Проект рішення “Про затвердження Концепції розвитку та підвищення ефективності функціонування Центру надання адміністративних послуг Овруцької міської ради на 2019-2021 роки.”

ПРОЕКТ

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Тридцять перша  сесія                                                     VІІ  скликання

Від 24 липня 2019 року    №­­­­­____

Про затвердження Концепції розвитку
та підвищення ефективності функціонування
Центру надання адміністративних послуг

Овруцької міської ради на  2019-2021 роки.

Відповідно до п.22 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законів України «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», розпорядження Кабінету Міністрів України №90-р від 15.02.2006 року «Про схвалення Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади», з метою удосконалення, створення зручних і сприятливих умов для отримання послуг громадянами та суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади, шляхом узгодження роботи між суб’єктами надання адміністративних послуг та Центром надання адміністративних послуг виконкому Овруцької міської ради, міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Концепцію розвитку та підвищення ефективності функціонування Центру надання адміністративних послуг виконкому Овруцької міської ради на 2019-2021 роки. (Додається).
  2. При внесенні змін до бюджету на 2019 рік та при формуванні бюджету на 2020-2021 роки врахувати, в межах можливості дохідної частини бюджету, потребу у видатках на здійснення заходів з реалізації Концепції розвитку та підвищення ефективності функціонування Центру надання адміністративних послуг Овруцької міської ради на 2019-2021 роки.
  3. Секретарю ради оприлюднити дане рішення згідно чинного законодавства.
  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника центру надання адміністративних послуг виконкому Овруцької міської ради та постійні комісії з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку і з питань законності і правопорядку, депутатської етики, регламенту та регуляторної діяльності.

Міський голова                                                                          І.Я.Коруд



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=