У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Р І Ш Е Н Н Я
Сімнадцята сесія VII скликання
від 10 жовтня 2018 року № 789
від 23 травня 2018 року.
Заслухавши інформацію заступника начальника відділу з гуманітарних питань міської ради Гуза В.М про виконання рішення сесії №480 від 23.05.2018 року, відповідно до ст.ст.: 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст.: 11, 14, 66 (п.2), Закону України «Про освіту», ст.37 Закону України «Про загальну середню освіту», ст.10 Закону України «Про позашкільну освіту», ст. 19 Закону України «Про дошкільну освіту», державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти та освіти для дітей з особливими освітніми потребами, з метою надання якісних освітніх послуг населенню і реалізації права громадян на освіту, розвитку мережі різних типів закладів освіти на території Овруцької міської ОТГ, забезпечення реалізації права громадян на здобуття якісної освіти та фінансування закладів освіти, враховуючи пропозиції постійних депутатських комісій міської ради, міська рада
ВИРІШИЛА:
- Інформацію заступника з гуманітарних питань Гуза В.М. про хід виконання рішення № 480 від 23.05.2018 року взяти до відома. (Додається)
- Керівникам бюджетних установ в галузі освіти та культури:
- Привести чисельність технічного та обслуговуючого персоналу у відповідність з визначеним фондом оплати праці
До 01.11.2018 року
- Підготувати пропозиції з реорганізації філій (зокрема переведення у І ступеня або їх ліквідацію шляхом злиття з опорними закладами освіти).
До 01.06.2019 року
- Керівникам Овруцького ОЗО №1, №4, Овруцького ЗЗСО №3, ОЗО «Овруцька гімназія ім.Малишка», Покалівського ОЗО привести фактичну наповнюваність класів закладів загальної середньої освіти до розрахункової наповнюваності.
До 01.08.2019 року
- Продовжити термін роботи чергових груп ЗДО Овруцької міської ради до 18.15.годин.
- Вирішити питання підвозу учнів до Покалівського опорного навчального закладу.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на відділ з гуманітарних питань та керівників навчальних закладів.
Міський голова Коруд І.Я.
Інформація про виконання рішення сесії №480 від 23.05.2018
На виконання Законів України «Про «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», відділом з гуманітарних питань Овруцької міської ради було проаналізовано мережу закладів освіти, учнівську мережу, організацію підвезення учнів та педагогічних працівників, фінансове забезпечення освітньої галузі станом на 01.01.2018 року, 01.09.2018 року та недостатність коштів до кінця 2018 року
- Аналіз мережі закладів освіти Овруцької ОТГ
Мережа закладів освіти Овруцької ОТГ станом на 01.09.2018 року сформована:
1) по закладах загальної середньої освіти, що функціонують як самостійні юридичні особи публічного права, перебувають на самостійному бухгалтерському обслуговуванні та фінансуються за рахунок коштів державного бюджету (освітньої субвенції) та міського бюджету і утримуються за рахунок коштів міського бюджету:
в такому вигляді:
всього закладів загальної середньої освіти – 18, в тому числі:
а) закладів загальної середньої освіти I-III ступенів – 9, в т.ч.:
опорних закладів освіти:
– ОЗО «Бондарівський ЗЗСО I-III ступенів» – 155 учнів -11 класів;
– ОЗО «Покалівський ЗЗСО I-III ступенів» – 151 учень – 11 класів;
– ОЗО «Овруцька гімназія ім. А.Малишка» – 515 учнів – 29 класів;
– ОЗО «Овруцький ЗЗСО I-III ступенів № 1» – 791 учень – 38 класів;
– ОЗО «Овруцький ЗЗСО I-III ступенів № 4» – 576 учнів -28 класів;
– Овруцький ЗЗСО I-III ступенів № 3 -345 учнів – 19 класів;
– Кирданівський ЗЗСО I-III ступенів – 143 учні – 11 класів;
– Норинський ЗЗСО I-III ступенів – 158 учнів – 11 класів;
– Шоломківський ЗЗСО I-III ступенів – 180 учнів 11 класів;
б) закладів загальної середньої освіти I-II ступенів – 2, в тому числі:
– Великофоснянський ЗЗСО I-II ступенів – 111 учнів – 9 класів;
– Піщаницький ЗЗСО I-II ступенів – 84 учні – 9 класів;
в) шкіл-філій – 7, в тому числі:
– Великохайчанська філія I-II ступенів ОЗО «Бондарівський ЗЗСО I-III ступенів» – 86 учнів – 9 класів;
– Хлуплянська філія I-II ступенів ОЗО «Покалівський ЗЗСО I-III ступенів» – 36 учнів – 6 класів;
– Невгодівська філія I-II ступенів ОЗО «Овруцька гімназія ім. А.Малишка»-36 учнів – 4 класи;
– Гошівська філія I-II ступенів ОЗО «Овруцький ЗЗСО I-III ступенів № 1»-62 учні – 8 класів;
– Черепинська філія I-II ступенів ОЗО «Овруцький ЗЗСО I-III ступенів № 1» – 38 учнів – 5 класів;
– Великочернігівська філія I-II ступенів ОЗО «Овруцький ЗЗСО I-III ступенів № 4»- 53 учні – 6 класів;
– Раківщинська філія I-II ступенів ОЗО «Овруцький ЗЗСО I-III ступенів № 4» -77 учнів – 9 класів.
2) по закладах дошкільної освіти, що функціонують як самостійні юридичні особи публічного права, перебувають на самостійному бухгалтерському обслуговуванні та фінансуються і утримуються за рахунок коштів міського бюджету:
всього закладів дошкільної освіти – 16, в тому числі:
– Овруцький ЗДО № 1 – 210 дітей – 9 груп;
– Овруцький ЗДО № 4 – 102 дитини – 4 групи;
– Овруцький ЗДО № 5 – 91 дитина – 4 групи;
– Овруцький ЗДО № 6 – 103 дитини – 4 групи;
– Овруцький ЗДО № 8 – 80 дітей – 3 групи;
– Овруцький ЗДО № 10 – 72 дитини – 3 групи;
– Бондарівський ЗДО +група В.Хайча – 55 дітей – 3 групи;
– Великочернігівський ЗДО – 15 дітей – 1 група;
– Великофоснянський ЗДО – 26 дітей – 1 група;
– Зарічанський ЗДО – 31 дитина -2 групи;
– Кирданівський ЗДО – 41 дитина – 2 групи;
– Норинський ЗДО – 32 дитини – 2 групи;
– Піщаницький ЗДО – 20 дітей – 1 група;
– Покалівський ЗДО – 22 дитини -1 група;
– Черепинський ЗДО – 13 дітей – 1 група;
– Шоломківський ЗДО + група с.Слобода-Шоломківська – 41 дитина -2 групи.
