               VІІ скликання

Від  02 березня 2017 року          № ____

Про звіт директора КП «Овруч»
Овруцької міської ради щодо виконання
фінансового плану і результати діяльності
за 2016 рік та перспективний план роботи

підприємства на 2017 рік.

Заслухавши та обговоривши інформацію директора КП «Овруч» Дуба А.І. про виконання фінансового плану і результати діяльності КП «Овруч» за 2016 рік та перспективний план роботи підприємства на 2017 рік, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації спільного засідання постійних депутатських комісій міської ради від 24.02.2017 року, міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Інформацію директора КП «Овруч» Овруцької міської ради Дуба П.А. про виконання фінансового плану прийняти до відома.
  2. Затвердити перспективний план роботи підприємства на 2017 рік (додаток №1) схвалити та винести на розгляд чергової сесії міської ради.
  3. Директору КП «Овруч» Овруцької міської ради Дубу А.І.:

3.1. Щоквартально звітувати про результати господарської діяльності підприємства та виконання фінансового плану на 2017 рік пленарних засіданнях сесії міської ради та висвітлювати в засобах масової інформації згідно рішення сесії Овруцької міської ради від 31.01.2017 року № 700 «Про затвердження Порядку інформування про діяльність комунальних підприємств Овруцької міської ради».

3.2. Забезпечити виконання у повному обсязі рішення виконкому міської ради від 25.01.2017 року №5 «Про розгляд наданих економічно-правових послуг щодо обґрунтованості тарифів на житлово – комунальні послуги».

  1. Керівник КП «Овруч» (Дуб А.І.) та інші матеріально відповідальні особи підприємства несуть персональну відповідальність за виконані роботи підприємством, які мають бути оформлені згідно чинного законодавства та мають підтверджуватись наявністю гарантійних зобов’язань від виконавців робіт.

 

Міський голова                                                                  І.Я. Коруд

ДОДАТОК № 1

до рішення 24-ої сесії міської ради

VІІ скликання

від 02.03.2017 року №

ЗВІТ

КП «Овруч» Овруцької міської ради Житомирської області

про виконання фінансового плану та про результати діяльності за 2016 рік  та перспективний план роботи підприємства на 2017 рік

І. Фінансово-господарська діяльність підприємства КП «Овруч» Овруцької міської ради Житомирської області за 2016 рік

Комунальне підприємство «Овруч» створено в червні та розпочало господарську діяльність з 01 листопада 2016 року. Підприємство визнано виконавцем послуг з вивезення та захоронення побутових відходів у м.Овруч.

Штатна структура підприємства затверджена рішенням сесії міської ради від 31.05.2016 року №286 «Про погодження структури Комунального підприємства «Овруч» Овруцької міської ради». Із змінами та доповненнями, внесеними рішеннями сесій міської ради від 22.07.2016 року №392, від 25.08.2016 року №442, від 17.11.2016 року №588, від 06.12.2016 року №631, від 22.12.2016 року №652,  від 31.01.2017 року №697 загальна кількість працівників становить – 57,75 штатних одиниць. Організаційна структура включає: 8 робітників з благоустрою, 13 двірників, 17 водіїв автотранспорту, 2 оператора очисного устаткування, 3 електрика, 2 робітника зеленого господарства, 1 майстра зеленого господарства, 11,75 – інженерно-технічних працівників. Фактично станом на 01.02.2017 року на підприємстві працює 46,25 штатні одиниці. Вакансії становлять 11,50 штатні одиниці.

Рішенням виконавчого комітету міської ради від 11.10.2016 року №159 були затверджені тарифи на послуги з вивезення та захоронення побутових відходів і розраховані із урахуванням розміру мінімальної заробітної плати 1450 грн.. Інформація про розмір тарифів оприлюднена в газеті «Овруцький голос» №41 від 13.10.2016 року. Даний тариф діяв з 01 листопада 2016 року до 31.01.2017 року.

Рішенням виконавчого комітету міської ради «Про затвердження тарифу на послуги з вивезення побутових відходів в м.Овруч»  від 23.12.2016 №208 затверджено нові тарифи на послуги підприємства. Так з лютого поточного року діють такі тарифи:

Вивезення твердих побутових відходів:

  • населення – 66,29 грн.
  • бюджетні установи – 71,11 грн.
  • інші установи – 92,75 грн.

