Овруцька міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
П’ята сесія VІІI скликання
від 19 березня 2021 року № 245
Овруцької міської ради
Беручи до уваги рішення виконавчого комітету Овруцької міської ради від 25.02.2021 № 67 «Про затвердження положень про відділи виконавчого комітету Овруцької міської ради», керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації засідання постійної депутатської комісії міської ради з питань законності і правопорядку, депутатської етики, регламенту та регуляторної діяльності від 12.03.2021 року, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Припинити дію рішень Овруцької міської ради:
– від 26.11.2015 № 31 «Про затвердження Положень про відділи виконкому Овруцької міської ради»,
– від 07.12.2017 № 79 «Про затвердження Положення про відділ муніципальної поліції Овруцької міської ради»,
– від 07.12.2017 № 86 «Про затвердження Положень про відділи та сектори Овруцької міської ради»,
– від 14.06.2018 № 585 «Про затвердження положення про відділ регулювання земельних відносин виконавчого комітету Овруцької міської ради»,
– від 25.10.2019 № 1651 «Про затвердження Положення про відділ Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради в новій редакції, його структури та графіку роботи».
2. Виключити п. 2 рішення Овруцької міської ради від 10.10.2018 № 802 «Про внесення змін до рішення міської ради від 27.11.2017 року № 58 «Про затвердження структури та штатного розпису виконавчого комітету Овруцької міської ради у новій редакції» та додаток № 1 даного рішення.
Овруцький міський голова Іван КОРУД
Завантажити документ