Рішення №609 від 22 липня 2021 року “Про виконання бюджету Овруцької міської територіальної громади за І півріччя 2021 року”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

                                        Р І Ш Е Н Н Я                                         

Десята сесія                                                                   VIII скликання

від  22 липня 2021 року   № 609

Про виконання  бюджету Овруцької
міської територіальної  громади

за  І півріччя 2021 року

Заслухавши інформацію про виконання бюджету Овруцької міської  територіальної громади за І півріччя 2021 року, керуючись  ст. 80 Бюджетного кодексу України, відповідно ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  враховуючи рекомендації постійної депутатської комісії міської ради з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку від 20.07.2021 р., міська рада

В И Р І Ш И Л А:

Затвердити Звіт  про виконання бюджету Овруцької міської територіальної громади за І півріччя 2021 року по доходах в сумі   183 462, 851 тис. грн.  і по видатках – 172 033, 757 тис. грн. (додаток №1).

Міський голова                                                                                     Іван Коруд

                                                                            Додаток №1
 до рішення міської ради

від 22.07.2021 р. № 609

Звіт

про виконання  бюджету Овруцької міської територіальної громади

 за І півріччя 2021 року

По загальному та спеціальному фондах міського бюджету надійшло доходів 183 млн. 462,9 тис. грн., виконання в цілому становить 100,7%, по загальному фонду становить 101,2 % – надійшло доходів 178 млн. 700,5 тис. грн., по спеціальному фонду  надійшло доходів 4 млн. 762,4 тис. грн. виконання 83,1%.

За 1 півріччя 2021 року у порівнянні з 1 півріччям 2020 року (131521 тис. грн.) доходів надійшло на 51941,9 тис. грн. більше.

До бюджету Овруцької міської територіальної громади за 1 півріччя  2021 року надійшло доходів без урахування міжбюджетних трансфертів 94 млн. 557,8 тис. грн., що становить  51,5 %  в загальній структурі надходжень.

Найбільшу питому вагу в структурі надходжень ( без урахування трансфертів)    становлять:

  • податок та збір на доходи фізичних осіб – 47 млн. 869,0 тис. грн. (50,6%),(1 півріччя 2020р.- 34 млн. 448,0 тис. грн.);
  • акцизний податок – 7 млн. 296,9 тис. грн. (7,7%)( 1 півріччя 2020р – 5 млн. 314,2 тис. грн.);
  • податок на майно- 11 млн. 265,9 тис.грн.(11,9%) (1 півріччя 2020р – 7 млн. 598,2 тис.грн);
  • єдиний податок – 11 млн. 775,2 тис. грн.(12,5%) (1 півріччя 2020р. – 10 млн. 40,9 тис.грн.);
  • рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів- 10 млн.080,2 тис.грн. ( 10,7 %) ( 1 півріччя 2020р- 1 млн. 950,4 тис.грн.);
  • адміністративні збори та платежі– 1 млн. 565,2 тис.грн.(1,7%) ( 1 півріччя 2020р– 969,4 тис.грн);
  • кошти від продажу землі- 434,9 тис.грн. (0,5%) (1 півріччя 2020р – 1277,7 тис.грн);
  • Кошти від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим та майна, що перебуває в комунальній власності  – 174,3 тис.грн. (0,2%) (1 півріччя 2020р –  1470,3 тис.грн.).

Надійшло  міжбюджетних  трансфертів всього 88 млн. 905,0 тис. грн.

За 1 півріччя 2021 року бюджетом  у повному обсязі отримано  з державного бюджету базову дотацію, обсяг якої становить 11 млн. 836,2 грн., дотацію з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету 1 млн. 321,2  тис. грн.

Загальна сума субвенцій, що надійшли до  бюджету, становить 75 млн.747,6 тис. грн., у тому числі:

–        освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 67 млн. 587,0 тис. грн.;

–       субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 3 млн. 480,0 тис.грн.;

–      субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо підтримки територій, що зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту на сході України – 630,0 тис.грн.;

–          субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції –866,4 тис. грн.;

–          субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету  – 1 млн. 81,5  тис.грн.

