Рішення №24 (І пл. зас.) від 09 листопада 2017 року “Про виготовлення гербових номерних печаток та штампів для проведення реєстрації місця проживання громадян старостами сіл Овруцької міської ради”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Перша  сесія                                                                                               VІІ  скликання

(перше пленарне засідання)

Від  09 листопада 2017 року          № 24

Про виготовлення гербових номерних печаток
та штампів для проведення реєстрації
місця проживання громадян старостами

сіл Овруцької міської ради

З метою належного надання адміністративних послуг на території  Овруцької міської об’єднаної територіальної громади, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1242 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, раді Міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади», постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 року № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру» міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Виготовити гербові печатки №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9, №10, №11, №12, №13, №14, №15, №16 (на печатці міститься: код 04053370, Овруцька міська рада, Овруцького району, Житомирської області, Україна) за зразком згідно додатку.
  2. 2. Гербові печатки видаються:

– гербова печатка під № 1 видається старості сіл Бондарі, Бондарівка, Красносілка, Папірня;

– гербова печатка під № 2 видається старості сіл Велика Фосня, Мала Фосня;

– гербова печатка під № 3 видається старості сіл Велика Хайча, Великий Кобилин, Мала Хайча, Малий Кобилин;

– гербова печатка під № 4 видається старості сіл Велика Чернігівка, Богданівка, Камінь, Мала Чернігівка, Мамеч, Нивки, Привар;

– гербова печатка під № 5 видається старості сіл Гошів, Базарівка, Потаповичі, Смоляне;

– гербова печатка під № 6 видається старості сіл Заріччя, Острів;

– гербова печатка під № 7 видається старості сіл Кирдани, Дубовий Гай, Корчівка;

– гербова печатка під №8 видається старості сіл Невгоди, Веселівка;

– гербова печатка під № 9 видається старості сіл Норинськ, Мощаниця, Підвелідники;

– гербова печатка під № 10 видається старості сіл Підруддя, Колосівка, Яцковичі;

– гербова печатка під № 11 видається старості сіл Піщаниця, Клинець, Мишковичі, Мочульня, Павловичі, Поліське;

– гербова печатка під № 12 видається старості сіл Покалів, Барвінкове, Гаєвичі, Дівошин, Коптівщина, Полохачів, Скребеличі;

– гербова печатка під № 13 видається старості сіл Раківщина, Великі Мошки, Гуничі, Малі Мошки, Новосілки, Слобода-Новоселицька;

– гербова печатка під № 14 видається старості сіл Хлупляни, Нагоряни, Оленичі, Сирківщина, Стугівщина, Теклівка;

– гербова печатка під № 15 видається старості сіл Черепин, Заськи, Лукішки, Коренівка, Черепинки;

– гербова печатка під № 16 видається старості сіл Шоломки, Довгиничі, Збраньки, Слобода-Шоломківська.

  1. Покласти персональну відповідальність за збереження та використання гербових печаток, на виконуючих обов’язки старост сіл Овруцької міської ради, а саме: Герасимчук Наталію Іванівну, Кругляна Сергія Миколайовича, Божок Сергія Миколайовича, Бобик Тетяну Іванівну, Барановського Юрія Івановича, Комарову Тетяну Миколаївну, Корчемну Світлану Петрівну, Демидчука Анатолія Васильовича, Бортника В’ячеслава Івановича, Кудельського Олександра Миколайовича, Шелеста Олексія Васильовича, Белоцького Сергія Дмитровича, Мошківського Василя Миколайовича, Нелеп Лідію Євгеніївну, Козаченка Сергія Васильовича, Могилевець Юрія Миколайовича.
  2. Виготовити штампи для проведення реєстрації місця проживання (перебування), зняття з реєстрації місця проживання громадян (16 комплектів) за зразком згідно додатку.
  3. 5. Покласти персональну відповідальність за збереження та використання штампів для проведення реєстрації місця проживання громадян на виконуючих обов’язки старост сіл.
  4. Ведення журналу обліку та видачі гербових печаток та штампів для проведення реєстрації місця проживання громадян доручити секретарю міської ради.
  5. 7. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.

Міський голова                                                                                    І.Я.Коруд



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=