Рішення №1471 від 24 липня 2019 року (І) “Про внесення змін до  Програми розвитку Овруцької об’єднаної  державної  податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирської області щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників та робочих місць працівників ОДПІ на 2018 – 2019 роки.”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Тридцять перша  сесія                                                  VІІ  скликання

Від  24 липня   2019 року    №1471

Про внесення змін до  Програми розвитку
Овруцької об’єднаної  державної
податкової інспекції Головного управління
ДФС у Житомирської області щодо
облаштування сервісного центру
обслуговування платників та робочих місць

працівників ОДПІ на 2018 – 2019 роки.

З метою забезпечення належного обслуговування платників податків на території Овруцької міської ради, вжиття заходів з поповнення доходної частини міського бюджету, враховуючи рекомендації постійних комісій, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Внести зміни до Програми  розвитку  Овруцької  об’єднаної  державної  податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирської області на щодо облаштування сервісного центру  обслуговування платників та робочих місць  працівників ОДПІ на 2018 – 2019 роки, затвердженої рішенням сесії Овруцької міської ради від14.06.2018р. №564 (далі- Програма):
    • У пунктах 1,2,3,4,5,6 графі 3 Розділу 6 «Напрямки діяльності та заходи Програми розвитку Овруцької ОДПІ  ГУ ДФС   у Житомирської області  на 2018-2019 роки  щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників та робочих місць працівників ОДПІ»  цифру «2018» замінити цифрами та знаком «2018 – 2019» .
    • У тексті рішення сесії Овруцької міської ради від 14.06.2018р. №564 та додатку до нього слова «Овруцької об’єднаної державної  податкової інспекції», «ОДПІ» , «Овруцької ОДПІ» в усіх відмінках  замінити словами «Овруцьким управлінням» у відповідних відмінках.
    • Доповнити пункт 2 Розділу 6 Програми новим абзацом такого змісту: «Забезпечення інформування платників податків щодо сплати податків відповідно до діючого законодавства».
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти начальника відділу фінансів Шурло Т.М.

Міський голова                                                                            І.Я. Коруд



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=