3) по закладах позашкільної освіти:
а) що функціонують як самостійні юридичні особи публічного права, перебувають на самостійному бухгалтерському обслуговуванні та фінансуються і утримуються за рахунок коштів міського бюджету – 2:
– Овруцька Мала академія народних мистецтв та ремесел – 94 дитини – груп;
– Центр дитячої та юнацької творчості – 464 дитини – 36 груп;
б) що функціонують як юридичні особи та перебувають на бухгалтерському обслуговуванні централізованої бухгалтерії відділу з гуманітарних питань і фінансуються та утримуються за рахунок коштів міського бюджету – 2:
– Овруцька дитяча музична школа;
– Овруцька дитяча художня школа.
4) кількість міжшкільних навчально-виробничих комбінатів, що функціонують як самостійні юридичні особи публічного права, перебувають на самостійному бухгалтерському обслуговуванні та фінансуються і утримуються за рахунок коштів міського бюджету – 1, а саме:
– Острівський міжшкільний навчально-виробничий комбінат – 1 (з ліцензованим обсягом учнів – 120 чол.) – 137 дітей – 8 груп.
- Аналіз учнівської мережі закладів загальної середньої освіти.
На початок 2018-2019 навчального року кількість учнів становила 3597 учнів при проектній потужності закладів 7436 місць. Щороку спостерігається стабільне зниження кількості учнів Хлуплянської філії, Великочернігівської філії, Гошівської філії.
Кількість класів по всіх закладах загальної середньої освіти становить 234, в них навчається 3597 учнів. Середня наповнюваність класів становить 15,4 учня: по місту (з філіями) – 17,2, по селу (з філіями) – 12,5. Груп продовженого дня – 36, в них 1082 учні.
При опорних закладах освіти функціонують такі малочисельні філії І-ІІ ступенів, де навчається менше 40 учнів: Невгодівська – 36 учнів, Хлуплянська – 36 учнів, Черепинська – 38 учнів; менше 100 учнів – Великохайчанська – 86 учнів, Гошівська – 62 учні, Великочернігівська – 53 учні, Раківщинська – 77 учнів.
В закладах загальної середньої освіти ОТГ 31 учень навчається за індивідуальною формою навчання в класах менше 5 учнів, зокрема в Невгодівській філії – 13 учнів, Великочернігівській філії – 9 учнів; Черепинській філії – 7 учнів; Гошівській філії – 2 учні.
В окремих ЗЗСО наповнюваність класів не відповідає розрахунковій:
- ОЗО «Овруцька гімназія»: – 1 клас (3 класи -49 учнів), 3 клас (3 класи – 51 учень), 4 клас (3 класи – 50 учнів), 7 клас ( 3 класи 52 учні), 10 клас (2 класи -27 учнів), 11 клас (3 класи – 39 учнів);
- Овруцький ОЗО №1: 8 клас (3 класи – 56 учнів), 9 клас (4 класи – 77 учнів), 10 клас (3 класи – 49 учнів);
- Овруцький ОЗО №4: 1 клас (3 класи – 55 учнів), 9 клас (3 класи – 54 учні).
- Організація підвозу школярів та вчителів
Враховуючи специфіку діяльності освітньої галузі Овруцької ОТГ, інфраструктуру освітніх закладів потреба у підвозі дітей та працівників щороку залишається сталою і становить у 2018-2019 навчальному році – 1022 учні та дошкільники, 156 педагогічних працівників, зокрема до:
- Овруцького ОЗО №1 підвозиться 207 учнів (разом з філіями) з таких населених пунктів: Дубовий Гай, Рулівщина, Грезля, Гаптарі, Товкачі, Сташки, Редчичі та до філій: Гошівської – з Потапович, Базарівки, Смоліно, Овруч (1 дитина); Черепинської – з Овруча (8 дітей), Коренівки, Засьок;
- Бондарівського ОЗО – 95 учнів (разом з філіями) з таких населених пунктів: с.Збраньки (4 учні), с.папірня, с.Бондарівка, с.Красносілка, с.Норинськ;
- до Великофоснянського ЗЗСО – 48 учнів з таких населених пунктів: с.М.Фосня, м.Овруч (2 учні, с.Острів – 4 учні, с.Заріччя – 5 учнів);
- Овруцького ОЗО №4 -272 учні (разом з філіями) з таких населених пунктів: с.Підруддя, с.Яцковичі, с.Колосівка, с. В.Мошки, с.В.Чернігівка, с. Заріччя, с.Острів, с.Зяськи, с.Черепин та філій: Великочернігівської з с. Камінь, с. Мала Чернігівка, с.Богданівка та Раківщинської з с.Гуничі, с. Раківщина, с. В.Мошки (10 учнів, а в зворотному напрямку – 3 (11 клас);
- ОЗО «Овруцька гімназія» – 38 учнів (разом з філіями) з таких населених пунктів: с. Заріччя, с. Лукишки, с. Мачульня, с. Товкачі, с. Зяськи, с. Кирдани;
- Овруцького ЗЗСО №3 – 52 учні з таких населених пунктів: с. Заріччя, с. Корчівка, с. Черепин, с. Острів, с. Лукишки;
- Кирданівського ЗЗСО -38 учнів з таких населених пунктів: с. Корчівка, с. Зяськи;
- Норинського ЗЗСО – 60 учнів з таких населених пунктів: с. Кайтанівка, с. Підвелідники, с. Бондарівка, с. М.Хайча ( 1учень);
- Піщаницького ЗЗСО – 28 учнів з таких населених пунктів: с.Поліське, с. Мишковичі, с.Клинець, с. Мочульня;
- Покалівського ОЗО -78 учнів з таких населених пунктів: с.Слобода, с.Ясенець, с.Заболоть, с.Кораки, с.Дівошин, с.Хлупляни, с.Нагоряни, с.Скребеличі, с.Гаєвичі, с.Коптівщина;
- Шоломківського ОЗО – 106 з таких населених пунктів: с.Заріччя (24 учні), с.Слобода – Шоломківська, с.Збраньки (35 учнів), м. Овруч (1 учень).
Для учнів, дітей дошкільного віку та педагогічних працівників підвіз забезпечується 8 шкільними автобусами (маршрути додаються), половина з яких експлуатується вже багато років, що, в подальшому, вимагатиме заміни цього автотранспорту.
- Аналіз штатної чисельності педагогічних, технічних працівників, обслуговуючого персоналу та фінансового забезпечення освітньої галузі
Фінансування закладів освіти здійснюється згідно формульного методу.
Зарічанський ЗДО: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить на (2 групи – 31 дитина) – 12,45 ставки, з них 4,5 педпрацівників та 7,95 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам дошкільних навчальних закладів затверджених наказом МОН України від 04.11.2010 року №1055 із змінами внесеними згідно наказу МОН від 20.05.2016 року №544.
Фактично працюють 5 педпрацівників (1 на неповну ставку) та 9 техпрацівників (2 на неповну ставку – 1 на 0,95 ставки, 1 – на 0,5 ставки (інвалід ЧАЕС).
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить 233945,33 в наявності є 253967,63 грн.
