Рішення №480 виконкому міської ради “Про призначення осіб, відповідальних за організацію та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних на території Овруцької міської територіальної громади”

 У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від  11.03.2022 року                №480

Про призначення осіб, відповідальних за
організацію та ведення військового обліку
призовників і військовозобов’язаних на

території Овруцької міської територіальної громади

З метою забезпечення належної організації та ведення на території Овруцької міської ради військового обліку призовників і військовозобов’язаних, на виконання вимог ст.ст. 33, 34 Закону України “Про військовий обов’язок та військову службу” від 25.03.1992 №2232-XII, постанови КМУ від 07.12.2016 року №921 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних», керуючись ст.. 36 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Овруцької міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Призначити старост старостинських округів Овруцької міської ради відповідальними особами за організацію та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних на території Овруцької міської об’єднаної територіальної громади, а саме:

з/п

Посада Старостинський округ П.І.Б. Примітка
1 староста Бондарівський

старостинський округ

Герасимчук Наталія Іванівна
2 староста Великофоснянський старостинський округ Круглян Сергій Миколайович
3 староста Великохайчанський старостинський округ Божок Сергій Миколайович
4 староста Великочернігівський старостинський округ Бобик Тетяна Іванівна
5 староста Гошівський старостинський округ Барановський Юрій Іванович
6 староста Кирданівський старостинський округ Корчемна Світлана Петрівна
7 староста Норинський старостинський округ Сергійчук Микола Михайлович
8 староста Підрудянський старостинський округ Ломака Валентина Михайлівна
9 староста Покалівський старостинський округ Белоцький Сергій Дмитрович
10 староста Раківщинський старостинський округ Бабишев Іван Вікторович
11 староста Хлуплянський старостинський округ Кирпа Олег Сергійович
12 староста Черепинський старостинський округ Янкевич Андрій Вікторович
13 староста Шоломківський старостинський округ Кващук Любов Миколаївна
14 староста Левковицький старостинський округ Левківський Василь Іванович
15 староста Ігнатпільський старостинський округ Лобик Сергій Анатолійович
16 староста Руднянський старостинський округ Ігнатюк Ніна Валентинівна
17 староста Зарічанський старостинський округ Струтовська Людмила Іванівна
18 староста Піщаницький старостинський округ Гаєвський Валерій Петрович
  1. Призначити діловодів старостинських округів особами, що заміщують в передбачених законом випадках відповідальних за ведення військового обліку військовозобов’язаних в старостинських округах Овруцької міської ради, а саме:

з/п

Посада Старостинський округ П.І.Б. Примітка
1 діловод Бондарівський

старостинський округ

Ващук Надія Василівна

 

2 діловоди Великофоснянський старостинський округ Тонкошкурик Поліна Дмитрівна

Мошківська Ірина Петрівна

3 діловод Великохайчанський старостинський округ Сироватка Лідія Павлівна
4 діловод Великочернігівський старостинський округ Купріянчук Галина Іванівна
5 діловод Гошівський старостинський округ Барановська Лідія Миколаївна

 

6 діловод Зарічанський старостинський округ Шмуйло Тетяна Василівна

 

7 діловод Кирданівський старостинський округ Войтицька Світлана Володимирівна
8 діловод Норинський старостинський округ Кисіль Ольга Миколаївна

 

9 діловод Підрудянський старостинський округ Рясенець Ірина Вікторівна

 

10 діловод Піщаницький старостинський округ Кобилинська Галина Анатоліївна

 

11 діловод Покалівський старостинський округ Кобилинська Наталя Петрівна

 

12 діловод Раківщинський старостинський округ Нестерчук Марія Петрівна

 

13 діловод Хлуплянський старостинський округ Желюк Людмила Василівна

 

14 діловод Черепинський старостинський округ Чорна Людмила Анатоліївна
15 діловод Шоломківський старостинський округ Марущак Надія Олексіївна
16 діловод Левковицький старостинський округ Білько Наталія Петрівна

 

17 діловод Руднянський старостинський округ Сташкевич Олена Миколаївна
18 діловод Ігнатпільський старостинський округ Гетьман Людмила Вікторівна
  1. Призначити начальника відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи Савченко Марину Іванівну відповідальною за ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних у виконкомі Овруцької міської ради, здійснення контролю за організацією роботи осіб, відповідальних ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних в старостинських округах Овруцької міської ради.
  2. Затвердити функціональні обов’язки відповідальних за організацію та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних на території Овруцької міської ради (Додаток 1).
  3. Відповідальним особам забезпечити належний стан ведення персонального обліку військовозобов’язаних та призовників в старостинських округах Овруцької міської ради згідно чинного законодавства.
  4. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

