Звіт про виконання міського бюджету за І квартал 2017 рік.

Звіт

про виконання міського бюджету за 1 квартал 2017 рік.

По загальному та спеціальному фондах міського бюджету надійшло доходів 6911,4 тис. грн., виконання в цілому становить 156,2%, по загальному фонду становить 145,7 % – надійшло доходів 6445,9 тис. грн. , по спеціальному фонду  надійшло доходів 465,4 тис. грн.

В 1 кварталі 2017 року в порівнянні з 1 кварталом 2016 року (4623,8 тис. грн.) доходів надійшло на 2287,6 тис. грн. більше.

В загальній  структурі надходжень найбільшу питому вагу займають :

Акцизний податок 2444,3 тис.грн.(35,4%) (1 кв. 2016р.-1717,7 тис. грн.)

Місцеві податки 3826,7 тис. грн.. (55,4%) (1 кв. 2016р. – 2650,0 тис. грн.):

  • податок на майно- 1355,8 тис.грн.(19,6%) (1 кв. 2016р. – 1320,3 тис.грн.):

(податок на нерухоме майно, сплачений юридичними особами- 111,8 тис. грн. (1,6%) (1 кв. 2016р.-88,9 тис. грн.)

 земельний податок з юридичних осіб- 516,4 тис.грн. (7,5%)( 1 кв. 2016р.-519,0 тис.грн.),

 земельний податок з фізичних осіб 29,7 тис. грн. (0,4%) (1 кв. 2016р.-29,3 тис.грн.),

 орендна плата з юридичних осіб -546,6 тис. грн.(7,9%)(1 кв. 2016р.-551,9 тис.грн.),

 орендна плата з фізичних осіб-144,8 тис. грн. (2,1%)(1 кв. 2016р.-142,2 тис. грн. тис.грн.),

  • єдиний податок 2471,7 тис. грн. (35,8 %)(1 кв. 2016р.-1337,5 тис.грн. )

(єдиний податок з фізичних осіб-2074,4 тис. грн.( 1 кв. 2016р.-1269,4 тис.грн., єдиний податок з юридичних осіб-397,3 тис. грн. (1 кв. 2016р.-68,1 тис.грн.)

Адміністративні збори та платежі -88,3 тис. грн. (1,3%)(1 кв. 2016р.-83,9 тис. грн.)

  • кошти від продажу землі-237,6 тис. грн. (3,4%)(1 кв. 2016р.-72,7 тис. грн.) на 164,9 тис. грн. більше, ніж в 1 кв. 2016 року.

(Детальний порівняльний аналіз в додатку №1 до Звіту)

Проведено видатків 5846,9 тис.грн., що на 4196,7 тис. грн. більше, ніж в 1 кв. 2016 року (1 кв. 2016р.-1650,2 тис. грн.). З них, по загальному фонду 2413,3 тис.грн. (1 кв. 2016р.- 1485,9 тис. грн.), по спеціальному фонду – 3433,6 тис.грн. (інших надходженнях спеціального фонду – 3420,7 тис.грн., інших джерелах власних надходжень – 12,9 тис.грн.) (1 кв. 2016р. по сецфонду-16,4 тис. грн.)

(Детальний порівняльний аналіз в додатку №2 до Звіту.)

Водопровідно-каналізаційні мережі (ТКВКБМС-6052)

 –2252,4 тис.грн.  (на 1948,5 тис. грн. більше, ніж  в 1 кв. 2016р. (   303,9 тис. грн.))

В тому числі

Профінансовано комунальні підприємства за 1-й квартал 2017 рік- 105,6    тис. грн. (детальний аналіз в додатках до звіту)

Проведено видатки міською радою:

За електроенергію  для колодязя по вул. Г.Виговського -1,7 тис. грн.

Екскаватор навантажувач -2145,00 тис. грн.

Благоустрій- 1366,9 тис.грн. (на 804,8 тис. грн. більше, ніж в 1 кв. 2016 р. (562,1 тис. грн.).

В тому числі:

Проведено відшкодування комунальним підприємствам Овруцької міської ради – 778,0 тис. грн. (інформація детальна в додатках до звіту) :

Проведено видатків міською радою:

 КЕКВ 3110-502,0 тис. грн. В тому числі:

-Трактор  Беларус, відвал плужний КЕКВ-3110-502,0 тис. грн.

