Овруцька міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
Дванадцята сесія VIII скликання
від 20 серпня 2021 року № 736
фінансів Овруцької міської ради
Заслухавши звіт начальника відділу фінансів Овруцької міської ради Шурло Т.М., відповідно до ст.ст. 26, 54 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи рекомендації постійної депутатської комісії з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку від 17.08.2021 року, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
Затвердити звіт начальника відділу фінансів Овруцької міської ради (звіт додається).
Міський голова Іван КОРУД
ЗВІТ
про роботу відділу фінансів міської ради
за 7 місяців 2021 року
Відповідно до Бюджетного кодексу України місцевий фінансовий
орган − установа, що відповідно до законодавства України здійснює функції зі складання, виконання місцевих бюджетів, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов’язані з управлінням коштами місцевого бюджету.
Відділ фінансів є окремою юридичною особою із самостійним веденням бухгалтерського обліку. В складі відділу 4 штатні одиниці.
Відповідно до своїх посадових інструкцій працівники відділу вносили дані в електронну базу зведених показників бюджету на 2021 рік, друкували бюджетні запити на 2021 рік (24 запити), лімітні довідки, витяги з річного та помісячного розписів бюджетних асигнувань (222 шт.) та направляли головним розпорядникам коштів.
Формували, друкували паспорти бюджетних програм (48 шт.) та зміни до них (35шт), звіти про виконання паспортів бюджетних програм за 2020рік (33шт.), річний та помісячний розпис доходів, видатків загального та спеціального фонду бюджету, розпис фінансування, кошториси, плани асигнувань загального та спеціального фондів, розподіли зведених показників кошторисів, планів асигнувань, плани використання бюджетних коштів, зведення показників спеціального фонду та змін до них (697 шт) , мережу розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (48 шт) та подавали до УДКСУ в Овруцькому районі
Проводили здачу звіту «Про виконання міського бюджету за 2020 рік», проходили експертизу рішення «Про бюджет Овруцької міської територіальної громади на 2021 рік», експертизу показників бюджету Овруцької міської територіальної громади на 2021 рік в Департаменті фінансів Житомирської ОДА.
Підготовлено 5 договорів з місцевими бюджетами різних рівнів про надання інших субвенцій.
Упродовж 7 місяців 2021 року здійснювалась координація учасників бюджетного процесу по забезпеченню виконання дохідної і видаткової частин бюджету міської територіальної громади, а саме: координувалась робота з головними розпорядниками бюджетних коштів, управлінням державної казначейської служби, ГУ ДПС у Житомирській області, підприємствами та установами міста в напрямку наповнення дохідної частини бюджету.
Розроблено і доведено до головних розпорядників бюджетних коштів Інструкцію з підготовки бюджетних запитів.
Проведено роботу щодо визначення загального рівня прогнозного обсягу доходів на наступний бюджетний період на основі чинних норм Бюджетного та Податкового кодексів України. Здійснено прогнозні розрахунки в розрізі джерел надходжень за трьома сценаріями з урахуванням можливих ризиків, що можуть призвести до зменшення надходжень в майбутньому бюджетному році та здійснення заходів щодо додаткових надходжень.
Здійснено попередні прогнозні розрахунки необхідного обсягу видатків місцевого бюджету на 2022-2024 роки для забезпечення завдань і функцій органів місцевого самоврядування з урахуванням методичних рекомендацій МФУ щодо складання прогнозу бюджету міської територіальної громади.
Проведено опрацювання, аналіз і погодження паспортів бюджетних програм на 2021 рік, наданих головними розпорядниками коштів міського бюджету, для затвердження їх спільним наказом відділу фінансів
і головних розпорядників коштів у рамках програмно-цільового методу бюджетування та підготовка Розпоряджень міського голови «Про затвердження паспортів бюджетних програм», «Про внесення змін до паспортів бюджетних програм».
Підготовлено та винесено на розгляд та схвалення виконавчому комітету міської ради проект рішення «Про схвалення плану заходів щодо організації роботи із складання прогнозу бюджету Овруцької міської територіальної громади на 2023-2024 роки, складання проекту бюджету Овруцької міської територіальної громади на 2022 рік, організації виконання бюджету Овруцької міської територіальної громади, підготовки та розгляду звіту про виконання бюджету Овруцької міської територіальної громади», розроблено та доведено до головних розпорядників бюджетних коштів Інструкцію з підготовки пропозицій до прогнозу бюджету територіальної громади та орієнтовних граничних показників видатків та надання кредитів з бюджету на середньостроковий період, Інструкцію щодо складання прогнозу бюджету Овруцької міської територіальної громади на 2022 рік.