 

Овруцький міський голова                                                              Іван КОРУД

 

Додаток №1
до рішення виконавчого комітету
Овруцької міської ради

від 11.03.2022 року №480

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВЯЗКИ

відповідального за організацію та ведення

військового обліку призовників і військовозобов’язаних

на території Овруцької міської об’єднаної територіальної громади

  1. Відповідальний за організацію та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних на території Овруцької міської об’єднаної територіальної громади підпорядкований міському голові та підзвітний військовому комісаріату. Виконує рішення міської ради та її виконавчого комітету, службові доручення міського голови та військового комісаріату надані в межах їх повноважень.
  2. Відповідальний за організацію та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних на території Овруцької міської об’єднаної територіальної громади відповідає за повний, своєчасний і достовірний військовий облік.
  3. Відповідальний за організацію та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних на відповідній території  зобов’язаний знати:
  • нормативно-правові акти щодо організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних та бронювання військовозобов’язаних на відповідній території у мирний час та особливий період;
  • правила документообігу і технологію оброблення облікової інформації в старостинському окрузі міської ради та її виконавчому комітеті;
  • порядок обліку, зберігання та використання бланків суворої звітності;
  • чисельність військовозобов’язаних за їх складом, військовими званнями, військово-обліковими спеціальностями, ступенями придатності до військової служби;
  • кількість призовників, які перебувають на військовому обліку, та кількість призовників, які підлягають черговому призову на строкову військову службу;
  • кількість військових поховань та пам’ятників;
  • інші довідкові дані, необхідні для роботи.
    • Вести облік призовників і військовозобов’язаних, інвалідів війни, учасників бойових дій, ветеранів військової служби та воїнів-інтернаціоналістів, учасників АТО.
    • Проводити заходи з планування військово-облікової роботи та заходів мобілізації на мирний час та особливий період.
    • Приймати на облік та знімати з обліку призовників та військовозобов’язаних.
    • Забезпечувати повноту і якість обліку всіх призовників і військовозобов’язаних за встановленими правилами і формами, які зареєстровані на території відповідальності.
    • Вести картотеку обліку призовників і військовозобов’язаних.
    • Перевіряти у призовників і військовозобов’язаних наявність військово-облікових документів, їх стан та наповненість.
    • Виявляти призовників, військовозобов’язаних та допризовників, які не перебувають на військовому обліку, та вживати заходів для постановки їх на військовий облік.
    • Здійснювати оповіщення призовників і військовозобов’язаних про їх виклик до військового комісаріату і забезпечувати своєчасне прибуття за цим викликом.
    • Вести облік усіх підприємств, організацій та установ незалежно від підпорядкування та форм власності, які знаходяться на території відповідальності, здійснювати контроль за їх військово-обліковою роботою і не рідше одного разу на рік проводити з ними звірку облікових даних.
    • Приймати під розписку від призовників і військовозобов’язаних їх військово-облікові документи для звірення з картками первинного обліку та для інших цілей.
    • На території відповідного старостинського округу не рідше одного разу на рік проводити звірку даних карток первинного обліку військовозобов’язаних і списків працівників, які перебувають на військовому обліку, з даними господарського обліку, а також з фактичною наявністю призовників і військовозобов’язаних шляхом подвірного обходу, після чого провести звірку з обліковими даними військового комісаріату.
    • Складати і подавати до військового комісаріату списки юнаків, які підлягають прописці до призовної дільниці.
    • Проводити роз’яснювальну роботу громадянам України про обов’язки щодо військового обліку і здійснювати контроль за виконанням встановлених правил військового обліку.
    • Вносити до карток обліку та інших облікових документів зміни щодо облікових даних призовників і військовозобов’язаних, про всі зміни щомісячно доповідати у військовий комісаріат.
    • Подавати щомісячно до військового комісаріату списки призовників і військовозобов’язаних, які заявили про зміну в стані здоров’я, прибули з іншої місцевості або вибули до іншої місцевості.
    • Виявляти порушників військового обліку та повідомляти про них військовий комісаріат.
    • Вести облікову документацію та складати звіти у встановлені терміни.
    • Підтримувати взаємодію з військовим комісаріатом з питань військового обліку

З функціональними обов’язками ознайомлений

та приступив до їх виконання:

Відповідальний

за організацію та ведення

військового обліку призовників

і військовозобов’язаних

____________________________                              ___________________

      (прізвище, ініціали)                                                                             (підпис)

__________________________                              ___________________

____________________________                              ___________________

____________________________                              ___________________

____________________________                              ___________________

____________________________                              ___________________

____________________________                              ___________________

____________________________                              ___________________

 

 

«___»_______________20__року

 

 



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=