Рішення №26 (І пл. зас.) від 09 листопада 2017 року “Про порядок виконання бюджетів Овруцької міської ради, Бондарівської сільської ради, Великофоснянської сільської ради, Великохайчанської сільської ради, Великочернігівської сільська ради, Гошівської сільської ради, Зарічанської сільської ради, Кирданівської сільської ради, Невгодівської сільської ради, Норинської сільської ради, Підрудянської сільської ради, Піщаницької сільської ради, Покалівської сільської ради, Раківщинської сільської ради, Хлуплянської сільської ради, Черепинської сільської ради, Шоломківської сільської ради”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Перша  сесія                                                                                               VІІ  скликання

(перше пленарне засідання)

Від  09 листопада 2017 року                   № 26

Про порядок виконання бюджетів
Овруцької міської ради, Бондарівської сільської ради,
Великофоснянської сільської ради,
Великохайчанської сільської ради,
Великочернігівської сільська ради,
Гошівської сільської ради, Зарічанської сільської ради,
Кирданівської сільської ради, Невгодівської сільської ради,
Норинської сільської ради, Підрудянської сільської ради,
Піщаницької сільської ради, Покалівської сільської ради,
Раківщинської сільської ради, Хлуплянської сільської ради,

Черепинської сільської ради, Шоломківської сільської ради

Відповідно до статті 8 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та пункту третього частини другої статті 22 Бюджетного кодексу України, міська рада:

В И Р І Ш И Л А :

  1. Головним розпорядником коштів бюджету Овруцької міської ради є Овруцька міська рада в особі міського голови Коруда І.Я..
  2. Головним розпорядником коштів бюджетів Бондарівської сільської ради, Великофоснянської сільської ради, Великохайчанської сільської ради, Великочернігівської сільська ради, Гошівської сільської ради, Зарічанської сільської ради, Кирданівської сільської ради, Невгодівської сільської ради, Норинської сільської ради, Підрудянської сільської ради,Піщаницької сільської ради, Покалівської сільської ради,Раківщинської сільської ради, Хлуплянської сільської ради,Черепинської сільської ради, Шоломківської сільської ради до завершення бюджетного періоду 2017 року та завершення процедур з припинення вищевказаних сільських рад є Овруцька міська рада в особі міського голови Коруда І.Я.
  3. Платіжні доручення на проведення видатків бюджетів Бондарівської сільської ради, Великофоснянської сільської ради, Великохайчанської сільської ради, Великочернігівської сільська ради, Гошівської сільської ради, Зарічанської сільської ради, Кирданівської сільської ради, Невгодівської сільської ради, Норинської сільської ради, Підрудянської сільської ради, Піщаницької сільської ради, Покалівської сільської ради,Раківщинської сільської ради Хлуплянської сільської ради,Черепинської сільської ради, Шоломківської сільської ради до завершення бюджетного періоду 2017 року готують головні бухгалтери або особи, на яких покладено функції бухгалтерської служби відповідних рад.
  4. Видатки на оплату праці комісій з реорганізації Бондарівської сільської ради, Великофоснянської сільської ради, Великохайчанської сільської ради, Великочернігівської сільська ради, Гошівської сільської ради, Зарічанської сільської ради, Кирданівської сільської ради, Невгодівської сільської ради, Норинської сільської ради, Підрудянської сільської ради,Піщаницької сільської ради, Покалівської сільської ради, Раківщинської сільської ради, Хлуплянської сільської ради, Черепинської сільської ради, Шоломківської сільської ради на період до кінця 2017 року здійснюються за рахунок видатків ТКВКБМС 0170 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради» Овруцької міської ради, Бондарівської сільської ради, Великофоснянської сільської ради, Великохайчанської сільської ради, Великочернігівської сільська ради, Гошівської сільської ради, Зарічанської сільської ради, Кирданівської сільської ради, Невгодівської сільської ради, Норинської сільської ради, Підрудянської сільської ради, Піщаницької сільської ради, Покалівської сільської ради, Раківщинської сільської ради, Хлуплянської сільської ради, Черепинської сільської ради, Шоломківської сільської ради сільської ради, а саме:
    • Комісії з реорганізації Бондарівської сільської ради:

