Рішення №363 виконкому міської ради “Про стан виконавчої дисципліни та розгляду звернень по Овруцькій міській раді за період з 01.01.2018 по 29.10.2018 року.”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від  30.10.2018 року             № 363

Про стан виконавчої дисципліни
та розгляду звернень
по Овруцькій міській раді за

період з 01.01.2018 по 29.10.2018 року.

Заслухавши інформацію начальника загального відділу Редчиць І.С. про роботу зі зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за 2018 рік виконком міської ради відмічає, що по даному питанню проводилась відповідна  робота.

Станом на 29.10.2018 року загальним відділом Овруцької міської ради проведено наступну роботу.

Проводиться особистий прийом громадян міським головою та його заступниками. Систематично здійснюється аналіз звернень громадян, контроль за своєчасним наданням відповідей на вхідну кореспонденцію, депутатські звернення та запити, запити про надання публічної інформації та ін..

За період з 1 січня 2018 року по 29 жовтня 2018 року до Овруцької міської ради від мешканців міста та громадян інших населених пунктів України, включаючи і органи влади вищого рівня, надійшло та розглянуто 1997 звернень громадян, що на 1002 більше, ніж за аналогічний період 2017 року.

Всі звернення були вчасно загальним відділом міської ради направлені для розгляду та виконання комунальним підприємствам, керівникам відділів, головним та провідним спеціалістам міської ради. Згідно ЗУ «Про звернення громадян» звернення розглянуті з дотриманням термінів передбачених Законом та в разі збільшення термінів виконання надано проміжні відповіді заявникам та постійно знаходяться на контролі загального відділу Овруцької міської ради.

Також, по суті не вирішені питання із забезпечення людей дровами, оскільки таких звернень є більше ніж паливного матеріалу для забезпечення.

Багато звернень надходить по зрізанню дерев, але виходячи із вимог чинного законодавства не можуть у літній період виконуватись всі звернення по зрізанню аварійних дерев. На всі звернення були надані відповіді комунальних підприємств про те що дані роботи будуть виконані після закінчення вегетативного росту рослин.

Грубих порушень у виконанні звернень громадян посадовими особами не зареєстровано.

Серед загальної кількості звернень 81 колективне, що на 47 більше ніж у минулому році.

За результатами розгляду  1629 звернень вирішено позитивно, 79 заявнику відмовлено в задоволенні їхніх звернень (матеріальна допомога).

За звітний період у своїх зверненнях громадяни порушили 2268 питань.

Найбільше у своїх зверненнях громадяни порушували такі питання:

  • комунального господарства 489;
  • земельні питання – 348,
  • Питання соціального захисту порушувались 526 разів.

Через органи влади вищого рівня надійшло 68 звернень.

Зараз на виконанні перебуває 163 звернення, 19 з яких – на контролі.

Є 12 звернень, де порушені терміни надання відповіді (забезпечення населення дровами, але вони будуть виконуватись поступово по надходженню дров).

Варто зазначити, що деякі відділи та підприємства іноді затримують надання відповідей, чим порушують ЗУ «Про звернення громадян», але при контрольних дзвінках заявникам, які здійснює головний спеціаліст загального відділу, заявники зазначають, що роботи виконані вчасно. (КП «Водоканал», КП «Овруч») Також підприємством КП «Водоканал», не завжди надається відповідь заявнику, що також є порушенням інструкції з ведення діловодства Овруцької міської ради.

Щодо вхідної кореспонденції від підприємств, установ, організацій, повідомляю наступне.

Станом на 29.10.2018 року до міської ради надійшло 4419  листів, що на 2036 листів більше ніж за аналогічний період 2017 року. Вихідної кореспонденції зареєстровано 2573 листи. Депутати звернулись до міської ради 117 разів. Розпоряджень вищих органів влади надійшло 120.

Зараз на контролі перебуває 368 листів, термін яких ще не минув, 26 з яких перебувають на особистому контролі міського голови.

Вважаю за необхідне зазначити, що значна більшість листів опрацьовується вчасно та змістовно, але є посадові особи, що порушують терміни надання відповідей, такі як:

Рибинська НМ. – 10 листів;

Редчиць О.П. – 6 листів;

Сергійчук ОА – 14 листів;

Шурло Т.М. – 5 листів;

Чичирко М.В.  – 3 листи;

Стельникович Т.Г. – 3 листи.

Іноді, відповідь заявнику може надійти з порушенням термінів, визначених законодавством. Це листи, розгляд яких потребує розгляду на засіданні виконавчого комітету та сесії міської ради, але після проведення вищезазначених засідань, відповідь одразу надається.

З 01.01.2018 року по 29.10.2018 року на контроль поставлено 49 розпоряджень міського голови (всіх затверджених з початку року 230). Станом на 29.10.2018 року на контролі перебуває 26 розпоряджень. Це розпорядження, якими затверджені склад комісій міської ради, визначення відповідальних осіб, тобто ті, які діють на постійній основі або до кінця 2018 року.

В И Р І Ш И В:

  1. Інформацію начальника загального відділу Редчиць І.С. про роботу із зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за звітний період взяти до відома.
  2. Керівникам комунальних підприємств Овруцької міської ради, посадовим особам виконкому міської ради, начальникам відділів, керівникам бюджетних установ, в.о. старост:
  • Забезпечити неухильне виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення громадян, Закону України «Про звернення громадян».
  • Недопускати порушень термінів розгляду звернень громадян, щодо вирішення піднятих у зверненнях питань по суті та їх обов’язкового виконання.
  • Підвищити якість та правильність підготовки відповідей заявникам відповідно до Інструкції з діловодства.
  1. Заступникам міського голови, секретарю міської ради, керуючому справами, в.о. старост, керівникам бюджетних установ, начальникам відділів виконкому міської ради:

3.1. Щоквартально (до 5 числа звітного місяця) проводити аналіз звернень  громадян, які надійшли на виконання та доповідати про хід їх виконання щопонеділка на апаратних нарадах та засіданнях виконкому міської ради.

3.2. Здійснювати постійний контроль за об’єктивним, всебічним та вчасним вирішенням звернень громадян у виконкомі міської ради.

  1. Начальнику загального відділу Редчиць І.С.:
    • щомісяця готувати узагальнюючу довідку про стан та дотримання термінів виконання  звернень громадян та вхідної кореспонденції посадовими особами міської ради та керівниками підприємств, установ та організацій міста.
    • Щомісяця здійснювати моніторинг звернень та висвітлювати в ЗМІ.
    • Розробити графік громадських слухань по програмі соціально-економічного та культурного розвитку ОТГ на 2018 рік.
  1. Директору КП «Водоканал» Латашу ОА та директору КП «Гарне місто» Грищенку ПА налаштувати роботи служби «1505» як службу довідок для населення ОТГ.

Міський голова                                                                                     І.Я. Коруд



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=