Проект рішення ” Про передачу комп’ютерного обладнання та меблів з балансу Овруцької міської ради на баланс та в оперативне управління Центру надання соціальних послуг Овруцької міської ради”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Р І Ш Е Н Н Я

Шоста сесія                          VІІI скликання

від  20 квітня  2021  року   №

Про передачу комп’ютерного обладнання та
меблів з балансу Овруцької міської ради на баланс
та в оперативне управління Центру надання соціальних

послуг Овруцької міської ради

Розглянувши лист Центру надання соціальних послуг Овруцької міської ради від 30.03.2021 р. №01-70 про надання комп’ютерного обладнання, яке надійшло згідно наказу Мінсоцполітики «Про надання об’єднаним територіальним громадам технічного оснащення щодо виконання функцій у сфері соціального захисту населення та захисту прав дітей» від 03.03.2021 р. №184, та меблів для оснащення робочих місць фахівців із соціальної роботи, керуючись ст. ст. 26,60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійної депутатської комісії міської ради з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку від 16.04.2021 р., міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Передати з балансу Овруцької міської радина баланс та в оперативне управління Центру надання соціальних послуг Овруцької міської радимайно комунальної власності Овруцької міської територіальної громади, а саме:
    • комп’ютерне обладнання:
      • багатофункціональні пристроїA4: HP Laser Jet Pro MFPM 428dwу кількості2(двох) шт., загальною первісною вартістю – 39 424,08грн.;
      • персональні комп’ютери HP ProBook 455 G7 у кількості 2(двох)шт., загальною первісною вартістю – 77 017,80 грн.;
    • меблі:
      • лавки для очікування у кількості 4 (чотирьох) шт., загальною первісною вартістю – 6 083,68 грн.;
      • столи для прийому громадян у кількості 5 (п’яти) шт., загальною первісною вартістю – 20 853,75грн.;
      • стільці для працівників у кількості 5 (п’яти) шт., загальною первісною вартістю – 13 135,60грн.;
      • стільці для прийому громадян у кількості 5 (п’яти)шт., загальною первісною вартістю – 3 732,75грн.;
      • столик для відвідувачів у кількості 1 (однієї) шт., загальною первісною вартістю – 330,98 грн.;
      • тумби для МФУ у кількості 5 (п’яти) шт., загальною первісною вартістю – 9 089,20 грн.;
      • шафи відкриті для документів у кількості 3 (трьох) шт., загальною первісною вартістю – 5 956,80 грн.;
      • шафаметалева для документів у кількості 1 (однієї) шт., загальною первісною вартістю – 5 184,70 грн.
  2. Затвердити Акт приймання-передачі майна, зазначеного в пп. 1.1, 1.2 пункту 1 даного рішення (акт додається).
  3. Відділу бухгалтерського обліку та консолідованої звітності міської ради, Центру надання соціальних послуг Овруцької міської ради забезпечити у встановленому законодавством порядку здійснення бухгалтерського обліку майна, вказаного в пп. 1.1, 1.2 пункту 1 даного рішення.
  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на відділ бухгалтерського обліку та консолідованої звітності міської ради (Стельникович Т. Г.) та директора Центру надання соціальних послуг Овруцької міської ради (Давидюк К. М.).

Овруцький міський голова                                                  Іван КОРУД



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=