В рамках Програми «U-LEAD з Європою», компонент 2 в частині створення Центрів надання адміністративних послуг 11-12 листопада 2019 року в приміщенні читального залу Овруцької районної бібліотеки для дорослих ім. А.Малишка відбувся другий блок тренінгів з психології на тему « Ділова етика та взаємодія з відвідувачами ЦНАП», який проводила тренерка, кандидатка філософських наук, керівниця центру неформальної освіти “ПРОСТО” Ірина Яцик .
Учасниками тренінгів були працівники Овруцької міської ради, старости і діловоди старостинських округів та представники суб’єктів надання адміністративних послуг – Овруцької районної філії Житомирського обласного центру зайнятості і Управління праці та соціального захисту населення Овруцької райдержадміністрації , з якими підписані Угоди про співпрацю щодо надання адміністративних послуг. На тренінгу учасники обговорювали особливості ділового етикету та ефективні комунікації, торкалися гендерних питань у контексті надання адмінпослуг, та інше. Цікавими були вправи по роботі з конфліктними ( проблемними) клієнтами та шляхи розв’язання конфліктів. Адже і адміністратори ЦНАП і працівники УПСЗН, центру зайнятості, старости та діловоди повинні не тільки швидко і якісно надавати послуги, а ще й бути хорошими психологами. До кожного треба знайти підхід, зрозуміти проблему відвідувача, заспокоїти, підтримати та створити доброзичливу атмосферу.
Дякуємо Програмі “U-LEAD з Європою” та тренеру Ірині Яцик за можливість отримати нові знання необхідні в роботі, практичні поради та гарну атмосферу на тренінгу.