13.02.2015 року
ШАНОВНІ
УЧАСНИКИ ГРОМАДСЬКИХ СЛУХАНЬ!
ДОРОГІ ОВРУЧАНИ!
На першій сесії 11 листопада 2015 року були визнані повноваження новообраних депутатів міської ради VІІ скликання, яких ви обрали, і мої повноваження як міського голови.
Склад Овруцької міської ради – це 26 небайдужих до проблем нашого міста депутатів від 7 політичних сил:
ВО «Батьківщина», БПП «Солідарність», партія Зелених України, ПП УОП «УКРОП», ПП «Громадянська позиція», «Свобода». Їх головний депутатський обов’язок – не тільки представляти ваші інтереси, але й реалізувати їх у конкретні справи.
На мою думку, результати роботи ради в значній мірі залежать від працездатності постійних депутатських комісій, яких створено в міській раді 4:
- з питань бюджету, комунальної власності та залучення інвестицій (очолює Васькевич С.М.)
- з питань містобудування, житлово-комунального господарства, благоустрою та землекористування (голова Ващенко М.С.)
- з питань законності і правопорядку, депутатської етики, регламенту та регуляторної діяльності( голова Доброноженко В.В.)
- з гуманітарних питань, торгівлі та соціального захисту (голова Редчиць Т.М.)
Хочу відмітити, що до складу постійних комісій входять представники різних політичних переконань, проте вони працюють відповідально та результативно, попередньо вивчаючи матеріали, які виносяться на розгляд сесій.
За час роботи депутатів 7-го скликання проведено 5 сесій та прийнято 140 важливих для овручан рішень.
Основні питання:
- затверджено програму соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2016 рік.
- міський бюджет на 2016 рік.
- правила благоустрою в місті Овручі (склад інспекції буде затверджено на черговому засіданні виконкому)
- співфінансування інвестиційних програм і проектів, які пропонуються на фінансування з державного фонду регіонального розвитку в 2016 році.
- передача дошкільних навчальних закладів та міської бібліотеки у спільну власність територіальної громади Овруцького району (вирішено питання надання їм юридичного статусу).
- затверджено порядок пайової участі замовників у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Овруч.
- встановили мінімальну вартість місячної оренди 1 (одного) квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території міста Овруч.
- затвердили перелік об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Овруч, що підлягають приватизації шляхом викупу та за конкурсом у 2016 році.
- затвердили Положення про порядок встановлення пломб магнітного впливу на лічильники холодної та інші.
Хочу зазначити, що коли розроблялась Програма соціально-економічного розвитку нашого міста на поточний рік та йшла підготовча робота по формуванню міського бюджету депутати міської ради відвідали 2 станції подачі води, гараж КП «Комунальник», станцію санітарної очистки води, і на свої очі переконалися, що господарство знаходиться в занедбаному стані, відмітивши на що потрібно першочергово виділяти кошти.
Згідно Закону України «Про місцеве самоврядування» міською радою також сформовано виконавчий комітет, до складу якого ввійшли керівники громадських організацій, підприємств та установ міста, приватні підприємці (в кількості 36 чоловік). Це активні люди, які вболівають за місто, вносять дуже слушні пропозиції.
За цей період проведено 5 засідань виконкому. В інтересах овруцької громади прийнято 46 рішень. Основні питання:
- Про затвердження заходів по святкуванню дня Св. Миколая, Нового року та Різдва Христового.
- Про виконання в місті районної Програми по запобіганню поширенню наркоманії.
- Стан фінансово-господарської діяльності КП «Комунальник» (створена робоча комісія, яка здійснює перевірку).
- Стан роботи по розгляду звернень громадян.
- Санітарний стан в місті.
- та інші.
За період моєї діяльності прийнято 152 розпоряджень з різних питань: основної, адміністративно-господарської та кадрової роботи.
З метою ефективності в роботі міської ради та виконкому затверджено нову структуру штатів та обов’язки кожної посадової особи, яким надано термін по усуненню недоліків з питань використання комунального майна, земельних ділянок та організації роботи виконкому.
Проводилась робота:
- з дорожніми організаціями, КП «Комунальник» (по ремонту та санітарної очистки доріг);
- з закладами освіти (з питання підтримки талановитої та обдарованої нашої молоді, яка є гордістю міста);
- з представниками спорту (з питання розвитку фізичної культури та спорту);
- з суб’єктами господарської діяльності (з питань сплати акцизного податку, сплати пайової участі, розвитку малого і середнього бізнесу, з фіксальною службою стосовно місцевих податків та зборів);
- з громадськими організаціями, які опікуються ветеранами, інвалідами та ліквідаторами ЧАЕС (з питання підтримки організацій, що мають соціальне спрямування) та ін.
Шановні овручани!
Хочу зазначити, що протягом звітного періоду до міської ради від жителів міста надійшло 321 звернення: 18 колективних, які стосувалися питань покращення водопостачання, ремонту доріг, знесення аварійних дерев, електрифікації житлових масивів. З них: 202 звернення вирішено позитивно.