Вивезення рідких нечистот:

  • населення – 82,42 грн.
  • бюджетні установи – 90,27 грн.
  • інші установи – 117,74 грн.

Утилізація:

  • населення – 7,91 грн.
  • бюджетні установи – 9,08 грн.
  • інші установи – 11,85 грн.

Розрахунок планового тарифу на послуги з вивезення побутових відходів проведено згідно Постанови КМУ «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів» від 26.07.2006р. №1010 із змінами і доповненнями на кожну послугу окремо відповідно до річних планів надання послуг, визначених на підставі затверджених рішенням  виконавчого комітету Овруцької міської ради норм надання послуг з вивезення побутових відходів в м. Овручі від 19.09.2016 року №147. Норми надання послуг з вивезення побутових відходів розраховані відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2008 р. № 1070 «Про затвердження правил надання послуг з вивезення побутових відходів і затверджені рішенням виконкому Овруцької міської ради.

Основним та постійним завданнями підприємства є:

  1. Організація санітарного очищення території міста: вивіз твердих та рідких побутових відходів, їх утилізація;
  2. Утримання доріг в чистоті, підмітання вулиць, очистка їх від снігу та посипка піско-соляною сумішшю в зимовий період;
  3. Прибирання парків, пам’ятників, місць загального користування;
  4. Утримання в належному санітарному стані дитячих, та інших майданчиків;
  5. Утримання в належному санітарному стані сміттєзвалища;

6 Утримання мереж вуличного освітлення, проведення поточного ремонту електромереж міста.

За 2016 рік фінансовий результат, по підприємству виглядає  наступним чином:

Статті од. вим. Всього за 2016 рік
Доходи: грн. 989295,38
від надання послуг по вивезенню відходів та утилізації від населення грн. 61599,22
від надання послуг по вивезенню відходів та утилізації від житл.фонду 94194,00
від надання послуг по вивезенню відходів та утилізації від бюджетних установ 24878,41
від надання послуг по вивезенню відходів та утилізації від інших підприємств і організацій 40732,11
надання послуг по благоустрою м.р. 467784,95
ін.доходи м.р. грн. 300106,69
Вього витрат 940045,34
Витрати (собівартість послуг): 762806,01
заробітна плата грн. 212871,54
нарахування грн. 44709,13
амортизація грн. 54121,43
електроенергія грн. 53867,36
паливо-мастильні матеріали грн. 178791,44
матеріали, запчастини грн. 183955,79
податки(земля, екологія) грн. 15231,54
Інші прямі витрати: грн. 19257,78
оголошення в газеті грн. 2801,45
послуги (зар/п водія Гарне місто, РЕС) грн. 16010,33
страхування автомобілів грн. 226,00
відрядження грн. 220,00
Адміністративні витрати: грн. 117056,94
заробітна плата грн. 81661,72
нарахування грн. 17965,55
матеріали(кантовари, штамп,печатка,мишка,ін..) грн. 4778,10
відрядження грн. 280,00
амортизація грн. 726,49
відшкодування витрат балансоутрим. грн. 6773,76
послуги банку грн. 1700,16
Обслуговування прогр.забезпечення грн. 0,00
електронні ключі грн. 656,00
інші (Паритет, нотаріус, адмін.збір,послуги) грн. 2515,16
грн. 0,00
Витрати на збут грн. 7094,90
заробітна плата грн. 3325,00
нарахування грн. 731,50
бланки грн. 1368,40
Обслуговування прогр.забезпечення грн. 1670,00
Єдиний податок 53087,49
Фінансовий результат грн. 49250,04

За три місяці роботи підприємства зроблено наступне:

  • Зрізано дерев з 1.11.2016 року по 31.01.2017 року – 39 шт.
  • Підрізано дерев з 1.11.2016 року по 15.01.2017 року – 175 шт.

Роботи по обрізанню, підрізанню дерев, вивезенню гілок та сміття проведено по вул..Т.Шевченка, Г.Майдану, Київській, Г.Виговського, Б.Хмельницького, Відродження, Карпинського, Франка, І.Богуна, Центральний парк, Парк Пам’яті,С.Бандери, Макарія Овруцького,Озерна, І.Котляревського, Нагорянська, В.Карпенко, Василівська, пр.. Стадіонному, Українська, Мічуріна, Білоруська, амбулаторія, Західна, Ващука, І.Виговського, Героїв Майдану, сквер Шевченка, площа Соборна, Князя Володимира, Ручейна, парк Пам’яті, Танкістів, Саперна, Ю.Немирича  на загальну суму 168 212,74 грн.

