У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Р І Ш Е Н Н Я
Двадцять дев’ята сесія VІІ скликання
Від 27 червня 2017 року № 910
та передачу їх у власність власникам квартир (будинків)
У зв’язку з перебуванням на балансі в господарському виданні комунального підприємства «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області малоповерхових та малоквартирних житлових будинків, квартири в яких є приватною власністю фізичних осіб, враховуючи подальшу недоцільність та неефективність обслуговування таких будинків, керуючись ст.10 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» керуючись пунктом 31 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Затвердити Положення про зняття з балансу малоповерхових та малоквартирних житлових будинків та передачу їх у самоуправління власникам квартир(будинків) (додається).
- Комунальному підприємству «Гарне місто» Овруцької міської ради:
2.1. Забезпечити обстеження технічного стану малоповерхових житлових будинків, всі квартири яких приватизовані, інженерних комунікацій до них (за наявності) для визначення їх відповідності санітарним і технічним вимогам.
2.2. На підставі актів обстеження технічного стану малоповерхових та малоквартирних житлових будинків і інженерних комунікацій до них (за наявності), комунальному підприємству «Гарне місто» Овруцької міської ради постійно проводити роботу щодо направлення письмових звернень до власників квартир малоповерхових житлових будинків про надання ними заяв для зняття таких будинків з балансу житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Овруча та передачі їх у власність власникам квартир(будинків).
2.3. Після передачі у власність мешканцям квартир житлових будинків та зняття їх з балансу житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Овруча, рекомендувати власникам квартир створювати об’єднання співвласників.
- Відповідальність за виконання цього рішення покласти на директора комунального підприємства «Гарне місто» Овруцької міської ради Грищенка П.А..
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Дяченка А.М.
Міський голова І.Я.Коруд
Д О Д А Т О К № 1
до рішення 29-ої сесії міської ради
VІІ скликання
від 27.06.2017 року № 910
- Загальні положення:
1.1. Положення про зняття з балансу малоповерхових та малоквартирних житлових будинків та передачу їх у самоуправління власникам квартир (будинків) надалі – Положення, розроблено відповідно до Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про приватизацію державного житлового фонду”.
1.2. Положення визначає правові умови та регулює порядок зняття малоповерхових та малоквартирних житлових будинків з балансу житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Овруча та передачу їх у власність власникам квартир.
1.3. Терміни, які застосовуються у Положенні, мають наступні значення:
- балансоутримувач – власник або юридична особа, яка за договором з власником утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки коштів, необхідних для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів та утримання, а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з законом;
- малоповерховий житловий будинок – одно-, дво-, триповерховий житловий будинок різних типів;
- малоквартирний житловий будинок – одно – п’ятнадцятиквартирний житловий будинок;
- власник (власники) – фізична особа, юридична особа, яким належить право володіння, користування та розпоряджання квартирою (будинком), зареєстроване в установленому законом порядку.
- Порядок зняття малоповерхових та малоквартирних житлових будинків з балансу житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Овруча та передачу їх у власність власникам квартир.
2.1. Зняттю з балансу житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Овруча підлягають малоповерхові та малоквартирні житлові будинки, в яких всі квартири перебувають у приватній власності..
2.2. Приватизовані малоповерхові та малоквартирні житлові будинки знімаються з балансу згідно з рішенням сесії Овруцької міської ради, враховуючи пропозицію балансоутримувача житлового фонду, керуючись тим, що всі квартири даних будинків приватизовані.
- Для підготовки пропозицій щодо зняття малоповерхових та малоквартирних житлових будинків з балансу житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Овруча та передачі їх з комунальної власності у власність власникам квартир(будинків), балансоутримувач подає на ім’я міського голови наступні документи:
– лист-клопотання;
– заяви всіх власників квартир згідно з додатком 1;
– ксерокопії документів, що підтверджують право власності на квартири;
– ксерокопії паспортів та ідентифікаційних номерів власників квартир;
– акти обстеження технічного стану будинків і інженерних мереж до них (за наявності) згідно з додатком 2.
3.1. Зняття малоповерхових та малоквартирних житлових будинків з балансу житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Овруча проводиться виключно за наявності заяв всіх власників квартир.
- Зняття з балансу малоповерхових та малоквартирних житлових будинків та передача їх у самоуправління власникам квартир (будинків) здійснюється на підставі рішення міської ради. Проект рішення готується комунальним підприємством «Гарне місто» Овруцької міської ради.
- Власники малоповерхових та малоквартирних житлових будинків, знятих з балансу житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Овруча, самостійно вирішують питання утримання (ремонту) будинку, інженерних комунікацій (за наявності), укладають угоди з відповідними підриємствами на вивезення і утилізацію твердих побутових відходів, вивезення рідких нечистот, обстеження димовентиляційних каналів та інші житлово-комунальні послуги.