З питань комунального господарства – 89 звернень (з питань покращення водопостачання – 14). Задоволено таких звернень – 19.
Проблемними є: відновлення або покращення водопостачання та ремонт водогінних мереж (вул. Артема, З.Космодем’янської, Покальчука та інші), знесення та підрізання гілок дерев, освітлення вулиць нових мікрорайонів та прибудинкових територій, ремонт доріг, тротуарів.
Цю тенденцію підтвердили проведені минулими вихідними і сьогодні зустрічі з населенням міста.
Таких зустрічей відбулося 14, на яких з пропозиціями, заявами та скаргами звернулося 160 осіб (268 питань).
В цих зверненнях, крім згаданих вище, піднімалися питання ремонту будинків, благоустрій прибудинкових територій, облаштування дитячих майданчиків, ліквідація стихійних сміттєзвалищ, прибирання сміття, робота громадських вбиралень.
Всі ці звернення узагальнені і будуть виконуватись посадовими особами міської ради та працівниками КП «Комунальник», у визначені законом терміни.
Із земельних питань надійшло 74 звернення. З них вирішено позитивно – 51, на 20 надані роз’яснення. Серед названих звернень найбільшою проблемою є забезпечення учасників АТО земельними ділянками під будівництво індивідуальних житлових будинків.
Питання соціального захисту у своїх зверненнях заявники порушували 51 раз. Загалом з міського бюджету в минулому році виділено одноразової матеріальної допомоги біля 107 тис.грн. (2-м учасникам АТО, які отримали поранення під час бойових дій, 2-м сім’ям загиблих під час проведення АТО, інвалідам різних категорій, сім’ям на лікування дітей, 2-м сім’ям на ліквідацію пожежі та ін.).
Шановно громада!
Проінформую вас про використання коштів міського бюджету за листопад – грудень 2015 року та за січень 2016 року (за період моєї діяльності).
Доходи міського бюджету за листопад – грудень 2015 року склали 5553 тис.грн., в тому числі доходи загального фонду – 4829 тис.грн., спеціального фонду – 724 тис.грн.
Видатки міського бюджету за листопад – грудень 2015 року склали 5675 тис.грн., в тому числі видатки загального фонду – 4671 тис.грн., видатки спеціального фонду 1005 тис.грн.. на захищені видатки було спрямовано 2084 тис.грн., в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями – 1586 тис.грн. на енергоносії – 370 тис.грн. та на продукти харчування 128 тис.грн..
За кодами функціональної класифікації видатки розподілилися таким чином:
- органи місцевого самоврядування – 478,6 тис.грн., в тому числі капітальні видатки – 39,3 тис.грн.;
- дошкільна освіта – 2125 тис.грн., в тому числі капітальні видатки – 135 тис.грн.;
- соціальний захист населення – 31,3 тис.грн.;
- фінансова підтримка міської ради ветеранів – 4,2 тис.грн.;
- водопровідно-каналізаційне господарство – 111,5 тис.грн.;
- капітальний ремонт житлового фонду – 186,6 тис.грн.;
- благоустрій міста – 1150 тис.грн.;
- міська бібліотека – 47,8 тис.грн.;
- передано із міського бюджету до районного – 648,4 тис.грн.;
- землеустрій – 12,5 тис.грн.;
- утримання комунальних доріг – 10,6 тис.грн.;
- інші видатки – 105,6 тис.грн..
Міською радою було придбано оргтехніку та необхідні канцелярські товари.
Протягом поточного року планується отримати доходи в сумі 11954 тис.грн., в тому числі доходи загального фонду – 10022 тис.грн., спеціального фонду – 1924 тис.грн. та власні надходження – 8 тис.грн..
Основними бюджетноутворюючими податками загального фонду є акцизний податок, якого планується отримати 4.6 млн.грн., місцеві податки – 4695 тис.грн., в тому числі:
- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 244 тис.грн.,
- земельний податок – 2768 тис.грн.,
- транспортний податок – 75 тис.грн.,
- єдиний податок – 1600 тис.грн.,
- туристичний збір – 8 тис.грн..
Доходи спеціального фонду складаються з надходжень від продажу майна – 50 тис.грн. та продажу землі – 1324 тис.грн..
Видатки міського бюджету на 2016 рік складуть 11954 тис.грн., в тому числі видатки загального фонду 7372,5 тис.грн..
Видатки розподіляються таким чином:
- на управління 2295,5 тис.грн.;
- соціальний захист населення 100 тис.грн.;
- фінансова підтримка міської ради ветеранів 36,3 тис.грн.;
- водопровідно-каналізаційне господарство 400 тис.грн.;
- благоустрій міста 2510 тис.грн.;
- землеустрій 230 тис.грн.;
- утримання комунальних доріг 1500 тис.грн.;
- інші природоохоронні заходи 50 тис.грн.;
- резервний фонд 73.725 тис.грн.;
- інші видатки 150 тис.грн..
