У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Р І Ш Е Н Н Я
П’ятнадцята сесія VІІ скликання
від 29 серпня 2018 року №701
від 03.04.2017 року №815
В зв’язку із необхідністю компенсування витрат, понесених Овруцькою міською радою у зв’язку з оформленням об’єктів нерухомості комунальної власності та земельних ділянок, на яких вони знаходяться, у разі відчуження цих об’єктів нерухомості у порядку встановленому чинним законодавством, керуючись ст.ст. 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А :
- Доповнити пункт 23 Положення про порядок відчуження майна, затвердженого рішенням двадцять шостої сесії VII скликання Овруцької міської ради від 03.04.2017 року №815 реченням наступного змісту:
«Витрати, понесені Овруцькою міською радою у зв’язку з оформленням об’єктів нерухомості комунальної власності та земельних ділянок, на яких вони знаходяться, у разі відчуження цих об’єктів відповідно до цього Положення та у порядку встановленому чинним законодавством, покладаються на покупця, про що зазначається у договорі купівлі-продажу».
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань містобудування, житлово-комунального господарства, благоустрою, землекористування, екології, розвитку аграрно-промислового комплексу та сільських територій.
Міський голова І.Я.Коруд
Завантажити документ