У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Р І Ш Е Н Н Я
П’ятнадцята сесія VІІ скликання
Від 29 серпня 2018 року № 747
на земельну ділянку комунальної власності
Розглянувши заяву ФОП Почтаря С. Б. про встановлення строкового особистого земельного сервітуту на право розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності, керуючись статями 98-102, 125, 126 Земельного кодексу України, статтею 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 21.10.2011 року № 244, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації засідання постійної депутатської комісій міської ради від 28.08.2018 року, міська рада
В И Р І Ш И Л А :
- Встановити строковий особистий земельний сервітут на право розміщення тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності на земельну ділянку площею 0,0030 га, категорія земель – землі житлової та громадської забудови, цільове призначення: землі загального користування, кадастровий номер: **************************, яка розташована у м. Овруч вул. Ващука, на користь ФОП Почтаря Сергія Богдановича строком на 1 (один) рік.
- Овруцькій міській раді, в особі міського голови Коруда І.Я., укласти з ФОП Почтарем С. Б. договір про встановлення строкового особистого земельного сервітуту на право розміщення тимчасової споруди.
- Встановити ФОП Почтарю С. Б. плату за сервітутне користування 1 м2 земельної ділянки у розмірі 50 (п’ятдесяти) відсотків від базової вартості 1 м2 нормативної грошової оцінки земель міста в рік.
- Виконавчому комітету Овруцької міської ради зареєструвати право сервітуту у відповідності до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
- Виконавчому комітету Овруцької міської ради надати дане рішення до відділу в Овруцькому районі Головного Управління Держгеокадастру у Житомирській області у п’ятиденний строк з дня його прийняття.
Міський голова І. Я. Коруд
Завантажити документ