Видатки спеціального фонду складають 4573,5 тис грн., в тому числі:
- На органи місцевого самоврядування 22 тис.грн.,
- Капітальний ремонт житлового фонду 400 тис.грн.,
- Водопровідно-каналізаційне господарство 200 тис.грн.,
- Благоустрій міста (придбання техніки) 550 тис.грн.,
- Капітальні вкладення 931,5 тис.грн.,
- Землеустрій 70 тис.грн.,
- Капітальний ремонт доріг 2000 тис.грн.,
- Співфінансування за програмами 300 тис.грн..
Відповідно до рішення міської ради від 27.01.2016 року № 103 мінімальна вартість місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території міста Овруч становить 6,20 грн.
До мінімальної вартості місячної оренди одного квадратного метра застосовуються такі додаткові коефіцієнти :
– для проживання фізичних осіб 1 і вартість становить 6,20 грн.;
– для провадження виробничої діяльності 2 і вартість становить 12,40 грн.;
– для іншої комерційної діяльності 3 і вартість становить 18,60 грн..
Хочу проінформувати вас про проведену роботу з питань комунального майна територіальної громади міста.
У міській раді нараховується 29 об’єктів комунальної власності.
Проведено ревізію всіх об’єктів територіальної громади міста, які включені в перелік об’єктів та підлягають приватизації шляхом викупу та конкурсу в 2016 році.
На даний час є 11 діючих договорів оренди комунального майна, яке знаходиться на балансі міської ради.
За 2015 рік за оренду комунального майна (бокси та інші приміщення) надійшло 132 тис. 524 грн.
На баланс виконкому міської ради прийняті з балансу КП «Комунальник» Овруцької міської ради вісім недіючих об’єктів, які є власністю територіальної громади міста:
- котельня лазні по вул. Леніна, 15-б;
- котельня по вул. Б.Хмельницького, 44-а;
- котельня по вул. Білоруській, 13;
- лазня по вул. Білоруській, 15;
- котельня по вул. Б.Хмельницького, 38-а;
- котельня по вул. Прикордонна, 3-а;
- котельня по вул. Свердлова, 2-а;
- ½ частина котельні по вул. Радянська, 96-а.
Нами планується приміщення котельні по вул. Леніна, 15-б переобладнати під спортивний комплекс для молоді міста та баню для громади.
Вже замовлена і в процесі виготовлення проектна документація на переобладнання приміщення казарми по вул. Прикордонній, № 4 під житло.
Також планується виготовлення проектної документації на переобладнання 3-х поверхового приміщення по вул. Сабурова, 70-в під житло (район залізничного та автовокзалів)
Піднято клопотання перед Народним депутатом Верховної ради Арешонковим В.Ю. щодо сприяння перед Державною прикордонною службою України у позитивному вирішенні питань щодо початку будівельних робіт з реконструкції приміщення колишнього учбового корпусу військового містечка № 3 по вул. Металістів, 20-а та взяли дозвіл на початок будівельних робіт.
На сайті Овруцької міської ради розміщені інвестиційні пропозиції на двадцять об’єктів комунальної власності міста.
Бажаючі громадяни можуть викупити або взяти в оренду запропонований об’єкт.
Шановна громадо міста!
На сьогоднішній день пріоритетним питанням для мене як міського голови та депутатів міської ради є ВОДА її якість та постачання.
В листопаді 2015 року мною разом з депутатами міської ради було обстежено технічний стан артсвердловин та насосні станції другого підйому води. На час обстеження працювало 7 артсвердловин, які ледве забезпечували місто водою. В даний час відновлено роботу ще 5 артсвердловин, але це є недостатньо, на сьогодні розглядається питання відновити роботу ще 5 артсвердловин загальною вартістю робіт 200 тис.грн.
Водопостачання міста здійснюється з 12 артезіанських свердловин, які подають воду на насосні станції збудовані в 1955-1961 роках. Очищення здійснюється станціями знезалізнення води, обладнані фільтрами очистки води. Фільтруючий матеріал у фільтрах не замінювався більше 8 років, згідно державних стандартів заміна здійснюється кожні 4-5 років.
Загальна протяжність водопровідних мереж міста – 88,2 км. 60% водопровідних мереж були збудовані з 1937 по 1976 – 53 км, в яких знизилась пропускна здатність та їх зношеність складає 45%. Вводи в багатоповерхові будинки закоксовані і потребують заміни, які поставлені на контроль до виконання.
На водопровідній мережі знаходиться 580 оглядових колодязів та близько 580 шт. засувок. З них 30% потребують заміни, так як вичерпали свій експлуатаційний термін.
Для доведення якості питної води до державних стандартів по вмісту заліза, необхідно провести реконструкцію станції знезалізнення води та заміну фільтруючого матеріалу в існуючих фільтрах.
На сьогоднішній день проводиться захист 4 проектів перед фондом регіонального розвитку, два по реконструкції станції знезалізнення ВНС № 1 та ВНС № 2, два по технічному переоснащенню ВНС № 1 та ВНС № 2 на загальну суму 8,47 млн.грн.
