Рішення №733 виконкому міської ради “Про хід виконання заходів з благоустрою та поліпшення санітарного стану території міста та території Овруцької ОТГ”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від  24.10.2019 року           № 733

Про хід виконання заходів з благоустрою
та поліпшення санітарного стану

території міста та території Овруцької ОТГ

Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради Редчиця О.П. про хід виконання заходів з благоустрою та поліпшення санітарного стану території міста Овруч та старостинських округах, відповідно до п. 2 ч. 2. ст. 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», керуючись п.п. 7 п. «а» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради Редчиця О.П. про хід виконання заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою міста Овруч та старостинських округів, взяти до відома.
  2. Комунальному підприємству «Водоканал» Овруцької міської ради:

2.1.   Підготувати ливневу мережу по місту, а саме: Т.Шевченка, Б.Хмельницького, Шолом – Алейхема, С.Бандери, Гетьмана Виговського, Героїв Майдану, пл. Вокзальна та Юрка Тютюника, Київська, Ващука (під залізничним мостм) до зимового періоду(здійснити заходи для безперебійного функціонування) до 25.11.2019 року.

2.2.   Забезпечити охорону і відповідний стан благоустрою в зоні санітарної охорони артезіанських свердловин і ВНС.

2.3.   Провести благоустрій «Рубежу мужності» до 01.12.2019 року.

2.4.   Провести ремонт мосту на в’їзді с. Полохачів.

2.5.   Підготувати водовідвідні канали до зимового періоду:район Гептари, вулиці Ручейна, Озерна, Ш.Алейхема до 25.11.2019 року.

2.6.   Встановити ливнеприйомники по вул. Героїв Майдану, 21 та Т.Шевченко, 98/11 до 20.11.2019 року.

2.7.   Здійснити заходи по будівництву протиерозійної споруди біля будинку № 4 по вул. Л.Українки в м. Овруч.

  1. Комунальному підприємству «Гарне місто» Овруцької міської ради:

3.1.   Забезпечити виконання Програми щодо здійснення заходів спрямованих на зменшення захворювання домашніх тварин на сказ у м. Овруч на 2016 – 2018 роки затвердженої рішенням сьомої сесії міської ради VII скликання № 150;

3.2.   Опрацьовувати з населенням питання заміни дверей за дольовою участю населення 50%.

3.3.   Завершити ремонтні роботи коминів в багатоквартирних будинках І.Богуна та пров. Стадіонний;

3.4.   Здійснити прибирання опалого листя, сухої трави та сухе гілля дерев на прибудинкових територіях.

3.5.   Вирішити питання по сушильних приміщеннях в багатоповерхових будинках по вул. М.Ващука по зверненню громадян.

3.6.   Вжити заходи по недопущенню підтоплення підвального приміщення буд. 27 по вул. Героїв Майдану.

3.7.   Здійснити облаштування основи біля фундаменту буд. 41а по вул. Б.Хмельницького та по вул. Київській.

3.8. Здійснити обстеження прибудинкових територій на предмет освітлення в вечірній та нічний час та за потреби встановити до 01.11.2019 року.

3.9. Підготувати до зимового періоду піщану суміш, техніку та інвентар для прибирання (прочищення) снігу на прибудинкових територіях.

  1. Комунальному підприємству «Овруч» Овруцької міської ради:

4.1.   Завершити кронування дерев по вул Т. Шевченко до 01.11.2019 року.

4.2.   Забезпечити вчасне виявлення та усунення несправностей в системі вуличного освітлення м. Овруч та населених пунктів Овруцької ОТГ до 01.11.2019 року.

4.3.   Провести заходи по прибиранню опалого листя в м. Овруч.

4.5.   Продовжити роботи по встановленню контейнерів та облаштуванню сміттєвих майданчиків на території м. Овруч.

4.7.   Продовжити роботи по заключенню договорів з вивозу ТПВ як по місту Овруч, так і по населеним пунктах по яких вивозиться сміття. Щотижнево надавати інформацію про стан заключення договорів у порівнянні з договорами на водопостачання та відповідним реєстром.

4.8.   Спільно з відділом ЖКГБ ОМР підготувати інформацію щодо дорожніх знаків які необхідно встановити в населених пунктах Овруцької ОТГ врахувавши припис департаменту патрульної поліції УПП у Житомирській області (від 06.09.2019 року № 12052/41/28/01-2019) до 15.11.2019 року.

4.9.   Встановити дорожні знаки «Зупинка на вимогу» на звернення громадян з с. Норинськ до 15.11.2019 року.

4.10. Встановити дорожні знаки «Зупинка заборонена», «Діти», «Обмеження руху» по вул. Шкільна та пров. Шкільний на звернення гр. Нермержицького М.Г. (№Н-673/02-К від 05.09.2019 року) до 15.11.2019 року та знак «В’їзд заборонено» до буд. 2-А по вул. Ю.Немирича на звернення гр. Гуні А.А..

4.11. Проводити заходи по локалізації та ліквідації регульованого шкідливого організму – американського білого метелика.

4.12. Здійснити асфальтування по вул. І.Богуна у місцях  встановлення стовпів ЛЕП до 01.11.2019 року.

4.13. Підготувати та встановити контейнери з піщано-сольовою сумішшю на спусках та підйомах по місту.

4.14. Облаштувати доріжку від вул. Ручейної до 8-го Березня.

4.15. Здійснювати збір з сміттєвих майданчиків та реалізацію втор сировини (пластик, папір) щоп’ятниць звільняти контейнери.