– голови комісії з реорганізіції Бондарівської сільської ради Коруда Івана Ярославовича- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, заступника міського голови з фінансово- економічних питань та залучення інвестицій Рибинської Наталі Михайлівни- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, керуючої справами- начальника загального відділу Савченко М.І. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії ,головного бухгалтера фінансово- економічного відділу Стельникович Т.Г. – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу муніципальної поліції  Башинського Володимира Івановича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу регулювання земельних відносин Жука Сергія Петровича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника юридичного відділу Муліванцева Олександра Володимировича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії ,спеціаліста з питань залучення інвестицій та державних закупівель фінансово- економічного відділу Макаревича Сергія Васильовича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, виконуючого обов’язки старости Бондарівського старостинського округу Герасимчук Наталії Іванівни – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

–      члена комісії, головного бухгалтера Бондарівської сільської ради Заруцької Світлани Михайлівни – за рахунок видатків бюджету Бондарівської сільської ради;

  • Комісії з реорганізації Великофоснянської сільської ради:

– голови комісії з реорганізіції Великофоснянської сільської ради, Коруда Івана Ярославовича- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, заступника міського голови з фінансово- економічних питань та залучення інвестицій Рибинської Наталі Михайлівни- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, керуючої справами- начальника загального відділу Савченко М.І. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, головного бухгалтера фінансово – економічного відділу Стельникович Т.Г. – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу муніципальної поліції  Башинського Володимира Івановича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу регулювання земельних відносин Жука Сергія Петровича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника юридичного відділу Муліванцева Олександра Володимировича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, спеціаліста з питань залучення інвестицій та державних закупівель фінансово – економічного відділу Макаревича Сергія Васильовича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, виконуючого обов’язки старости Великофоснянського старостинського округу Кругляна Сергія Миколайовича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

–      члена комісії, головного бухгалтера Великофоснянської сільської ради Дмитрук Людмили Русланівни – за рахунок видатків бюджету Великофоснянської сільської ради;

  • Комісії з реорганізації Великохайчанської сільської ради:

– голови комісії з реорганізації Великохайчанської сільської ради Коруда Івана Ярославовича- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, заступника міського голови з фінансово – економічних питань та залучення інвестицій Рибинської Наталі Михайлівни- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, керуючої справами – начальника загального відділу Савченко М.І. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, головного бухгалтера фінансово – економічного відділу Стельникович Т.Г. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу муніципальної поліції  Башинського Володимира Івановича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради ;

– члена комісії, начальника відділу регулювання земельних відносин Жука Сергія Петровича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника юридичного відділу Муліванцева Олександра Володимировича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, спеціаліста з питань залучення інвестицій та державних закупівель фінансово- економічного відділу Макаревича Сергія Васильовича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, виконуючого обов’язки старости Великохайчанського старостинського округу Божка Сергія Миколайовича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

–      члена комісії, головного бухгалтера Великохайчанської сільської ради Кобилинської Людмили Михайлівни – за рахунок видатків бюджету Великохайчанської сільської ради;

  • Комісії з реорганізації Великочернігівської сільської ради:

– голови комісії з реорганізації Великочернігівської сільської ради Коруда Івана Ярославовича- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, заступника міського голови з фінансово- економічних питань та залучення інвестицій Рибинської Наталі Михайлівни- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, керуючої справами – начальника загального відділу Савченко М.І. – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, головного бухгалтера фінансово – економічного відділу Стельникович Т.Г. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу муніципальної поліції Башинського Володимира Івановича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу регулювання земельних відносин Жука Сергія Петровича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника юридичного відділу Муліванцева Олександра Володимировича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, спеціаліста з питань залучення інвестицій та державних закупівель фінансово – економічного відділу Макаревича Сергія Васильовича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, виконуючого обов’язки старости Великочернігівського старостинського округу Бобик Тетяни Іванівни – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

–      члена комісії, головного бухгалтера Великочернігівської сільської ради Циганчук Світлани Миколаївни – за рахунок видатків бюджету Великочернігівської сільської ради;

  • Комісії з реорганізації Гошівської сільської ради:

– голови комісії з реорганізації Гошівської сільської ради Коруда Івана Ярославовича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, заступника міського голови з фінансово – економічних питань та залучення інвестицій Рибинської Наталі Михайлівни- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, керуючої справами – начальника загального відділу Савченко М.І. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, головного бухгалтера фінансово- економічного відділу Стельникович Т.Г. – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу муніципальної поліції  Башинського Володимира Івановича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради ;

