У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 23.11.2017 року № 7
Овруцької міської ради
Розглянувши та обговоривши проект Положення про адміністративну комісію при виконавчому комітеті Овруцької міської ради, відповідно до ст. 40, п.п 4 п. «б» ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст. 215, 218 Кодексу України про адміністративні правопорушення, виконком міської ради
В И Р І Ш И В :
- Створити адміністративну комісію при виконавчому комітеті Овруцької міської ради.
- Затвердити Положення про адміністративну комісію при виконавчому комітеті Овруцької міської ради (додаток 1 до рішення).
- Затвердити персональний склад адміністративної комісії при виконавчому комітеті Овруцької міської ради (додаток 2 до рішення).
- Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконкому міської ради (зі змінами та доповненнями) від 19.11.2015 року № 10 «Про адміністративну комісію при виконавчому комітеті Овруцької міської ради».
Міський голова І.Я. Коруд
Д О Д А Т О К № 1
до рішення виконавчого комітету
Овруцької міської ради
від 23.11.2017 року № 7
про адміністративну комісію виконавчого комітету Овруцької міської ради
I. Завдання адміністративної комісії, порядок її утворення і діяльності
Стаття 1. Завданням адміністративної комісії виконавчого комітету Овруцької міської ради є розгляд справ про адміністративні правопорушення, виховання громадян у дусі точного і неухильного додержання законів, правил соціалістичного співжиття, чесного ставлення до державного і громадського обов’язку, поваги до прав, честі й гідності громадян, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самими правопорушниками, так і іншими особами.
Стаття 2. Адміністративна комісія виконавчого комітету Овруцької міської ради розглядають усі справи про адміністративні правопорушення, за винятком віднесених відповідно до чинного законодавства до компетенції інших органів (службових осіб). Адміністративна комісія виконавчого комітету Овруцької міської ради забезпечують своєчасне, всебічне, повне і об’єктивне з’ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законодавством, виконання винесеного рішення, а також виявлення причин та умов, що сприяли вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення соціалістичної законності.
Стаття 3. Адміністративна комісія утворюються при виконавчому комітеті Овруцької міської ради Житомирської області.
Стаття 4. Адміністративна комісія у своїй діяльності відповідальна перед Овруцькою міською радою і її виконавчим комітетом та їм підзвітна. Виконавчий комітет міської ради може провадити зміни в складі відповідної адміністративної комісії.
Стаття 5. Адміністративна комісія при виконавчому комітеті Овруцької міської ради діє в складі голови (заступник голови або член виконавчого комітету), заступника голови, відповідального секретаря і не менш як 6 членів комісії. До складу комісії входять депутати Овруцької міської ради, представники профспілкових, громадських організацій, трудових колективів.До складу адміністративної комісії не можуть входити представники державних органів, службові особи яких мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення, а також працівники прокуратури, суду і адвокати.Для здійснення поточної роботи і контролю за виконанням постанов комісії в адміністративній комісії при виконавчому комітеті Овруцької міської ради є посада звільненого відповідального секретаря комісії.
Стаття 6. Адміністративна комісія при виконавчому комітеті Овруцької міської ради в своїй діяльності спираються на широкий актив громадськості. Адміністративна комісія в усіх питаннях, віднесених до її компетенції, взаємодіє з постійними комісіями Овруцької міської ради та комісіями, утворюваними при виконавчих комітеті Овруцької міської ради.
Стаття 7. Керується Конституцією України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, цим Положенням та іншими законодавчими актами України, а також рішеннями обласної, міської рад та їх виконавчих комітетів, за порушення яких передбачається адміністративна відповідальність.
Стаття 8. Адміністративна комісія при виконавчому комітеті Овруцької міської ради організують облік розглянутих справ про адміністративні правопорушення, узагальнює практику розгляду цих справ у межах міста.Адміністративна комісія, встановивши при розгляді конкретних справ або в результаті узагальнення практики їх розгляду причини та умови, що сприяли вчиненню адміністративних правопорушень, вносить у відповідний державний орган, громадську організацію або службовій особі пропозиції про вжиття заходів щодо усунення цих причин та умов. Не пізніш як у місячний строк по пропозиції має бути вжито необхідних заходів і про результати повідомлено адміністративну комісію, що внесла пропозицію.Стаття 9. Діловодство в справах, що розглядаються адміністративною комісією при виконавчому комітеті Овруцької міської ради, ведеться відповідно до вимог Кодексу :України про адміністративні правопорушення, цього Положення та інших актів законодавства про адміністративні правопорушення. Порядок реєстрації та зберігання справ, зразки форм документів, необхідних для роботи адміністративної комісії, затверджується виконавчим комітетом Овруцької міської ради.
Стаття 10. Справа, що заводиться адміністративною комісією, повинна містити протокол про адміністративне правопорушення, протокол засідання і рішення комісії, дані про сповіщення осіб, які беруть участь у справі, про день і час засідання комісії, вручення або надіслання рішення особі, щодо якої її винесено, та потерпілому, відмітки про звернення до виконання постанови, хід і результати її виконання та інші документи у цій справі.