Великофоснянський ЗДО: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить на (1 група – 26 дітей) – 8,95 ставки, з них 2,55 педпрацівників та 6,4 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам дошкільних навчальних закладів затверджених наказом МОН України від 04.11.2010 року №1055 із змінами внесеними згідно наказу МОН від 20.05.2016 року №544.
Фактично працюють 3 педпрацівники (2 на неповну ставку без доплати (мінімальна) та 5 техпрацівників (2 на неповну (інваліди)+ 4 кочегари на опалювальний сезон (.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить 203383,83 в наявності є 218025,22 грн.
Бондарівський ЗДО + Великохайчанська група : розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить на (3 групи – 55 дітей) – 14,15 ставки, з них 6,65 ставок педпрацівників та 7,5- техпрацівники, що відповідає Типовим штатним номативам дошкільних навчальних закладів затверджених наказом МОН України від 04.11.2010 року №1055 із змінами внесеними згідно наказу МОН від 20.05.2016 року №544.
Фактично працюють 6 педпрацівників та 8 техпрацівників (1 на неповну – кухар В.Хайча) .
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить 310545,7 в наявності є 341780,57 грн.
Піщаницький ЗДО: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить на (1 група – 20 дітей) – 6,95 ставки, з них 2,55 педпрацівників та 4,4 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам дошкільних навчальних закладів затверджених наказом МОН України від 04.11.2010 року №1055 із змінами внесеними згідно наказу МОН від 20.05.2016 року №544.
Фактично працюють 3 педпрацівники (1 на неповну ставку) та 4 техпрацівники.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить 154324,58 в наявності є 155913.00 грн.
Норинський ЗДО: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить на (2 групи – 32 дитини) – 14,65 ставки, з них 4,6 педпрацівників та 10,05 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам дошкільних навчальних закладів затверджених наказом МОН України від 04.11.2010 року №1055 із змінами внесеними згідно наказу МОН від 20.05.2016 року №544.
Фактично працюють 4 педпрацівники (1 на неповну ставку) та 8 техпрацівників (1 на неповну (без доплати)+ 4 кочегари на опалювальний сезон.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить 256262.48, в наявності є 285698.65 грн.
Покалівський ЗДО: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить на (1 група – 22 дитини) – 9,2 ставки, з них 2,55 педпрацівників та 6,65 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам дошкільних навчальних закладів затверджених наказом МОН України від 04.11.2010 року №1055 із змінами внесеними згідно наказу МОН від 20.05.2016 року №544.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить 147275,21, в наявності є 153101.10 грн.
Шоломківський ЗДО + група с. Слобода – Шоломківська: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить на (2 групи – 41 дитина) – 15,75 ставки, з них 5,6 педпрацівників та 10,15 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним номативам дошкільних навчальних закладів затверджених наказом МОН України від 04.11.2010 року №1055 із змінами внесеними згідно наказу МОН від 20.05.2016 року №544.
Фактично працюють 6 педпрацівників (2 на неповну ставку без доплати (мінімальна)+ сумісник 0,25 ст) та 9 техпрацівників (1 на неповну ставку (медсестра-сумісник)+ 4 кочегари та 1 опалювач на опалювальний сезон .
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить 384500 грн., в наявності є 182008 грн. (кошти Слобода-Шоломківського не передані).
Черепинський ЗДО: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить на (1 група – 13 дітей) – 6 ставок, з них 2,25 педпрацівників та 3,75 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам дошкільних навчальних закладів затверджених наказом МОН України від 04.11.2010 року №1055 із змінами внесеними згідно наказу МОН від 20.05.2016 року №544.
Фактично працюють 3 педпрацівники (1 на неповну ставку – сумісник) та 4 техпрацівники (1 на неповну) .
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить 134753, в наявності є 156230 грн.
Великочернігівський ЗДО: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить на (1 група – 15 дітей) – 6,2 ставки, з них 2,55 педпрацівників та 3,65 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам дошкільних навчальних закладів затверджених наказом МОН України від 04.11.2010 року №1055 із змінами внесеними згідно наказу МОН від 20.05.2016 року №544.
Фактично працюють 3 педпрацівники (1 на неповну ставку без доплати (мінімальна) та 4 техпрацівники (1 на неповну (сторож.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить 100732 грн., в наявності є 127572 грн.
Кирданівський ЗДО: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить на (2 групи – 41 дитина) – 14,65 ставки, з них 5,6 педпрацівників та 9,05 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам дошкільних навчальних закладів затверджених наказом МОН України від 04.11.2010 року №1055 із змінами внесеними згідно наказу МОН від 20.05.2016 року №544.
Фактично працюють 6 педпрацівників (1 на неповну ставку) та 8 техпрацівників (2 на неповну + 4 кочегари на опалювальний сезон).
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить 330293, в наявності є 340452 грн.
Овруцький ЗДО №1: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить на (9 груп – 210 дітей) – 52,6 ставки, з них 22,7 педпрацівників та 29 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам дошкільних навчальних закладів затверджених наказом МОН України від 04.11.2010 року №1055 із змінами внесеними згідно наказу МОН від 20.05.2016 року №544.
Фактично працюють 24 педпрацівники (2 на неповну ставку та 1 – 0,25 сумісник) та 29 техпрацівників (2 на неповну ставку з них 1- сумісник на опалювальний сезон .
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить 1190000,00, в наявності є 980687,24 грн.
Овруцький ЗДО №4: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить на (4 групи – 102 дітей) – 8,95 ставки, з них 2,55 педпрацівників та 6,4 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам дошкільних навчальних закладів затверджених наказом МОН України від 04.11.2010 року №1055 із змінами внесеними згідно наказу МОН від 20.05.2016 року №544.
Фактично працюють 9 педпрацівників (1 на неповну ставку – сумісник) та 13 техпрацівників (2 на неповну (інваліди)+ 3 кочегари на опалювальний сезон.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить 504015 грн., в наявності є 635371,67 грн.
Овруцький ЗДО №5: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить на (4 групи – 91 дитина) – 25.075 ставки, з них 9.57 педпрацівників та 15.5 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам дошкільних навчальних закладів затверджених наказом МОН України від 04.11.2010 року №1055 із змінами внесеними згідно наказу МОН від 20.05.2016 року №544.
Фактично працюють 11 педпрацівники (3 на неповну ставку, 1 – 0,95 , 1 – 0,05, 1 -0,125(сумісник) та 13 техпрацівників + 4 кочегари на опалювальний сезон.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить 587000 грн., в наявності є 587000 грн.
Овруцький ЗДО №6: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить на (4 групи – 103 дитини) – 23.5 ставки, з них 9 педпрацівників та 14.5 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам дошкільних навчальних закладів затверджених наказом МОН України від 04.11.2010 року №1055 із змінами внесеними згідно наказу МОН від 20.05.2016 року №544.
Фактично працюють 9 педпрацівники та 14 техпрацівників.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить 574000 грн, в наявності є 574074,14 грн.