 КЕКВ -2240-67,4 тис.грн.

-Транспортні послуги по перевезенню та плануванню основи покриттів з будівельних матеріалів для благоустрою терит.під.дитячий майданчик по вул.Набережна-22,4 тис. грн.

-Поточний ремонт вуличного освітлення по вул.4-ої Гвардійської, вул.Тургенева –23,7 тис.грн.

-послуги автогрейдера-3,2 тис.грн.

-Підготовка території для встановлення турникетів, встановлення бігбордів –9,7 тис.грн.

-Поточний ремонт зливової каналізації по вул. Гетьмана Виговского 2,5тис.грн.

-Посипання вулиць-5,9 тис.грн.

 КЕКВ 2111,2120 Заробітна плата по благоустрою (робітники з РЦЗ та інші по цивільно- правових угодах))-19,6 тис. грн.

Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань – 9,6 тис. грн. (ТКВКБМС-5011) ( в 1кв. 2016 року  видатків не проводилося)

– Придбання предметів, матеріалів-8,7 тис. грн. (кубки, медалі, спортінвентар, товари для нагородження, тощо)

– Нагородження переможців-0,9 тис. грн.

Видатки на ремонт та утримання автомобільних доріг (ТКВКБМС-6650)- 149,4 тис. грн.(в 1 кв. 2016р.-0,4 тис. грн.)

В тому числі:

Відшкодування витрат комунальним підприємствам –18,1 тис. грн.

( детально – в додатках до звіту).

-Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Б.Хмельницького, І.Богуна

-1,0тис.грн.

-Планування вулиць автогрейдером- 5,5 тис.грн.

-поточний ремонт, транспортні послуги по перевезенню та плануванню основи покриттів з будівельних матеріалів –124,9 тис. грн.

по вул. Західна-20,2 тис. грн., Озерна-19,1 тис. грн., Героїв Крут-11,4 тис. грн., Нагорянська-63,1 тис. грн., Ручейна-11,0 тис. грн. –124,9 тис.грн.

Землеустрій- 7,2 тис. грн.( в 1 кв. 2016р.-88,9 тис. грн. )

Проведення грошової оцінки земельної ділянки по вул.Тараса Шевченка 98/113,6тис.грн., по вул. Прикордонна,46- 3,6 тис. грн.

Капітальні вкладення-733,9 тис. грн. (на 675,4 тис. грн. більше, ніж в1 кв. 2016 року (в 1 кв. 2016р. -58,5 тис.грн.)

В тому числі:

-Виконання робіт з технічного переоснащення ВНС№1 другого підйому-327,6 тис.грн.(попередня оплата)

-Будівництво бюветів в м.Овруч-68,9тис.грн.

-Реконструкція та модернізація вуличного освітлення (за експертизу)-6,4 тис.грн.

-Будівництво гідротехнічних споруд для запобігання та ліквідації підтоплення в районі вулиць Ш.Алейхема,Озерна (за коригування ПКД та експертизу)- 21,0 тис.грн.

-Реконструкція спортивного майданчика по вул. Героїв Майдану- 310,00тис.грн.(попередня оплата)

Органи місцевого самоврядування- 843,8 тис. грн.(на 304,5 тис. грн. більше, ніж в 1 кв. 2016р.)

В тому числі:

  • На заробітну плату з податками- 701,4 тис. грн.

КЕКВ 2210-   42,4 тис.грн.:

  • Паливо-мастильні матеріали-17,8 тис.грн.
  • Автозапчастини-3,6 тис.грн.
  • Запчастини до комп’ютерної техніки, краска тощо-2,9 тис.грн.

– За печатку, основу для печатки, краску-0,9 тис. грн.

  • Передплата на періодичні видання-1,1 тис.грн.
  • Канцелярські товари –11,00 тис. грн.
  • Господарчі товари – 0,2 тис.грн.
  • Принтер -1шт- 5,0 тис.грн.

КЕКВ 3110

  • Комп’ютери-2 шт-19,6 тис.грн.

КЕКВ 2240-12,9 тис. грн.

