Проект рішення “Про стан роботи по розгляду звернень громадян в Овруцькій міській раді за перше півріччя 2022 року”

  

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від 20.07.2022 року            №_____

Про стан роботи по розгляду звернень
громадян в Овруцькій міській раді

за  перше півріччя 2022 року

Заслухавши інформацію начальника відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи виконавчого комітету Овруцької міської ради Савченко М.І. про роботу зі зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за перше півріччя 2022 року, керуючись ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Овруцької міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Інформацію начальника відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи Савченко М.І. про роботу із зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за перше півріччя 2022 року взяти до відома (Додаток № 1).
  2. Керівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, комунальних підприємств Овруцької міської ради, посадовим особам виконкому міської ради, старостам:
    • Забезпечити неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення громадян;
    • Не допускати порушень термінів розгляду звернень громадян, щодо вирішення піднятих у зверненнях питань по суті та забезпечувати їх обов’язкове виконання;
    • Підвищити якість та правильність підготовки відповідей заявникам відповідно до правил ділової української мови та Інструкції з діловодства.
  1. Начальнику відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи Савченко М.І.:
    • Щомісяця готувати узагальнюючу довідку про стан виконавчої дисципліни та дотримання термінів виконання звернень громадян і вхідної кореспонденції посадовими особами міської ради, керівниками підприємств, установ, організацій міста та подавати дану довідку на розгляд міському голові.
    • Один раз у півріччя здійснювати контроль шляхом аналізу звернень громадян, які надійшли до міської ради, та готувати аналітичну довідку з розміщенням її на сайті міської ради та розглядом на засіданні виконавчого комітету.
    • Забезпечити належне оформлення звернень громадян на телефон «гарячої лінії» Овруцької міської ради та контроль за оперативним виконанням даних звернень.
  1. Посадовим особам, на яких покладено контроль за виконанням звернень громадян, забезпечити дотримання термінів їх виконання, своєчасно надавати відповіді авторам звернень і звітувати міському голові про повноту виконання даних звернень у встановлений строк.

 

Овруцький міський голова                                                               Іван КОРУД

Д О Д А Т О К № 1
до рішення виконавчого комітету

                            від 20.07.2022 №_____

ІНФОРМАЦІЯ

про стан роботи зі зверненнями громадян

в Овруцькій міській раді

за перше півріччя 2022 року

 

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” виконкомом Овруцької міської ради вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, їх вирішення по суті, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Станом на 30.06.2022 року до Овруцької міської ради від мешканців міста та населених пунктів старостинських округів, громадян інших населених пунктів України надійшло 1345 звернення громадян, це на 298 звернень менше, ніж за аналогічний період 2021 року.

З них – 1037 письмових звернень та 308 громадян звернулися до міського голови на особистому прийомі.

Важливу роль у посиленні довіри до міської влади відіграє особисте спілкування керівництва міської ради з громадянами міста та населених пунктів старостинських округів Овруцької територіальної громади. Овруцьким міським головою постійно проводиться прийом громадян, крім того, з 01.01.2022 року функціонує телефонна „гаряча лінія”, на якій забезпечується чергування відповідно до графіка, на яку звернулося 105 громадян міської територіальної громади.

У сьогоднішній складний  час, коли триває російсько-українська війна забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів місцевого самоврядування, також  міська рада надає можливість громадянам звертатись до керівництва за допомогою електронного зв’язку. Надіслати електронне звернення можна на електронну пошту міської ради. Протягом звітного періоду зареєстровано 12 електронних звернень.

Питання, підняті заявниками у своїх зверненнях, на 67,3% вирішені позитивно, 25,7% – надано кваліфіковані роз’яснення, 1,7% –  відмовлено у вирішенні порушених питань, 2 % – надіслані за  належністю в інші організації.

Приділяється особлива увага зверненням від найменш захищених категорій населення, зокрема інвалідів, ветеранів війни та праці, осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, одиноких матерів, учасників бойових дій та членів їх сімей, внутрішньо переміщених осіб та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан та категорію, протягом звітного періоду надійшло з усієї кількості звернень: 196 –  від учасників бойових дій, 109 – від осіб з інвалідністю, 196 від осіб, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС.

За характером основних питань, з якими звертаються громадяни це:

За 1 пів-чя 2022р.    за 1 пів-чя 2021 р

Земельних 356 564 -208
Соціального захисту 407 289 +118
Комунального господарства 137 202 -65
Поліпшення житлових умов 49 121 -72
Охорони здоров’я 22 20 +2
Сімейних і захисту дітей 12 24 -12
Транспорту і зв’язку 24 16 +8

У зв’язку із введенням воєнного стану в Україні та  заблокування доступу до відповідних реєстрів та публічної кадастрової карти України на даний час на виконанні і контролі перебуває 19 звернень. Переважно вони стосуються питання щодо погодження викопіювання земельної ділянки.

Всі звернення, які надходять до міської ради, уважно розглядаються посадовими особами, вивчаються, надаються вичерпні відповіді з посиланнями на норми чинного законодавства, на виконання звернень приймались рішення на засіданнях сесії міської ради та засіданнях виконавчого комітету.

Станом на 30.06.2022 року до міської ради надійшло 1369 вхідних листів від підприємств, установ, організацій, а також зареєстровано 1132  листів вихідної кореспонденції.

Надійшло та опрацьовано 5 депутатських звернень, 23 запити на публічну інформацію і 54 документи від органів вищого рівня.

Також зареєстровано 103 розпорядження міського голови з основної діяльності, 205 рішень сесій, 124 рішення виконкому.

В Овруцькій міській раді та її виконавчих органах і надалі буде здійснюватися робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, об’єктивної, неупередженої та вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, а також посилення персональної відповідальності керівників виконавчих органів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях мешканців Овруцької громади, особливо найменш соціально-захищених категорій громадян.

 



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=