Проект рішення виконкому міської ради “Про стан роботи по розгляду звернень громадян в Овруцькій міській раді за І квартал 2021 року”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від 06 травня 2021 року № ____

Про стан роботи по розгляду звернень громадян

в Овруцькій міській раді за  І квартал 2021 року

Заслухавши інформацію начальника загального відділу виконавчого комітету Овруцької міської ради Васьківської М.О. про роботу зі зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за І квартал 2021 року, керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Овруцької міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Інформацію начальника загального відділу Васьківської М.О. про роботу із зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за звітний період взяти до відома (Додаток № 1).
  2. Керівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, комунальних підприємств Овруцької міської ради, посадовим особам виконкому міської ради, старостам:
    • 2.1.Забезпечити неухильне виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення громадян, Закону України «Про звернення громадян»;
    • 2.2.Не допускати порушень термінів розгляду звернень громадян, щодо вирішення піднятих у зверненнях питань по суті та їх обов’язкового виконання.
  3. Начальнику загального відділу Васьківській М.О.:
    • 3.1.Щомісяця готувати узагальнюючу довідку про стан та дотримання термінів виконання звернень громадян та вхідної кореспонденції посадовими особами міської ради та керівниками підприємств, установ та організацій міста та подавати для висвітлення в ЗМІ.

              3.2.  Щоквартально (до 5 числа звітного місяця) проводити контроль шляхом аналізу звернень громадян, які надійшли на виконання та доповідати про хід їх виконання на засіданнях виконкому міської ради.

  1. Керівникам структурних підрозділів міської ради щоп’ятниці надавати інформацію керуючому справами щодо виконання наказів, доручень, розпоряджень міського голови.
  2. Відповідальним особам, на яких покладено контроль за виконанням документів, неухильно дотримуватись термінів виконання і звітувати міському голові та членам виконкому ( в разі контролю за виконанням рішень виконкому) про повноту і терміни виконання таких рішень.
  3. Зняти з контролю рішення виконкому міської ради № 1006 від 26.01.2021 року № ____ «Про стан роботи по розгляду звернень громадян в Овруцькій міській раді за 2020 рік.

 

Міський голова                                                                              Іван КОРУД

 

Д О Д А Т О К № 1
до рішення виконавчого комітету

від 06.05.2021 № ___

 

ЗВІТ про роботу загального відділу із зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за І квартал 2021 року.

Станом на 01.04. 2021 року до Овруцької міської ради від мешканців міста та громадян інших населених пунктів України, включаючи і органи влади вищого рівня, надійшло та розглянуто 613 звернень громадян, це на 100 менше, ніж за аналогічний період 2020 року. 482 письмових звернення та 131 громадянин побували на усному прийомі. Враховуючи карантинні обмеження по можливості міським головою проводяться виїзні прийоми громадян ОТГ. Таких проведено 31, за результатами всіх зустрічей оформлено звернення особисті чи колективні. Порівнюючи кількість звернень за нинішній і минулорічний періоди бачимо суттєве їх зменшення, що говорить про позитивну динаміку. Вирішено позитивно 455 звернень, відмовлено – у 25 зверненнях.  На 133 дано роз’яснення. За минулорічний період було 10 відмов.  Серед звернень було 35 від учасників бойових дій, 47 від осіб з інвалідністю, 28 – від ветеранів праці і 73 від осіб, потерпілих від аварії на ЧАЕС.

Найбільше звернень надійшло з питань:

                                                          І кв.2021 р   І кв.2020 р

Земельних 183 232 -49
Соціального захисту 150 285 -135
Комунального господарства 45 93 -48
Житлових 296 450 -154
Охорони здоров’я 10 29 -19

Та інші.

Всі звернення, які надійшли до міської ради, уважно розглядались посадовими особами, вивчались, надавались вичерпні відповіді з посиланнями на норми чинного законодавства, приймались рішення на засіданнях сесії міської ради та засіданнях виконкому. Зараз на виконанні і контролі перебуває 28 звернень. Переважно стосуються вони зрізання чи кронування дерев  та грейдування чи усунення ямковості  доріг.

Щодо вхідної кореспонденції від підприємств, установ, організацій, повідомляю наступне.

Станом на 01.04.2021 року до міської ради надійшло 1297 листів, зареєстровано 1021 листів вихідної кореспонденції. Надійшло і опрацьовано 13 депутатських звернень, 20 запитів на публічну інформацію (за весь минулий рік  47 запитів) і 75 розпоряджень вищестоящих організацій.

Всього станом на 01.04.2021р.зареєстровано 75 розпоряджень.

Зараз на виконанні перебуває 28 листів. Вважаю за необхідне зазначити, що значна більшість листів опрацьовується вчасно та змістовно.

Щодо кур’єрської служби. Кур’єром доставлено пошти в установи, організації, відділи 2830 листів, у міську раду – більше ста; надіслано поштою 494 листи.

Станом на 01.04.2021 р. на контролі перебуває 101 рішення сесії міської ради (в тому числі рішення, прийняті депутатами попередніх скликань), і 74 рішення виконкому.

 

 Начальник загального відділу                                             М.О. Васьківська



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=