–       субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 363,8  тис.грн.;

–   інші субвенції з місцевого бюджету – 1 млн. 738,9 тис.грн., в т.ч по загальному фонду  – 898,9 тис.грн., по спеціальному фонду – 840,0 тис.грн.

Всього спрямовано асигнувань (видатків) по загальному та спеціальному  фондах Овруцького міського бюджету за 1 півріччя 2021 року 172  млн. 033,8 тисгрн.,

що на 48 млн. 582,6 тис. грн. більше, ніж в 1 півр. 2020 року.

( 1 півр.   2020р.-123 451,2 тис. грн.)

(1 півр.2021 року: загальний фонд 154 млн. 401,6 тис. грн., спеціальний фонд 17 млн. 632,2 тис. грн.) . В тому числі по галузях:

  • галузь “Освіта” (кпк1000)  110 млн. 350,5 тис. грн. (64,1%)

(2020р.- 73 млн. 018,85 тис. грн.)

( 2021р. : трансферти – 67  123,9 тис.. грн., міський бюджет –  43 226,6 тис..грн.),

  • галузь «Охорона здоров’я» (кпк 2000) – 4 млн. 358,7 тис. грн.(2,5%) (2020р. – 14 млн. 241,3 тис. грн.)

(2021р: трансферти– 1 млн. 137,7 тис.грн. , міський бюджет– 3 млн. 221,0 тис.грн

в тому числі:

  • первинна- 1 млн. 730,0 тис.грн. (трансферти – 158,2 тис,грн., міський бюджет –  1 млн. 571,8 тис.грн.,)
  • вторинна-  2 млн. 628,7 тис. грн. (трансферти– 979,5 тис. грн., міський бюджет– 1 млн. 649,2 тис. грн.),

(охорона здоров’я І півр. 2020р.- 14 млн. 241,3 тис. грн. (первинна- 1,1 млн.грн., вторинна-13,0 млн.грн. аптека-125 тис.грн.).

  • галузь ”Управління” (кпк 0100)–16 млн. 873,0 тис. грн.(9,8%)( 1 півр. 2020р.-11 480,2 тис. грн.),
  • галузь “Соціальний захист”(кпк 3000) (допомоги населенню, надання фінансової підтримки громадській організації ветеранів,тощо) –6 млн. 688,6 тис. грн. (3,9%) (1 пів. 2020р.- 2 млн. 104,8 тис.грн.),
  • галузь “Культура” (кпк 4000) – 4 млн. 440,4 тис. грн.(2,6%)( 1 півр. 2020р.- 3293,3 тис.грн.),
  • галузь «Фізична культура і спорт» (кпк 5000)- 2 млн. 873,2 тис. грн.(1,7%)(1 півр. 2020р.-2116,3 тис.грн.),
  • галузь «Житлово-комунальне господарство» (кпк 6000) – 15 млн. 955,7 тис. грн.(9,3%) (1 півр.2020р.-8859,7 тис. грн.),

В тому числі:

  • «водопровідно- каналізаційне господарство» (кпк 6013)-4 млн. 113,7 тис.грн. ( 1 півр. 2020р. -2 582,6 тис.грн.),
  • «благоустрій» (кпк-6030)- 11 млн. 687,9 тис. грн.( 1 півр. 2020р.-5 977,4 тис.грн.),
  • «експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду» (кпк 6011)-0,2 тис. грн. (1 півр. 2020р.-6,8 тис. грн.)
  • «Інша діяльність пов’язана з експлуатацією об’єктів ЖКГ» (кпк 6017) – 37,5 тис. грн. (18,9 тис.- генератор, за двері, вікна-18,6 тис. грн.) (1 півр. 2020р.-24,5 тис.грн. (за двері),
  • «Інша діяльність у сфері ЖКГ» (кпк 6090)- 116,2 тис. грн. (охорона, оцінка неж. прим., тощо) (1 півр. 2020р.-268,3 тис.грн.),
  • галузь «Економічна діяльність» (кпк 7000) – 7 млн. 181,0 тис. грн. (4,2%)( 1 півр. 2020р.- 5 млн. 878,2 тис. грн.),

В тому числі:

  • «будівництво та регіональний розвиток» (кпк 7300)- 6 млн. 343,2 тис. грн. (1півр. 2020р. -4882,0 тис. грн.)
  • Об’єктів ЖКГ(7310) -3771,6 тис. грн.
  • Освітніх установ та закладів (7321)-737,0 тис. грн.
  • Установ та закладів фізичної культури та спорту

(7325)- 14,8 тис. грн.