  • Послуги інформатизації(програми)-2,8 тис. грн.
  • Картки поповнення мобільного зв’язку-0,6 тис. грн.
  • За послуги абонплати-2,3 тис.грн.
  • Плата за користування інтернетом-0,9 тис. грн.
  • Послуги страхування-0,9 тис. грн.
  • Інформаційно-консультаційні послуги, послуги хостингу, поштові та нотаріальні –6,4 тис.грн.

КЕКВ 2800-6,6 тис. грн.

Членский внесок до Асоціації міст України –6,6 тис.грн.

КЕКВ 2250 на відрядження-1,3 тис.грн   .

КЕКВ 2274 Опалення приміщення  природним газом –39,8 тис.грн.( в 2016р. 46,6 тис. грн.)

КЕКВ 2273 За використану електоенергію –18,1 тис.грн.( в 2016р. 6,7 тис. грн.)

КЕКВ 2272 за водопостачання-1,5 тис.грн. 

Соціальний захист населення- 86,6 тис.грн., що на 118,8 тис. грн. більше, ніж в 1 кв. 2016 року (32,2 тис. грн.))

В тому числі

  • на фінансову підтримку Овруцької міської організації ради ветеранів України –21,6 тис. грн. (в 1 кв. 2016р.-6,3 тис. грн.)
  • на надання допомог населенню- 65,00 тис. грн.( в 1 кв. 2016р. -25,9 тис. грн.)

Інші субвенції місцевим бюджетам-263,0 тис. грн., що на 223,0 тис. грн. більше, ніж в 1 кв. 2016року  (в 1 кв. 2016р.-20,0 тис. грн. )

В тому числі профінансовано:

Відшкодування батьківської плати 10% вартості дітодня- 50,3  тис. грн.

На придбання будматеріалів для ремонту приміщення Малої академії народних мистецтв та ремесел- 60,0 тис.грн.

Овруцькій районній спілці ветеранів афганської війни на надання матеріальної допомоги воїнам-афганцям- 5,0 тис. грн.

Відділу культури на проведення заходів до свята «Масляна» у м.Овруч-10,7 тис. грн.

На придбання будматеріалів і металопластикових конструкцій для хірургічного відділення- 99,5 тис. грн.

На придбання обладнання-душової кабінки, душової стійки для хірургічного відділення- 6,5 тис. грн.

На придбання електроплити, пральної машини в хірургічне відділення- 13,0 тис. грн.

Дитячо-юнацькій спортивній школі на ремонтні роботи санвузла-18,0 тис. грн.

Інші видатки- 134,2 тис.грн. (в 1 кв. 2016 р. – 44,9 тис.грн.)(ТКВКБМС-8600)

В тому числі:

  • на заробітну плату охорони та по інших цивільно- правових договорах – 29,3 тис.

КЕКВ 2210-17,2 тис. грн.:

  • За ритуальний вінок- 0,3 тис.грн.
  • Канцелярські, господарські товари для організації свят –1,8 тис.грн.
  • Господарчі товари для організації свят – 0,8 тис.грн.
  • Стенд «Небесна сотня» –1,9 тис.грн.
  • Подарунки для колядників-11,3 тис.грн.
  • За свідоцтво про реєстрацію транспорту, за державні номерні знаки-1,04 тис.грн.

КЕКВ 2240-45,9 тис. грн.

  • За незалежну оцінку вартості нерухомого майна ( вул. Т.Шевченка,2,Металістів,1,вул. С.Бандери,23/2, Б.Хмельницького,26/1) -8,6 тис.грн.
  • За виготовлення техдокументації на нежитлові приміщення ( вул. Виговського15 б, вул.Набережна,17)- 3,0 тис.грн.
  • Автопослуги по перевезенню –3,4 тис.грн.
  • Послуги проведення концертної програми-10,0 тис.грн.
  • За послуги з підготовки економіко-правового висновку та проведення аналітичної роботи (аудиту) –5,5 тис. грн.
  • За публікацію статей –14,5 тис.грн.
  • За облаштування сцени-1,0 тис.грн.

– Інші виплати населенню – 25,4 тис. грн. (нагородження до святкових дат – 25,4 тис. грн.)

Детальний порівняльний аналіз  по проведеному фінансуванню в 2015-2016 роках, доходах та видатках, аналіз робіт проведених комунальними підприємствами  в  додатках №1-6 до звіту .

 

Заступник міського голови                                                  Н.М. Рибинська



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=