У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Р І Ш Е Н Н Я
Одинадцята сесія VІІ скликання
Від 23 травня 2018 року №480
«Про функціонування бюджетних закладів»
На виконання рішення 10 сесії Овруцької міської ради від 20.04.2018р. №420 « Про функціонування бюджетних закладів» керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації засідання постійних депутатських комісій міської ради, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Інформацію заступника міського голови Рибинської Н.М., начальника відділу культури Сергійчука М.М., т.в.о. начальника відділу освіти Рожка І.А., головних лікарів Луцюка М.М., Левківського С.О. взяти до відома.
- Зобов’язати керівників відділу освіти Овруцької міської ради, відділу культури, молоді і спорту Овруцької міської ради, відділу житлово- комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради, головного лікаря Овруцької центральної районної лікарні, головного лікаря КНП «Овруцький центр первинної медико-санітарної допомоги», керівників бюджетних закладів (загальноосвітніх навчальних закладів, дошкільних начальних закладів, закладів позашкільної освіти та інших бюджетних установ, що утримуються за рахунок бюджетних коштів і є розпорядниками бюджетних коштів) забезпечити виконання рішення сесії Овруцької міської ради від 20.04.2018р. №420 (далі-Рішення).
- На виконання частини1 ст. 51 Бюджетного кодексу України , пункту 7 Постанови КМУ №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», враховуючи рекомендації, зазначені в Довідці ОДА щодо аналізу розрахунку очікуваних надходжень до міського бюджету, стан надання медичної допомоги закладами охорони здоров’я отг. м.Овруч, отг. Словечанська та забезпечення заробітною платою закладів охорони здоров’я та освіти у 2018 році, зобов’язати керівників структурних підрозділів Овруцької міської ради- головних розпорядників бюджетних коштів, розпорядників коштів нижчого рівня (дошкільні навчальні заклади, заклади позашкільної освіти, загальноосвітні навчальні заклади, заклади культури, заклади охорони здоров’я, інші бюджетні заклади), що фінансуються з бюджету Овруцької міської ради забезпечити :
- приведення всіх своїх витрат у відповідність з бюджетними асигнуваннями та іншими показниками, що доведені лімітними довідками ( затвердженими кошторисами ) до 01.08.2018р.
- упорядкування структури, мережі та штатної чисельності працівників у межах затверджених асигнувань на оплату праці до 01.08.2018р.
- встановлювати та здійснювати необов’язкові виплати з заробітної плати (надбавка за складність і напруженість, престижність, тощо) лише при затверджених кошторисних призначеннях, що в повному обсязі забезпечують потребу на оплату праці на 2018 рік.
- приведення інших витрат – у відповідність з іншими встановленими асигнуваннями таким чином, щоб забезпечити виконання покладених на установу функцій до 01.08.2018р.
- проведення «допорогових» процедур закупівель при закупівлі продуктів харчування вартістю більше 3000 грн. в рік згідно єдиного Державного закупівельного словника ( класифікатора) ДК 021-2015.
- Т.в.о. начальнику відділу освіти Рожку І.А. у зв`язку з отримання статусу самостійності загальноосвітніми навчальними закладами та позашкільними навчальними закладами розробити «тарифікації» з дотриманням вимог Рішення та подати до Овруцької міської ради до 01.08.2018р.
- Т.в.о. головного лікаря КНП «Овруцького центру первинної медико-санітарної допомоги» Левківському С.О. провести приписну компанію (заключення договорів з лікарями) у розмірі не менше 80% до 01.07.2018 року.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на гуманітарну комісію та головних розпорядників бюджетних коштів.
Міський голова І.Я.Коруд
Завантажити документ