У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 19.11.2019 року №
Овруцької міської ради
Керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про адміністративні послуги», рішенням тридцять четвертої сесії VII скликання Овруцької міської ради від 25.10.2019 року № 1650 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ Центр надання адміністративних послуг виконкому Овруцької міської ради у новій редакції», виконавчий Овруцької міської ради
В И Р І Ш И В:
- Затвердити інформаційні картки адміністративних послуг, які надаються через відділ Центр надання адміністративних послуг виконкому Овруцької міської ради. (додаток 1).
- Затвердити інформаційні картки адміністративних послуг, які надаються через віддалені робочі місця с. Бондарі, с. Покалів відділу Центр надання адміністративних послуг виконкому Овруцької міської ради. (додаток 2).
- Затвердити технологічні картки адміністративних послуг, які надаються через відділ Центр надання адміністративних послуг виконкому Овруцької міської ради. (додаток 3).
- Затвердити технологічні картки адміністративних послуг, які надаються через віддалені робочі місця с. Бондарі, с. Покалів відділу Центр надання адміністративних послуг виконкому Овруцької міської ради. (додаток 4).
- Керівникам виконавчих органів (структурних підрозділів) Овруцької міської забезпечити своєчасне внесення змін до інформаційних та технологічних карток відповідно до змін чинного законодавства та у разі потреби інформувати про зазначені зміни працівників відділу Центр надання адміністративних послуг виконкому Овруцької міської ради.
- Начальнику відділу Центр надання адміністративних послуг виконкому Овруцької міської ради забезпечити оприлюднення інформаційних карток на офіційному веб-сайті Овруцької міської ради.
- Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Рибинську Н.М..
Міський голова Іван КОРУД
Завантажити документ