Овруцький ЗДО №8: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить на (3 групи – 80 дітей) – 19,65 ставки, з них 6,65 педпрацівників та 13 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам дошкільних навчальних закладів затверджених наказом МОН України від 04.11.2010 року №1055 із змінами внесеними згідно наказу МОН від 20.05.2016 року №544.
Фактично працюють 7 педпрацівників (1 на неповну ставку без доплати (мінімальна) та 11 техпрацівників (6 на неповну ставку (0,75).
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить 418257,10 грн., в наявності є 418257,10 грн.
Овруцький ЗДО №10: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить на (3 групи – 72 дитини) – 17,3 ставки, з них 7.4 педпрацівників та 9.9 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам дошкільних навчальних закладів затверджених наказом МОН України від 04.11.2010 року №1055 із змінами внесеними згідно наказу МОН від 20.05.2016 року №544.
Фактично працюють 8 педпрацівників (5 на неповну ставку без доплати 1 -0,75, 4-0,95) та 12 техпрацівників (7 на неповну ставку 3-0,5, 4-0,75 ставки)+ 4 кочегари на опалювальний сезон (.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить 400000, в наявності є 413185 грн.
Овруцький ЦДЮТ: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить на (36 груп – 464 дитини) – 24,4 ставки, з них 14,6 педпрацівників та 9.8 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам.
Фактично працюють 25 педпрацівників (9 на неповну ставку без доплати (мінімальна) та 10 техпрацівників (1 на неповну ставку).
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить 116163.59 грн. , в наявності є 231959,04 грн.
Мала академія народних мистецтв та ремесел: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить на (7 груп – 94 дитини) – 6.95 ставки, з них 3,95 педпрацівників та 3 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам.
Фактично працюють 3 педпрацівники та 3 техпрацівники .
Недостатність в кошторисних призначеннях до кінця року становить 97872 грн, в наявності є 76460 грн.
Острівський МНВК: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить на (8 груп – 137 учнів) – 13,65 ставки, з них 7,15 педпрацівників та 6,5 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам.
Фактично працюють 6 педпрацівників та 5 техпрацівників .
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить 246200, в наявності є 33120 грн.
Бондарівський ОЗО: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить (11 класів – 155 учнів) – 36 ставок, з них 22 педпрацівників та 14 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам.
Фактично працюють 32 педпрацівники (з них 23 на неповну ставку) та 10 техпрацівники + 4 кочегари на опалювальний сезон).
Всього використано коштів за 08 місяців по освітній субвенції -2082739,45 грн. з місцевого бюджету – 575701,61 грн.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить по освітній субвенції 134694 грн., по місц.бюджету 68359 грн. (разом з філіями).
Великохайчанська філія Бондарівського ОЗО: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить (9 класів – 86 учнів) – 32 ставки, з них 18 ставок педпрацівників та 14 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам.
Фактично працюють 31 педпрацівник та 5 техпрацівників + 4 кочегари на опалювальний сезон).
Всього використано коштів за 08 місяців по освітній субвенції -1827719,4 грн. з місцевого бюджету – 463425,55 грн.
Покалівський ОЗО: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить (11 класів – 151 учень) – 34,5 ставок, з них 25,5 педпрацівників та 9 техпрацівники, що відповідає Типовим штатним нормативам.
Фактично працюють 31 педпрацівник та 5 техпрацівників + 5 кочегарів на опалювальний сезон.
Всього використано коштів за 08 місяців по освітній субвенції -2046526,59 грн. з місцевого бюджету – 476793,44 грн.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить по освітній субвенції 94278 грн., по місц.бюджету 36975,2 грн. (разом з філіями).
Хлуплянська філія Покалівського ОЗО: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить (6 класів – 36 учнів) – 15,5 ставок, з них 8,5 педпрацівників та 7 техпрацівники.
Фактично працюють 11 педпрацівники (з них 5 на неповну ставку) та 5 техпрацівники (з них 3 на неповну ставку)+ 4 кочегари на опалювальний сезон).
Всього використано коштів за 08 місяців по освітній субвенції -1106666,1 грн. з місцевого бюджету – 253880,91 грн.
Овруцький ОЗО №1: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить (38 класів – 791 учень) – 98,2 ставок, з них 78,2 педпрацівників та 20 техпрацівників.
Фактично працюють 79 педпрацівників (з них 8 на неповну ставку) та 28 техпрацівників + 7 кочегарів на опалювальний сезон).
Всього використано коштів за 08 місяців по освітній субвенції -6991192,97 грн. з місцевого бюджету – 1477312,67 грн.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить по освітній субвенції 324539, по місц.бюджету 75536 грн. (разом з філіями).
Черепинська філія Овруцького ОЗО №1: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить (5 класів – 38 учнів) – 16,5 ставок, з них 12,5 педпрацівників та 4 техпрацівники.
Фактично працюють 15 педпрацівників (з них 10 на неповну ставку) та 4 техпрацівники (з них 2 на неповну ставку)+ 4 кочегари на опалювальний сезон).
Всього використано коштів за 08 місяців по освітній субвенції -809240 грн. Гошівська філія Овруцького ОЗО: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить (8 класів – 62 учні) – 28,7 ставок, з них 16,7 педпрацівників та 12 техпрацівники.
Фактично працюють 23 педпрацівники (з них 11 на неповну ставку) та 9 техпрацівники (з них 3 на неповну ставку)+ 4 кочегари на опалювальний сезон).
Всього використано коштів за 08 місяців по освітній субвенції -1612448,2 грн. з місцевого бюджету – 343213,11 грн.
ОЗО «Овруцька гімназія»: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить (29 класів – 515 учень) – 84,7 ставок, з них 64.7 педпрацівників та 20 техпрацівників.
Фактично працюють 66 педпрацівників та 10 техпрацівників.
Всього використано коштів за 08 місяців по освітній субвенції -5712183,87 грн. з місцевого бюджету – 799123,81 грн.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить по освітній субвенції 676996 грн, по місц.бюджету 147688 грн. (разом з філіями).
Невгодівська філія ОЗО «Овруцька гімназія»: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить (4 класи – 36 учні) – 13.8 ставок, з них 10,8 педпрацівників та 3 техпрацівники.
Фактично працюють 11 педпрацівників (з них 3 на неповну ставку) та 3 техпрацівники (з них 2 на неповну ставку)+ 4 кочегари на опалювальний сезон).
Всього використано коштів за 08 місяців по освітній субвенції -772752,72 грн. з місцевого бюджету – 182423,42 грн.
Овруцький ЗЗСО №3: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить (19 класів – 345 учнів) – 55,2 ставок, з них 36.2 педпрацівників та 19 техпрацівників.
Фактично працюють 47 педпрацівників (з них 13 на неповну ставку) та 19 техпрацівників.
