Рішення №448 виконкому міської ради “Про розгляд інформаційного листа Житомирського обласного військового комісаріату щодо проваджень у справах про адміністративні правопорушення за підсумками 2018 року”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від  17.01.2019 року                    № 448

Про розгляд інформаційного листа
Житомирського обласного військового
комісаріату щодо проваджень у справах
про адміністративні правопорушення

за підсумками 2018 року

Розглянувши та обговоривши інформаційний лист Житомирського обласного військового комісаріату від 28.12.2018 року № 12527//33/1-2018 про результати роботи районних (міських) військових комісаріатів Житомирської області щодо проваджень у справах про адміністративні правопорушення за підсумками 2018 року, виконавчий комітет міської ради відмічає, що посадовими особами військових комісаріатів протягом минулого року в межах повноважень, визначених ст. 235 Кодексу України про адміністративні правопорушення, розглядалися справи про порушення вимог законодавства з питань військового обов’язку і військової служби, мобілізаційної підготовки та мобілізації, порушення правил ведення військового обліку  призовників та військовозобов’язаних. Протягом 2018 року військовими комісарами районних (міських) військових комісаріатів Житомирської області було складено 1688 протоколів про адміністративні правопорушення.

З метою покращення стану справ з питань військового обліку і військової служби, відповідно до статті 14 Закону України «Про оборону України», статті 33 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», статей 17, 25 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 07.12.2016 року № 921 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних», та від 04.02.2015 року № 45 «Про затвердження Порядку бронювання військовозобов’язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами, установами і організаціями на період мобілізації та на воєнний час», згідно ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком Овруцької міської ради

В И Р І Ш И В :

  1. Інформаційний лист Житомирського обласного військового комісаріату від 28.12.2018 року № 12527//33/1-2018 «Про результати роботи районних (міських) військових комісаріатів Житомирської області щодо проваджень у справах про адміністративні правопорушення за підсумками 2018 року» прийняти до відома.
  2. В.о. старост, відповідальним за ведення військового обліку, особам відповідальним за ведення військового обліку призовників та військовозобов’язаних в міській раді, на підприємствах, в установах, організаціях та в старостинських округах Овруцької міської ради:

2.1. Проводити взяття (зняття) на військовий облік громадян, які прибули на нове місце проживання до адміністративно-територіальної одиниці, що обслуговується виконавчим комітетом об’єднаної територіальної громади тільки після їх взяття (зняття) на військовий облік в Овруцькому об’єднаному міському військовому комісаріаті (далі-Овруцький ОМВК);

2.2. Перевіряти у громадян під час прийняття на роботу наявність військово-облікових документів (у військовозобов’язаних – військових квитків або тимчасових посвідчень, у призовників – посвідчень про приписку до призовних дільниць). Прийом на роботу призовників і військовозобов’язаних здійснювати тільки після взяття їх на військовий облік у районних (міських) військових комісаріатах, а також у разі перебування на військовому обліку в СБУ та Службі зовнішньої розвідки;

2.3. Організувати роботу щодо виявлення призовників і військовозобов’язаних, які проживають на території Овруцької територіальної громади і не перебувають в ній на військовому обліку, взяття таких працівників і військовозобов’язаних на персонально-первинний облік та направлення до Овруцького ОМВК;

2.4. Надсилати у семиденний строк до Овруцького ОМВК повідомлення про зміну облікових даних призовників і військовозобов’язаних, прийнятих на роботу (навчання) чи звільнених з роботи (відрахованих з навчального закладу).

2.5. Здійснювати оповіщення на вимогу Овруцького ОМВК призовників і військовозобов’язаних про їх виклик до військового комісаріату і забезпечувати їх своєчасне прибуття;

2.6. Забезпечити постійну взаємодію з Овруцьким ОМВК щодо звіряння даних карток первинного обліку призовників і військовозобов’язаних з обліковими даними Овруцького ОМВК, внесення відповідних змін до них, а також щодо оповіщення призовників і військовозобов’язаних.

2.7. У п’ятиденний строк з дня подання відповідних документів вносити до карток первинного обліку призовників і військовозобов’язаних змін щодо їх сімейного стану, місця проживання, освіти, місця роботи і посади та надсилають щомісяця до 5 числа до Овруцького ОМВК повідомлення про зміну облікових даних.

2.8. Звіряти не рідше одного разу на рік облікові данні карток первинного обліку призовників і військовозобов’язаних, які перебувають на військовому обліку, з їх обліковими даними, що містяться в особових картках призовників і військовозобов’язаних підприємств, установ, організацій, в яких вони працюють (навчаються), що перебувають на території відповідальності об’єднаної територіальної громади, а також із будинковими книгами (даними реєстраційного обліку), іншими документами з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб, а також з фактичним проживанням (перебуванням) призовників і військовозобов’язаних шляхом подвірного обходу.

2.9. Складати і подавати щороку до 1 грудня до Овруцького ОМВК списки громадян, які підлягають приписці до призовних дільниць.

2.10. Своєчасно здійснювати оформлення документів для бронювання військовозобов’язаних за органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями на період мобілізації та на воєнний час.

2.11. Надавати до 01 березня 2019 року до Овруцького ОМВК списки працівників, які не досягли граничного віку перебування у запасі (до 60 років).

2.12. Надсилати до Овруцького відділення Коростенського відділу Головного управління Національної поліції в Житомирській області повідомлення щодо громадян, які ухиляються від виконання військового обов’язку, для їх розшуку, затримання і доставки до Овруцького ОМВК.

2.13. Забезпечувати своєчасне інформування та надання роз’яснень населенню щодо порядку і умов вступу на військову службу, в тому числі на контрактній основі; про призовний вік та про громадян, які не підлягають призову на військову службу.

  1. Овруцькому відділенню Коростенського відділу Головного управління Національної поліції України в Житомирській області (начальник Савлук С.І.) за зверненням Овруцької міської ради та Овруцького ОМВК здійснювати розшук, затримання і доставку до військового комісаріату громадян, які ухиляються від виконання військового обов’язку.
  2. Рекомендувати військовому комісару Овруцького ОМВК:

4.1. Проводити загальне керівництво та перевірки стану військового обліку в органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах, організаціях, старостинських округах, навчальних закладах з питань військового обліку військовозобов’язаних та призовників.

4.2. Проводити інструктажі з посадовими особами відповідальними за ведення військового обліку та бронювання у суб’єктах господарювання на території Овруцької територіальної громади.

4.3. Затвердити та довести до відома керівників підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, в.о. старост план звірки облікових даних військовозобов’язаних та призовників з обліковими даними військового комісаріату на 2019 рік, а також план перевірки стану військового обліку на підприємствах, в установах, організаціях, навчальних закладах, старостинських округах у 2019 році;

4.4. Для приведення військового обліку в належний стан використовувати право в частині стягнення штрафів відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення.

4.5. Надати на погодження склад комісії для проведення перевірок стану військового обліку та бронювання в органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах, організаціях, навчальних закладах громади.

  1. Загальному відділу виконкому міської ради довести дане рішення до виконавців в частині, що їх стосується.
  2. Виконавцям заходів, зазначених у даному рішенні, надати до загального відділу міської ради інформацію про хід виконання цих заходів до 18.02.2019 року.
  3. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

Міський голова                                                                  І.Я. Коруд



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=