Стаття 11. Голова адміністративної комісії, а під час його відсутності заступник голови: 1) керує роботою комісії, несе відповідальність за виконання покладених на комісію завдань; 2) головує на засіданнях комісії; 3) забезпечує регулярне проведення засідань комісії, визначає коло питань, що підлягають розгляду на черговому засіданні; 4) вживає заходів щодо підвищення рівня правової культури і правової підготовки членів адміністративної комісії; 5) підписує протокол і рішення комісії по справі про адміністративне правопорушення.
Стаття 12. Відповідальний секретар адміністративної комісії:1) заводить по кожному протоколу про адміністративне правопорушення окрему справу; 2) здійснює підготовку до розгляду справ про адміністративні правопорушення; 3) вирішує організаційні питання проведення засідань комісії; 4) веде по справах, що розглядаються комісією, протоколи засідань комісії; 5) разом з головою комісії підписує протокол і рішення комісії по справі про адміністративне правопорушення; 6) звертає до виконання постанови про накладення адміністративного стягнення і контролює їх виконання; 7) веде діловодство комісії, облік розглянутих справ про адміністративні правопорушення, забезпечує схоронність цих справ.
Стаття 13. Технічне обслуговування та матеріально-технічне забезпечення адміністративних комісій покладається на виконавчий комітет Овруцької міської ради.
Стаття 14. Адміністративна комісія при виконавчому комітеті Овруцької міської ради користується штампом і печаткою виконавчого комітету Овруцької міської ради, при якому вона перебуває.
II. Порядок розгляду справ про адміністративні правопорушення
Стаття 15. Адміністративна комісія при виконавчому комітеті Овруцької міської ради розглядає справи про адміністративні правопорушення, зазначені в статті 218 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Стаття 16. Підставою для розгляду адміністративною комісією справи є протокол про адміністративне правопорушення, складений у встановленому порядку уповноваженою на те службовою особою або представником громадської організації чи органу громадської самодіяльності відповідно до статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Стаття 17. Адміністративна комісія при виконавчому комітеті Овруцької міської ради розглядає справи на засіданнях, що проводяться не менше двох разів на місяць.Засідання комісії є правомочним при наявності не менш як половини загального складу комісії.
Стаття 18. Справи про адміністративні правопорушення розглядаються адміністративною комісією за місцем проживання порушника.
Стаття 19. Адміністративна комісія розглядає справи в п’ятнадцятиденний строк з дня одержання протоколу про адміністративне правопорушення та інших матеріалів справи.
Стаття 20. Справи розглядаються відкрито. З метою підвищення виховної і запобіжної ролі провадження в справах про адміністративні правопорушення такі справи можуть розглядатися у виїзних засіданнях комісії.
Стаття 21. Справа розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.
Стаття 22. При підготовці до розгляду справи відповідальний секретар адміністративної комісії вирішує такі питання: 1) чи належить до компетенції адміністративної комісії розгляд даної справи; 2) чи правильно складено протокол та інші матеріали справи; 3) чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду; 4) чи витребувано необхідні додаткові матеріали; 5) чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката. Про день засідання адміністративної комісії завчасно повідомляється прокурору.
Стаття 23. Розгляд справи розпочинається з оголошення складу адміністративної комісії, яка розглядає дану справу. Головуючий на засіданні адміністративної комісії оголошує, яка справа підлягає розгляду, хто притягається до адміністративної відповідальності, роз’яснює особам, які беруть участь у розгляді справи, відповідно до статей 268-274 Кодексу України про адміністративні правопорушення їх права і обов’язки.Після цього оголошується протокол про адміністративне правопорушення. На засіданні заслуховуються особи, які беруть участь у розгляді справи, досліджуються докази і вирішуються клопотання. У разі участі в розгляді справи прокурора заслуховується його висновок.
Стаття 24. Адміністративна комісія при розгляді справи про адміністративні правопорушення зобов’язана з’ясувати:1) чи було вчинено адміністративне правопорушення;2) чи винна дана особа в його вчиненні;3) чи підлягає вона адміністративній відповідальності;4) чи є обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність;5) чи заподіяно майнову шкоду;6) чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд товариського суду, комісії по боротьбі з пияцтвом, утвореної на підприємстві, в установі, організації чи їх структурних підрозділах, громадської організації, трудового колективу; 7) інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Стаття 25. При розгляді кожної справи про адміністративне правопорушення адміністративною комісією ведеться протокол, в якому зазначаються: 1) дата і місце засідання; 2) найменування і склад комісії; 3) зміст справи, що розглядається; 4) відомості про явку осіб, які беруть участь у справі; 5) пояснення осіб, які беруть участь у розгляді справи, їх клопотання і результати їх розгляду; 6) документи і речові докази, досліджені при розгляді справи; 7) відомості про оголошення прийнятого рішення і роз’яснення порядку та строків її оскарження. Протокол засідання адміністративної комісії підписується головуючим на засіданні і відповідальним секретарем.
Стаття 26. По справі про адміністративне правопорушення адміністративна комісія виносить одне з таких рішень: 1) про накладення адміністративного стягнення; 2) про закриття справи.