- 6. Передача будинку здійснюється згідно акту прийому-передачі жилого будинку (додаток 3) комісією у складі попереднього балансоутримувача чи особи, що здійснює управління будинку, власників (співвласників).
- Балансоутримувач на підставі прийнятих Овруцькою міською радою рішень про зняття з балансу малоповерхових та малоквартирних житлових будинків здійснює списання таких будинків з балансу.
- Не підлягають зняттю з балансу житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Овруча:
6.1. Малоповерхові та малоквартирні житлові будинки, які визнані аварійними.
6.2. Будинки, на які накладено арешт (обтяження) на підставі ухвали суду.
- Спори, що виникають між власниками квартир малоповерхових та малоквартирних житлових будинків, після зняття їх з балансу вирішуються в установленому законом порядку.
- Посадові особи та громадяни при порушенні вимог цього положення несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.
Секретар міської ради М.В. Чичирко
Додаток 1
до Положення
З Р А З О К:
З А Я В А
Прошу(симо) зняти з балансу _____________________________ (назва балансоутримувача) ____________ квартирний будинок № _____ по вул. __________________, разом з належними до нього допоміжними, нежилими приміщеннями, господарськими будівлями та спорудами і передати нам у самоуправління.
Підпис(си) власника(ів) квартир(ри):
____________________________________
(прізвище, ініціали)
____________________________________
(прізвище, ініціали)
____________________________________
(прізвище, ініціали)
_____________ 20__ р.
Директор(балансоутримувач) (підпис) ______________________
М.П.
Додаток 2
до Положення
З Р А З О К:
А К Т
обстеження санітарно-технічного стану житлових будинків (квартир)
«______» ___________ 20__р м. Овруч
Комісія у складі:
_____________________________ _____________________________
(прізвище, ім’я по батькові) (посада)
Провели обстеження технічного стану ______ квартирного будинку
Основні конструктивні елементи будівлі(ель) | Матеріал | Технічний стан | Примітка |
Фундамент(и) | |||
Стіни | |||
Перекриття | |||
Покрівля | |||
Інженерні комунікації |
Висновки комісії:
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
Підписи членів комісії:
_____________________
_____________________
_____________________
_____________________
Додаток 3
до Положення
ЗРАЗОК
А К Т
приймання -передачі жилого будинку №______ по вул._____________ у самоуправління громадянам
Діючі на підставі рішення сесії Овруцької міської ради від….. №……, комісія здійснила приймання- передачу житлового будинку №____ по вул. ______________ у самоуправління громадянам:
- I. Загальна характеристика будинку
- Рік побудови _________________________
2. Матеріал стін (цегляні, панельні тощо)__________
3. Кількість поверхів _________________________
4. Наявність підвалу __________________
5. Об’єм будинку ___________________________
6. Вартість будинку:
балансова вартість _________________________
залишкова вартість _________________________
фізичний знос __________________________
7. Загальна площа __________________________
в т.ч.: підвалу __________________________
8. Кількість квартир __________________________
9. Кількість мешканців ________________________
10. Площа нежитлова ________________________ - Технічний стан частини будинку та конструкції
Основні конструктивні елементи знаходяться у задовільному стані
№№ з/п | Найменування конструктивних елементів |
Характеристика конструктивних елементів (матеріалів) |
Техстан конструктивних елементів |
Приміт- ка |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Фундамент | |||
2 | Стіни і перегородки | |||
3 | Фасади | |||
4 | Перекриття | |||
5 | Покрівля | |||
6 | Підлога |
. Технічний стан інженерного обладнання
№№ з/п |
Найменування інженерного обладнання |
Характеристика інженерного обладнання |
Техстан інженерного обладнання |
Приміт- ка |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Водопровід | |||
2 | Каналізація | |||
3 | Газообладнання | |||
4 | Вентиляція | |||
5 | Електрообладнання |
- Благоустрій
- Подвір’я
Відмостка
Зелені насадження
Прилегла територія вулиці - Висновок комісії щодо стану будинку
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
VІ. Рішення комісії
Будинок №______ на вул. ________________ вважати переданим у самоуправління громадянам.
Зауваження: __________________________________________________
______________________________________________________________
Будинок передали:
Представники
______________ _________________________ __________
посада прізвище, ім’я, по-батькові підпис
Будинок прийняли:
Представники від мешканців (власники квартир):
__________________ _______________________ ____________
власник квартири № прізвище, ім’я, по-батькові підпис
Секретар ради М.В.Чичирко
Завантажити документ