Оголошення про намір розробити та затвердити тарифи!

 

Планові тарифи на послуги  з вивезення  побутових відходів розроблені, відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів» із змінами і доповненнями на кожну послугу  окремо від 26.07.2006р.  № 1010.

Відповідно до Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та  врахування відповідної позиції  територіальних громад, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва, та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012 року № 390, КП «Овруч» Овруцької міської ради Житомирської області повідомляє  про намір розробити та затвердити тарифи на послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів, вивезення рідких відходів (нечистот) в м. Овруч, а також  розробити та затвердити  тариф  на  надання послуг з вивезення  та захоронення ТПВ, вивезення рідких відходів (нечистот), що будуть діяти для таких  населених пунктів Овруцької ОТГ: с.Підруддя, с.Заріччя, с.Острів, с.Лукішки, с.Заськи, с.Корчівка, с.Кирдани (Рулівщина), с.Дубовий Гай, які входять до Зарічанського, Кирданівського, Підрудянського, Черепинського старостинських округів, відповідно до Рішення виконкому Овруцької міської ради від 19.07.2018 року № 247 «Про внесення змін до Рішення виконавчого  комітету Овруцької міської ради  № 114 від 20.07.2016 року.

            Тарифи плануються на вивезення та захоронення ТПВ, вивезення рідких відходів (нечистот) у наступних розмірах по м.Овруч (грн./м3  з урахуванням ПДВ)

Найменування операції поводження з твердими побутовими відходами Вивезення твердих побутових відходів, за 1 куб. метр Захоронення за 1 куб.метр

 

Вартість вивезення ТПВ на 1 меш. приватного сектору  грн. /міс. Вартість захоронення ТПВ на 1 меш. приватного сектору грн. /міс. Вартість вивезення ТПВ на 1 меш. багатоквартирного будинку грн../ міс. Вартість захоронення ТПВ на 1 меш. багатоквартирного будинку грн../ міс. Вивезення рідких відходів за 1 куб.метр
Категорія споживачів

 

Населення 123,53 16,75 14,82 2,01 13,59 1,84 124,91
Бюджетні установи 139,19 18,95         130,15
Інші установи 181,55 18,74         169,75

Порівняно з діючими тарифами на послуги по КП «Овруч» Овруцької  міської ради Житомирської області в місті Овруч, які уведені в дію з 11.05.2018 року, підвищення відповідно  складе: по вивезенню та захороненню ТПВ – для населення – 36,5%; для бюджетних установ – 40,2%; для інших підприємств – 37,3%.; по вивезенню рідких відходів (нечистот) – для населення – 4,22%; для бюджетних установ та інших підприємств – 1,95%.

Формування тарифів здійснювалося відповідно до річних планів надання послуг, економічно-обґрунтованих планових витрат,  кошторисів з урахуванням  нових ставок податків і зборів, цін на матеріальні, паливні та енергетичні ресурси і послуги у плановому періоді.

Норми надання послуг з вивезення  побутових відходів розраховані відповідно до  Постанови КМУ від10.12.2008 року №1070 «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів» із змінами і доповненнями та затверджені рішенням виконкому Овруцької міської ради від 19.09.2016 року № 147 зі змінами від 19.07.2018 року № 248.

Послуги з вивезення твердих побутових відходів надаються відповідно до графіків маршрутних рейсів, затверджених  в установленому законодавством порядку.

Річні плани з надання послуг розроблені окремо за кожною операцією поводження з побутовими відходами на підставі  фактичних та прогнозованих обсягів надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, рідких відходів (нечистот)  та захоронення ТПВ.

Планування витрат здійснювалося із  застосуванням нормативного методу на підставі державних і галузевих нормативів використання  матеріальних та паливно-енергетичних ресурсів, норм з оплати праці, нормативів витрат управління та обслуговування виробництва.

Найбільшу питому вагу в структурі  планових витрат на послуги з вивезення твердих побутових відходів по м.Овруч, без врахування витрат, що розподілені та входять до складу тарифу з вивезення ТПВ по старостинським округам, займають прямі матеріальні витрати та складають – 29,61%, прямі витрати  з оплати праці – 34,77%, інші прямі витрати – 8,41 %, загальновиробничі витрати – 12,67%. До складу  адміністративних  витрат включаються витрати, які пов’язані  з обслуговуванням та управлінням підприємство, у тариф включені у розмірі 10,27 % (що не перевищують 15% виробничо-планової собівартості), витрати зі збуту послуг включені до тарифу у розмірі 5 % виробничо-планової собівартості послуг. Плановий прибуток  включений до тарифу у розмірі  – 12% від витрат діяльності.

