Рішення №440 виконкому міської ради “Про стан роботи по розгляду звернень громадян в Овруцькій міській раді за 2018 рік”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від  17.01.2019 року              № 440

Про стан роботи по розгляду звернень громадян

в Овруцькій міській раді за 2018 рік

Заслухавши інформацію начальника загального відділу Васьківської М.О. про роботу зі зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за 2018 рік виконком міської ради відмічає, що по даному питанню проводилась відповідна робота.

Станом на 31.12.2018 року загальним відділом Овруцької міської ради проведено наступну роботу.

Проводиться особистий прийом громадян міським головою та його заступниками. Систематично здійснюється аналіз звернень громадян, контроль за своєчасним наданням відповідей на вхідну кореспонденцію, депутатські звернення та запити, запити про надання публічної інформації та ін..

На протязі 2018 року до Овруцької міської ради від мешканців міста та громадян інших населених пунктів України, включаючи і органи влади вищого рівня, надійшло та розглянуто 3909 звернень громадян, це на 569 більше, ніж у 2017 році. Серед загальної кількості звернень 133 колективних, що на 47 більше ніж у минулому році (86). Повторних звернень за звітний період надійшло 26 проти 41 у 2017 році.

За результатами розгляду 1662 звернення вирішено позитивно, що складає 42,5% від всіх звернень, 111-ти заявникам відмовлено в задоволенні їхніх звернень (2,8%), 88 звернень (2,25%) надіслане за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян»,) заявники відмовились, на решту 1985 звернень заявникам надані вмотивовані відповіді – роз’яснення. Найбільше у своїх зверненнях громадяни порушували такі питання:

комунального господарства 687, що на 73 більше ніж у минулому році;

аграрної політики та земельних відносин – 535, що на 156 менше ніж за звітний період 2017 року.

Питання соціального захисту порушувались 755 разів, що на 199 більше ніж у 2017 році.

Завдяки Програмі соціального захисту населення та Положення про надання матеріальної допомоги жителям м. Овруч зросла можливість позитивного вирішення таких звернень.

Загальна сума наданої допомоги складає майже 1млн 190 тисяч гривень, в тому числі допомога на поховання 160 тисяч гривень.

У своїх зверненнях питання житлової політики громадяни порушували 327 разів( в попередньому періоді – лише 148), питання державного будівництва та адміністративного устрою – 8, транспорту і зв’язку – 62, праці і заробітної плати – 88 разів, інших питань було 1103.

Через органи влади вищого рівня надійшло 145 звернень.

Всі звернення, які надійшли до міської ради, уважно розглядались посадовими особами, вивчались, надавались вичерпні відповіді з посиланнями на норми чинного законодавства, приймались рішення на засіданнях сесії міської ради та засіданнях виконкому.

Особлива увага приділялась розгляду звернень громадян похилого віку, одиноких та соціально-незахищених громадян, інвалідів різних категорій.

Зараз на виконанні і контролі перебуває 25 звернень.

Це стосується в основному забезпечення дровами і, зрозуміло, що тут терміни виконання залежатимуть від можливостей надходження самих дров.

Варто зазначити, що деякі відділи та підприємства іноді затримують надання відповідей, чим порушують ЗУ «Про звернення громадян», але при контрольних дзвінках заявникам, які здійснюють спеціалісти загального відділу, заявники зазначають, що роботи виконані вчасно. Щодо вхідної кореспонденції від підприємств, установ, організацій, повідомляю наступне.

Станом на 29.12.2018 року до міської ради надійшло 5204 листи, що на 2693 листи більше ніж за аналогічний період 2017 року (2511). Вихідної кореспонденції зареєстровано 3239 листів, що на 1539 більше в порівнянні за минулий рік (1700). Депутати звернулись до міської ради 149 разів, що перевищує минулий рік на 110 зверненнь.

Зараз на виконанні перебуває 170 листів.

Вважаю за необхідне зазначити, що значна більшість листів опрацьовується вчасно та змістовно, але є посадові особи, що порушують терміни надання відповідей, такі як:

Редчиць О.П. – 53 листи

Сергійчук ММ – 6 листів

Іноді, відповідь заявнику може надійти з порушенням термінів, визначених законодавством. Це листи, розгляд яких потребує розгляду на засіданні виконавчого комітету та сесії міської ради, але після проведення вищезазначених засідань, відповідь одразу надається.

