Овруцька міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
Дев’ятнадцята сесія VІІІ скликання
Від 26 січня 2022 року №
Овруцької міської ОТГ на 2021-2025 роки
З метою забезпечення соціального захисту населення, керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації засідання постійних депутатських комісій міської ради від ……………………………. року, міська рада
В И Р І Ш И Л А :
- Внести зміни до Програми соціального захисту населення Овруцької міської ОТГ на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Овруцької міської ради від 22.12.2020 р. № 2750 (зі змінами, внесеними рішеннями Овруцької міської ради від 28.01.2021 р. № 54, від 18.02.2021 р. № 142, від 15.06.2021р. №581, від 23.12.2021 р. №1051 )(далі- Програма)):
»
- Пункт 7 додатку 6 «Положення про Порядок надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого» до Програми змінити та викласти в наступній редакції: «Документи подаються заявником до Центру надання адміністративних послуг Овруцької міської ради ( або до Овруцької міської ради) з подальшою передачею до Центру надання соціальних послуг Овруцької міської ради . Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради перевіряє документи . Додатковий контроль здійснює відділ бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності (заява візується: «Перевірено» з підписами відповідальних осіб Центру надання соціальних послуг Овруцької міської ради та відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності).
Рішення щодо надання чи ненадання допомоги приймається підрозділом соціального захисту населення Овруцької міської ради. При відсутності такого підрозділу – заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків або міським головою (згідно резолюції)»;
- Пункт 9 додатку 6 «Положення про Порядок надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого» до Програми змінити та викласти в наступній редакції:
«Головний розпорядник бюджетних коштів – Овруцька міська рада , Розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня- Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради.».
- Пункт 19 додатку 1 «Положення про порядок надання одноразової матеріальної допомоги жителям Овруцької міської ради» до Програми змінити та викласти в наступній редакції::
«Головний розпорядник бюджетних коштів – Овруцька міська рада , Розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня- Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради. Документи заявником подаються до Центру надання адміністративних послуг Овруцької міської ради. Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради перевіряє, формує документи для розгляду на постійній депутатській комісії Овруцької міської ради. Підставою для здійснення виплат є рішення сесії Овруцької міської ради щодо надання допомоги».
1.4. Додаток №9 до Програми соціального захисту населення Овруцької міської ОТГ на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Овруцької міської ради від 28.01.2021р. №54 (зі змінами та доповненнями) змінити та викласти в новій редакції (додаток).
1.5. Підункт 5.14 пункту 5 «Надання допомоги, соціальних гарантій та пільг окремим категоріям громадян, проведення заходів» Розділу V Програми змінити та викласти в наступній редакції: «
5.14, | Медичне забезпечення
Революції Гідності, родин загиблих, померлих, зниклих безвісти учасників АТО/ООС та Героїв Небесної Сотні |
Забезпечення стоматологічного лікування учасників АТО/ООС та членів сімей загиблих учасників АТО/ООС та Героїв Небесної Сотні у відповідності до Програми соціальної підтримки учасників АТО/ООС, родин загиблих, померлих,зниклих безвісти учасників АТО/ООС та Героїв Небесної Сотні на 2021 рік, затвердженої рішенням Житомирської обласної ради №31 від 24.12.2020 року, Порядку використання коштів обласного бюджету, передбачених на виконання заходів Програми до напряму І «Соціальна підтримка учасників АТО/ООС, родин загиблих, померлих, зниклих безвісти учасників АТО/ООС та Героїв Небесної Сотні», затвердженого рішенням Житомирської обласної ради від 16.12.2021р. №311
Оплата заборгованості станом на 01.01.2021 року за стоматологічне, санаторно-курортне лікування згідно поданих документів та отриманих листів та відповідно до затверджених програм , порядків Житомирської обласної ради
Співфінансування здійснюється з міського бюджету (в розмірах визначених рішеннями Житомирської обласної ради) з рахунку КНП «Овруцька міська лікарня» згідно доведеного витягу протоколу засідання робочої групи разом з реєстром осіб, які отримали відповідні послуги на рахунки стоматологічних , санаторно- курортних закладів за фактично надані послуги.
|
2021-2025 | Житомирська обласна рада
Овруцька міська рада КНП «Овруцька міська лікарня»
|
Обласний бюджет, бюджет Овруцької міської ТГ, інші бюджети, інші джерела не заборонені законодавством законодавством | В межах фінансових можливостей(бюджетних призначень) |
- За рахунок коштів бюджету Овруцької міської територіальної громади директору КНП «Овруцька міська лікарня» забезпечити оплату кредиторської заборгованості станом на 01.01.2022 року за стоматологічне та санаторно- курортне лікування учасників АТО/ООС.
- Начальнику відділу фінансів Овруцької міської ради (Шурло Т.М.) забезпечити фінансування заходів Програми.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Рибинську Н.М. та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Дєдух І.М.
Міський голова Іван КОРУД
Додаток до
рішення Овруцької міської ради
від 26.01.2022 року № ___
Додаток №9
до Програми соціального захисту
населення Овруцької міської ОТГ на
2021-2025 роки, затвердженої рішенням
Овруцької міської ради від 28.01.2021р. №54
Порядок
фінансування пільг на житлово-комунальні послуги особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору
- Загальні положення.
