Проект рішення “Про результати проведення інвентаризації нерухомого майна на території міста Овруч”

ПРОЕКТ

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Від  19.05.2017 року         №

Про результати проведення інвентаризації

нерухомого майна на території міста Овруч

Питання надходження до міського бюджету податку на нерухоме майно було розглянуто на сесії міської ради, за результатами розгляду якого було прийнято рішення щодо проведення інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що перебуває на праві приватної власності. Та створено 4 робочі групи по здійсненню інвентаризації даного майна.

В ході проведення інвентаризації було обстежено 390 об’єктів нежитлової нерухомості, які на праві приватної власності належать суб’єктам господарської діяльності та фізичним особам. (Фактично податок сплачено було 28- фізичними особами, 54 – юридичними особами). В процесі роботи було виявлено, що більшість об’єктів нерухомого майна є в загальнодержавному реєстрі речових прав на нерухоме майно, велика кількість майна не переведена із житлового фонду в нежитловий.

Овруцькою міською радою були надіслані листи до ДФС та державного підприємства «Національні інформаційні системи» щодо повної та своєчасної передачі інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно до територіальних органів ДФС. На що отримали відповідь, що ДП «НАІС» здійснює  повну, щоквартальну передачу інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, на центральному рівні, між Міністерством юстиції України та ДФС в електронній формі. Від ДФС відповіді так і не було отримано.

Також надіслано лист до Міністерства юстиції України на який отримали відповідь, що державна реєстрація речових прав на нерухоме майно проводиться з 01 січня 2013 року у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно за заявочним принципом, тобто за заявою особи, у якої виникає, змінюється чи припиняється право власності на відповідний об’єкт нерухомого майна. При цьому слід зазначити, що до 01 січня 2013 року реєстрацію прав власності на об’єкти нерухомого майна проводило бюро технічної інвентаризації на паперових насіях. Значна частина з накопичених відомостей так і залишилася на паперових носіях, а їх перенесення відбувається лише у разі звернення особи за реєстрацією, зокрема права власності.

Овруцька міська рада вдруге звернулася до Міністерства юстиції України та Державної фіскальної служби України  та надіслала список нерухомого майна, яке розташоване на території м. Овруча для опрацювання та  вжитття конкретних заходів щодо подачі на ДФС повної, достовірної інформації стосовно платників податку нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки об’єктів житлової /нежитлової нерухомості по м. Овручу так як іншими джерелами, окрім передбачених Постановою КМУ № 476 від 31.05.2012 року, за роз’ясненнями, ДФС не має права користуватися.

ВИРІШИВ:

  1. Заслухану інформацію про хід виконання п. 12 рішення сесії Овруцької міської ради №730 від 03.02.2017 «Про встановлення місцевих податків та зборів на 2017 рік по місту Овручу» прийняти до відома.
  2. Забезпечити подальше виконання п. 12 «Виконавчому комітету Овруцької міської ради спільно з депутатами міської ради провести повну інвентаризацію нерухомого майна по місту. По результатам проведеної інвентаризації всі дані передати до Овруцької МДПІ» рішення сесії Овруцької міської ради № 730 від 03.02.2017 року «Про встановлення місцевих податків та зборів на 2017 рік по місту Овручу».
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови – начальника фінансово економічного відділу Рибинську Н.М..

 

Міський голова                                                                                  І.Я.Коруд



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=