Проект рішення “Про затвердження Положення про відділ комунальної власності виконавчого комітету Овруцької міської ради”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Сорок перша сесія                                                                                    VІІ скликання

Від  27 лютого  2020 року      №

Про затвердження Положення
про відділ комунальної власності

виконавчого комітету Овруцької міської ради

Заслухавши інформацію начальника юридичного відділу виконавчого комітету Овруцької міської ради Першко О. М., керуючись ст. 26 Закону України  “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи рекомендації засідання постійної депутатської комісії від 21.02.2020р., міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Затвердити Положення про відділ комунальної власності виконавчого комітету Овруцької міської ради (Додаток 1).
  2. Виконавчому комітету Овруцької міської ради оприлюднити дане рішення на офіційному сайті Овруцької міської ради.

Міський голова                                                                                   І. Я. Коруд

ДОДАТОК № __

до рішення 41-ої сесії  міської ради

VІІ скликання

від 27.02.2020 року №

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ комунальної власності

виконавчого комітету Овруцької міської ради

  1. Загальні положення

1.1. Відділ комунальної власності (надалі – відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Овруцької міської ради.

1.2. Відділ є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету та міському голові.

Відділ є відповідальним за виконання частини повноважень виконавчих органів міської ради, покладених на нього у встановленому порядку.

1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами  України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими нормами чинного законодавства України.

2. Основні завдання відділу

2.1. Завданням відділу є реалізація повноважень Овруцької міської ради у сфері приватизації, оренди, використання та відчуження комунального майна, управління об’єктами міської комунальної власності відповідно до цього Положення.

2.2. Основними завданнями відділу є:

1) від імені Овруцької міської ради здійснення управління майном комунальної власності Овруцької міської об’єднаної територіальної громади;

2) проведення організаційних заходів щодо управління майном комунальної власності Овруцької міської об’єднаної територіальної громади  в межах, визначених законодавством про місцеве самоврядування;

3) здійснення повноважень щодо приватизації майна, що перебуває у комунальній власності, згідно з рішеннями міської ради та відповідно до чинного законодавства;

4) проведення організаційних заходів щодо використання комунального майна шляхом передачі його в оренду фізичним та юридичним особам;

5) підготовка проектів рішень міської ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови, що належать до компетенції відділу;

6) здійснення інших повноважень, визначених чинним законодавством та нормативно-правовими актами.

  1. Компетенція відділу

До компетенції відділу відносяться наступні повноваження:

3.1. Підготовка та винесення на розгляд міської ради проектів рішень щодо приватизації комунального майна та переліків об’єктів, що підлягають приватизації;

3.2. Організація та здійснення продажу комунального майна у процесі його приватизації;

3.3. Розгляд заяв про приватизацію майна, що перебуває у комунальній власності та подання пропозицій на розгляд профільної комісії міської ради;

3.4. Забезпечення своєчасного надходження коштів, одержаних від приватизації комунального майна до міського бюджету;

3.5.  Здійснення контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу комунального майна протягом зазначеного у них терміну дії таких умов;

3.6.  Розробка та подання на розгляд міської ради проектів положень про передачу в оренду майна комунальної власності та методики розрахунку орендної плати за його користування, типового договору оренди;

3.7. Організація проведення конкурсу на право укладання договору оренди комунального майна;

3.8. Здійснення контролю за надходженням орендної плати відповідно до укладених договорів оренди;

3.9. Здійснення контролю за виконанням умов договорів оренди комунального майна;

3.10. Формування та подання на затвердження міською радою переліку об’єктів комунальної власності міської об’єднаної територіальної громади, які підлягають продажу або оренді;

3.11. Формування реєстру майна комунальної власності міської об’єднаної територіальної громади;

3.12. Розробка та винесення пропозицій щодо ефективності використання майна комунальної власності;

3.13.  Підготовка відповідних проектів рішень міської ради та її виконавчого комітету щодо передачі, відчуження, концесії, списання комунального майна та приймання об’єктів до комунальної власності міської об’єднаної територіальної громади відповідно до повноважень;