Щоденно отримують електронні файли із держказначейства про надходження до бюджету ТГ, зареєстровані фінансові зобов’язання у розрізі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.
Аналізують отримані дані фінансових зобов’язань по кожному розпоряднику коштів (в розрізі кодів економічної класифікації видатків, цільового призначення видатків), формують, друкують, затверджують у міського голови(заступників міського голови) розпорядження про виділення коштів (811 шт.), розподіли виділених бюджетних асигнувань (261 шт.) та подають до УДКСУ в Овруцькому районі, а також стан виконання доходної та видаткової частин бюджету в розрізі дохідних та видаткових джерел, очікуване виконання передбачених помісячним розписом власних доходів загального фонду бюджету за місяць та наростаючим підсумком з початку року у розрізі джерел доходів та порівняно з аналогічним періодом 2020 року (щодня) та стан розрахунків з бюджетом основними бюджетоутворюючими підприємствами-платниками по податку на доходи фізичних осіб, платі за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
та акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів;
Щомісячно на адресу департаменту фінансів ОДА надавалася інформація стосовно виконання протокольних доручень, розпоряджень голови облдержадміністрацій, контрольних завдань ОДА.
Відповідно до щомісячного звіту управління державної казначейської служби України у місті щодо виконання доходної та видаткової частин бюджету міської територіальної громади здійснювався аналіз виконання бюджету за відповідний період, готувалися відповідні аналітичні матеріали.
Підготовлено матеріали для проведення засідання виконкому міської ради та на сесію міської ради (проект рішення, доповідні записки, списки запрошених на засідання, виступаючих та складу комісії, реєстри розсилки рішень та додатків до нього) з наступних питань:
– «Про виконання бюджету міської територіальної громади
за 2020 рік»;
– «Про виконання бюджету міської територіальної громади
за І квартал 2021 року»;
– «Про виконання бюджету міської територіальної громади
за І півріччя 2021 року»;
-«Про затвердження змін до переліку капітальних видатків, які будуть проводитись в 2021році» .
– «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2020 № 2742 «Про бюджет Овруцької міської територіальної громади на 2021 рік» та направлено до департаменту фінансів ОДА для проведення експертизи даних рішень з додатками – 8 шт. ;
Підготовлено два регуляторні акти – проект рішення міської ради «Про податок на майно на території Овруцької міської територіальної громади та встановлення ставок податку на 2022р», проект рішення «Про встановлення ставки єдиного податку на території Овруцької міської територіальної громади на 2022р». З метою проходження регуляторної процедури у відповідності до вимог та принципів законодавства про державну регуляторну політику, проекти рішень внесено до плану діяльності міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2021 рік, на офіційному сайті Овруцької міської ради оприлюднено повідомлення про оприлюднення зазначених проектів регуляторних актів, а також проекти рішень винесені на розгляд сесії міської ради. Здійснено моніторинг по інших територіальних громадах, якими вже прийняті відповідні рішення за типовою формою.
Погоджувались висновки ГУ ДПС у Житомирській області за платежами, місцевого бюджету та платежами, які підлягають розподілу між державним та місцевим бюджетами та подання контролюючих органів щодо повернення коштів надміру сплачених до бюджету міської територіальної громади.
Забезпечено проведення детального аналізу кредиторської та дебіторської заборгованості за даними органів казначейства. До департаменту фінансів обласної державної адміністрації щомісячно надавалися звіти про стан дебіторської та кредиторської заборгованості по бюджетних установах міста.
Складено, підготовлено та подано у встановлені строки бухгалтерські місячні та квартальні звіти до УДКСУ, ОДПІ та до інших державних соціальних фондів.
Двічі на місяць нараховується заробітна плата, здійснюється розрахунок відпусток, виплат по листам тимчасової непрацездатності працівникам відділу фінансів, витрат на відрядження.
Підготовлено платіжні доручення, реєстри юридичних та фінансових зобов’язань до УДКСУ на отримання заробітної плати та оплати послуг.
Складено меморіальні ордери з первинною обробкою документів для щомісячного ведення касових і фактичних видатків та прийнятих зобов’язань, внесені відповідні дані до Книги «Журнал-Головна». Відображено рух необоротних активів та запасів в обігових відомостях. Документально оформлено списання товарно-матеріальних цінностей.
Готувались накази з особового складу та з загальної діяльності установи.
Начальник відділу фінансів Тамара Шурло
Завантажити документ