До планових витрат на послуги  із захоронення  твердих побутових відходів по м.Овруч, без врахування витрат, що розподілені та входять до складу тарифу з захоронення ТПВ по старостинським округам, займають прямі матеріальні витрати, які складають – 28,63%, прямі матеріальні витрати з оплати праці – 33,36%, інші прямі матеріальні витрати – 9,91%,  загальновиробничі витрати – 13,18%. До складу адміністративних витрат включаються витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням підприємством, у тариф включені у розмірі –  10,63% (що не перевищують  15 % від виробничо-планової собівартості), витрати зі збуту послуг включені до тарифу у розмірі 5 % виробничо-планової собівартості послуг. Плановий прибуток  включений до тарифу у розмірі  – 12% від витрат діяльності.

Основну питому вагу в структурі  планових витрат на послуги з вивезення  рідких відходів (нечистот)  по м.Овруч, без врахування витрат, що розподілені та входять до складу тарифу з вивезення рідких відходів (нечистот) по старостинським округам, займають прямі матеріальні витрати, що складають – 29,93%, прямі витрати з оплати праці – 28,72%, інші прямі  матеріальні витрати – 19,72%, загальновиробничі витрати – 7,96%. До складу адміністративних витрат включаються витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням підприємством, у тариф включені  у розмірі – 9,34% (що не перевищують 15%  виробничо-планової собівартості), витрати зі збуту послуг включені до тарифу у розмірі 5 % виробничо-планової собівартості послуг. Плановий прибуток  включений до тарифу у розмірі  – 12% від витрат діяльності.

До складу тарифу з вивезення та захоронення ТПВ, вивезення рідких відходів (нечистот) включено плановий прибуток для населення, бюджетних установ та інших споживачів та податку на додану вартість – 20%.

Плановий прибуток з вивезення та захоронення твердих побутових відходів, вивезення рідких відходів (нечистот) визначається як сума коштів, що перевищує суму повної планової собівартості та спрямовується на здійснення  необхідних інвестицій і складають в середньозваженому тарифі з вивезення ТПВ, у тому числі у розрізі споживачів: бюджетних установ – 15%, по інших установах – 50%.

  Тарифи для Зарічанського, Кирданівського, Підрудянського, Черепинського старостинського округів на вивезення та захоронення ТПВ, вивезення рідких відходів (нечистот)  по населеним пунктам с.Підруддя, с.Заріччя, с.Острів, с.Лукішки, с.Заськи, с.Корчівка, с.Кирдани (Рулівщина), с.Дубовий Гай) плануються у наступних розмірах (грн./м3  з урахуванням ПДВ):

Найменування операції поводження з твердими побутовими відходами Вивезення твердих побутових відходів, за 1 куб. метр Захоронення за 1 куб.метр

 

Вартість вивезення ТПВ на 1 меш. приватного сектору  грн. /міс. Вартість захоронення ТПВ на 1 меш. приватного сектору грн. /міс. Вивезення рідких відходів за 1 куб.метр
Категорія споживачів

 

Населення 23,93 23,36 2,87 2,80 68,17
Бюджетні установи 24,94 24,35     75,43
Інші установи 32,53 27,80     98,39

В структурі  планових витрат на послуги з вивезення твердих побутових відходів по старостинським округам, входять  прямі матеріальні витрати, що складають – 49,81%, прямі витрати  з оплати праці – 20,92%, інші прямі витрати – 5,48 %, загальновиробничі витрати – 13,39%. До складу  адміністративних  витрат включаються витрати, які пов’язані  з обслуговуванням та управлінням підприємством, у тариф включені у розмірі 5,98% (що не перевищують 15% виробничо-планової собівартості), витрати зі збуту послуг включені до тарифу у розмірі 5 % виробничо-планової собівартості послуг. Плановий прибуток  включений до тарифу у розмірі  – 12% від витрат діяльності.

До складу планових витрат на послуги  із захоронення  твердих побутових відходів по старостинським округам, займають прямі матеріальні витрати, які складають – 26,57%, прямі матеріальні витрати з оплати праці – 29,63%, інші прямі матеріальні витрати – 8,78%,  загальновиробничі витрати – 21,19%. До складу адміністративних витрат включаються витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням підприємством, у тариф включені у розмірі –  9,46% (що не перевищують  15 % від виробничо-планової собівартості), витрати зі збуту послуг включені до тарифу у розмірі 5 % виробничо-планової собівартості послуг. Плановий прибуток  включений до тарифу у розмірі  – 12% від витрат діяльності.

В структуру  планових витрат на послуги з вивезення  рідких відходів (нечистот)  по старостинським округам, займають прямі матеріальні витрати та складають – 36,33%, прямі витрати з оплати праці – 20,27%, інші прямі  матеріальні витрати – 26,73%, загальновиробничі витрати – 5,62%. До складу адміністративних витрат включаються витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням підприємством, у тариф включені  у розмірі – 6,59% (що не перевищують 15%  виробничо-планової собівартості), витрати зі збуту послуг включені до тарифу у розмірі 5 % виробничо-планової собівартості послуг. Плановий прибуток  включений до тарифу у розмірі  – 12% від витрат діяльності.

