за І-е півріччя (січень-червень) 2017 року
За І-е півріччя 2017 року підприємством проведено значні обсяги робіт, що проявляється у зменшенні скарг та нарікань від мешканців міста.
Для належного дотримання норм благоустрою, послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій надаються постійно.
Зокрема, спочатку зупинимося на найбільш значних виконаних роботах підприємства.
У лютому місяці було проведено: поточний ремонт внутрішньобудинкових водопровідних мереж по вул.. Г. Майдану, 48-а, були проведені роботи по встановленню електролічильників та комплектуючих виробів в окремих багатоповерхових житлових будинках. У березні: поточний ремонт внутрішньобудинкових водопровідних мереж по вул.. Т. Шевченка, 44, І. Богуна, 71, благоустрій вуличної території по вул.. Київській, 70-а Древлянській, 2, 1, Б. Хмельницького, 62, Відродження, 29, надавалися послуги з відлову собак, послуги з прибирання вулиць, тротуарів, парків, скверів, проведено заміну лічильників по вул.. Древлянській, 1, 12, Героїв Майдану, 55, проведено поточний ремонт освітлення в багатоквартирних будинках шляхом заміни старих ламп розжарювання на більш економічні світлодіодні в буд. № 12 по вул.. Древлянській, в буд. № 62 по вул.. Київській, в буд. № 5 по вул.. М. Ващука в будинках 55, 57 по вул.. Б.Хмельницького. У травні поточного року: послуги з прибирання вулиць, тротуарів, парків, скверів, благоустрій вуличної території по вул. Т. Шевченка, 98/11, Г. Майдану, 55. У червні: проведено поточний ремонт освітлення в багатоквартирних будинках шляхом заміни старих ламп розжарювання на більш економічні світлодіодні в буд.102 по вул.. Шевченка поточний ремонт внутрішньобудинкових водопровідних мереж в будинках № 11 та 41 по вул.. Б. Хмельницького, а також частковий ремонт покрівлі будинку в с. Ігнатпіль. Таких робіт виконано на загальну суму – 133,5 тис. грн.
За І-е півріччя 2017 року в цілому по підприємству надано послуг та отримано доходів на загальну суму – 2 млн. 863 тис. 900 грн., в тому числі чистий дохід від реалізації послуг склав – 2 млн.820 тис. 300 грн., інші доходи – 43,6 тис. грн.. При цьому витрати понесені підприємством склали – 2 млн. 594 тис. 100 грн., в тому числі собівартість наданих послуг – 2 млн. 170 тис.800 грн., інші операційні витрати – 423,3 тис. грн. (відповідно до Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва).
За звітний період отримано доходів , як зазначалося вище, у розмірі 2 млн. 863 тис. 900 грн., у тому числі від надання послуг населенню – 1 млн. 524 тис. 800 грн., пільги – 289,1 тис. грн.., субсидії – 694,5 тис. грн., доходи від оренди нежитлових приміщень склали – 100,3 тис. грн.., обслуговування нежитлових приміщень за співучасть в утриманні будинків – 55 тис. грн.., відшкодування витрат на заробітну плату водія транспортного засобу від КП «Овруч» – 11,5 тис. грн.., інші доходи – 188,7 тис. грн.., в тому числі доходи, отримані від міської ради за надані послуги – 132,1 тис. грн.
За звітний період отримано чистий прибуток у розмірі – 269,8 тис. грн.. Рівень рентабельності господарської діяльності підприємства склав 10,4 %.
Відповідно підприємством понесені витрати, як уже зазначалося, на загальну суму – 2 млн. 594 тис. 100 грн. Більш детально витрати понесені підприємством наведено нижче.
Собівартість реалізованої продукції, наданих послуг складає – 2 млн. 170 тис. 800 грн.. і включає наступні витрати:
Заробітна плата з нарахуваннями – 1 млн. 002 тис. 800 грн., в тому числі заробітна плата – 822,1 тис. грн., нарахування – 180,7 тис. грн.., резерв відпусток – 69,4 тис. грн.., амортизація – 27,7 тис. грн., електроенергія – 258,1 тис. грн., паливо-мастильні матеріали – 60,0 тис. грн., мшп – 19,6 тис. грн., сировина, матеріали – 108,0 тис. грн., вивезення побутових відходів – 340,1 тис. грн., інші прямі витрати – 22,3 тис. грн. (послуги РЕМ, Обленерго – 2,7 тис. грн., оголошення в газеті – 2,1 тис. грн., діагностика автомобіля – 3,8 тис. грн., доставка товарів – 0,6 тис. грн., спецхарчування (молоко) – 8,9 тис. грн., страхування автомобіля – 0,6 тис. грн., податок на землю – 0,9 тис. грн., «Житомирський ОЛЦ МОЗ України» – 1,8 тис. грн., ТОВ «Райагропроменерго» – 1,1 тис. грн., загальновиробничі витрати – 155,3 тис. грн., інші витрати – 107,5 тис. грн. (заробітна плата з нарахуваннями – 33,5 тис. грн., сировина, матеріали – 54,1 тис. грн., паливо – 0,4 тис. грн., ФОП Ожик – 7,7 тис. грн., Ветлікарня – 3,2 тис. грн., ПП «Земля Поліського краю» за виготовлення експертної оцінки – 1,5 тис. грн.., за виготовлення дверей – 6,9 тис. грн.).
