У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Р І Ш Е Н Н Я
П’ятнадцята сесія VІІ скликання
Від 29 серпня 2018 року №711
комітету Овруцької міської ради
Керуючись законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, «Про адміністративні послуги», з урахуванням Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 р. №588 (зі змінами), Переліком адміністративних послуг які надаються через центр надання адміністративних послуг, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 р. № 523, рішенням Овруцької міської ради від 27 липня 2018 року №634 «Про внесення змін до рішення міської ради від 27.11.2017 року № 58 «Про затвердження структури та штатного розпису виконавчого комітету Овруцької міської ради у новій редакції», з метою приведення його діяльності у відповідність до вимог чинного законодавства Овруцька міська рада
В И Р І Ш И Л А :
- Затвердити Регламент Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради згідно з додатком 1 до цього рішення.
- Затвердити перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради згідно з додатком 2.
- Суб’єктам надання адміністративних послугОвруцької міської ради постійно здійснювати контроль за своєчасністю та якістю надання адміністративних послуг відповідно до визначених повноважень.
- Секретарю ради оприлюднити дане рішення згідно чинного законодавства.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника Центру надання адміністративних послуг виконкому Овруцької міської ради та комісію з питань законності, правопорядку, депутатської етики, регламенту та регуляторної діяльності.
Міський голова І.Я. Коруд
Дєдух І.М.___________Рибинська Н.М.______Муліванцев О.В._____________
Завантажити документ