Рішення №480 від 23 травня 2018 року “Про хід виконання рішення № 420 «Про функціонування бюджетних закладів»”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Одинадцята  сесія                                                            VІІ  скликання

Від 23 травня  2018 року   №480

Про хід виконання рішення № 420

«Про функціонування бюджетних закладів»

На виконання рішення 10 сесії Овруцької міської ради від 20.04.2018р. №420 « Про функціонування бюджетних закладів» керуючись  ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  враховуючи рекомендації засідання постійних депутатських комісій міської ради, міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1.Інформацію заступника міського голови Рибинської Н.М., начальника відділу культури Сергійчука М.М., т.в.о. начальника відділу освіти Рожка І.А., головних лікарів Луцюка М.М., Левківського С.О.  взяти до відома.

  1. Зобов’язати керівників відділу освіти Овруцької міської ради, відділу культури, молоді і спорту Овруцької міської ради,  відділу житлово- комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради, головного лікаря Овруцької центральної районної лікарні, головного лікаря КНП «Овруцький центр первинної медико-санітарної  допомоги»,  керівників бюджетних закладів (загальноосвітніх навчальних закладів, дошкільних начальних закладів, закладів позашкільної освіти та інших бюджетних установ, що утримуються за рахунок бюджетних коштів і є розпорядниками бюджетних коштів) забезпечити виконання рішення сесії Овруцької міської ради від 20.04.2018р. №420 (далі-Рішення).
  2. На виконання частини1 ст. 51 Бюджетного кодексу України , пункту 7 Постанови КМУ №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду,  затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», враховуючи рекомендації, зазначені в Довідці ОДА щодо аналізу розрахунку очікуваних надходжень до міського бюджету, стан надання медичної допомоги закладами охорони здоров’я отг. м.Овруч, отг. Словечанська та забезпечення заробітною платою закладів охорони здоров’я та освіти у 2018 році, зобов’язати керівників структурних підрозділів Овруцької міської ради- головних розпорядників бюджетних коштів, розпорядників коштів нижчого рівня  (дошкільні навчальні заклади, заклади позашкільної освіти, загальноосвітні навчальні заклади, заклади культури, заклади охорони здоров’я, інші бюджетні заклади), що фінансуються з бюджету Овруцької міської ради  забезпечити :
  • приведення всіх своїх витрат у відповідність з бюджетними асигнуваннями та іншими показниками, що доведені лімітними довідками ( затвердженими кошторисами ) до 01.08.2018р.
  • упорядкування структури, мережі та штатної чисельності працівників у межах затверджених асигнувань на оплату праці до 01.08.2018р.
  • встановлювати та здійснювати необов’язкові виплати з заробітної плати (надбавка за складність і напруженість, престижність, тощо) лише при затверджених кошторисних призначеннях, що в повному обсязі забезпечують потребу на оплату праці на 2018 рік.
  • приведення інших витрат – у відповідність з іншими встановленими асигнуваннями таким чином, щоб забезпечити виконання покладених на установу функцій до 01.08.2018р.
  • проведення «допорогових» процедур закупівель при закупівлі продуктів харчування вартістю більше 3000 грн. в рік  згідно  єдиного Державного закупівельного словника ( класифікатора) ДК 021-2015.
  1. Т.в.о. начальнику відділу освіти Рожку І.А. у  зв`язку  з отримання статусу самостійності загальноосвітніми навчальними закладами та позашкільними навчальними закладами розробити «тарифікації» з дотриманням вимог Рішення та подати до Овруцької міської ради до 01.08.2018р.
  2. Т.в.о. головного лікаря КНП «Овруцького центру  первинної медико-санітарної  допомоги» Левківському С.О.  провести приписну компанію (заключення договорів з лікарями) у розмірі не менше 80% до  01.07.2018 року.
  3. Контроль за виконанням даного рішення  покласти на гуманітарну комісію та  головних розпорядників бюджетних коштів.

Міський голова                                               І.Я.Коруд



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=