Всього використано коштів за 08 місяців по освітній субвенції -3537773,19 грн. з місцевого бюджету – 745139,57 грн.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить по освітній субвенції 484276 грн, по місц.бюджету 86682,40 грн.
Овруцький ОЗО №4: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить (28 класів – 576 учнів) – 47,75 ставок, з них 36 педпрацівників та 11.75 техпрацівників.
Фактично працюють 71 педпрацівників (з них 17 на неповну ставку) та 39 техпрацівників + 6 кочегарів на опалювальний сезон).
Всього використано коштів за 08 місяців по освітній субвенції -5576521,08 грн. з місцевого бюджету – 1085864,59 грн.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить по освітній субвенції 741343 грн., по місц.бюджету 167114,8 грн. (разом з філіями).
Раківщинська філія Овруцького ОЗО №4: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить (9 класів – 77 учнів) – 23.7 ставок, з них 17,7 педпрацівників та 6 техпрацівників.
Фактично працюють 29 педпрацівників (з них 5 на неповну ставку) та 11 техпрацівників (з них 5 на неповну ставку)+ 4 кочегари на опалювальний сезон).
Всього використано коштів за 08 місяців по освітній субвенції -1600168,9 грн. з місцевого бюджету – 278304,19 грн.
Великочернігівська філія Овруцького ОЗО №4: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить (6 класів – 53 учнів) – 25.3 ставок, з них 17,3 педпрацівників та 8 техпрацівників.
Фактично працюють 19 педпрацівників (з них 8 на неповну ставку) та 8 техпрацівників (з них 6 на неповну ставку)+ 4 кочегари на опалювальний сезон).
Всього використано коштів за 08 місяців по освітній субвенції -15553818,00 грн. з місцевого бюджету – 334597,06 грн.
Шоломківський ЗЗСО: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить (11 класів – 180 учнів) – 26.6 ставок, з них 17,6 педпрацівників та 9 техпрацівників.
Фактично працюють 29 педпрацівників (з них 5 на неповну ставку) та 11 техпрацівників (з них 5 на неповну ставку)+ 4 кочегари на опалювальний сезон).
Всього використано коштів за 08 місяців по освітній субвенції -2114161,8 грн. з місцевого бюджету – 575701,61 грн.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить по освітній субвенції 293438 грн., по місц.бюджету 420266,21 грн.
Норинський ЗЗСО: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить (11 класів – 158 учнів) – 34.05 ставок, з них 22,05 педпрацівників та 12 техпрацівників.
Фактично працюють 31 педпрацівник (з них 7 на неповну ставку) та 12 техпрацівників (з них 5 на неповну ставку)+ 5 кочегарів на опалювальний сезон).
Всього використано коштів за 08 місяців по освітній субвенції -2088839,56 грн. з місцевого бюджету – 493498,29 грн.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить по освітній субвенції 290884 грн., по місц.бюджету 42148 грн.
Кирданівський ЗЗСО: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить (11 класів – 143 учнів) – 39.25 ставок, з них 26,25 педпрацівників та 13 техпрацівників.
Фактично працюють 27 педпрацівників (з них 4 на неповну ставку) та 13 техпрацівників (з них 9 на неповну ставку)+ 4 кочегари на опалювальний сезон).
Всього використано коштів за 08 місяців по освітній субвенції -1956432,77 грн. з місцевого бюджету – 444666,45 грн.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить по освітній субвенції 324539, по місц.бюджету 75536 грн. (разом з філіями).
Піщаницький ЗЗСО: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить (9 класів – 84 учні) – 24.6 ставок, з них 15,6 педпрацівників та 9 техпрацівників.
Фактично працюють 21 педпрацівник та 9 техпрацівників + 4 кочегари на опалювальний сезон.
Всього використано коштів за 08 місяців по освітній субвенції -1556144,6 грн. з місцевого бюджету – 392805,47 грн.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить по освітній субвенції 52312 грн., по місц.бюджету 36216 грн.
Великофоснянський ЗЗСО: розрахункова кількість працівників згідно штатного розпису становить (9 класів – 111 учнів) – 27.7 ставок, з них 17,7 педпрацівників та 10 техпрацівників.
Фактично працюють 23 педпрацівники та 10 техпрацівників + 5 кочегарів на опалювальний сезон.
Всього використано коштів за 08 місяців по освітній субвенції -1881773,6 грн. з місцевого бюджету – 363397,72 грн.
Потреба в кошторисних призначеннях до кінця року становить по освітній субвенції 324539, по місц.бюджету 75536 грн. (разом з філіями).
Загальна сума витрачених коштів по освітній субвенції – 44827102 грн., по місцевому бюджету – 9130413 грн.
Загальна недостатність коштів на виплату заробітної плати по освітній субвенції становить -3375657 грн. та коштів місцевого бюджету – 2040863 грн.
На виконання рішення сесії Овруцької міської ради №420 від 20.04.2018 року та №480 від 23.05.2018 року керівниками закладів освіти чисельність працівників установ в основному приведена у відповідність з фондом оплати праці шляхом виведення із штату посад, об»єднання посад, скорочення варіативної складової, зняття вакансій.
Аналіз мережі та штатів закладів показує доцільність в майбутньому укрупнення опорних закладів освіти (прикладом можуть бути Піщаницький та Великофоснянський ЗЗСО де відбулося скорочення чисельності працівників в зв’язку з реорганізацією та Гошівська і Невгодівська філії де фактично не відбулося вивільнення педпрацівників.
- Аналіз про аналіз тарифікаційних списків педпрацівників та штатних розписів
закладів освіти Овруцької міської ОТГ на новий 2018-2019 навчальний рік
В період з 03 по 17 вересня 2018 року було вивчено та проаналізовано тарифікаційні списки педпрацівників закладів освіти на 2018-2019 навчальний рік та штатні розписи закладів освіти, складені станом на 01 вересня 2018 року.
Встановлено, що тарифікаційні списки педпрацівників закладів освіти в основному складені у відповідності до вимог законодавства. Керівники закладів освіти при складанні тарифікаційних списків не в повній мірі виходили із наявних власних фінансових можливостей, як самостійні юридичні особи, яким доведені відповідні кошториси.
При загальній недостатності коштів на виплату заробітної плати до кінця фінансового року більш як на 1 місяць педпрацівникам закладів загальної середньої освіти за рахунок коштів освітньої субвенції, директорами цих закладів встановлена доплата педагогам за престижність педагогічної праці в розмірі 20-30 % (постановою КМУ від 11.01.2018 № 23 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» визначено, що розмір таких доплат може встановлюватись в розмірах не менше 5 % та не більше 30 %, а педпрацівникам, які працюють в НУШ – від 20 до 30 %.).