- Водопровідне господарство
- Виконано роботи за 100 днів:
КП «Комунальник» виконано роботи по покращенню подачі питної води мешканцям міста, а саме проведено переврізку підводу води до будинків по вул. Ващука з ВНС № 2 на ВНС № 1, відремонтовано водопровідні люки по вул. Радянській 30,34,36,38,42; вул. Б.Хмельницького, 41, 41-а, 54; вул. Білоруській.
Здійснено заміну 7 аварійних ділянок трубопроводу по вул. Ш.Алейхема, Б.Хмельницького, Білоруській, Радянській, також усунено 9 поривів водопроводу по вулицях Відродження, Б.Хмельницького, Соборній, Космонавтів. Я прошу вибачення у мешканців вул. К.Маркса та Р.Люксембург за невчасне позитивне вирішення питання забезпечення водою.
Протягом звітного періоду на ремонт водопровідних мереж витрачено близько 207 тис.грн..
- Заплановані заходи
- Заплановано виконати будівництво 4 нових артезіанських свердловин на загальну суму 1,6 млн.грн., та 5 бюветів чистої питної води.
- Планується замінити підводи до багатоповерхових будинків по вул. Радянська 42,98/11,126; вул. Сабурова 25, 25-а, 46, 48, 48-а, 50; вул. Відродження 1,31,33; вул. Горького 23.
- Провести заміну запірної арматури та частково водопровідні мережі по вулицях: 40 років Перемоги, Житомирській, Овруцькій, Лесі Українки, Нагорянській, Озерній, 3. Космодем’янської, Соціалістичній, Островського, Танкістів, Механізації, Будівельників, пр. Інтернаціональному, Покальчука та Прорізній, але підкреслюю, що це відбудеться за участю самих жителів вулиць.
- Каналізаційне господарство
Каналізація складається з комплексу споруд для організованого відведення стічних вод, їх очищення та випуску у водоприймач. Правильне вирішення питань водопостачання і каналізації можливе лише в комплексній ув’язці. Відомо багато випадків, коли аварії на очисних спорудах призводили до того, що вода довгий час не подавалась у міську водопровідну систему.
На балансі «Комунальника» перебуває 52 км каналізаційних мереж, 90% прокладено в 1937-1960 роках, з них 52% втратили пропускну спроможність і потребують гідродинамічного очищення.
З 2009 по 2015 рік за проведено ряд робіт з реконструкції каналізаційних насосних станцій і очисних спорудах. Для завершення реконструкції необхідно 2 млн. грн. Попередньо існує домовленість з управлінням екології та природніх ресурсів щодо виділення коштів з обласного бюджету на завершення реконструкції очисних споруд.
- Виконано роботи за 100 днів
Працівниками підприємства проведено ряд робіт по прочистці каналізації по вул. Київська, Б.Хмельницького, Горького, Сабурова. Здійснювались роботи по промивці центрального колектора по вул. Відродження, Б.Хмельницького, Радянській, Київській, Сабурова, Ващука. Витрачено коштів на проведення даних ремонтів більше 40 тис.грн..
2.2. Заплановані заходи
Для вирішення основних проблемних питань каналізаційного господарства на сьогоднішній день необхідно виконати наступні роботи:
- Гідродинамічне очищення каналізаційних колекторів.
- Відновити роботу вторинних відстійників очистки стоків.
- Завершення реконструкції очисних споруд.
- Вуличне освітлення
Загальна протяжність мереж зовнішнього освітлення 54 км, кількість світоточок 757 шт. Всього освітлення здійснюється по 94 вулицях міста. Витрати на обслуговування вуличного освітлення та електроенергію за минулий рік склали 496 тис.грн., зокрема витрати на електроенергію склали 147 тис.грн..
- Виконано роботи за 100 днів
За час моєї діяльності фахівцями «Комунальника» відновлено освітлення на 7 вулицях міста: Озерна, Нагорянська, Відродження, Н.Репкіна, Зої Космодем’янської, Ручейна та площ Соборної, Привокзальної.
Проведено ремонтні роботи по освітленню прибудинкових територій по вул. Сабурова, 46 та Київська, 78-а. Регулярно проводиться поточний ремонт та обслуговування вуличного освітлення міста. На дані роботи витрачено 183 тис.грн.
3.2. Заплановані заходи
- Коригування проектно-кошторисної документації електропостачання житлового масиву по вул. Тітова, вул. Білявського, вул. Воїнів-Інтернаціоналістів, пров. Сабурова та пров. Тітова, та проведення робіт.
- Плануємо на перспективу замовити проект з електропостачання нового житлового масиву мікрорайону Металістів за рахунок коштів «Обленерго».
- Провести поточний ремонт для перехіду на енергозберігаючі технології.
- Планується виконати освітлення по 10 вулицях міста в 2016 році протяжністю 3 км 200 м та встановити 57 вуличних ліхтарі.
