У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
РІ Ш Е Н Н Я
Третя сесія VІІ скликання
Від 7 грудня 2017 року № 73
міської ради.
Керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних депутатських комісій міської ради, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Затвердити Положення про надання одноразової матеріальної допомоги жителям Овруцької міської ради, згідно додатком № 1 (додається).
2.Затвердити склад комісії по обстеженню матеріально- побутових умов жителям Овруцької міської ради, згідно додатком № 2 (додається).
- Затвердити бланк акту обстеження матеріально- побутових умов жителів Овруцької міської ради, згідно з додатком №3 (додається).
Міський голова І.Я. Коруд
Додаток №1 до рішення
№73 від 07.12.2017р.
Овруцької міської ради.
Це положення передбачає порядок і умови надання одноразової матеріальної допомоги громадянам Овруцької міської ради з урахуванням ст. 26 та ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
- Одноразова матеріальна допомога надається заявнику один раз на рік.
- Допомога надається ветеранам війни, учасникам бойових дій, дітям війни, інвалідам (війни, ЧАЕС та загального захворювання), дітям-інвалідам, ліквідаторам ЧАЕС, постраждалим учасникам АТО (у разі поранення, контузії чи каліцтва, у тому числі встановлення інвалідності або часткової втрати працездатності, інших пошкоджень, одержаних під час здійснення АТО) та членам сімей загиблого в зоні АТО, малозабезпеченим, непрацездатним громадянам, багатодітним сім’ям, дітям-сиротам і громадянам, які потерпіли від стихійного лиха, пожежі тощо.
- Ветеранам війни, учасникам бойових дій, дітям війни, інвалідам, ліквідаторам ЧАЕС, малозабезпеченим, непрацездатним громадянам, батькам багатодітних сімей, опікунам дітей-сиріт та громадянам, які потерпіли від стихійного лиха, пожежі тощо для отримання допомоги потрібно подати заяву на ім’я міського голови.
- До заяви додаються такі документи:
– копія паспорта (1, 2, 11, 12 сторінки);
– копія ідентифікаційного номера (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);
– інформація про рахунок у банківській установі – у разі виплати одноразової матеріальної допомоги через банківську установу;
– довідки про доходи всіх членів сім’ї;
– довідка про склад сім’ї;
– медична довідка;
– довідка відповідних органів про те, що заявник потерпів від стихійного лиха, пожежі тощо (за наявності таких обставин);
– акт обстеження матеріально-побутових умов проживання.
- Одноразова матеріальна допомога надається громадянам, зазначеним в п. 4 даного Положення в розмірі:
-1000 грн. для тяжкохворих;
– 500 грн. на лікування;
– 300 грн. для вирішення соціально-побутових питань;
-1000 грн. – громадянам, які потерпіли від стихійного лиха, пожежі.
В окремих критичних і надзвичайних випадках, мешканцям Овруцької міської ради, сума матеріальної допомоги може надаватись у іншій більшій сумі, визначеній рішенням сесії міської ради.
- При прийнятті рішення про надання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань береться до уваги рівень забезпеченості сім’ї з урахуванням встановленого прожиткового мінімуму на кожного члена сім’ї.
- Для отримання одноразової матеріальної допомоги постраждалий учасник АТО до заяви подає такі документи:
– копія паспорта (1, 2, 11, 12 сторінки);
– копія ідентифікаційного номера (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті;
– видані та скріплені печаткою уповноважених органів (зокрема Міністерства оборони України Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Національної гвардії України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій тощо або їх територіальними органами (надалі – уповноважені органи) довідки, листи та інші письмові документи, які підтверджують факт поранення, контузії чи каліцтва заявника під час участі в антитерористичній операції (у тому числі встановлення інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності інших пошкоджень, одержаних під час участі в антитерористичній операції чи під час підготовки до відправки у зону антитерористичної операції, тривалої хвороби, пов’язаної з участю в антитерористичній операції, тощо);
– інформація про рахунок у банківській установі – у разі виплати одноразової матеріальної допомоги через банківську установу;
– довідка про склад сім’ї;
– довідки про доходи всіх членів сім’ї.
- Розмір допомоги постраждалим учасникам антитерористичної операції визначає комісія у кожному конкретному випадку залежно від складності проблеми заявника у розмірі від однієї мінімальної заробітної плати до трьох.
- У разі смерті учасника АТО допомога виплачується одному члену на сім’ю:
10.1. До заяви від члена сім’ї загиблого про виплату одноразової грошової допомоги додаються такі документи:
– копія свідоцтва про смерть;
– копія документа, що підтверджує факт участі загиблого в зоні АТО;
– копія сторінок паспорта отримувача одноразової допомоги;
– копія ідентифікаційного номера отримувача допомоги;
– довідка про склад сім’ї загиблого;
– копія свідоцтва про шлюб (для виплати дружині загиблого);
– копія свідоцтва про народження дитини (для виплати дітям загиблого);
– копія свідоцтва про народження загиблого(для виплати батькам загиблого);
– копія посвідчення члена сім’ї загиблого.
- Розмір допомоги члена сім’ї загиблого в зоні проведення АТО становить 10000,00 гривень.
- Розгляд звернень громадян з питання надання одноразової матеріальної допомоги здійснює постійна комісія міської ради з гуманітарних питань, торгівлі та соціального захисту населення.
- При розгляді звернень комісія обов’язково враховує акт обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї заявника.
- Підставою для здійснення виплати одноразової матеріальної допомоги є рішення сесії Овруцької міської ради.
- У разі необхідності у міжсесійний період міський голова приймає розпорядження про надання одноразової матеріальної допомоги з послідуючим затвердженням на черговій сесії міської ради.
- Фінансування видатків на одноразову матеріальну допомогу здійснюється з міського бюджету за рахунок кошторисних призначень.
- Виплата одноразової матеріальної допомоги громадянам міста здійснюється через бухгалтерію міської ради або шляхом перерахування на рахунок.
- Допомога, що належала її одержувачу (постраждалому учаснику АТО) і залишилася неотриманою у зв’язку з його смертю, виплачується за заявою одного з членів сім’ї, за умови подання ним відповідної заяви впродовж шести місяців з дня смерті.
- До членів сім’ї загиблого учасника антитерористичної операції належать мати/батько, дружина/чоловік, інша особа, яка на момент смерті була зареєстрована або фактично проживала з ним без реєстрації.
Секретар ради І.М. Дєдух
Додаток №2
до рішення №73 від 07.12.2017р.
Склад комісії
по обстеженню матеріально-побутових умов
громадян Овруцької міської ради.
Голова комісії- завідувач сектору соціального захисту населення Овруцької міської ради, до призначення, його обов`язки виконує секретар ради.
Члени комісії:
- Цегельнюк Ірина Миколаївна- фахівець соціальної допомоги Овруцького територіального центру.
- Мойсеєнко Лідія Петрівна- голова Овруцької міської організації ветеранів України.
- Зубрійчук Олена Анатоліївна – депутат міської ради.
- Загребельна Тетяна Анатоліївна- депутат міської ради.
- В.о. старости відповідного старостинського округу.
Завантажити документ