Розрахунки ж та аналіз наявних фінансових призначень показують, що директори закладів загальної середньої освіти та головні бухгалтери цих закладів освіти не об’єктивно проаналізували фінансовий стан підпорядкованих закладів та власні фінансові можливості до кінця фінансового року, в тому числі й на весь 2018-2019 навчальний рік. Крім цього окремі директори шкіл (Норинський ЗЗСО I-III ступенів, директор – Лісовська О.Г.) виставили на вакансію оплату кабінетів, хоча вони не створені і не відповідають вимогам; але кошти на все це розраховані, що фактично призводить до перевитрат коштів з державного бюджету освітньої субвенції.
Ряд директорів міських закладів загальної середньої освіти, не дотримуючись вимог Закону України «Про загальну середню освіту» та нормативів наповнюваності класів і груп у закладах освіти, продовжують формувати мережу класів з наповнюваністю їх учнями як у сільських школах, що фактично призводить до перевитрат коштів освітньої субвенції, які додатково спрямовуються на оплату праці педагогічних працівників.
Формування класів із зменшенням кількості учнів у класах може бути лише на підставі рішення власника (тобто міської ради), але при цьому на такі класи (на оплату праці педагогічних працівників) кошти мають додатково виділятися з міського бюджету, яких не вистачає на утримання закладів освіти та оплату праці працівників закладів освіти.
У кращу сторону в цьому питанні слід віднести Овруцький ЗЗСО I-III ступенів № 3. Директором закладу Залізко Л.А. щорічно формуються класи у відповідності до вимог законодавства.
Вважаємо, що планування таким чином видатків директорами шкіл свідчить про нераціональний підхід і ставить під потенційну загрозу виплату заробітної плати педагогам не тільки до кінця 2018 року, а й в 2019 році через неможливість виконання директорами шкіл взятих на себе таких фінансових зобов’язань. Цим самим директорами не дотримуються вимоги ст. 48, ст. 51 Бюджетного кодексу України та постанови КМУ від 28.02.2002 № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ».
Також було опрацьовано штатні розписи закладів освіти та правильність їх формування в межах наявних кошторисних призначень.
Аналіз штатних розписів закладів освіти свідчить про те, що директори більшості всіх закладів освіти ОТГ провели впорядкування чисельності і штату працівників, як це вимагалося рішеннями сесій Овруцької міської ради від 20.04.2018 № 420 «Про функціонування бюджетних закладів» та від 23.05.2018 № 480 «Про хід виконання рішення сесії міської ради від 20.04.2018 № 420», а також наказів відділу освіти: від 10.05.2018 № 129 «Про заходи щодо економії бюджетних коштів у закладах дошкільної освіти», від 29.05.2018 № 136 «Про припинення юридичних осіб, комунальних організацій окремих загальноосвітніх навчальних закладів та перейменування закладів загальної середньої освіти» (п.7), від 31.05.2018 № 144 «Про підготовку закладів та установ освіти Овруцької міської ОТГ до роботи в новому 2018-2019 навчальному році та в осінньо-зимовий період» (підп.3 п.1).
В основному належним чином проведена ця робота в закладах дошкільної освіти, впорядковано штатні розписи станом на 17 серпня 2018 року в закладах позашкільної освіти при погодженні тарифікаційних списків і штатних розписів з директорами цих закладів освіти.
Однак в окремих закладах загальної середньої освіти їх директори формально підійшли до цього питання.
В опорному закладі освіти «Бондарівський ЗЗСО I-III с ступенів» введено 1,5 штатної одиниці робітника з комплексного обслуговування й ремонту будівель, а по типових штатних нормативах потрібно 1 шт.од.
В опорному закладі освіти «Овруцький ЗЗСО I-III ступенів № 1» введено:
2 штатні одиниці посади завгоспа і це при тому, що є посада заступника директора з господарської частини;
3 штатні одиниці робітника з комплексного обслуговування й ремонту будівель, типовими штатними нормативами передбачено 2 шт.од.;
3 штатні одиниці посади двірника, хоча таких площ територій для прибирання фактично не має (навіть якщо брати до уваги Черепинську та Гошівську філії);
1,5 посади інженера-електроніка, а типовими штатними нормативами передбачено лише 1 шт.од.
Також у штатному розписі передбачено інші посади, на які не призначені працівники, але кошти на все це заплановані. Такий підхід директора школи та головного бухгалтера до планування видатків призводить до завищення видаткової частини бюджету в кошторисних призначеннях на виплату заробітної плати працівникам з міського бюджету.
В опорному закладі освіти «Овруцька гімназія ім. Малишка» введено:
1 штатну одиницю посади двірника, хоча, виходячи із розмірів площі території земельної ділянки цього закладу в типових штатних нормативах такі штатні одиниці не передбачені;
2 штатні одиниці посади кочегарів, а опалення гімназії здійснюється від теплопостачальника; якщо ж кочегари чи інші штатні одиниці посад введені в Невгодівській філії, то потрібно формувати окремо штатний розпис по філії, або в загальному штатному розписі окремо показувати філії. Це стосується всіх опорних закладів освіти і їх філій.
В опорному закладі освіти «Овруцький заклад загальної середньої освіти I-III ступенів № 4» введено:
2 штатних одиниці посад бібліотекаря, а згідно типових штатних нормативів у цьому закладі з урахуванням філій має бути лише 1,5 штатної одиниці посади бібліотекаря;
3,5 штатної одиниці посади робітника з комплексного обслуговування й ремонту будівель, а згідно типових штатних нормативів має бути лише 1,5 штатної одиниці цієї посади, можливо 2 якщо врахувати філії. Сформований таким чином директором школи і головним бухгалтером штатний розпис тягне за собою перевитрати коштів місцевого бюджету, що є наслідком неправильного планування бухгалтерією школи кошторису видатків (має місце завищення видатків бюджетних коштів з міського бюджету).
У Хлуплянській філії ОЗО «Покалівський ЗЗСО I-III ступенів» введено 2 штатні одиниці посади прибиральника службових приміщень. Фактично у закладі сформовано 6 класів (4 – у початковій школі та 2 – у основній школі). Загальна площа класів складає приблизно близько 300 м.кв. Якщо навіть включити площі додаткові, де навчаються учні, то має бути 1 штатна одиниця посади прибиральника.
Окремо слід також звернути увагу на те, що в частині закладів загальної середньої освіти учні 9-11 класів залучаються до самообслуговування, а саме – до вологого прибирання класних кімнат, у яких безпосередньо навчаються. Державними санітарними правилами передбачено, що учні цих класів можуть залучатися до такої діяльності, в тому числі й до прибирання пришкільної території від листя, снігу тощо.
Прибирання учнями старших класів класних кімнат здійснюється у Великофоснянському ЗЗСО I-II ступенів (100 кв.м.), Шоломківському ЗЗСО I-III ступенів (197 м.кв.), Норинському ЗЗСО I-III ступенів (180,0 м.кв.), Раківщинській філії (87 м.кв.), Гошівській філії (81,1 м.кв.), Великохайчанській філії (161,2 м.кв.), ОЗО «Овруцький ЗЗСО I-III ступенів № 4» (467,9 м.кв.), ОЗО «Бондарівський ЗЗСО I-III ступенів» (208 м.кв.). В цілому прибирання учнями класів здійснюється у 8 закладах освіти із 18. Площа прибирання класних кімнат учнями старших класів складає 1482,2 м.кв., що вивільняє 6,2 штатних одиниць посади прибиральника. В цілому ж загальна площа прибирання шкільних приміщень становить 48532,7 м.кв., що передбачає 97 штатних одиниць посад прибиральника, без виключення штатних одиниць, які перекриваються за рахунок прибирання площ класних кімнат учнями.