  • Надано послуг по вивезенню рідких нечистот за 2016 рік:

Населення – 56,1 м3 на суму 3222,35  грн.

Бюджетні підприємства – 6,6 м3 на суму 611,51 грн.

  • Надано послуг по вивезенню ТПВ за 2016 рік:

Населення – 977м3 на суму 58293,51грн.;

Бюджетні установи – 214,77м3 на суму 24878,41 грн.;

Інші підприємства і організації – 1985,59м3 на суму 134926,11 грн.;

  • Надано послуг по благоустрою за 2016 рік (МР) на загальну суму – 467784,95 грн.

В січні 2017 р. доходи від надання послуг по вивезенню відходів та утилізації становили:

  • населення  33159,35 грн.
  • бюджетні установи 4580,66 грн.
  • інші підприємства та організації 69608,23 грн.

Надано послуг по благоустрою за січень 2017 року – 275533,59 грн.

  • В звітному періоді 2016 року замінено 90 світильників на енергозберігаючі лампи, що зменшило використання електричної енергії на 5440 кВт/год  в місяць та економлять бюджету міста 13630 грн. щомісяця.

Комунальному підприємству «Овруч» для покращення ефективності надання послуг з благоустрою міста за останні три місяці його роботи було придбано та передано в господарське користування:

  • Фронтальний міні навантажувач JCB-225 (1395 тис.грн.);
  • Дорожня щітка (195 тис.грн.);
  • Трактор МТЗ «Беларус 82.1» з відвалом (502 тис.грн.);
  • Причіп ПТС-2,5У 2шт. (64 тис.грн.);
  • Причіп ПГМФ 8904 (сумішорозкидач) (40,4 тис.грн.);
  • Розкидач міндобрив на 500л. (8 тис.грн.);
  • Грунтофреза (30 тис.грн.).

Підприємством за свій рахунок було виготовлено два відвали снігу до тракторів Т-40 та Т-25, а також удосконалено причіп ПГМФ 8904 (зроблено місце для оператора) і розкидач міндобрив на 500л (замінено пластикову лійку на метал). Нарощено висоту борту на авто та мототранспортних засобах для збільшення об’єму вантажів, що перевозяться.

Посилено контроль за використанням паливо мастильних матеріалів (виїзд контейнеровозів проводиться тричі на неділю). Розпочато тендерну процедуру по закупівлі енергоносіїв та паливо мастильних матеріалів на 2017 рік. Витрати на паливно-мастильні матеріали в звітному періоді становили:

  Листопад

2016

Грудень

2016

Січень

2017

всього
  л грн л грн л грн л грн
БензинА-92 608,62 13402,45 795,47 17050,15 486,26 10741,62 1890,35 41194,22
Диз.пальне 1071,20 20105,72 1394,89 26552,51 1023,06 20855,93 3489,15 67514,16
Газ скрап. 4196 50163,22 3792,82 44870,17 2517,36 26949,15 10506,18 121982,54
Олива 97,576 2590,36 149,424 4056,86 103 2538,50 350,00 9185,72
всього   86261,75   92529,69   61085,20   239876,64

ІІ.  План роботи підприємства на 2017 рік

Продовжується робота по заключенню договорів з населенням та підприємствами міста. Першочерговим завданням для підприємства є збільшення кількості абонентів з надання послуг з вивезення побутових відходів серед населення та інших споживачів. Станом на 01.02.2017 року заключено 1115 договорів з населення та 202 – з підприємствами та установами різних форм власності. В 2017 році за місяць планується отримати доходів від надання таких послуг в розмірі 140 тис. грн. (38,7 тис. грн. від населення, 58,6 тис. грн. від житлового фонду, 21,4 тис. грн. від бюджетних установ і 21,3 тис. грн. від інших підприємств та установ). За рік ця сума становитиме близько 1680 тис.грн..

