У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
Десята сесія VIII скликання
від 22 липня 2021 року №
обліку та консолідованої звітності Овруцької міської ради
Заслухавши звіт начальника відділу бухгалтерського обліку та консолідованої звітності Овруцької міської ради Стельникович Т.Г., відповідно до ст.ст. 26, 54 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи рекомендації постійної депутатської комісії з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку від ……………2021 року, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
Затвердити звіт начальника відділу бухгалтерського обліку та консолідованої звітності Овруцької міської ради (звіт додається).
Міський голова Іван КОРУД
Звіт
про роботу відділу бухгалтерського обліку та консолідованої звітності Овруцької міської ради
за перше півріччя 2021 року
1. Відділ бухгалтерського обліку та консолідованої звітності виконує функції згідно із Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», постановою КМУ від 26.01.2011 р. №59 «Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу України», керується нормативно-правовими і законодавчими актами України, які стосуються питань організації та ведення бухгалтерського обліку і складання звітності, графіком документообігу, затвердженим розпорядженням міського голови.
Головною метою ведення бухгалтерського обліку є облік та консолідація достовірної інформації, підготовка звітності, яка необхідна для управління діяльністю міської ради та забезпечення контролю за виконанням кошторисів видатків.
За даними бухгалтерського обліку складаються бюджетна, фінансова та консолідована, податкова, статистична та інші звітності.
Порядок ведення бухгалтерського обліку та формування звітності регулює Міністерство фінансів України та Державна казначейська служба України згідно стандартів ведення обліку і порядок його застосування.
Для міської ради в Державній казначейській службі України м.Київ відкрито 81 (вісімдесят один) реєстраційний рахунок ( без врахування рахунків бюджету).
- В складі відділу 5 штатних одиниць ( працює 4 одиниці).
Основні функції, які виконуються:
- Щороку взяття участі у розробці проекту міського бюджету.
- Постійний контроль за проведенням капітальних видатків згідно проектів, договірної ціни з актами виконаних робіт, на даний час по міській раді проходить 6 обєктів.
- Постійний контроль за цільовим використанням коштів.
2.4. Постійний контроль за встановленням посадових окладів працівникам, відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів” (із змінами), від 20.04.2016 року Постанови №304 «Про умови оплати праці посадових осіб, керівників та керівних працівників окремих державних органів, на яких не поширюється дія Закону України “ Про державну службу ”» (зі змінами), Положення про преміювання та надання матеріальної допомоги працівникам міської ради.
2.4. В першому півріччі 2021 року :
- Проведено реєстрацію і подання до ДКСУ – 1105 платіжних доручень; , 437- юридичних зобов’язань та 1013- фінансових зобов′язань, для розрахунків з різними Дебіторами та Кредиторами;
- Проведено синтетичний та аналітичний облік видатків, оброблялись первинні документи по різним джерелам фінансування
- Ведення обліку розрахунків та інформації щодо заборгованості (дебіторами та кредиторами);
- Проведено 6 довідок про надходження в натуральній формі;
- Нарахування оплати праці ( 120 працівникам)
- Нарахування орендної плати за майно (14 договорів);
- Нарахування плати за тимчасове користування місцями розташування спеціальних конструкцій зовнішньої реклами (11 договорів);
- Нарахування квартплати за найм житла (288 договорів);
- Нарахування орендарям на відшкодування комунальних послуг (6 установ)
- Облік основних засобів та амортизації;
- Перевірка підстав та списання майна;
- Підготовка актів приймання-передачі майна ( 72 акти);
- Щомісячна підготовка інформацій щодо отриманих ліків за пільговими рецептами ЧАЕС-1278 шт., в розрізі категорій – 446 осіб;
- Щомісячна підготовка інформацій щодо зубопротезування постраждалих внаслідок ЧАЕС в розрізі категорій 30 осіб;
- Проведено одноразову матеріальну допомогу 196 громадянам,
- Допомога на поховання 23 особам;
- Використано 84929 талонів (квитків) по пільговому перевезенню громадян автомобільним транспортом;
- Використано 2874 квитків по пільговому перевезенню громадян залізничним транспортом;
- Здійснення функцій уповноваженої особи з публічних закупівель ( 186 договорів);
- Внесення даних з накладних, договорів, актів, звітів до системи E-data (847 документів);
- На підставі опрацьованих первинних документів формуються меморіальні ордери: №2,3,4,5,6,8,9,10,17( 135 шт.);
- Дані з меморіальних ордерів заноситься до головної книги;
- Щомісячно та щоквартально подача звітів та інформацій по розрахунках;
- Забезпечено дотримання термінів складання і подавання звітності до:
Державної казначейської служби України
- фінансова та бюджетна звітність (місячна, квартальна, консолідована);
-Баланс (4 звіти);
-Звіт про фінансові результати (4 звіти);
– Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (102 звіти);
-Звіт про надходження та використання коштів, отриманих як плата за послуги (24 звіти);
-Звіт про надходження та використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (18 звітів);
-Звіт про надходження та використання інших спеціального фонду (45звітів);
-Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (24 звіти);
-Довідка про дебіторську та кредиторську заборгованість за операціями, які не відображаються у звіті про заборгованість за бюджетними коштами (4 шт.);
-Пояснювальна записка (4 шт.)
