Рішення №1539 від 05 вересня 2019 року “Про внесення змін до рішення міської ради від 27.11.2017 року № 58 «Про затвердження структури та штатного розпису виконавчого комітету Овруцької міської ради у новій редакції».”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Тридцять друга сесія                                                 VІІ  скликання

від  05 вересня 2019 року               №1539

Про внесення змін до рішення міської
ради від 27.11.2017 року № 58
«Про затвердження структури та штатного
розпису виконавчого комітету

Овруцької міської ради у новій редакції».

Розглянувши лист Ради Директорів від 30.08.2019 року стосовно внесення змін до структури відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради, з метою забезпечення ефективного здійснення посадовими особами місцевого самоврядування Овруцької міської ради покладених на них функцій, завдань, обов’язків та повноважень, враховуючи рекомендації постійних депутатських комісій міської ради, відповідно до статей 26, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Овруцька міська рада

В И Р І Ш И Л А :

  1. Внести зміни до рішення міської ради від 27.11.2017 року № 58 «Про затвердження структури та штатного розпису виконавчого комітету Овруцької міської ради у новій редакції» наступним чином:
  • Виключити зі структури централізованої бухгалтерії відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради 1 (одну) посаду – «Бухгалтер» (службовець);
  • Ввести до структури відділу з гуманітарних питань 2 (дві) посади – «Фахівець з публічних закупівель» (службовець), «Інженер з технічного нагляду» (службовець).
  1. Викласти у новій редакції Додаток №2 до рішення міської ради від 24.07.2019 року № 1480 «Про внесення змін до рішення міської ради від 27.11.2017 року № 58 «Про затвердження структури та штатного розпису виконавчого комітету Овруцької міської ради у новій редакції» (додається).

Міський голова                                                               Іван КОРУД

Д О Д А Т О К

до рішення 32-ї сесії міської ради

від 05.09.2019 року № 1539

Структура

відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради

(має статус юридичної особи)

Назва посад Кількість штатних одиниць Категорія працівника
1 Начальник відділу 1 Посадова особа
2 Заступник начальника відділу 1 Посадова особа
3 Головний спеціаліст з питань загальної середньої освіти та фінансово-господарських питань 1 Посадова особа
4 Провідний спеціаліст з питань культури 1 Посадова особа
5 Головний спеціаліст з питань виховної роботи та спорту 1 Посадова особа
6 Фахівець з питань туристично-краєзнавчої роботи 1  Службовець
7 Фахівець з публічних закупівель 1  Службовець
8 Інспектор з кадрової роботи 1 Службовець
9 Юрист 1 Службовець
10 Секретар керівника 1 Службовець
11 Водій 1 Робітник
  Всього 11  
Структура
централізованої бухгалтерії відділу з гуманітарних питань

Овруцької міської ради

Назва посад Кількість штатних одиниць Категорія працівника
1 2 3 4
1 Головний бухгалтер 1 Службовець
2 Економіст 1 Службовець
3 Бухгалтер 4 Службовець
  Всього 6  
Структура
служби господарського забезпечення

відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради

Назва посад Кількість штатних одиниць Категорія працівника
1 Механік 1 Службовець
2 Інженер з технічного нагляду 1 Службовець
5 Сестра медична 1 Службовець
6 Водій автобуса 10 Робітник
7 Прибиральник службових приміщень 1 Робітник
8 Сторож 2 Робітник
  Всього 16  

Секретар ради                                                                   Дєдух І.М.



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=