Загальновиробничі витрати входять у виробничу собівартість і складають – 155,3 тис. грн..:
Заробітна плата з нарахуваннями – 138,7 тис. грн.., в тому числі заробітна плата –113,7 тис. грн.., нарахування – 25,0 тис. грн.., резерв відпусток – 9,2 тис. грн.., відрядження – 1,4 тис. грн.., навчання з охорони праці – 5,8 тис. грн.., сировина, матеріали – 0,2 тис. грн.
Інші операційні витрати складають – 423,3 тис. грн.. і включають: адміністративні витрати, витрати на збут та інші витрати.
Адміністративні витрати – 197,3 тис. грн..:
Заробітну плату з нарахуваннями – 147,6 тис. грн.., в тому числі заробітна плата – 126,3 тис. грн.., нарахування – 21,3 тис. грн.., резерв відпусток – 14,7 тис. грн.., амортизація – 1,7 тис. грн.., електроенергія – 19,4 тис. грн.., послуги банків – 4,2 тис. грн.., канцтовари – 7,2 тис. грн.., послуги зв’язку – 0,5 тис. грн.., відрядження – 0,5 тис. грн.., електронні ключі – 0,1 тис. грн.., «Ком-Сервіс» – 0,7 тис. грн.., періодичні видання – 0,4 тис. грн.., послуги відкриття рахунку – 0,2 тис. грн.
Витрати на збут – складають 31,5 тис. грн. та включають:
Заробітну плату з нарахуваннями – 23,4 тис. грн.., в тому числі заробітна плата – 19,2 тис. грн.., нарахування – 4,2 тис. грн.., резерв відпусток – 1,6 тис. грн.., програма «Логік-Ленд» – 5,4 тис. грн.., тех. обслуговування РРО – 1,1 тис. грн..
Інші витрати – 194,5 тис. грн.:
Єдиний податок – 131,6 тис. грн., інші витрати – 62,9 тис. грн.., що включають: амортизація – 0,4 тис. грн.., заробітна плата – 9,2 тис. грн.., нарахування – 2,5 тис. грн.., вихідна допомога – 4,7 тис. грн.., матеріальна допомога – 7,7 тис. грн.., за виготовлення проекту МПП «Вулкан»– 8,0 тис. грн., ФОП Кущнерчук – 3,3 тис. грн.., ПДФО та військ. збір – 8,7 тис. грн., пені, штрафи – 18,4 тис. грн.
Середньооблікова чисельність працівників за І-е півріччя склала 54 особи. Фонд оплати праці штатних працівників склав – 1 млн. 108 тис. 800 грн.. Середньомісячна заробітна плата штатних працівників за І-е півріччя склала – 3422 грн. з нарахуваннями.
Фактична собівартість послуг за аналізований період – 2,08 грн./ м. кв.
Рівень відшкодування на 01.07.2017 року середньозваженими тарифами собівартості складає – 100 %. Рівень відшкодування доходами витрат складає – 100,0 %.
Заборгованості за електроенергію протягом звітного періоду підприємство не мало. Станом на 01.07.2017 року переплата по електроенергії склала – 42,9 тис. грн.
Всього за І-е півріччя використано 173990 кВт електроенергії на загальну суму 258,1 тис. грн.. з ПДВ.
З початку року у березні вартість електроенергії підвищилась – на 30 % – з 1,29 грн./кВт/год до 1,68 грн./кВт/год.
Кредиторська заборгованість підприємства складає: 649,7 тис. грн.., в тому числі кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги – 218,0 тис. грн.., за розрахунками з бюджетом – 96,8 тис. грн.., за розрахунками зі страхування – 24,1 тис. грн.., за розрахунками з оплати праці – 94,8 тис. грн.., доходи майбутніх періодів – 112,8 тис. грн.., інші поточні зобов’язання – 103,2 тис. грн..
Дебіторська заборгованість перед підприємством за продукцію, товари роботи, послуги складає – 702,0 тис. грн.., в тому числі: населення – 580,5 тис. грн.., пільги – 33,4 тис. грн.., субсидії – 20,7 тис. грн.., інші споживачі – 67,4 тис. грн. Інша поточна дебіторська заборгованість складає – 44,3 тис. грн.
Завдяки міській раді проведено значну частину поточних ремонтів внутрішньобудинкових водопровідних мереж, встановлення та заміну електролічильників в окремих будинках житлового фонду міста, благоустрій вуличних територій та інші роботи.
Проте основними проблемними питаннями, які неможливо вирішити за такий короткий термін, є: застарілість обладнання, вік будинків, необхідність проведення капітальних ремонтів у будинках, зношеність внутрішньобудинкових водопровідних та каналізаційних мереж, основних засобів, невідповідність наявних інфраструктурних потужностей зростаючим вимогам та потребам.
Директор КП «Гарне місто» П. А. Грищенко
Завантажити документ