Плановий прибуток з вивезення та захоронення ТПВ, вивезення рідких відходів (нечистот) по старостинським округам, визначається як сума коштів, що перевищує суму повної планової собівартості та спрямовується на здійснення  необхідних інвестицій і складають середньозваженому тарифів тому числі у розрізі споживачів, а саме: бюджетних установ – 15%, по інших установах – 50%.

Найбільшу питому вагу структурі витрат при розробленні тарифів займає заробітна плата працівників та матеріальні витрати такі, як – паливо.

Зауважимо, що з 01.01.2019 року  прожитковий мінімум для працездатних осіб, від розміру якого залежать,  розміри тарифних ставок і посадових окладів працівників  складає – 1921 грн., тоді як в діючому тарифі враховано розмір 1762 грн., тобто підвищення  відповідно складе 9,02%.  Також зросла й мінімальна заробітна плата в Україні, яка становить 4173 грн. та нижче якої, відповідно до діючого законодавства, оплата праці не може бути здійснена працівникам підприємства. Порівняно з 2018 роком мінімальна заробітна плата підвищилась на  12,1% (коли її розмір був встановлений на рівні 3723 грн.).

При розрахунку планового тарифу на вивіз твердих побутових відходів, рідких відходів (нечистот) та захоронення ТПВ, прямі витрати на оплату праці на рік розраховуються згідно штатного розпису, кодексу законів про  працю, інших нормативних актів з питань оплати праці, згідно до зареєстрованих у  Міністерстві соціальної політики України  від 04.12.2018р №26 змін і доповнень  до  Галузевої угоди на 2017-2018 рр., укладеної між Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Об’єднанням організацій роботодавців «Всеукраїнська конфедерація роботодавців ЖКГ України». Відповідно до вказаних змін, підприємство при розрахунку планового тарифу на вивіз сміття були витримані норми ст. 3.1 «Гарантії забезпечення мінімальної заробітної плати» Закону України від 24.03.1995 № 108/95- ВР «Про оплату праці» розмір заробітної плати працівника за повністю виконану  місячну (годинну) нору праці  не може бути нижчим  за розмір мінімальної заробітної плати

У розрахунковому плановому тарифі на 2019 рік з вивезення та захоронення ТПВ, а також вивезення рідких відходів (нечистот) по КП «Овруч» Овруцької міської ради врахована вартість палива, матеріальних ресурсів та послуг  без врахування ПДВ, так як з 01.10.2018 року  підприємство є платником податку на додану вартість (20%), відповідно до Витяга з Реєстру платників податку на додану вартість №1806164500012.

До складу розрахункового планового тарифу на 2019 рік входить  вартість пального станом  на 01.11.2018 року  без урахування  ПДВ та складає: бензин А-92 – 25,7 грн./л, дизельне паливо – 27,45грн/л., газ – 13,4 грн/л.. Розрахунок витрат на пальне розраховане, згідно звідних маршрутних рейсів по графіках для населення, бюджетних організацій та інших підприємств, затверджених відділом ЖКГ.

Підвищення вартості  паливно-енергетичних та матеріальних ресурсів, а також зазначені вище фактори, негативно позначаються на роботі комунального підприємства в наслідок чого, рівень відшкодування собівартості зменшиться.

Перелічені вище фактори, а саме: зміна розміру мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму, підвищення ставки податків та зборів, перехід  на загальну систему оподаткування, де автоматично  збільшився податок на додану вартість, кількості населених пунктів Овруцької ОТГ, де надаватимуться послуги з вивезення та захоронення ТПВ, вивезення рідких відходів (Зарічанський, Кирданівський, Підрудянський, Черепинський старостинський округ), а також  постійного зростання вартості паливно-енергетичних та матеріальних ресурсів, внесення змін до законодавства, стали причиною розроблення та затвердження планових тарифів  на послуги з вивезення та захоронення побутових відходів, вивезення рідких відходів (нечистот) по КП «Овруч» Овруцької міської ради.

ЗВЕРТАЄМО УВАГУ!

            У разі виникнення зауважень і пропозицій, всі бажаючі  можуть звернутися до комунального підприємства «Овруч» для розгляду у 14-денний строк – з 07 березня 2019р. по 20 березня 2019р., за адресою: м.Овруч, вул. Івана Франка, 5-А, тел. (04148) 4-02-76.

                                                                        Адміністрація КП «Овруч» Овруцької

                                                                        міської ради Житомирської області

Директор  КП «Овруч»                                                                 А.І.Дуб

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=