У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 24.02.2017 року № 20
громадян в Овруцькій міській раді за 2016 рік.
Заслухавши інформацію керуючої справами виконкому-начальника загального відділу Савченко М.І. про роботу із зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за 2017 рік виконком міської ради відмічає, що по даному питанню проводилась відповідна робота.
Забезпечено належний порядок реєстрації, своєчасного направлення до виконавців та розгляд звернень громадян.
Проводиться особистий прийом громадян міським головою та його заступниками. Систематично здійснюється аналіз звернень громадян. За результатами роботи за 2017 рік надано статистичний звіт до Овруцької райдержадміністрації.
Протягом 2016 року до Овруцької міської ради від мешканців міста та громадян інших населених пунктів України, включаючи і органи влади вищого рівня, надійшло та розглянуто 1664 звернення громадян, що на 698 більше, ніж у 2015 році.
Серед загальної кількості звернень 89 колективних, що на 15 менше ніж у минулому році (104). Повторних звернень за звітний період надійшло 19 проти 18 у 2015 році.
За результатами розгляду 1364 звернення вирішено позитивно, що складає 82% від всіх звернень, 35-ти заявникам відмовлено в задоволенні їхніх звернень (2%), 17 звернень (1%) надіслані за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», від розгляду 6 звернень (0,5%) заявники відмовились, на решту 242 звернення (14,5%) заявникам надані вмотивовані відповіді – роз’яснення.
За звітний період у своїх зверненнях громадяни порушили 1709 питань.
Найбільше у своїх зверненнях громадяни порушували такі питання:
- комунального господарства 659, що на 440 більше ніж у 2015 році;
- аграрної політики та земельних відносин – 454, що на 172 більше за відповідний звітний період 2015 року,
- Питання соціального захисту порушувались 206 разів, що на 98 більше ніж 2015 року.
Це пов’язано з тим, що у 2016 році міською радою були затверджені Програма соціального захисту населення та Положення про надання матеріальної допомоги жителям м. Овруч. Загальна сума наданої допомоги складає майже 130 тисяч гривень.
Питання житлової політики у своїх зверненнях громадяни порушували 36 разів, питання державного будівництва та адміністративного устрою – 26, транспорту і зв’язку – 12, праці і заробітної плати – 9 рази, інших питань було 126.
Через органи влади вищого рівня надійшло 42 звернення, в яких порушені питання соціального захисту – 24, комунального господарства – 12, житлової політики – 4, охорони здоров’я – 2.
Всі звернення, які надійшли до міської ради, уважно розглядались посадовими особами, вивчались, надавались вичерпні відповіді з посиланнями на норми чинного законодавства, приймались рішення на засіданнях сесії міської ради та засіданнях виконкому.
Особлива увага приділялась розгляду звернень громадян похилого віку, одиноких та соціально-незахищених громадян, інвалідів різних категорій.
Виходячи із вищевикладеного, з метою покращення роботи із зверненнями громадян у виконкомі Овруцької міської ради, керуючись ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради
В И Р І Ш И В:
- Інформацію керуючої справами виконкому-начальника загального відділу Савченко М.І. про роботу із зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за 2016 рік взяти до відома.
- Керівникам комунальних підприємств Овруцької міської ради, посадовим особам виконкому міської ради:
- Забезпечити неухильне виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення громадян, Закону України «Про звернення громадян».
- Недопускати порушень термінів розгляду звернень громадян, щодо вирішення піднятих у зверненнях питань по суті та їх обов’язкового виконання.
- Підвищити якість та правильність підготовки відповідей заявникам відповідно до Інструкції з діловодства.
- Заступникам міського голови, секретарю міської ради, керуючій справами, начальникам відділів виконкому міської ради:
3.1. Щоквартально проводити аналіз звернень громадян, які надійшли на виконання та доповідати про хід їх виконання щопонеділка на апаратних нарадах та засіданнях виконкому міської ради.
3.2. Здійснювати постійний контроль за об’єктивним, всебічним та вчасним вирішенням звернень громадян у виконкомі міської ради.
- Провідному спеціалісту загального відділу Мошковській Т.В., інспектору з благоустрою Зразюк О.І. та провідному спеціалісту з інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Редчиць І.С. забезпечувати систематичне розміщення на сайті міської ради інформації щодо організації роботи зі зверненнями громадян.
- Керівникам комунальних підприємств міської ради провести аналіз звернень, які надійшли в 2016 році, та спланувати на 2017 рік виконання заходів щодо видалення та обрізки зелених насаджень, покращення водопостачання, ремонту покрівель та під’їздів житлових будинків.
- Керуючій справами – начальнику загального відділу Савченко М.І щомісяця готувати узагальнюючу довідку про стан та дотримання термінів виконання звернень громадян та вхідної кореспонденції посадовими особами міської ради та керівниками підприємств, установ та організацій міста.
Міський голова І.Я. Коруд
Керуюча справами М.І. Савченко
Начальник юридичного відділу О.В. Муліванцев
Провідний спеціаліст Т.В. Мошковська
Завантажити документ