- Житловий фонд
Житловий фонд міста нараховує 296 житлових будинків, з яких 109 багатоповерхівок мешкає біля дев’яти тисяч чоловік. Обслуговуванням житлового фонду зайняті 38 робітників.
Багатоквартирний будинок – сьогодні, по суті, великий «приватний будинок», тому і ставитися до нього потрібно як до приватного житла.
Вже з 1 липня поточного року мешканці багатоквартирних будинків матимуть право самостійно обирати управителя будинку, організацію чи компанію, яка його обслуговуватиме, або вони повинні створити об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ). Створити ОСББ чи обрати управляючу компанію Овручани повинні до 1 липня 2016 року. Будинкам, які не зможуть визначитися з формою правління на власний розсуд, управителя призначатиме місцева влада. Тобто фактично, якщо раніше асоціації ОСББ створювалися на добровільних засадах, то наразі вже складаються такі передумови, за яких подібні об’єднання стануть чи не єдиним прийнятним рішенням під час проведення житлово-комунальної реформи.
- Виконано роботи за 100 днів
Працівниками житлового фонду за останні три місяці проведено роботи по ремонту покрівлі по вул. Київська, 80; Радянська, 88; Б. Хмельницького, 28, встановленню ліхтарів освітлення Київська, 78-а, 72; пров. Стадіонний 4; заміні каналізаційних труб у підвалах по вул. Сабурова, 25, 25-а; Радянська 30/23; Київська, 76; капремонту водопровідної мережі будинку та прочищено димовентиляційні канали по вул. Київська, 80, 78, 76, 78-а, 70-а.
Проведено ремонт ганку, ремонт оголовків димовентиляційних каналів та ремонт шиферної покрівлі в пров. Стадіонному, 2, 3, 4.
Виконано роботи по капітальному ремонту водопроводу у підвальному приміщенні вул. Ващука, 5; Київська, 70, 66; здійснено ремонт покрівлі по вул. Ващука, 3, 5; пров. Стадіонному 4; Київська, 80 та заміну водопровідного стояку по вул. Ващука, 3, 5; Б.Хмельницького, 11; Сабурова, 27; Радянська 98/11. Витрачено близько 150 тис.грн.
- Заплановані заходи
На сьогоднішній день по житловому фонду накопилось ряд не вирішених проблем, а саме:
- Поточний ремонт зливової каналізації житлового будинку по вул. Леніна, 68.
- Капітальний ремонт покрівель багатоповерхових будинків по вул. Сабурова, 48,50; пров. Стадіонний, 1.
- Вирішення проблеми відводу ливневих вод від багатоповерхових будинків по вул. Б.Хмельницького, 30, 32, 30-а; вул. Гетьмана Виговського 68; вул. Ващука, 3; вул. Радянська 98/11, Інтернаціональна. Провулок Стадіонний, прибудинкова територія у вкрай жахливому стані.
- Поточний ремонт внутрішньо будинкових водопровідних та каналізаційних мереж в підвалах багатоповерхових житлових будинків: вул. Відродження 1, 31, 33; Радянська 42, 126; Сабурова 25, 25-а, 48-а; Горького, 23; Інтернаціональна, 12.
- Провести ремонт балконів та дим вентиляційних каналів у багатоповерхових будинках по вул. Відродження, Сабурова, пров. Стадіонному.
- Цех «Саночистка»
Санітарний стан міста знаходиться у вкрай незадовільному стані.
Для забезпечення чистоти і порядку у місті, на сесії міської ради затверджено «Правила благоустрою території міста Овруч», де містяться загальнообов’язкові на території міста норми, за порушення яких передбачена відповідальність згідно із чиним законодавством. Правилами благоустрою передбачено створення міською радою Інспекції з благоустрою, для здійснення контролю за станом благоустрою та виконанням Правил благоустрою м. Овруч.
Роботи щодо забезпечення санітарної очистки міста, вивезення твердих побутових відходів (ТПВ) виконує 27 людини, включаючи робітників благоустрою та двірників, начальника цеху та майстра.
Окрім цього, підрозділом здійснюється прибирання території міста та обрізка аварійних дерев, ліквідація стихійних сміттєзвалищ та вивіз сміття.
При наданні послуг використовується спецтранспорт, який фізично застарілий, був придбаний у 1980-1990 рр., що не дозволяє надавати послуги з вивезення ТПВ, посипанню вулиць та тротуарів міста дійсно якісно, оперативно та по прийнятним цінам.
Хочеться відмітити, що самовільне паркування автомобілів вздовж вулиць ускладнює роботу по прибиранню вулиць від снігу та сміття. Загромадження вулиць будівельним сміттям заважає проводити роботи з утримання дорожнього покриття.
Ведеться робота по боротьбі з безпритульними собаками, підписано меморандум з благодійним фондом 4 лапи (Австрія) по проведенню стерилізації та вакцинації безпритульних собак у місті, розроблено програму щодо заходів спрямованих на зменшення захворювання домашніх тварин на 2016-2018 роки, заплановано створити притулок для безпритульних собак на базі КП «Комунальник» по вул. Металістів 1.