3.14. Надання консультаційної допомоги іншим підрозділам міської ради та виконавчого комітету з питань управління, приватизації, оренди майна міської комунальної власності;

3.15. Проведення роботи по оформленню документації для проведення конкурсів з продажу майна в системі «Прозорро»;

  1. 16. Розгляд за дорученням міського голови заяв, пропозицій і скарг громадян з питань, що належать до компетенції відділу;

3.17. Прийняття участі у розробленні відповідних розділів проектів бюджету та програм соціально-економічного розвитку міста з питань, які належать до компетенції відділу;

3.18. Ведення квартирного обліку та оформлення документів на виділення жилої площі;

3.19. Видача дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами;

3.20. Підготовка матеріалів адміністративної комісії при виконкомі міської ради;

3.21. Подання (виключно на підставі рішення сесії) документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав на об’єкти нерухомого майна та отримання відповідних витягів з реєстру.

3.22. Подання (виключно на підставі рішення сесії) документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення обтяження речових прав на об’єкти нерухомого майна та отримання відповідних витягів з реєстру.

3.23. Подання (виключно на підставі рішення сесії) документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення обтяження речових прав на об’єкти нерухомого майна та отримання відповідних витягів з реєстру.

3.24. Подання (виключно на підставі рішення сесії) документів для проведення державної реєстрації у разі взяття на облік безхазяйного нерухомого майна та отримання відповідних витягів з реєстру.

3.25. Ведення матеріалів житлово-побутової комісії, конкурсної комісії з питань оренди комунального майна та матеріалів робочої групи з питань розміщення зовнішньої реклами.

3.26. Представлення інтересів на підставі доручення міського голови і ведення від імені міської ради та її виконавчого комітету справ в усіх установах, підприємствах та організаціях будь якої форми власності, місцевих судах загальної та спеціальної юрисдикції, апеляційних судах загальної та спеціальної юрисдикції, вищих спеціалізованих судах, Верховному Суді, які стосуються вирішення питань щодо комунальної власності об’єктів нерухомого майна Овруцької міської ради.

3.26. Здійснення інших повноважень, передбачених чинним законодавством, рішеннями міської ради, виконавчого комітету та розпорядженнями міського голови.

  1. Керівництво відділом

          4.1. Відділ  очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади міський голова.

          4.2. Начальник відділу є вищою посадовою особою відділу, здійснює керівництво відділом, виступає від його імені та несе персональну відповідальність за виконання завдань відділу.

4.3.  Начальник у межах своїх повноважень та на виконання завдань відділу видає вказівки, які є обов’язковими для виконання всіма посадовими особами відділу.

4.4.  Начальник  відділу:

4.4.1. здійснює керівництво відділом, несе персональну відповідальність за виконання завдань відділу;

4.4.2. відповідає за організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення відділу, стан діловодства та обліку;

4.4.3. організовує підготовку проектів рішень міської ради з питань, віднесених до відання відділу;

4.4.4. контролює виконання рішень міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, з питань, віднесених до відання відділу;
4.4.5. здійснює інші повноваження відповідно до цього Положення, а також завдань, покладених окремими рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови.

  1. Права відділу

Для реалізації наданих повноважень відділ має право:

5.1. Звертатись та одержувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, управлінь, підприємств, установ і організацій необхідну інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

5.2. Залучати спеціалістів органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.

  1. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу

6.1. Фінансове забезпечення відділу здійснюється за рахунок коштів міського бюджету.

6.2. Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.
6.3. Штатний розпис відділу затверджується рішенням міської ради.

  1. Відповідальність посадових осіб відділу

7.1. Посадові особи відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб, дотримуватись режиму роботи виконкому міської ради.

7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

  1. Заключні положення

8.1. Ліквідація та реорганізація відділу проводиться міською радою у порядку, визначеному чинним законодавством України.

8.2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

Секретар ради                                                                                 І. М.   Дєдух



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=