Також в окремих школах проводиться, з пояснень директорів, подвійне прибирання площ, де учні залишаються у групах продовженого дня та спортивні зали. Це такі заклади освіти, як ОЗО «Бондарівський ЗЗСО I-III ступенів», Норинський ЗЗСО I-III ступенів, Шоломківський ЗЗСО I-III ступенів і деякі інші.
Виходячи з наведеного аналізу, пропонується директорам закладів загальної середньої освіти вжити невідкладних заходів по впорядкуванню штату і чисельності працівників у підпорядкованих закладах і привести планування видаткової частини бюджетних призначень до кінця 2018 року та на 2018-2019 навчальний рік у відповідність до наявних кошторисних призначень відповідно до вимог ст. 48, ст. 51 Бюджетного кодексу України та постанови КМУ від 28.02.2002 № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ».
ДОВІДКА
про аналіз руху шкільних автобусів та підвозу дітей до закладів освіти ОТГ
Перевезення учнів та вчителів до закладів освіти ОТГ здійснюють 8 шкільних автобусів.
Шкільним автобусом марки БАЗ А.079.13, державний номер АМ 4091 ВН (водій Корчемлюк В.М.), здійснюється підвезення до Піщаницького, Кирданівського ЗЗСО та Покалівського ОЗО за маршрутом: м. Овруч (07.20) – с. Заськи (07.30) – с. Корчівка (07.35) – с. Кирдани (07.45) – с. Павловичі (08.00) – с.Мишковичі (08.05) – с.Поліське (08.10) – с. Гаєвичі (08.15) – с.Клинець (08.30) – с.Піщаниця (08.45) – с.Мачульня (08.50) – с.Піщаниця (08.57) та в зворотному напрямку с.Піщаниця (14.50) – с.Покалів (15.05) – с.Гаєвичі (15.15) – с.Піщаниця (15.25) – с.Мачульня (15.35) – с.Піщаниця (15.45)- с.Клинець (15.55) – с.Поліське (16.10) – с. Павловичі (16.15) – с.Мишковичі (16.20) – с.Кирдани (16.40) – с.Корчівка (16.45) – с.Зяськи (16.50) –м.Овруч (гараж).
Загальна протяжність маршруту в прямому та зворотному напрямку – 122 км.
Дорожнє покриття до сіл Корчівка, Павловичі, Мишковичі, Мощаниця перебуває в незадовільному стані.
Автобус повертається з рейсу в гараж о 17.00.
Шкільним автобусом марки БАЗ-А.079.13, державний номер АМ 8309 ВЕ (водій Цалко Й.М., здійснюється підвезення учнів та вчителів до Покалівської ОЗО, Хлуплянської та Слобідської філій за маршрутом: м. Овруч (06.40) – с.Покалів (07.00) – с.Ясенець (07.25) – с.Караки (07.32) – с.Заболоть (07.38) – с.Слобода (07.42) – с.Ясенець (07.50) – с.Дівошин (08.05) – с.Хлупляни (08.22) – с.Нагоряни (08.27) – с.Скребеличі (08.30) – с.Покалів (08.38) – с.Гаєвичі (08.45) – с.Покалів (08.53) – с.Коптівщина (08.58) – с.Покалів (09.08) та в зворотному напрямку.
Загальна протяжність маршруту в прямому та зворотному напрямку – 182 км.
Дорожнє покриття до сіл Ясенець, Караки, Слобода, Заболоть перебуває в незадовільному стані.
Автобус повертається з рейсу в гараж о 17.30.
Шкільним автобусом марки Богдан А22412, державний номер АМ 6235 СА (водій Кулеш С.М.), здійснюється підвезення до Овруцького ОЗО №1, Гошівської, Невгодівської філій та В.Фоснянського ЗЗСО за маршрутом: з м. Овруч (07.00) – с.Потаповичі (07.20) – с.Гошів (07.25) – с.Базаровка (07.30) – с. Гошів (07.35) – с. Смолино (07.45) – с.Кірово (07.55) – с.Гошів (08.00) – с.В.Фосня (08.15) – – м.Овруч (08.25) та в зворотному напрямку м. Овруч (15.20) – с.В.Фосня (15.30) – с. М.Фосня (15.35) – с.Гошів (16.00) – с.Базаровка (16.05) – с. Гошів (16.10) – с. Смолино (16.25) – с.Гошів (16.35) – с.Потаповичі (16.40) – с.Невгоди (16.45) – с.В.Фосня (16.55) – – м.Овруч (17.10).
Загальна протяжність маршруту в прямому та зворотному напрямку – 113 км.
Дорожнє покриття до сіл Смолино, Кірово,Базаровка перебуває в незадовільному стані.
Автобус повертається з рейсу в гараж о 17.15.
Шкільним автобусом марки ПАЗ-32054-07, державний номер АМ 8461 АК (водій Шатило А.К.), здійснюється підвезення учнів та вчителів до Бондарівського ОЗО, Норинського та Шоломківського ЗЗСО за маршрутом: м. Овруч (06.50) – с.Заріччя (07.00) – с.Слобода-Шоломківська (07.05) – с.Шоломки (07.15) – с. Довгиничі (07.20) – с.Збраньки (07.25) – с.Папірня (07.30) – с.Бондарі (07.35) – с. Бондарівка (07.45) – с.Бондари (07.50) – с. Красносілка (08.00) – с. Бондари (08.10) – с. Підвелідники (08.20) – с. Кайтанівка (08.25) – с.Норинськ (08.30) – с. Кайтанівка (08.40) – с. Норинськ дитячий садок (08.45) – с.Бондари (08.55) та у зворотньому напрямку.
Загальна протяжність маршруту в прямому та зворотному напрямку – 155 км.
Дорожнє покриття до сіл Ясенець, Караки, Слобода, Заболоть перебуває в незадовільному стані.
Автобус повертається з рейсу в гараж о 17.00.
Шкільним автобусом марки ПАЗ -32054, державний номер АМ 3786 АТ (водій Дуб С.Л.), здійснюється підвезення учнів та вчителів до Великохайчанської філії, Шоломківського ЗЗСО за маршрутом: м. Овруч (07.10) – с.Заріччя (07.15) – с. Слобода – Шоломківська (07.20) – с.Шоломки (07.30) – с.Збраньки (07.40) – с.Шоломки (07.50) – с.Папірня (07.55) – с.М.Хайча (08.00) – с.В.Хайча (08.05) – с.М.Кобилин (08.10) – с.В.Хайча (08.20) – с.Бондарі (08.30) та в зворотному напрямку.