– члена комісії, начальника відділу регулювання земельних відносин Жука Сергія Петровича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника юридичного відділу Муліванцева Олександра Володимировича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, спеціаліста з питань залучення інвестицій та державних закупівель фінансово- економічного відділу Макаревича Сергія Васильовича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, виконуючого обов’язки старости Гошівського старостинського округу Барановського Юрія Івановича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

–      члена комісії, головного бухгалтера Гошівської сільської ради Андросович Тетяни Миколаївни – за рахунок видатків бюджету Гошівської сільської ради;

  • Комісії з реорганізації Зарічанської сільської ради:

– голови комісії з реорганізації Зарічанської сільської ради Коруда Івана Ярославовича- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, заступника міського голови з фінансово – економічних питань та залучення інвестицій Рибинської Наталі Михайлівни- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, керуючої справами- начальника загального відділу Савченко М.І. – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, головного бухгалтера фінансово- економічного відділу Стельникович Т.Г. – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу муніципальної поліції Башинського Володимира Івановича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу регулювання земельних відносин Жука Сергія Петровича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника юридичного відділу Муліванцева Олександра Володимировича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, спеціаліста з питань залучення інвестицій та державних закупівель фінансово – економічного відділу Макаревича Сергія Васильовича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, виконуючого обов’язки старости Зарічанського старостинського округу Барановського Юрія Івановича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

–      члена комісії, головного бухгалтера Зарічанської сільської ради Назаренко Лідії Іванівни- за рахунок видатків бюджету Зарічанської сільської ради;

  • Комісії з реорганізації Кирданівської сільської ради:

– голови комісії з реорганізації  Кирданівської сільської ради Коруда Івана Ярославовича- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, заступника міського голови з фінансово- економічних питань та залучення інвестицій Рибинської Наталі Михайлівни- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, керуючої справами – начальника загального відділу Савченко М.І. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, головного бухгалтера фінансово- економічного відділу Стельникович Т.Г. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу муніципальної поліції  Башинського Володимира Івановича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради ;

– члена комісії, начальника відділу регулювання земельних відносин Жука Сергія Петровича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника юридичного відділу Муліванцева Олександра Володимировича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, спеціаліста з питань залучення інвестицій та державних закупівель фінансово – економічного відділу Макаревича Сергія Васильовича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, виконуючого обов’язки старости Кирданівського старостинського округу Корчемної Світлани Петрівни – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

–      члена комісії ,головного бухгалтера Кирданівської сільської ради Левківської Олени Володимирівни – за рахунок видатків бюджету Кирданівської сільської ради;

  • Комісії з реорганізації Невгодівської сільської ради:

– голови комісії з реорганізації Невгодівської сільської ради Коруда Івана Ярославовича- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, заступника міського голови з фінансово- економічних питань та залучення інвестицій Рибинської Наталі Михайлівни – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, керуючої справами- начальника загального відділу Савченко М.І. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, головного бухгалтера фінансово- економічного відділу Стельникович Т.Г. – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу муніципальної поліції  Башинського Володимира Івановича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради ;

– члена комісії, начальника відділу регулювання земельних відносин Жука Сергія Петровича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника юридичного відділу Муліванцева Олександра Володимировича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, спеціаліста з питань залучення інвестицій та державних закупівель фінансово – економічного відділу Макаревича Сергія Васильовича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, виконуючого обов’язки старости Невгодівського старостинського округу Демидчука Анатолія Васильовича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

–      члена комісії, головного бухгалтера Невгодівської сільської ради Гавриловської Людмили Василівни – за рахунок видатків бюджету Невгодівської сільської ради;

  • Комісії з реорганізації Норинської сільської ради:

– голови комісії з реорганізації Норинської сільської ради Коруда Івана Ярославовича- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, заступника міського голови з фінансово – економічних питань та залучення інвестицій Рибинської Наталі Михайлівни – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, керуючої справами- начальника загального відділу Савченко М.І. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, головного бухгалтера фінансово – економічного відділу Стельникович Т.Г. – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу муніципальної поліції Башинського Володимира Івановича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу регулювання земельних відносин Жука Сергія Петровича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника юридичного відділу Муліванцева Олександра Володимировича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, спеціаліста з питань залучення інвестицій та державних закупівель фінансово – економічного відділу Макаревича Сергія Васильовича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, виконуючого обов’язки старости Норинського старостинського округу Бортника В’ячеслава Івановича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