Державної фіскальної служби
- річний звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за 2020 рік;
- податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) на 2021 рік;
- квартальні податкові декларації екологічного податку;
- Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску;
Державної служби статистики
- звіт із праці форма №1-ПВ (місячні, квартальні);
- Звіт про заборгованість з оплати праці (місячний);
- річний звіт про роботу автотранспорту (річний);
- Звіт про капітальні інвестиції (квартальний);
- Звіт про наявність і рух необоротних активів, амортизацію та
капітальні інвестиції (річний);
- Звіт про використання та запаси палива (річний);
- Звіт про постачання та використання енергії (річний);
- Житловий фонд (річний)
- Звіт про об’єкти господарського обліку (річний)
фонду соціального страхування
- звіт за формою № Ф4-ФСС з ТВП.
фонду соціального захисту інвалідів
- Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2020 рік.
Управління праці та соціального захисту населення
- Форма №-7 ВК (Чорнобиль) (квартальний)
- На протязі вказаного періоду проводилось нарахування заробітної плати працівникам міської ради, відповідно до штатних розписів та Постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів” (із змінами) та Положення про преміювання та надання матеріальної допомоги працівникам міської ради;
- Підготовлено 100 довідок працівникам міської ради за місцем вимоги;
- Проведено підготовку 120 документів (авансових звітів) та здійснюється облік розрахунків з підзвітними особами (працівниками міської ради);
- Проводиться списання матеріальних цінностей непридатних для подальшого використання (підготовлено 94 актів) ;
- При оприбуткуванні ІНМА нараховувався відразу знос у розмірі 50% вартості;
- За звітній період за дорученнями відділом підготовлено близько 10-ти розпоряджень міського голови;
- Нараховано лікарняних листів та подано заявку до фонду соціального страхування 17 заявок, (45 працівникам);
10.Нараховано відпустки по ЧАЕС та подано до управління праці та соціального захисту населення 6 заявок (70 працівникам);
11.Здійснювали контроль за дотриманням порядку оформлення первинних і облікових документів, розрахунків та платіжних зобов’язань, витрачанням фонду оплати праці.
12.Здійснювали роботу, спрямовану на забезпечення суворого дотримання штатної, фінансової дисципліни, кошторисів витрат;
- Стеження за збереженням бухгалтерських документів;
- Проведено внутрішній контроль по закладах: Ігнатпільська сільська рада, КП «Джерело»,
- Підготовка та передача до казначейської служби бюджетної, фінансової, консолідованої звітності по Ігнатпільській сільській раді.
- Проведення інвентаризації по Ігнатпільській сільській раді та складання актів приймання-передачі, ліквідаційних балансів.
17.Виконували інші доручення міського голови, заступників міського голови, секретаря міської ради.
18.У межах своєї компетенції перевірка, підпис та візування документів.
19.Представлення інтересів міської ради з питань, що належать до його компетенції, в органах виконавчої влади та інших установах і організаціях.
Начальник відділу-головний бухгалтер
відділу бухгалтерського обліку
та консолідованої звітності Т.Г.Стельникович
Завантажити документ