- Виконано роботи за 100 днів
За моєю ініціативою при підтримці депутатів міської ради у місті проведено два суботники з прибирання та впорядкування території міста біля р. Норинь, та по вул. Сабурова в районі сільгосптехніки.
Цехом «Саночистка» систематично проводиться прибирання вулиць міста та здійснюється вивезення сміття згідно встановлених графіків, внесено зміни в розпорядок роботи двірників, проводиться ліквідація стихійних сміттєзвалищ у місті по мірі їх утворення.
Затверджено схеми-маршрути за якими проводилось прибирання снігу по вулицях та тротуарах міста, здійснювалось посипання соляною сумішшю вулиць та тротуарів.
Виконано роботи по кронуванню та зрізанню аварійних дерев по вул. Радянській, вул. Гетьмана Виговського, вул. Сабурова, Чорнобильський парк, вул. Відродження. Робіт виконано на суму близько 320 тис.грн..
Вивезення сміття 980 м3.
- Заплановані заходи
- Закріпити за кожним підприємством, організаціями, установами та приватними підприємцями міста прилеглу територію для підтримки її в належному санітарному стані відповідно до Правил благоустрою території міста Овруч.
- Ліквідація стихійних сміттєзвалищ, які свідомо влаштовують жителі міста.
- Заключення договорів на вивіз сміття жителями приватної забудови та приватними підприємцями, встановлення додаткових сміттєвих баків.
- Вивчається питання по створенню автостоянок біля багатоповерхових будинків.
- Створити притулок для безпритульних собак на базі КП «Комунальник» по вул. Металістів 1.
- Заплановано придбання сміттєвоза, сумішорозкидувача, решіток для зливної каналізації, люків чавунних, тракторів, щеподробилки.
- Дорожнє господарство
Загальна протяжність вулично-дорожньої мережі міста 59,7 км., площею 399 тис. м2.
В тому числі:
- Твердим покриттям – 28,2 км, площею 189 тис. м2;
- Удосконаленим покриттям – 31,5 км, площею 210 тис. м2;
- Загальна площа тротуарів з твердим покриттям – 41 тис. м2, площею 26 тис. м2.
- Проблемні питання
- Незадовільний стан твердого дорожнього покриття по вулицях Радянській, Н.Репкіна, Сабурова, площа Привокзальна, об’їзна дорога.
- Потребують поточного ремонту вулиці Інтернаціональна, Покальчука, Прорізна, З.Космодем’янської, Островського, Тітова, Шкільна, Молодіжна, пров. Сабурова.
6.2. Заплановані заходи
- Встановлення турнікетів для обмеження руху великовантажного транспорту, який руйнує каналізаційні та водопровідні колодязі .
- Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Радянської від 44 до 48 км..
- Капітальний ремонт вул. Н.Репкіна з виконанням робіт по ливневій каналізації.
- Реконструкція Соборної площі міста та привокзальної площі
- Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Металістів, 5. Поточний ремонт доріг по вулицях: П.Никончука, Р.Люксимбург, Грушевського, Тургенєва, Партизанської, Мічуріна, Ручейної, Покальчука, проїзд від вул. Леніна до прибудинкової території будинку № 44; проїздів від вул. Сабурова та 50 років Жовтня до прибудинкових територій будинків № 46, 48, 48-а, 50-а по вул. Сабурова та № 25, 27, 29, 31, 33, по вул. 50 років Жовтня; пров. Інтернаціонального, проїзду від вул. Сабурова до буд. 102.
Шановна громадо!
На території міста представлені такі галузі промисловості: легка, харчова, будівельних матеріалів.
Підприємства: молочноконсервний завод, хлібозавод, деревообробний комбінат, компанія порційних автоматів, швейна фабрика, лісгосп.
Діє залізничний пункт контролю «Овруч» через державний кордон України та Білорусі.
ВАТ «Овруцький хлібозавод» спеціалізується на виробництві хлібобулочних та кондитерських виробів. Постійно оновлюються сорти випічки та кондитерських виробів. Запустили роботу тунельної печі у комплексі для випічки подових сортів хліба в автоматичному режимі. Планують розширити мережу торговельних закладів, вже встановлені два торговельні павільйони по вул. Радянській, 80-а і по вул. Б.Хмельницького, 34-а. Проведено реконструкцію паркану біля недобудови по вул. Радянській.
ЗАТ «Овручанка» випускає швейні вироби, спец одяг.
ВАТ«Овруцький молочноконсервний комбінат» займається виробництвом консервів із молочних продуктів. Проведено реконструкцію підприємства (освоєно біля 60 млн. вкладів під реконструкцію, будівництво, переобладнання приміщень підприємства). Планується відкриття маслоцеху та цеху спредів, а також розширення торговельної мережі в місті. На сьогоднішній день підприємство експортує свою продукцію в 25 країн світу, працює над розширенням внутрішнього ринку. Зроблено було вуличне освітлення, тротуари, заплановані ще роботи по благоустрою прилеглої території. Зареєстровані в Гадячі.