Також вважаю за необхідне відзначити працівників апарату міської ради, таких як Жука СП, Левківську ОП, Макаревича СВ, Шевцову ОІ, Левківського СО, Шубан В.Г., Башинського В.І, Корчемну С.П, Ломаку В.М.Косинську К.М. як таких, що оперативно надають відповіді на резолюції міського голови.

Щодо кур’єрської служби. Кур’єром доставлено пошти в установи, організації, відділи – 12807 листів; надіслано поштою – 2020 листи, доставлено в міську раду 2408 листів, що більш ніж втричі перевищує показники минулого року.

Станом на 29.12.2018 р. на контролі перебуває 86 рішень (в тому числі рішення, прийняті депутатами міської ради попередніх скликань). Із них 46 рішень, якими затвердженні Програми міської ради, їх зміни та доповнення, 12 рішень – якими затверджено Положення та Правила, зміни до них та доповнення, 13 – рішення про розгляд питання вуличного освітлення і кошторисів, 19 – рішення, що стосуються передачі майна з балансу міської ради або на баланс міської ради,11 рішень, що стосуються створення чи реорганізації і установ освіти і медицини, 13 – рішення прийнятті на останньому засіданні сесії міської ради і знаходяться в стадії виконання.

Станом на 29.12.2018 року на контролі перебуває 70 рішень виконкому. Із них, 12 рішень стосуються діяльності установ та організацій в частині благоустрою(або змін до них) території Овруцької ОТГ, 6 рішень стосуються озеленення території м.Овруч та Овруцької ОТГ, заходи по яких виконано частково. 17 рішення виконавчого комітету підготовано до зняття з контролю на черговому засіданні виконкому. Інші рішення знаходяться на стадії виконання. З 01.01.2018 року по 29.12.2018 року на контроль поставлено 65 розпоряджень міського голови (всіх затверджених з початку року 281). Це розпорядження які діють на постійній основі.

Керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Інформацію начальника загального відділу Васьківської М.О. про роботу із зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за звітний період взяти до відома.
  2. Керівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, комунальних підприємств Овруцької міської ради, посадовим особам виконкому міської ради, т.в.о. старост:
    • Забезпечити неухильне виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення громадян, Закону України «Про звернення громадян».
    • Не допускати порушень термінів розгляду звернень громадян, щодо вирішення піднятих у зверненнях питань по суті та їх обов’язкового виконання.
    • Підвищити якість та правильність підготовки відповідей заявникам відповідно до Інструкції з діловодства.
  3. Заступникам міського голови, секретарю міської ради, керуючому справами, т.в.о. старост, начальникам відділів виконкому міської ради:

3.1.       Щоквартально (до 5 числа звітного місяця) проводити аналіз звернень громадян, які надійшли на виконання та доповідати про хід їх виконання щопонеділка на апаратних нарадах та засіданнях виконкому міської ради.

3.2.       Здійснювати постійний контроль за об’єктивним, всебічним та вчасним вирішенням звернень громадян у виконкомі міської ради.

  1. Начальнику загального відділу Васьківській М.О.:
    • Щомісяця готувати узагальнюючу довідку про стан та дотримання термінів виконання звернень громадян та вхідної кореспонденції посадовими особами міської ради та керівниками підприємств, установ та організацій міста та висвітлювати в ЗМІ.
    • Щоп’ятниці надавати керуючому справами Чичирку М.В. узагальнену інформацію по виконанню та надходженню звернень за неділю.
  2. Керівникам структурних підрозділів міської ради щоп’ятниці надавати інформацію керуючому справами Чичирку М.В. по виконавчій дисципліні за неділю.
  3. Визнати такими, що втратили чинність рішення виконкому міської ради № 149 від 24.04.2018 року «Про стан роботи по розгляду звернень громадян за І квартал 2018 року»; № 207 від 21.06.2018 року «Про стан виконавчої дисципліни та розгляду звернень по Овруцькій міській раді за період з 01.01.2018 по 07.06.2018 року» № 363 від 30.10.2018 року «Про стан виконавчої дисципліни та розгляду звернень по Овруцькій міській раді за період з 01.01.2018 по 29.10.2018 року».
  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами Чичирка М.В. та начальника загального відділу Васьківську М.О..

Міський голова                                                                                   І.Я. Коруд



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=