У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 17.08.2017 року № 145
роботи підприємства на ІІ півріччя 2017 року.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора КП «Комунальний ринок» Салючка Р.В. про результати роботи КП «Комунальний ринок» за І півріччя 2017 року та перспективний план роботи підприємства на ІІ півріччя 2017 року, керуючись ст. 27 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком міської ради
В И Р І Ш И В:
- Інформацію директора комунального підприємства «Комунальний ринок» Овруцької міської ради Салючка Р.В. про результати роботи КП «Комунальний ринок» за І півріччя 2017 року та перспективний план роботи підприємства на ІІ півріччя 2017 року прийняти до відома.
- Звіт про результати роботи КП «Комунальний ринок» за І півріччя 2017 року та перспективний план роботи підприємства на ІІ півріччя 2017 року (додаток №1) винести на розгляд чергової сесії міської ради.
- Директору КП «Комунальний ринок» Овруцької міської ради Салючку Р.В.:
3.1. Щоквартально звітувати про результати господарської діяльності підприємства на 2017 рік на засіданнях виконавчого комітету та пленарних засіданнях сесії міської ради.
3.2. Продовжувати укладання договорів на оренду нежитлових приміщень готельного комплексу з юридичними та фізичними особами.
3.3. Продовжувати роботу по укладанню договорів по санітарному утримаю території по вулиці Князя Олега, 11.
3.4. Виконати ремонт даху та стін, встановлення парапетних плит на готельному комплексі.
3.5. Вивчити питання щодо підключення першого поверху готельного комплексу до тепломережі від котельні, що розташована біля адмінбудинку райдержадміністрації.
3.6. Після виготовлення проектно-технічної документації на комунальний ринок розпочати його забудову.
Міський голова І.Я. Коруд
Секретар ради М.В. Чичирко
Керуюча справами М.І. Савченко
Провідний спеціаліст В.С. Горченко
Д О Д А Т О К №1
до рішення виконкому міської ради
від 17.08.2017 року № 145
Так, станом на 01.07.2017 року у комунальному підприємстві працює два працівники – директор та бухгалтер.
Згідно цивільно-правових угод на підприємстві працює прибиральниця.
Основна діяльність КП «Комунальний ринок» здача в оренду, розташованих у готельному комплексі «Овруч», нежитлових приміщень під магазини, склади, майстерні та офіси, надання послуг з санітарного утримання території по вулиці Князя Олега 11. А також здача в оренду щитів зовнішньої реклами, що розташовані на приміщені готелю.
Протягом першого півріччя на рахунок комунального підприємства надійшло коштів в сумі 215 190,45 грн. з них:
за рахунок орендної плати 213 090,45 грн.;
за рахунок надання послуг з санітарного утримання території ринку 900,00 грн.;
за рахунок плати за розміщення щитів зовнішньої реклами 1200,00 грн.
Витрачено коштів за І півріччя 2017 року на загальну суму 187 556, 12 грн., а саме:
виплата заробітної плати 98 865,96 грн.;
сплата податків та нарахувань з заробітної плати 46 359,21 грн.;
податок до міського бюджету 11 074,00 грн.;
придбання господарського інвентарю 2086,38 грн.;
поточний ремонт 14 974,68 грн. (електромережі, водогінної мережі, ремонт нежитлових кімнат, заміна дверних блоків та дверей, вікон, облаштування території ринку відсівом);
виготовлення контейнерів 3832,38 грн.;
оплата комунальних послуг 5239,28 грн.;
банківське обслуговування 2851,97 грн.;
інші видатки 2282,26 грн. (послуги Інтернету, обслуговування оргтехніки, канцтовари, поштові марки та конверти, миючі засоби та засоби гігієни).
Станом на 01.07.2017 року залишок коштів на рахунку підприємства складає 26 340,30 грн. та за даними обліку та звітності на підприємстві по розрахунках з державним та місцевим бюджетами, державними цільовими фондами, юридичними та фізичними особами дебіторська та кредиторська заборгованість відсутня.
На 01 липня поточного року у готельному комплексі «Овруч» орендують приміщення 8 юридичних та фізичних осіб, в тому числі з трьома фізичними особами договори оренди укладено у першому півріччі.
Також укладено 24 договори з фізичними особами по наданню послуг з прибирання території по вулиці Князя Олега, 11.
Періодично у засобах масової інформації публікувалася інформація про намір підприємства надавати в оренду нежитлові приміщення готельного комплексу.
У травні підприємством розроблено планово-нормативну калькуляцію на надання послуг з санітарного утримання території по вулиці Князя Олега, 11, яка була затверджена рішенням виконавчого комітету міської ради від 07.06.2017 № 90.
Протягом І півріччя 2017 року без залучення підрядників проведено:
- поточний ремонт електромережі зі встановленням нових електричних автоматів, енергозберігаючих електричних ламп;
- відновлення та ремонт водо-ливневої мережі;
- ремонт та облаштування двох нежитлових кімнат;
- встановлено дверний блок у підвальне приміщення;
- виготовлено та встановлено два контейнери для сміття по вулиці Князя Олега, 11.
Здійснено ремонт водогінної мережі, встановлено лічильники обліку води.
У ІІ півріччі 2017 року планується продовжувати укладання договорів на оренду нежитлових приміщень готельного комплексу з юридичними та фізичними особами, по трьох приміщеннях готуються необхідні документи.
Також продовжується робота по укладанню договорів по санітарному утримаю території по вулиці Князя Олега, 11.
Заплановано ремонт даху та стін, встановлення парапетних плит на готельному комплексі.
Вивчається питання щодо підключення першого поверху готельного комплексу до тепломережі від котельні, що розташована біля адмінбудинку районної ради.
Після виготовлення проектно-технічної документації на комунальний ринок розпочнеться його забудова.
Завантажити документ