Надання послуг по благоустрою міста за місяць в середньому становитиме 255 тис. грн. і за рік складатиме 3064 тис. грн. (вуличне освітлення – 448  тис. грн./рік,; обслуговування вуличного освітлення – 414  тис. грн./рік,; зелене господарство – 308,7 тис. грн./рік,; прибирання території міста – 890,3 тис. грн./рік,; обрізка дерев, скошування газонів, підсипка газонів  – 232,7 тис. грн./рік, вивезення побутових відходів – 393,2 тис. грн./рік, зимове утримання доріг, тротуарів – 292,1 тис. грн./рік, облаштування контейнерних майданчиків – 20 тис. грн./рік, перевезення відсіву – 20 тис. грн./рік, прибирання ялинки, сцени – 45 тис. грн./рік).

Загальна сума доходу за 2017 рік очікуємо в сумі 3978 тис. грн..

  1. Відділ «Саночистки»

п/п

Найменування робіт Термін виконання Планово кошторисна вартість, тис. грн.
1 Систематичне, щоденне прибирання та вивезення сміття з вулиць міста згідно маршрутних графіків Протягом року 890,3
2 Очищення вулиць тротуарів та інших територій міста від снігу, льоду в зимовий період I квартал,

IV квартал

230
3 Для забезпечення безпечного руху, автотранспорту, пішоходів проводити посипання вулиць, тротуарів та інших територій міста соляною піскосумішю I квартал,

IV квартал

62,1
4 Виконання робіт по обрізанню та зрізанню аварійних дерев, дикорослих кущів по вулицях та скверах міста I квартал,

IV квартал

80
5 Проводити виконання робіт по скошуванню трави, бур’янів на території міста ІІ квартал,

ІІІ квартал

210
6 Встановлення біл-бордів із соціальною рекламою щодо дотримання Правил благоустрою в місті (вулиця Нагорянська «залізничний переїзд», перехрестя вулиць І.Богуна-Відродження та Київська-Мічурина, вулиця Київська «в’їзд в місто» І квартал 2
7 Облаштувати майданчики та огорожі біля них для контейнерів по збору твердих побутових відходів (ул…Ібогуна 31, 73; Мічурина; Київська 68; Героїв Майдану 60; Б.Хмельницького-Озерна) ІІ квартал,

ІІІ квартал

20
8 Проводити ремонт необхідної кількості контейнерів для збору твердих побутових відходів Протягом року 3
9 Виготовити нові контейнери для збору твердих побутових відходів для заміни, тих в яких закінчився термін експлуатації і тим самим непридатних для ремонту та подальшого використання (всього 10 шт.) Протягом року 28
10 Встановлення флаг-штоків біля міської ради І квартал 1
11 Виконання робіт по відновленню парапетів гранітними плитами (центральний парк по ул…Г.Виговського, І.Франко; від станції швидкої допомоги до міської ради) ІІ квартал 20
12 Будівництво паркану по вул…Відродження 25-33 ІІІ квартал 15
13 Будівництво майданчика для встановлення новорічної ялинки по ул…Т.Шевченка ІІІ квартал 5
14 Проведення робіт з монтажу сходів на перехресті ул…Молодіжна-Л.Толстого ІІ квартал 10
15 Підготовка площадок під монтаж дитячих майданчиків ІІ квартал 3
16 Підготовка площадок під монтаж обмежувачів висоти ІІ квартал 3
17 Встановлення дорожніх знаків по вулицях міста І квартал 4
18 Встановлення паркових лавок І квартал 3
19 Підсипка та вирівнювання газонів по вул..Т.Шевченка, Героїв Майдану ІІ квартал 20
20 Заготовка піскосуміші ІІ квартал

ІІІ квартал

50
20 Проводити роботи по наданню послуг на вивезення твердих побутових відходів від приватних підприємств, державних установ, організацій згідно маршрутних графіків та замовлень. Протягом року 303
21 Проводити роботи по наданню послуг на вивезення твердих побутових відходів від приватного сектору, згідно маршрутних графіків Протягом року 611
  Разом із бюджету міської ради (1-19) 1659,4
  Разом від юридичних та фізичних осіб (18-19) 914
  Всього 2573,4

Керівництвом підприємства вивчається питання придбання:

  • б/в контейнеровоза на базі шасі ЗІЛ або МАЗ (прогнозована вартість – 600 тис.грн.);
  • РУМ вантажопідйомністю до 5 тон (прогнозована вартість – 190 тис.грн.);
  • Дробильну машину для утилізації гілок та деревини (прогнозована вартість – 60 тис.грн.).
  1. «Зелене господарство»

Загальна площа клумб міста становить близько 1600 м2. Розрахунок собівартості розсади (включає перелік робіт: завезення гною, навантаження, розвантаження гною, занесення в парник, прикривання землею на 15 см., прошпарення окропом грунту, вирівнювання граблями, поділ зем. ділянки на рядки, сіяння, присипання  землею, накриття парника рамою, прополювання розсади, догляд у процесі сходження розсади):

14 днів х 8 год. х 3 чол.=336 л/год.

