У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 18.01.2018 року № 50
громадян в Овруцькій міській раді за 2017 рік.
Заслухавши інформацію начальника загального відділу Редчиць І.С. про роботу зі зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за 2017 рік виконком міської ради відмічає, що по даному питанню проводилась відповідна робота.
Забезпечено належний порядок реєстрації, своєчасного направлення до виконавців та розгляд звернень громадян.
Проводиться особистий прийом громадян міським головою та його заступниками. Систематично здійснюється аналіз звернень громадян. За результатами роботи за 2017 рік надано статистичний звіт до Овруцької райдержадміністрації.
Протягом 2017 року до Овруцької міської ради від мешканців міста та громадян інших населених пунктів України, включаючи і органи влади вищого рівня, надійшло та розглянуто 2125 звернення громадян, що на 461 більше, ніж у 2016 році.
Серед загальної кількості звернень 86 колективних, що на 12 менше ніж у минулому році (74). Повторних звернень за звітний період надійшло 41 проти 19 у 2016 році.
За результатами розгляду 2078 звернення вирішено позитивно, що складає 97,8% від всіх звернень, 25-ти заявникам відмовлено в задоволенні їхніх звернень (1,18%), 307 звернень надіслані за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», від розгляду 7 звернень (0,3%) заявники відмовились, на решту 22 звернення заявникам надані вмотивовані відповіді.
За звітний період у своїх зверненнях громадяни порушили 2185 питань.
Найбільше у своїх зверненнях громадяни порушували такі питання:
- комунального господарства 510, що на 149 менше ніж у 2016 році (659);
- аграрної політики та земельних відносин – 398, що на 56 менше за відповідний звітний період 2016 року,
- Питання соціального захисту порушувались 178 разів, що на 28 менше ніж 2016 року (206).
Питання житлової політики у своїх зверненнях громадяни порушували 76 разів, транспорту і зв’язку – 3, праці і заробітної плати – 2 рази, інших питань було 778.
Через органи влади вищого рівня надійшло 26 звернення, в яких порушені питання соціального захисту – 5, комунального господарства – 6, житлової політики – 3, інших – 12.
Всі звернення, які надійшли до міської ради, уважно розглядались посадовими особами, вивчались, надавались вичерпні відповіді з посиланнями на норми чинного законодавства, приймались рішення на засіданнях сесії міської ради та засіданнях виконкому.
Особлива увага приділялась розгляду звернень громадян похилого віку, одиноких та соціально-незахищених громадян, інвалідів різних категорій.
Виходячи із вищевикладеного, з метою покращення роботи із зверненнями громадян у виконкомі Овруцької міської ради, керуючись ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради
В И Р І Ш И В:
- Інформацію начальника загального відділу Редчиць І.С. про роботу із зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за 2017 рік взяти до відома.
- Керівникам комунальних підприємств Овруцької міської ради, посадовим особам виконкому міської ради, начальникам відділів, керівникам бюджетних установ, в.о. старост:
- Забезпечити неухильне виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення громадян, Закону України «Про звернення громадян».
- Недопускати порушень термінів розгляду звернень громадян, щодо вирішення піднятих у зверненнях питань по суті та їх обов’язкового виконання.
- Підвищити якість та правильність підготовки відповідей заявникам відповідно до Інструкції з діловодства.
- Заступникам міського голови, секретарю міської ради, керуючому справами, в.о. старост, керівникам бюджетних установ, начальникам відділів виконкому міської ради:
- Щоквартально (до 5 числа звітного місяця) проводити аналіз звернень громадян, які надійшли на виконання та доповідати про хід їх виконання щопонеділка на апаратних нарадах та засіданнях виконкому міської ради.
- Здійснювати постійний контроль за об’єктивним, всебічним та вчасним вирішенням звернень громадян у виконкомі міської ради.
- Керівникам комунальних підприємств міської ради, начальникам відділів, керівникам бюджетних установ, в.о. старост провести аналіз звернень, які надійшли в 2017 році, та спланувати на 2018 рік виконання заходів щодо видалення та обрізки зелених насаджень, покращення водопостачання, ремонту покрівель та під’їздів житлових будинків.
- Начальнику загального відділу Редчиць І.С. щомісяця готувати узагальнюючу довідку про стан та дотримання термінів виконання звернень громадян та вхідної кореспонденції посадовими особами міської ради та керівниками підприємств, установ та організацій міста.
Міський голова І.Я. Коруд
Завантажити документ