ТОВ «Санвуд» (деревообробний комбінат) займається виробництвом пиломатеріалів хвойної продукції (обрізних, необрізних), погонажних виробів таких як: вагонка, брус, полова дошка, рейка, дошка для огорожі, блок – хауз. Також виробляють брикети RUF на німецьких гідравлічних пресах.
ПП «Виробнича компанія «Металіст» займається виготовлення дозуючих та фасувальних дозаторів, шнекових та стрічкових конвеєрів, норій, комбікормових заводів, ліній для виготовлення сухих будівельних сумішів та тукосумішів мінеральних добрив, комплексів «вагон-мішок», автомобільних причепів. Підприємство має всю базу верстатного обладнання, яке потрібне для виготовлення продукції.
ДП «Овруцький спецлісгосп» вирощення лісу, заготівля та реалізація лісопродукції. Для озеленення міста підприємством було надано посадковий матеріал.
Підприємства роздрібної торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення продовжують оновлювати торговельне устаткування та впроваджувати нові методи та технології в торгівлі та наданні послуг. На сьогоднішній день тільки у місті діє більше 300 торговельних об’єктів та сфери послуг
Овруцька міська рада сприяючи розвитку малого і середнього бізнесу переглянула рішення «Про затвердження Порядку пайової участі замовників у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Овруч » в якому були розмежовані ставки відсотків залучення пайової участі.
Ставки місцевих податків і зборів залишені на рівні минулого року, а також передбачені пільги зі сплати податків.
До бюджету міської ради надходять такі податки і збори від діяльності:
– єдиний податок
– акцизний збір
– земельний податок
– податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
– екологічний податок
– податок на прибуток підприємств комунальної форми власності
– туристичний збір
Також надходять кошти від оренди комунального майна, оренди земельних ділянок, адміністративних штрафів, державного мита, плати за надання адміністративних послуг.
Після проведення зустрічі з приватними підприємцями в ЦДЮТ в грудні 2015 – січні 2016 років додатково відкрили свою діяльність на ринку 24 особи – суб’єкти господарської діяльності.
Також працюємо над питаннями місцевого економічного розвитку.
А саме, за звітний мною період, піднято клопотання (я дякую):
- Перед Народним депутатом Арешонковим В.Ю. та головою державної Служби геології та надр Бояркіним М.О.
- Про допомогу в проведенні геологорозвідки з метою будівництва 4 артсвердлдовин та 5 бюветів;
- Перед Народним депутатом Арешонковим В.Ю. та головою державної Служби автомобільних доріг Житомирської області Антонюком А.В., головою Агенства автомобільних доріг України Батищевим А.В., головою ОДА Машковським С.О.
- Про виділення коштів на ремонт доріг.
- Перед Народним депутатом Арешонковим В.Д.
- Про надання допомоги в проведенні переобладнання приміщень під житло.
- Перед Народним депутатом Арешонковим В.Ю., головою ОДА Машковським С.О., міністром енергетики та вугільної промисловості Демчишиим В.В.
- Про проведення електропостачання нових мікрорайонів.
Підготовлено і подано 10 проектів на отримання фінансування з Державного Фонду регіонального розвитку.
- Реконструкція станції знезалізнення ВНС № 1 по вул. Радянській в м. Овруч на суму 3768,336 тис.грн.
- Реконструкція станції знезалізнення ВНС № 2 по вул. Карпинського в м. Овруч на суму 2643,986 тис.грн.
- Технічне переоснащення ВНС № 1 другого підйому в м. Овруч на суму 1102,674 тис.грн.
- Технічне переоснащення ВНС № 2 другого підйому в м. Овруч Житомирської області на суму 951,811 тис.грн.
- Будівництво гідротехнічних споруд для запобігання та ліквідації підтоплення в районі вулиць Ш.Алейхема, Озерна в м. Овруч Житомирської області на суму 879,184 тис.грн.
- Будівництво гідротехнічних споруд для запобігання та ліквідації підтоплення території в районі вулиць Карпинського, Ручейна в м. Овруч на суму 1495,289 тис.грн.
- Будівництво каналізаційних мереж по провул. Сабурова в м. Овруч на суму 1225,141 тис.грн.
- Будівництво каналізаційних мереж по провул. Тітова в м. Овруч на суму 795,868 тис.грн.
- Будівництво каналізаційних мереж по вул. Білявського в м. Овруч на суму 990,828 тис.грн.
- Будівництво каналізаційних мереж по вул. В.Інтернаціоналістів в м. Овруч на суму 893,142 тис.грн.
Всього на загальну суму – 14746,259 тис.грн.
Співфінансування з місцевого бюджету – 1474,626 тис.грн.