336 л/год. х 39,62 грн.=13,312 тис. грн.

Вода – 10 м3 х 21,03 грн. = 210 грн.

Електроенергія – 10 кВ х 2,029 грн.=20,29 грн.

Всього витрат:  13,5  тис. грн.

Розрахунок необхідної кількості розсади:

1600 м2 (площа клумб) х 20 шт. / 1 м2 =32 тис. шт. розсади

Собівартість одиниці розсади:

13,5 тис. грн. / 26460 шт.= 0,52 грн/шт.

Вартість з рентабельністю і єдиним податок 5% – 0,65 грн./шт.

  1. Підготовка грунту до посадки квітів, посів квітів, посадка однолітніх та багатолітніх квітів, поливання зелених насаджень із шлангу поливально-мийної машини – 1600 м2 х 73,21 грн.=117,1 тис. грн.
  2. Підстригання кущів, посадка саджанців дерев, догляд за посадженими квітами:

(3 чол. х 165,5 год. х 6,5 місяців=3227 (л/год).

3227 л/год х 39,62 грн.=127,8 тис. грн.

Всього витрати: 244,9 тис. грн.

Розрахункова кількість дерев:

Вул. І.Франка – 20 шт. горобини.

Сквер «Авіаторам» – 10 шт. берези, 10 шт. горобини, 10 шт. липи.

Вул. Відродження – 10 шт. горобини, 10 шт. липи.

В’їзд в місто (під аркою «Овруч») – 5 шт. ялини.

Витрати з рентабельністю та єдиним податком 5%:  308,7 тис. грн.

Керівництвом підприємства вивчається питання придбання:

  • Міні теплиці з металевим каркасом під полікарбонат площею до 30 м2 та вартістю до 20 тис.грн..
  1. Відділ з обслуговування об’єктів освітлення

Протяжність вуличного освітлення м.Овруч складає 53 км. де встановлено 763 світоточки. 500 світоточок працює на світодіодних лампах потужністю 16 Вт.. 263 світоточки потужністю 100 Вт. планується перевести на 16 Вт. по 37 вулицям міста до 30 березня 2017 року. Економія від заміни на світодіодні лампи в кількості 263 шт. становитиме 7290 кВт в місяць, що в грошевому еквіваленті складе 18247 грн.. Загальна вартість світодіодного обладнання, що підлягає заміні становить 33,1 тис.грн.

Виконано проектно-кошторисні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт освітлення вулиць міста Овруч» в кількості 24 вулиць. На даний час проводяться проектно-кошторисні роботи по освітленню ще 33-х вулиць міста.

Замовлено технічні умови на освітлення вул..Металістів. В першому кварталі поточного року будуть проведені роботи по освітленню вул..Металістів протяжністю біля одного кілометра.

В другому кварталі заплановано виконання робіт по освітленню вул..4-ї Гвардійської від вулиці Київської до вулиці Т.Бульби-Боровця.

На третій квартал сплановано проведення робіт по освітленню вул..Енергетиків від Овруцького РЕМ до вул..Танкістів.

Вартість кабелю СІП 2х2,5 довжиною 2200 метрів становитиме 39,6 тис.грн.

Прогнозована кількість спожитої електроенергії в 2017 році становитиме 178 тис. кВт. на загальну суму 448 тис.грн. Дана сума може змінитися в разі підвищення цін на електроенергію.

Роботи по обслуговуванню вуличного освітлення та інших об’єктів інфраструктури міста складуть 414 тис.грн.

Загальна сума з обслуговування, матеріалів та використаної електричної енергії в 2017 році становитиме біля 901,6 тис.грн.

Керівництвом підприємства вивчається питання придбання:

Бура для встановлення електричних опор на базі трактора МТЗ  вартістю до 30 тис.грн..витрат.



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=