  • Заходи щодо соц-економ.розвитку територій(7363)- 1

млн. 819,8 тис. грн .

  • «транспорт та транспортна інфраструктура, дорожнє господарство» (кпк 7400)- 282,3 тис. грн. (1 півр. 2020р.-715,9 тис.грн.),
  • «здійснення заходів із землеустрою» (кпк 7130)- 487,2 тис. грн., ( 1 півр.2020р.-208,3 тис. грн.)
  • «проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок» (кпк 7650)-68,2 тис. грн.( 1 півр.2020р.- 72,0 тис.грн.),
  • інша діяльність (кпк 8000) – 532,7 тис. грн. (пож.охорона-22,0 тис. грн. обслуговування боргу-56,1 тис., заходи громадського порядку та безпеки-42,1 тис. грн., охорона та рац.використ. природн.ресурс.-390,0 тис.грн.   )(1 півр. 2020 р. – 329,4 тис.грн.),
  • Міжбюджетні трансферти (КПК 9000)- 2 млн. 780,0 тис. грн. (1,6%) (місцевим бюджетам- 2 млн. 600,0 тис. грн., державний бюджет- 180,0 тис.грн.)

(1 півр. 2020р.- 2 млн. 129,0 тис. грн. місцевим бюджетам)

  • На утримання “Відділення стаціонарного догляду для постійного проживання» с. Н.Велідники-600,00тис.грн.
  • Співфінансування на “Реконструкція частини приміщень першого поверху приймального відділення КНП “Овруцька міська лікарня” Овруцької міської ради під відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул.Т.Шевченка 106, м.Овруч, Житомирської області”- 2,0 млн.грн.
  • На матеріально-технічне забезпечення другого сектору Коростенського РВ Управління СБ України в Житомирській області – 30,0 тис. грн.
  • Забезпечення Овруцької ДПІ комп’ютерною і копіювальною технікою, встановлення та підключення до мережі ДПС України, облаштування місць очікування для платників податків меблями – 40,0 тис. грн.
  • Забезпечення Овруцької ДПІ папером, конвертами та поштовими марками для своєчасного направлення податкових повідомлень-рішень для сплати податку на нерухоме майно та земельного податку (орендної плати) – 10,0 тис. грн.
  • на забезпечення матеріально-технічної бази відділів прикордонної служби “Овруч” та “Ясенець “Житомирського прикордонного загону – 100,0 тис. грн.
  • Погашено по кредиту НЕФКО в 2019-2021 роках :

-відсотків – 269,5 тис. грн. (в 2019р.-65,7 тис. грн., 2020р.-147,7 тис. грн., 2021р.-56,1 тис. грн.)

– кредиту -2 808,7 тис. грн. (2019р.-460,4 тис. грн., 2020р.- 1 565,6 тис. грн.,2021р.-782,8 тис. грн.)

Із загальної суми  фінансування  видатки  на заробітну   плату з нарахуваннями склали 127 млн. 092,9 тис. грн. ( 73,9 %), медикаменти – 452,5 тис. грн. (0,3%), продукти харчування – 1 млн.937,8тис. грн.(1,1%), на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 5 млн. 326,1тис. грн. (3,1%), соціальні виплати –  2 млн. 831,2тис. грн.( 1,6 %).

Видатки бюджету здійснювались згідно діючих нормативно – правових  актів ( Бюджетний кодекс України,  Закон України «Про Державний бюджет України на 2021 рік»,  Постанова Кабінету Міністрів  № 228  від 28.02.2002 року “Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог щодо виконання кошторисів бюджетних установ”,  рішень сесій міської ради).

Прострочена кредиторська заборгованість по соціально-захищеним статтям видатків  відсутня. Кошти з резервного фонду не виділялись.

 

Секретар ради                                                               Віктор Кисіль

 



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=