За період з листопада 2015 року по лютий місяць 2016 року були розглянуті та вирішені слідуючі питання, які стосуються регулювання земельних відносин у місті:
- Виготовлено правовстановлюючі документи на 8 земельних ділянок для обслуговування парків та скверів (Замкова гора, Т.Г. Шевченка, перед РДА, перед кінотеатром, воїнам інтернаціоналістам, партизанської слави, Олега Святославовича та парк Центральний);
- Визначено 6 земельних ділянок особам зі статусом «Член сім’ї загиблого в АТО» по вул. Прикордонній;
- Розробляються землевпорядна документація для надання земельних ділянок в районі вул. Правди учасникам бойових дій (АТО). Станом на 09.02.2016 року взято на облік 130 звернень учасників бойових дій АТО;
- Вирішується питання по використанню земельних ділянок власниками боксів по вул. Прикордонній;
- Вирішується питання виготовлення проекту для відведення земельних ділянок під комунальний ринок та парк Пам’яті. Незважаючи на те, що сьогодні в Чорнобильському парку функціонують сезонні торговельні палатки, але міською радою вирішується питання з власниками про їх зняття.
На 2016 рік планується:
- виготовити та затвердити проект землеустрою щодо зміни меж міста, на який в 2003 році було виділено 48000 грн.. Сьогодні приходиться замовляти проект в ДП «Житомирський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» вартістю 159617,40 грн., розробити та затвердити детальне планування території для будівництва та обслуговування житлових будинків в районі вул. Правди та вул. Металістів і почати передачу ділянок у власність громадянам міста, виготовити технічну документацію щодо інвентаризації земель загального користування.
Шановні овручани!
Важливим питанням в моїй діяльності є вирішення соціальних питань. Реальна економічна ситуація сьогодення, високі ціни в аптеках змушують багатьох просто виживати.
Тому, з метою матеріальної підтримки ветеранів, інвалідів, постраждалих учасників АТО та малозабезпечених громадян, які потрапили в важке фінансове становище та складні життєві обставини депутатами на сесії міської ради затверджена Програма соціального захисту населення. Створена відповідна комісія, яка здійснює обстеження матеріально-побутових умов проживання заявників. За звітний період обстежено 48 сімей.
В минулому році за листопад та грудень надано допомоги на суму 31300 грн..
Для покращення якості надання медичної допомоги в м. Овруч працюємо з благодійним Фондом «Допомога дітям Чорнобиля» у вирішенні нагальних питань, які сьогодні гостро стоять перед нами:
- забезпечення лікарів загальної практики сімейної медицини та медичних сестер сумками-укладками з наборами;
- реанімаційного монітору;
- автоматичного аналізатора.
Коротко зупинюсь про стан спорту в нашому місті.
Особисто мною та представниками спорту було обстежено всі спортивні споруди в місті. Можу сказати тільки одне – що все в плачевному стані. Перш за все – це стадіон «Юність» в антисанітарному стані, на ньому не можна вже навіть тренуватись спортсменам. Зараз ведемо активну роботу по вирішенню цієї проблеми. Дякуючи директору спортшколи, хоть трохи підтримується приміщення та прилегла територія. Також з ним домовлено облаштування 2-х спортивних майданчиків для футболу біля міського спортзалу та самої школи. Плануємо ще декілька спортивних майданчиків протягом цього року по можливості. В цьому напрямку на черговій сесії буде затверджуватись програма розвитку фізичної культури та спорту в місті на 2016 – 2017 роки. Також буде підтримка від райдержадміністрації, розробка проекту спортивного комплексу на базі нашої спортивної школи, з боку міської ради – будуть проекти на стадіон «Юність» та на фізично-оздоровчий комплекс на основі котельні по вул. Гетьмана Виговського, 15-б. Маю надію, що в нашому місті будуть відбуватись сучасні, відповідні вимогам, об’єкти. Тим більше, що є бізнесмени і хочуть допомогти.
Шановна громадо!
Хочу зупинитись ще на питанні перейменування вулиць.
У зв’язку з тим, що пропозиції від людей по цьому питанню ще продовжують надходити до робочої депутатської комісії, було прийнято рішення довивчити ці звернення і винести на розгляд громадських слухань 17.02.2016 року на 17.00 год. в РБК (всього надійшло 16 звернень, з них 9 колективних).
Перейменування вулиць має відбутися, тому що є Закон України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки». Якщо ми цього не зробимо, враховуючи ваші пропозиції щодо перейменування вулиць, то це буде зроблено на рівні області.
Шановні присутні!
Я розумію, що в сучасних складних умовах особлива роль покладена на мене, як міського голову, на депутатів міської ради, виконавчий комітет та всіх керівників міста.
Користуючись нагодою хочу подякувати Народному депутату Арешонкову В.Ю., депутатам обласної ради, присутнім депутатам районної та міської рад за участь в сьогоднішній зустрічі. Маю надію, що ми спільно будемо працювати на овруцьку громаду з позитивним результатом (в минулому році 114 мільйонів грн. освоєно областю, а район і наше місто не отримали жодної гривні).
Тому, в подальшій нашій діяльності ми будемо спрямовувати свою роботу на розв’язання поставлених вами завдань та проблем місцевого значення.
Дякую за увагу.