Стаття 27. За вчинення правопорушень адміністративна комісія може застосовувати такі адміністративні стягнення: 1) попередження; 2) штраф; 3) оплатне вилучення предмета, який став знаряддям вчинення або безпосереднім об’єктом адміністративного правопорушення; 4) конфіскація предмета, який став знаряддям вчинення або безпосереднім об’єктом адміністративного правопорушення. При вирішенні питання про накладення адміністративного стягнення адміністративна комісія накладає його в межах, установлених відповідною статтею Кодексу України про адміністративні правопорушення та іншими актами, які передбачають відповідальність за адміністративні правопорушення. При накладенні стягнення адміністративна комісія враховує характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність. Якщо одночасно розглядаються дві або більше справ про вчинення однією особою кількох порушень, адміністративна комісія накладає стягнення в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень. Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні – два місяці з дня його виявлення.
Стаття 28. Рішення про закриття справи виноситься при оголошенні усного зауваження, передачі матеріалів на розгляд товариського суду, комісії по боротьбі з пияцтвом, утвореної на підприємстві, в установі, організації чи їх структурних підрозділах, громадської організації чи трудового колективу або передачі їх прокурору, органу попереднього слідства чи дізнання, а також при наявності обставин, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення, зазначених у статті 247 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Стаття 29. Рішення комісії повинна містити: 1) найменування адміністративної комісії, яка винесла рішення; 2) дату розгляду справи; 3) відомості про особу, щодо якої розглядається справа; 4) викладення обставин, установлених при розгляді справи; 5) зазначення нормативного акта, який передбачає відповідальність за дане адміністративне правопорушення; 6) прийняте по справі рішення. Якщо при вирішенні питання про накладення стягнення за адміністративне правопорушення одночасно вирішується питання про відшкодування винним майнової шкоди, то в постанові по справі зазначається розмір шкоди, що підлягає стягненню, порядок і строк її відшкодування. Рішення повинне містити вирішення питання про вилучені речі і документи, а також вказівку про порядок і строк його оскарження. Рішення адміністративної комісії приймається простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. Рішення підписується головуючим на засіданні і відповідальним секретарем комісії.
Стаття 30. Рішення оголошується негайно після закінчення розгляду справи. Копія рішення протягом трьох днів вручається або висилається особі, щодо якої її винесено. Копія рішення в той же строк вручається або висилається потерпілому на його прохання. Копія рішення вручається під розписку. В разі, якщо копія рішення висилається, про це робиться відповідна відмітка у справі.
Стаття 31. Рішення адміністративної комісії може бути оскаржена протягом десяти днів з дня винесення рішення особою, щодо якої її винесено, а також потерпілим у виконавчий комітет Овруцької міської ради, при якому перебуває комісія, або в Овруцький районний суд. У разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк адміністративною комісією за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено.Скарга на рішення подається в адміністративну комісію, яка винесла рішення, якщо інше не встановлено законодавством України. Рішення адміністративної комісії може бути опротестовано прокурором.
Стаття 32. У разі надходження скарги або протесту на рішення адміністративна комісія протягом трьох діб надсилає скаргу разом з справою в орган, куди оскаржується рішення. Стаття 33. Подання у встановлений строк скарги на рішення, за винятком рішення про накладення адміністративного стягнення у вигляді попередження, а також принесення прокурором протесту зупиняє виконання рішення до розгляду скарги або протесту.
Стаття 34. Постанова адміністративної комісії про накладення адміністративного стягнення є обов’язковою для виконання державними і громадськими органами, підприємствами, установами, організаціями, службовими особами і громадянами.
Стаття 35. Постанова адміністративної комісії про накладення адміністративного стягнення звертається до виконання відповідно до правил, встановлених Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Стаття 36. На підставі документа, що свідчить про виконання постанови, відповідальний секретар адміністративної комісії робить на постанові відповідну відмітку.
Секретар виконкому М.В. Чичирко
Д О Д А Т О К № 2
до рішення виконавчого комітету
Овруцької міської ради
від 23.11.2017 року № 7
Персональний склад адміністративної комісії при виконавчому комітеті Овруцької міської ради
Латаш
Олександр Андрійович |
– заступник міського голови, голова комісії |
Муліванцев
Олександр Володимирович |
– начальник юридичного відділу виконкому міської ради, заступник голови комісії |
Горченко Віктор Сергійович
|
– провідний спеціаліст юридичного відділу виконкому міської ради, секретар комісії |
Члени комісії:
Грищенко – директор КП «Гарне місто» Павло Анатолійович Овруцької міської ради
|
|
Заровна
Тамара Олександрівна
|
– помічник лікаря-гігієніста Овруцького
міжрайонного відділу ДУ «ЖОЛЦ МОЗ України» |
Левківська
Оксана Павлівна Доброноженко Володимир Володимирович Польщиков Анатолій Леонтійович Рудницький Анатолій Едмундович |
– начальник відділу економічного розвитку та
залучення інвестицій виконкому міської ради – член виконкому міської ради
– член виконкому міської ради
– начальник виробничо-технічного відділу КП «Комунальник» Овруцької міської ради |
Секретар виконкому |
М.В. Чичирко |
Завантажити документ