Проект рішення “Про звіт начальника відділу Центр надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Овруцької міської ради”

У К Р А Ї Н А

  Овруцька міська рада

Р І Ш Е Н Н Я

Десята сесія                                                                      VІІІ скликання

Від 22 липня 2021  року       №

Про звіт начальника відділу Центр
надання адміністративних послуг

виконавчого комітету Овруцької міської ради

На виконання законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації мережі та функціонування центрів надання адміністративних послуг та удосконалення доступу до адміністративних послуг, які надаються у електронній формі», розпорядження Кабінету Міністрів України від 15.07.2020 № 881-р «Про внесення змін у додаток до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523», рішення Овруцької міської ради від 29.07.2019 року №1476 «Про затвердження Концепції розвитку та підвищення ефективності функціонування Центру надання адміністративних послуг Овруцької міської ради на 2019-2021 роки» міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Звіт про роботу відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради за І півріччя 2021 року затвердити  (додається).

2. Відділу цивільного захисту, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та комунікації з громадськістю та відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради:

2.1. Розширити можливості офіційного сайту міської ради щодо замовлення громадянами онлайн послуг місцевого значення та їх оплати.

2.2. Збільшити спектр комплексних публічних послуг за моделлю «життєва ситуація».

2.3. Забезпечити сервіс надання публічних послуг, відповідно до затверджених стандартів надання адміністративних послуг мешканцям територіальної громади.

2.4. Організувати роботу віддалених робочих місць ЦНАП в Овруцькій територіальній громаді.

2.5. Здійснювати постійний моніторинг надання адміністративних послуг, розгляду звернень громадян, оперативного реагування на пропозиції та скарги замовників, громадської думки щодо роботи виконавчих органів міської ради та інформувати керівництво про виявлені недоліки.

2.6. Продовжити роботу щодо розширення повноважень відділу ЦНАП шляхом залучення додаткових публічних послуг.

  1. Суб’єктам надання адміністративних послуг:

3.1. Забезпечувати сервісне надання публічних послуг відповідно до законодавства та Інструкції з діловодства у Овруцькій  міській раді.

3.2. Запроваджувати в роботі законодавчі ініціативи з електронної інформаційної взаємодії, онлайн-інструменти з метою спрощення процедур та механізмів надання послуг.

3.3. Здійснювати моніторинг актуальності переліку послуг, Інформаційних та Технологічних карток на відповідність чинному законодавству, в разі необхідності, своєчасно вносити зміни та інформувати відділ ЦНАП.

3.5. Проводити навчання для працівників відділу ЦНАП з метою практичної реалізації змін в законодавстві.

3.6. Створити альтернативні можливості для спілкування влади і громади за допомогою соціальних мереж, проведення особистих прийомів громадян, «прямих телефонних ліній» у визначені дні та години.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків.

       Овруцький міський голова                                  Іван КОРУД

 

 

                Звіт про роботу відділу Центр надання адміністративних    послуг Овруцької громади за І півріччя 2021 року.

    З 10 березня 2020 року у тестовому режимі Центр надання адміністративних послуг Овруцької міської ради розпочав свою роботу у відремонтованому за кошти громади окремому приміщенні. Нашими партнерами Програмою «U-LEAD з Європою» завезені та встановлені нові меблі. Згідно умов Договору про співпрацю Програмою у квітні 2021 року було доставлено комп’ютерну техніку та встановлено програмне забезбечення. Результатом спільної командної роботи в нас є сучасний Центр надання адміністративних послуг для жителів нашої громади, урочисте відкриття якого відбулось після закінчення дії Договору 25 квітня 2021 року.

     Основною метою Центру надання адміністративних послуг є – формування клієнтоорієнтованої системи надання адміністративних послуг для мешканців міста, основними принципами якої є: єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу, зрозумілі процедури, стислі та чітко визначені строки, комфортні умови для клієнтів, максимальна результативність.

     Розуміючи потребу громадян в адміністративних послугах навіть в умовах карантину Центр продовжує працювати з максимальною дезінфекцією, з дотриманням усіх можливих антивірусних процедур та обслуговує фізично близько 200 громадян у день.

        Послуги з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, реєстрації речових прав, реєстрації фізичних та юридичних осіб, земельні питання, прийом звернень громадян, послуги соціального характеру можна отримати за адресою: м.Овруч, вул.Героїв Майдану,21 (колишнє приміщення міської бібліотеки).

         В приміщенні ЦНАПу працює КП «Трудовий архів Овруцької міської ради».
У ЦНАПі  проводиться особистий прийом громадян, видають результати наданих послуг, надають консультації щодо отримання послуг в електронному вигляді (онлайн) і телефонні консультації.

        За звітний період Центром надання адміністративних послуг зареєстровано  24333  заяви (за 2020 рік – 32479).

За платні послуги, з яких  стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету надійшло коштів на суму 1147090 грн.(за 2020 рік – 1201701 грн.)

Найбільшим попитом серед населення нашого міста  у 1 кварталі 2021 року користувались послуги соціального характеру, послуги з реєстрації місця проживання особи та видачі довідок, державної реєстрації речових та майнових прав, видачі відомостей з Державного земельного кадастру,тощо.

З них:

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання – 652;

З питань державної реєстрації права власності на нерухоме майно та надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 7449;

З питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців – 334;

З питань соціального захисту – 3181;

Земельні питання – 1986;
Видача різного виду довідок, оформлення компенсації за тверде паливо, прийом звернень на компенсацію за нехарчування дітей в ЗОШ , заяв на отримання  дотації за  наявне  поголів’я  корів, отримання коштів на здешевлення вартості цукру для годівлі бджіл, отримання часткового відшкодування вартості придбаних установок індивідуального доїння, вклейка фото в паспорт громадянина України, дозвільні послуги та послуги місцевого характеру – 10713.

З метою комфортного та максимально простого отримання послуг, пов’язаних з народженням дитини, і за мінімальну кількість часу Центр почав реалізацію комплексної послуги «єМалятко», яка складається з державної реєстрації народження дитини та її походження, реєстрації місця її проживання, призначення державної допомоги при народженні дитини, призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я, реєстрації дитини у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, видачі посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї, визначення належності новонародженої дитини до громадянства України, внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису в ньому

Не зважаючи на карантин, адміністратори Центру підвищують свій професіональний рівень за допомогою вебінарів та онлайн-конференцій, які проводить Міністерство цифрової трансформації України. Щотижня проводяться навчання з підвищення професійної кваліфікації та ознайомлення адміністраторів із останніми змінами в законодавстві, актуальними питаннями у різних сферах надання адміністративних послуг, таких навчань  було проведено 17.

На сьогодні процес розвитку ЦНАПу Овруцької громади триває. Наша мета  дати можливість людям в єдиному центрі подавати документи в різні державні органи. Плануємо розширити перелік послуг, впровадити послуги оформлення та видача паспорта громадянина України у вигляді ID-картки та паспорта для виїзду за кордон, та послуги  Регіонального сервісного центру Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ в  Житомирській області, а саме: обмін посвідчення водія (без складання іспитів); видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого; державна реєстрація нового транспортного засобу (без огляду); перереєстрація транспортного засобу у зв’язку із зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, установлення газобалонного обладнання. Таке делегування деяких послуг сервісного центру МВС –  ЦНАПу передбачено діючим законодавстом України  що підвищить рівень якості обслуговування громадян та зробить державні послуги доступнішими.

Мешканці старостинських округів мають можливість отримати адміністративні послуги, надання яких здійснюється старостами.

Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства та забезпечення комфортного перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.

       Начальник ЦНАП                                                         Оксана Шевцова

Розмір тексту-+=