–      члена комісії, головного бухгалтера Норинської сільської ради Сахно Світлани Сергіївни – за рахунок видатків бюджету Норинської сільської ради;

  • Комісії з реорганізації Підрудянської сільської ради:

– голови комісії з реорганізації  Підрудянської сільської ради Коруда Івана Ярославовича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, заступника міського голови з фінансово- економічних питань та залучення інвестицій Рибинської Наталі Михайлівни- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, керуючої справами- начальника загального відділу Савченко М.І. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, головного бухгалтера фінансово- економічного відділу Стельникович Т.Г. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу муніципальної поліції  Башинського Володимира Івановича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради ;

– члена комісії, начальника відділу регулювання земельних відносин Жука Сергія Петровича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника юридичного відділу Муліванцева Олександра Володимировича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, спеціаліста з питань залучення інвестицій та державних закупівель фінансово- економічного відділу Макаревича Сергія Васильовича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, виконуючого обов’язки старости Підрудянського старостинського округу Кудельського Олександра Миколайовича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

–      члена комісії, головного бухгалтера Підрудянської сільської ради Жуковської Валентини Петрівни – за рахунок видатків бюджету Підрудянської сільської ради;

  • Комісії з реорганізації Піщаницької  сільської ради:

– голови комісії з реорганізації  Піщаницької сільської ради Коруда Івана Ярославовича- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, заступника міського голови з фінансово- економічних питань та залучення інвестицій Рибинської Наталі Михайлівни- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, керуючої справами- начальника загального відділу Савченко М.І. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, головного бухгалтера фінансово- економічного відділу Стельникович Т.Г. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу муніципальної поліції Башинського Володимира Івановича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу регулювання земельних відносин Жука Сергія Петровича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника юридичного відділу Муліванцева Олександра Володимировича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, спеціаліста з питань залучення інвестицій та державних закупівель фінансово- економічного відділу Макаревича Сергія Васильовича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, виконуючого обов’язки старости Піщаницького старостинського округу Шелеста Олексій Васильович – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

–      члена комісії, головного бухгалтера Піщаницької сільської ради Демидчук Наталії Адамівни – за рахунок видатків бюджету Піщаницької сільської ради;

  • Комісії з реорганізації Покалівської  сільської ради:

– голови комісії з реорганізації  Покалівської сільської ради Коруда Івана Ярославовича- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, заступника міського голови з фінансово- економічних питань та залучення інвестицій Рибинської Наталі Михайлівни- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, керуючої справами- начальника загального відділу Савченко М.І. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, головного бухгалтера фінансово- економічного відділу Стельникович Т.Г. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу муніципальної поліції Башинського Володимира Івановича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу регулювання земельних відносин Жука Сергія Петровича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника юридичного відділу Муліванцева Олександра Володимировича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, спеціаліста з питань залучення інвестицій та державних закупівель фінансово- економічного відділу Макаревича Сергія Васильовича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, виконуючого обов’язки старости Покалівського старостинського округу Белоцького Сергія Дмитровича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

–      члена комісії, головного бухгалтера Покалівської сільської ради Вознюк Любові Миколаївни – за рахунок видатків бюджету Покалівської сільської ради;

  • Комісії з реорганізації Раківщинської сільської ради:

– голови комісії з реорганізації  Раківщинської сільської ради Коруда Івана Ярославовича- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, заступника міського голови з фінансово- економічних питань та залучення інвестицій Рибинської Наталі Михайлівни- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, керуючої справами- начальника загального відділу Савченко М.І. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, головного бухгалтера фінансово – економічного відділу Стельникович Т.Г. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу муніципальної поліції Башинського Володимира Івановича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу регулювання земельних відносин Жука Сергія Петровича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії ,начальника юридичного відділу Муліванцева Олександра Володимировича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, спеціаліста з питань залучення інвестицій та державних закупівель фінансово – економічного відділу Макаревича Сергія Васильовича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, виконуючого обов’язки старости Раківщинського старостинського округу Мошківського Василя Миколайовича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

–      члена комісії, головного бухгалтера Раківщинської сільської ради Мошківської Ірини Іванівни – за рахунок видатків бюджету Раківщинської сільської ради;

  • Комісії з реорганізації Хлуплянської сільської ради:

– голови комісії з реорганізації Хлуплянської сільської ради Коруда Івана Ярославовича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, заступника міського голови з фінансово – економічних питань та залучення інвестицій Рибинської Наталі Михайлівни- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії , керуючої справами- начальника загального відділу Савченко М.І. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, головного бухгалтера фінансово- економічного відділу Стельникович Т.Г. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу муніципальної поліції Башинського Володимира Івановича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу регулювання земельних відносин Жука Сергія Петровича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника юридичного відділу Муліванцева Олександра Володимировича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії ,спеціаліста з питань залучення інвестицій та державних закупівель фінансово – економічного відділу Макаревича Сергія Васильовича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії ,виконуючого обов’язки старости Хлуплянського старостинського округу Нелеп Лідії Євгенівни – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

–      члена комісії, головного бухгалтера Хлуплянської сільської ради Бабич Тетяни Миколаївни – за рахунок видатків бюджету Хлуплянської сільської ради;

  • Комісії з реорганізації Черепинської сільської ради:

– голови комісії з реорганізації Черепинської сільської ради Коруда Івана Ярославовича- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, заступника міського голови з фінансово – економічних питань та залучення інвестицій Рибинської Наталі Михайлівни – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, керуючої справами – начальника загального відділу Савченко М.І. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії ,головного бухгалтера фінансово – економічного відділу Стельникович Т.Г. – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу муніципальної поліції Башинського Володимира Івановича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу регулювання земельних відносин Жука Сергія Петровича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника юридичного відділу Муліванцева Олександра Володимировича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, спеціаліста з питань залучення інвестицій та державних закупівель фінансово – економічного відділу Макаревича Сергія Васильовича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії ,виконуючого обов’язки старости Черепинського старостинського округу Козаченко Сергія Васильовича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

–      члена комісії, головного бухгалтера Черепинської сільської ради Грищук Світлани Леонідівни – за рахунок видатків бюджету Черепинської сільської ради;

  • Комісії з реорганізації Шоломківської сільської ради:

– голови комісії з реорганізації  Черепинської сільської ради Коруда Івана Ярославовича- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, заступника міського голови з фінансово – економічних питань та залучення інвестицій Рибинської Наталі Михайлівни- за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника керуючої справами – начальника загального відділу Савченко М.І. -за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, головного бухгалтера фінансово- економічного відділу Стельникович Т.Г. – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу муніципальної поліції  Башинського Володимира Івановича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника відділу регулювання земельних відносин Жука Сергія Петровича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, начальника юридичного відділу Муліванцева Олександра Володимировича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії ,спеціаліста з питань залучення інвестицій та державних закупівель фінансово – економічного відділу Макаревича Сергія Васильовича-за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

– члена комісії, виконуючого обов’язки старости Шоломківського старостинського округу Могилевця Юрія Івановича – за рахунок видатків бюджету Овруцької міської ради;

–      члена комісії, головного бухгалтера Шоломківської сільської ради Книшевич Ганни Іванівни- за рахунок видатків бюджету Шоломківської сільської ради;

  1. Поточне преміювання виконуючих обов’язки старост Бондарівського, Великофоснянського, Великохайчанського, Великочернігівського, Гошівського, Зарічанського, Кирданівського, Невгодівського, Норинського, Підрудянського, Піщаницького, Покалівського, Раківщинського, Хлуплянського, Черепинського, Шоломківського старостинських округів проводити щомісячно в розмірі 50 відсотків премії до місячної заробітної плати, з урахуванням посадового окладу, надбавок за ранг, вислугу років, за високі досягнення у праці, інших надбавок і доплат, в межах затвердженого фонду оплати праці.
  2. Овруцькому міському голові надається право:

– встановлювати надбавки, преміювати, надавати матеріальні допомоги першому заступнику міського голови, заступникам міського голови, секретарю міської ради, керуючому справами виконавчого комітету, начальникам  відділів та іншим працівникам ради в межах затвердженого фонду оплати праці міської ради.

Поточне преміювання діловодів та інших працівників ради проводити в розмірах визначених розпорядженням міського голови.

  1. До завершення 2017 бюджетного року Овруцькій міській раді дозволити при наданні матеріальних допомог, преміюванні використовувати у роботі Положення про преміювання, затверджене рішенням сесії Овруцької міської ради від 26.02.2016р.№ 162.
  2. Виплати працівникам, які звільняються у зв’язку з припиненням бюджетних установ здійснювати за рахунок кошторисів видатків по ТКВКБМС 0170 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради» відповідних бюджетів рад.

Міський голова                                                                                   І.Я. Коруд



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=