Загальна протяжність маршруту в прямому та зворотному напрямку – 100 км.
Дорожнє покриття до села В.Кобилин перебуває в незадовільному стані.
Автобус повертається з рейсу в гараж о 17.00.
Шкільним автобусом марки Еталон А 081.11 державний номер АМ 9451 ВХ (водій Шваб О.О., здійснюється підвезення учнів та вчителів до Овруцького ОЗО №4, Раківщинської та В. Чернігівської філій за маршрутом: м.Овруч (06.45) – с.Гуничі (07.05) – с.Раківщина (07.15) – с. В.Мошки (07.20) – с. Раківщина (07.25) – с.В.Чернігівка (07.45) – с.Богданівка (07.55) – с.В.Чернігівка (08.05) – с.Колосівка (08.20) – с.Яцковичі (08.25) – с.Підруддя (два рейси) (08.30) – м.Овруч (08.45) та в зворотному напрямку.
Загальна протяжність маршруту в прямому та зворотному напрямку – 115 км.
Дорожнє покриття до села В.Мошки перебуває в незадовільному стані.
Автобус повертається з рейсу в гараж о 17.10.
Шкільним автобусом марки «БОГДАН» А092S4, державний номер АМ 3122 АХ (водій Капишинський Ю.Г.), здійснюється підвезення учнів та вчителів до Овруцького ОЗО №4, ОЗО«Овруцька гімназія ім. Малишка», Овруцького ЗЗСО №3 та черепинської філії за маршрутом: м.Овруч (06.55) – с. Заськи (07.05) – с. Черепин (07.10) – с. Коренівка (07.15) – с.Черепин (07.20) – с.Заськи (07.25) – м.Овруч (гімназія) (07.30) – м.Овруч (№3) (07.35)- м.Овруч (№4) (07.40) – с.Заріччя (07.50) –м.Овруч (08.00) – с.Заріччя (08.10) – м.Овруч (08.20) –– с.Острів (08.30) – м.Овруч (08.40) та в зворотному напрямку.
Загальна протяжність маршруту в прямому та зворотному напрямку – 106 км.
Дорожнє покриття до села Коренівка перебуває в незадовільному стані.
Автобус повертається з рейсу в гараж о 16.45.
Шкільним автобусом марки Богдан АХ-071 державний номер АМ 2583 АС (водій Устяник І. А., здійснюється підвезення учнів та вчителів до Овруцького ОЗО №1, Невгодівської філії та Великофоснянського ЗЗСО за маршрутом: м.Овруч (07.00) – с.Дубовий Гай (07.15) – с.Рулівщина (07.18) – с. Грезля (07.20) – м.Овруч (07.25) – с. Гептари (07.32) – м. Овруч (07.40) – с. Товкачі (07.47) – с.Сташки (07.50) – м. Овруч (07.55) – с.Редчичі (08.00) – м. Овруч (08.05) – с.В.Фосня (08.40) – с.М.Фосня (08.50) – с.Потаповичі (09.00) – с.Негоди (09.10) – м.Овруч та в зворотному напрямку м.Овруч (15.20) – с.Редчичі (15.25) – м.Овруч (15.32) – с. Сташки (15.34) – с. Товкачі (15.37) – м.Овруч (15.45) – с.Гептари (15.50) – с.Грезля (15.55) – с.Дубовий Гай (16.00) – с.Рулівщина (16.05) – с.Заріччя (5 зупинок) (16.27) – м.Овруч (16.35).
Загальна протяжність маршруту в прямому та зворотному напрямку – 108 км.
Дорожнє покриття до сіл Товкачі, Сташки перебуває в незадовільному стані.
Автобус повертається з рейсу в гараж о 16.40.
Інформація про підвіз учнів до закладів освіти по населених пунктах:
Бондарівський ОЗО: Великохайчанська філія:
С. Красносілка -35 учнів; с. М.Хайча – 8 учнів;
С. Бондарівка – 21 учень; с. М.Кобилин – 12 учнів.
С.Папірня – 11 учнів;
С.М.Хайча – 4 учні;
С.Збраньки – 4 учні;
С. В.Хайча – 5 учнів;
С. В.Кобилин – 1 учень.
Овруцький ОЗО №4 Великочернігівська філія
С.Підруддя, Яцковичі, Колосівка, с.Камінь -5 учнів;
В.Чернігівка, В.Мошки – 95 учнів; с. Мала Чернігівка – 10 учнів;
С. Заріччя – 55 учнів; с.Богданівка – 13 учнів.
С. Острів – 29 учнів; Раківщинська філія
С. Черепин, Зяськи – 8 учнів. С. Гуничі – 21 учень;
С. Раківщина (зупинка 2) -11;
С.В.Мошки – 10 учнів.
Овруцький ОЗО №1 Гошівська філія
С. Товкачі – 18 учнів; с. Базарівка – 3 учні;
С. Сташки – 11 учнів; с. Смоліно – 1 учень;
С. Дубовий Гай – 27 учнів; м.Овруч – 1 учень;
С.Рулівщина 12 учнів; с. Гошів 2 – 12 учнів;
С. Радчиці – 58 учнів; с. Потаповичі – 14 учнів.
С. Заріччя – 9 учнів; Черепинська філія
С. Гаптарі – 15 учнів; с. Коренівка – 5 учнів;
С. Зяськи – 3 учні; м. Овруч – 8 учнів;
С. Потаповичі – 4 учні; с. Зяськи – 4 учні.
С. Гошів – 3 учні;
С. В.Фосня – 1 учень.
Норинський ЗЗСО Шоломківський ЗЗСО
С. Кайтанівка – 43 учні; с. Заріччя – 24 учні;
С. Підвелідники – 12 учнів; с. Збраньки – 35 учнів;
С. Бондарівка – 3 учні; с. Слобода – Шоломківська -46 учнів.
С. М.Хайча – 1 учень; м.Овруч – 1 учень.
С.Чабан – 1 учень.
Піщаницький ЗЗСО ОЗО «Овруцька гімназія ім..Малишка»
С. Мишковичі – 1 учень; с.Заріччя – 15 учнів;
С.Мочульня – 7 учнів; с. Кирдани – 2 учні;
С. Поліське – 15 учнів; с. Лукишки – 1 учень;
С.Клинець – 6 учнів; с. Мачульня – 1 учень;
С. Чеп\репин – 1учень. С. Зяськи – 2 учні.
Покалівський ОЗО
С. Коптівщина – 13 учнів;
С. Гаєвичі – 10 учнів;
С. Піщаниця – 5 учнів;
С. Павловичі – 1 учень;
С.Поліське -3 учні;
С.Скребеличі – 4 учні;
С. Нагоряни – 14 учнів;
С.Хлупляни – 4 учні;
С.Дівошин – 16 учнів;
С.Яменець – 1 учень;
С.Заболоть – 3 учні;
С. Слобода – 1 учень;
С. Кораки – 2 учні.
Завантажити документ