4.16. Забезпечити належний стан з благоустрою на в’їздах в місто.

4.17. Підготувати техніку та інвентар для прочистки доріг та територій від снігу у зимовий період.

4.18. Заключити відповідні угоди по реалізації (Пластику та папіру).

  1. Т.в.о. старост старостинських округів Овруцької ОТГ:

5.1.   На постійній основі проводити прибирання територій населених пунктів, а саме: прибирання сміття, скошування трави, вирізання чагарників

5.2.   В разі надзвичайних подій (стихійних лих: буревій, паводок, пожежа, заметілі тощо) які трапляються на території Овруцької міської ради, здійснювати обстеження населених пунктів, вулиць, домоволодінь та доповідати у відділ муніципальної інспекції та відділ житлово-комунального господарства і благоустрою для узагальнення та прийняття мір реагування.

5.3.   Продовжити прибирання закріплених територій, які затверджені рішенням Виконавчого комітету від 14.02.2018 року № 84 «Про затвердження територій за підприємствами, організаціями та установами для проведення заходів з благоустрою на дорогах загального державного значення та загального користування.

5.4.   Провести роботу по упередженню виникнення стихійних сміттєзвалищ та вразі виникнення здійснити ліквідацію.

5.5.   Провести відповідні заходи щодо впорядкування на кладовищах.

5.6.   Могилевцю Ю.М. та Комаровій Т.М. спільно з КП «Овруч» опрацювати питання сміттєвого звалища біля будинку № 16 по вул. Заводська в с. Слобода Шоломківська.

5.7.   Провести заходи по прибиранню узбіч доріг усіх видів в межах відповідних старостинських округів.

5.8.   Могилевець Ю.М. – завершити ремонт паркану на кладовищі в с. Шоломки;

5.9.   Ломака В.М. – завершити ремонт паркану на кладовищі в с. Колосівка.

5.10. Розробити заходи по локалізації та ліквідації регульованого шкідливого організму – американського білого метелика на території громади.

  1. Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради:

6.1.     Проводити видалення аварійних дерев відповідно до звернень громадян та ордерів на видалення згідно Актів обстеження затверджених рішеннями виконавчого комітету. Опрацювати питання залучення підрядних організацій для цих робіт та вартості.

6.2.     Провести роботи по відновленню вуличного освітлення в с. Довгиничі, Заріччя, Лукішки, Папірня до 01.12.2019 року.

6.3.     Повести ремонт доріг з щебеневим покриттям в с. Гаєвичі та с. Коптівщина.

6.4.     Здійснити обстеження усіх кладовищ Овруцької ОТГ та розробити заходи.

6.5.     Провести аналіз технічного стану та забезпеченості інвентарем в старостинських округах.

6.6.     Провести суботники в с. Скребеличі, Клинець, Збраньки.

6.7.     Провести інвентаризацію доріг в населених пунктах Овруцької ОТГ та підготувати план робіт на 2020 рік.

  1. Відділу муніципальної поліції Овруцької міської ради:

7.1.   Вживати заходи реагування до власників занедбаних житлових будинків (прадкоємців) в населених пунктах Овруцької міської ради та доповісти на черговому засіданні виконкому;

7.2.   Забезпечити контроль за дотриманням правил благоустрою керівниками підприємств, установ, організацій (особливо щодо розміщення сміттєвих пакетів на дорогах відповідно до графіку вивозу). Організувати роботу з прибирання закріплених територій.

7.3.   У разі надзвичайних подій (стихійних лих: буревій, паводок, пожежа, заметілі тощо) які трапляються на території Овруцької міської ради, здійснювати моніторинг на предмет: розмиття доріг, знеструмлення населених пунктів, пошкодження дерев, завданої шкоди господарствам та інших наслідків негоди, узагальнювати інформацію, спільно з відділом ЖКГ і благоустрою та розробляти заходи з ліквідації наслідків несприятливих кліматичних умов.

7.4. Забезпечити контроль за дотриманням правил благоустрою на території міста та населених пунктах Овруцької міської ради спільно з в.о. старост, при виявленні порушень вживати відповідні міри реагування – складати протоколи, виносити приписи з подальшим розглядом адміністративною комісією.

7.6. Забезпечити проведення профілактичних заходів щодо попередження у м. Овруч торгівлі у невстановлених місцях.

  1. Відділу з гуманітарних питань:

8.1.        Директорам закладів шкільної, дошкільної та позашкільної освіти здійснити обстеження прилеглих територій до відповідних закладів та здійснити заходи щодо ремонту парканів та прибирання територій.

8.2.        Здійснити заходи по облаштуванню парканів навколо клубів в населених пунктах Овруцької ОТГ.

  1. Директору ЦПМСД Левківському С.О. зробити огорожу на ФАП в с. Збраньки та відремонтувати приміщення для дров.
  2. Робочій групі по реалізації проекту «Реконструкція вуличного освітлення в м. Овруч» провести обстеження виконаних робіт.
  3. Гришковець В.М., Редчиць О.П., Левківська О.П., Дуб А.І. підготувати завдання на розробку проекту по поводженню з ТПВ на території Овруцької ОТГ.
  4. Виконавцям заходів, зазначених у пунктах 2-11 даного рішення, забезпечити їх виконання та подати звітну інформацію в відділ ЖКГБ Овруцької міської ради до 20.11.2019 року (01.12.2019 року).
  5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Гришковця В.М. та начальника Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Редчиця О.П.

Міський голова                                                                                 Іван КОРУД



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=