Порядок фінансування пільг на житлово-комунальні послуги особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору (далі- Порядок) за рахунок коштів, передбачених в бюджеті Овруцької міської територіальної громади розроблений на виконання Програми соціального захисту населення Овруцької міської ОТГ на 2021-2025 роки (далі-Програма).
Порядок регулює механізм фінансування пільг на житлово-комунальні послуги особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору згідно Програми у межах виділених бюджетних асигнувань бюджету Овруцької міської територіальної громади на дані цілі.
Головним розпорядником коштів, що надаються згідно Порядку, є Овруцька міська рада. Розпорядником коштів нижчого рівня є Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради.
- Фінансування пільг по оплаті за спожиті житлово-комунальні послуги особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору.
На державному рівні пільги по оплаті за спожиті житлово-комунальні послуги особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору не передбачені.
Надання підтримки здійснюється з бюджету Овруцької міської територіальної громади шляхом компенсації оплати житлово-комунальних послуг додатково до встановлених законодавством пільг особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору з оплати житлово-комунальних послуг у розмірі 50% (у межах норм, передбачених чинним законодавством)
Реалізація заходів Програми з оплати за спожиті житлово-комунальні послуги особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору здійснюється шляхом відшкодування витрат підприємствам-надавачам житлово-комунальних послуг особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору .
Фінансове забезпечення заходів здійснюється в межах видатків, затверджених рішенням Овруцької міської ради при прийнятті або внесенні змін до міського бюджету з урахуванням його фінансових можливостей на відповідний рік.
- Порядок надання пільг по сплаті за спожиті житлово-комунальні послуги.
Особи з інвалідністю І-ІІ групи по зору в Овруцькій міській територіальній громаді мають право на 50 відсоткову знижку по сплаті за спожиті житлово-комунальні послуги в межах норм, передбачених чинним законодавством.
Для отримання пільги по оплаті за спожиті житлово-комунальні послуги особи з інвалідністю І-ІІ групи по зору подають до Центру надання адміністративних послуг Овруцької міської ради (далі – ЦНАП) документи відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 р. № 117 «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги»:
– копії документів, що підтверджують право пільговика та членів його сім’ї на пільги (з пред’явленням оригіналів цих документів (довідка МСЕК із зазначенням групи інвалідності та причини інвалідності),
– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів,
– пред’являють паспорт та надають копію паспорта,
– інформацію про характеристику житла та послуги щодо отримання яких він має пільги та якими він користується (довідка з управління газового господарства (про опалювальну площу), комунального господарства (про водопостачання, водовідведення), ЦНАП (про наявність пічного опалення));
– довідку про склад сім’ї.
Пільга розповсюджується на членів сім’ї відповідно до статті 51 Бюджетного кодексу України:
«При наданні пільг та здійсненні видатків з бюджету щодо їх виплати до членів сім’ї пільговика належать: дружина (чоловік), їхні неповнолітні діти (до 18 років); неодружені повнолітні діти, визнані особами з інвалідністю з дитинства I та II групи або особами з інвалідністю I групи; особа, яка проживає разом з особою з інвалідністю внаслідок війни I групи та доглядає за ним, за умови що особа з інвалідністю внаслідок війни не перебуває у шлюбі; непрацездатні батьки; особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, який має право на пільги, та проживає разом з ним.»
Норми користування житлово-комунальними послугами громадянами, які мають пільги щодо їх оплати, встановлені Постановою Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 409 „ Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування ”.
Особи з інвалідністю І-ІІ групи по зору, які мають право на відповідні пільги згідно з кількома законами, реалізують таке право за одним законом за їх вибором.
ЦНАП передає дані відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 р. № 117 «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги» до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення Овруцької (Коростенської) держадміністрації.
Пакет поданих документів передається для перевірки в Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради для складання висновку щодо призначення пільг.
Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради здійснює підготовку проекту розпорядження міського голови або рішення виконкому щодо призначення пільг особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору.
Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради формує на кожну особу з інвалідністю І-ІІ групи по зору персональну справу та забезпечує зберігання справ.
Підприємство- надавач житлово- комунальних послуг подає документи щодо нарахованих комунальних послуг Центру надання соціальних послуг Овруцької міської ради. Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради здійснює звірку щодо права на пільгу (рішення, сформований пакет документів по особі) , відповідності нарахування пільг до норм чинного законодавства та готує документи для оплати.
При необхідності може проводитися звірка з УПСЗН Овруцької РДА (Коростенської РДА).
Овруцька міська рада, Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради (в залежності від отриманих бюджетних призначень на дані цілі) :
– здійснює перерахування коштів на рахунки підприємств-надавачів житлово-комунальних послуг на підставі поданих розрахункових документів (акт, рахунок, розрахунок, реєстр тощо), рішення виконавчого комітету Овруцької міської ради або розпорядження Овруцького міського голови .
До завершення реорганізації УПСЗН Овруцької РДА справи формуються та пільги особам з інвалідністю по зору I-II групи призначаються УПСЗН Овруцької РДА, а сплата здійснюється Овруцькою міською радою або Центром надання соціальних послуг Овруцької міської ради (в залежності від отриманих бюджетних призначень на дані цілі) після перевірки та візування документів УПСЗН Овруцької РДА з відповідним висновком: «Відхилень та зауважень немає, підлягає оплаті».
Даний порядок застосовується до відповідних відносин, що виникли з 01.01.2021 року.
Контроль за виконанням Порядку здійснює відділ фінансів Овруцької міської ради та Овруцька міська рада.
Завантажити документ