Рішення №359 виконкому міської ради “Про хід виконання заходів з благоустрою та поліпшення санітарного стану території міста та території Овруцької міської територіальної громади”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від 26.11.2021 року                №359

Про хід виконання заходів з благоустрою та
поліпшення санітарного стану території міста

та території Овруцької міської територіальної громади

Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради Редчиця О.П. про хід виконання заходів з благоустрою та поліпшення санітарного стану території міста Овруч та старостинських округах Овруцької міської  територіальної громади, керуючись п.п. 7 п.«а» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п. 2 ч.2. ст.10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради Редчиця О. П. про хід виконання заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою міста Овруч та старостинських округів, взяти до відома.
  2. Комунальному підприємству «Водоканал» Овруцької міської ради:

2.1.     Здійснити облаштування підпірної стіни на повороті по вул. Макарія Овруцького;

2.2. Підготувати завдання на проектування системи водовідведення по вул. Космонавтів та вул. Миру;

2.3. Здійснити прочистку водовідвідного каналу по вул. Ручейна;

2.4. Привести в належний стан дорожнє покриття після виконаних робіт по вул. Василівська.

  1. Комунальному підприємству «Гарне місто» Овруцької міської ради:

3.1.     Забезпечити виконання Програми щодо здійснення заходів, спрямованих на зменшення захворювання домашніх тварин на сказ у місті Овручі.

3.2.     Опрацьовувати з населенням питання заміни дверей та вікон за дольовою участю населення у розмірі 50% від вартості матеріалів та проведених робіт.

3.3.     Завершити прибирання прибудинкових територій від опалого листя;

3.4.     Здійснити облаштування ливневого водоприймача біля будинку 126 по вул. Шевченко;

3.5. Надавати щопятниці звіт про виконану роботу за поточний тиждень до Відділу ЖКГБ;

3.6. Забезпечити належний санітарний стан прибудинкових територій до Новорічних свят та вчасне прибирання.

  1. Комунальному підприємству «Овруч» Овруцької міської ради:

  4.1. Завершити роботу по заключенню договорів з вивозу ТПВ як по місту Овруч, так і по населеним пунктах Овруцької міської об’єднаної територіальної громади, з яких вивозиться сміття. Щотижнево надавати інформацію про стан заключення у порівнянні з договорами на водопостачання.

4.2. Забезпечити вчасне виявлення та усунення несправностей у системі вуличного освітлення міста Овруч та населених пунктів Овруцької міської об’єднаної територіальної громади.

4.3. Завершити встановлення сміттєвих контейнерів в сільських населених пунктах відповідно до схеми вивозу ТПВ;

4.4. Завершити виготовлення та встановлення конструкцій з накриттям на сміттєві майданчики з євроконтейнерами;

4.5. Не використовувати відсів для посипання дорожнього покриття у випадку ожеледиці по вулицям де наявна ливнева каналізація. Для даних робіт використовувати піщано-соляну суміш.

4.6. Спільно зі старостами Черепинського, Кирданівського, Піщаницького старостинських округів здійснити прочистку вулиць в с. Павловичі від аварійних насаджень;

4.7. Забезпечити належний санітарний стан м. Овруч до Новорічних свят та вчасне прибирання. Здійснити заходи по встановленню новорічної ялинки;
4.8. Щопятниці надавати звіт про виконану роботу за поточний тиждень до Відділу ЖКГБ та погоджувати план робіт на наступний тиждень.

  1. Старостам старостинських округів Овруцької ОТГ:

5.1.     На постійній основі проводити прибирання територій населених пунктів Овруцької міської об’єднаної територіальної громади, а саме: прибирання сміття, вирізання та подальша ліквідація чагарників;

5.2.     В разі надзвичайних подій (стихійних лих: буревій, паводок, пожежа, тощо), які трапляються на території Овруцької міської об’єднаної територіальної громади, здійснювати обстеження населених пунктів, вулиць, домоволодінь та доповідати у відділ житлово-комунального господарства і благоустрою для узагальнення та прийняття мір реагування;

5.3. Провести прибирання територій занедбаних житлових будинків.

5.4. Здійснити заходи по облаштуванню та благоустрою територій населених пунктів до Новорічних Свят.

  1. Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради:

6.1.Проводити ремонт доріг з щебеневим покриттям в населених пунктах Овруцької ТГ;

6.2. Звернутись до керівників юридичних осіб щодо забезпечення належного санітарного стану на закріплених територіях відповідно до правил благоустрою.

6.3.  Забезпечити контроль за дотриманням правил благоустрою на території міста та населених пунктів Овруцької міської територіальної громади спільно зі старостами / в.о. старост старостинських округів; при виявленні порушень вживати відповідні міри реагування – складати протоколи, виносити приписи з подальшим винесенням на розгляд адміністративної комісії Овруцької міської ради.

6.4. Звернутись до ПП «Автомагістраль» стосовно недопущення використання відсіву для посипання дорожнього покриття по вул. Т.Шевченко в м. Овруч на випадок ожеледиці у зв’язку з негативними наслідками для належного функціонування ливневої каналізації. Використовувати для даних робіт піщано-соляну суміш.

  1. Відділу з гуманітарних питань:

7.1. Забезпечити належний санітарний стан на територіях об’єктів гуманітарної сфери.

  1. Овруцькій ДЮСШ (Воробей Р.В.) щонеділі здійснювати прибирання стадіонів та спортивних майданчиків по м. Овруч.
  2. Виконавчому комітету Овруцької міської ради звернутись до керівників підприємств, установ, організацій усіх форм власності та видів діяльності стосовно святкового облаштування територій та будівель (фасадів, вітрин тощо) до Новорічних Свят.
  3. Зняти з контролю Рішення виконавчого комітету Овруцької міської ради, як такі, що втратили чинність або питання, які порушувались у них, втратили свою актуальність:

        від 07.05.2021 р. №119 «Про хід виконання заходів з благоустрою та поліпшення санітарного стану території міста та території Овруцької міської територіальної громади»;

       від 05.08.2021 р. №235 «Про хід виконання заходів з благоустрою та поліпшення санітарного стану території міста та території Овруцької міської територіальної громади».

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Гришковця В. М. та начальника Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Редчиця О.П.

 

Міський голова                                                                      Іван КОРУД


ЗВІТ_благоустрій_(листопад 2021)



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=