Рішення № 742 від 02 березня 2017 року “Про затвердження Положення про комісію Овруцької міської ради по відбору виконавців робіт та перевірки виконання робіт (послуг)”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Двадцять четверта  сесія                                                             VII скликання

Від  02 березня 2017 року    № 742

Про затвердження Положення про
комісію Овруцької міської ради
по відбору виконавців робіт

та перевірки виконання робіт (послуг)

З метою своєчасного, якісного виконання робіт з благоустрою міста, ремонтних та інших робіт та послуг, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації спільного засідання постійних депутатських  комісій міської ради від 24.03.2017 року, міська рада

В И Р І Ш И Л А :

  1. Затвердити Положення про комісію Овруцької міської ради по відбору виконавців робіт та перевірки виконання робіт (послуг) (далі-Комісія) (додаток №1).
  1. Затвердити персональний склад комісії Овруцької міської ради по відбору виконавців робіт та перевірки виконання робіт (послуг) (додаток №2).

Міський голова                                                                                І.Я. Коруд

ДОДАТОК № 1

до рішення 24-ої сесії міської ради

VІІ скликання

від 02.03.2017 року № 742

Положення
Про комісію Овруцької міської ради по відбору виконавців робіт та перевірки виконання робіт (послуг)

І. Загальні положення

1.1. Це Положення визначає повноваження та порядок організації роботи комісії по відбору виконавців робіт та перевірки виконання робіт (послуг).

1.2. Відбір виконавців робіт здійснюється комісією, що утворюється розпорядженням міського голови.

У своїй роботі комісія керується Конституцією України, «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про публічні закупівлі», цим Положенням.

1.3. У цьому Положенні нижченаведені терміни вживаються в такому значенні:

організатор проведення конкурсу по відбору виконавців та перевірки виконання робіт – Овруцька міська рада;

виконавці робіт (далі – Виконавці робіт) – суб’єкти господарювання, які мають право виконувати роботи у відповідності до нормативно- правових актів;

вихідні дані – сукупність даних (відомостей, документів), які визначаються організатором проведення конкурсу по відбору виконавців;

конкурсна документація – конкурсна пропозиція та підтвердні документи, передбачені умовами, що подаються до конкурсної комісії;

конкурсна пропозиція – пропозиція учасника конкурсу щодо вартості та строку виконання робіт(послуг) підтвердні документи – документи, які визначають правовий статус претендента, підтверджують його право на виконання робіт, а також документи, що підтверджують відповідність конкурсної пропозиції умовам конкурсу;

претендент – суб’єкт господарювання, який подав до конкурсної комісії необхідну документацію, передбачену умовами конкурсу;

умови конкурсу – обов’язковий для претендентів перелік вимог, які необхідно виконати для участі у конкурсі;

учасник конкурсу – претендент, підтвердні документи якого відповідають умовам конкурсу і якого допущено до участі в конкурсі.

  1. Основні завдання та функціями комісії:

визначення умов проведення конкурсу;

визначення строку проведення конкурсу;

опублікування інформації про проведення конкурсу;

розгляд поданих претендентом підтвердних документів з метою з’ясування їх відповідності, повноти та своєчасності подання;

визначення учасників конкурсу;

розгляд конкурсних пропозицій;

визначення переможців конкурсу;

визнання конкурсу таким, що не відбувся;

складання протоколів про результати проведення конкурсу, підготовка та подання їх на затвердження організатору земельних торгів.

Комісія утворюється у складі не менше 7 осіб, з числа яких призначаються голова, заступник комісії та секретар.

До складу комісії входять фахівці структурних підрозділів виконавчого комітету Овруцької міської ради, депутатів та членів виконавчого комітету Овруцької міської ради (за згодою).

Очолює комісію голова комісії. У разі його відсутності – заступник голови комісії.

Голова комісії у межах наданих повноважень:

скликає засідання комісії;

головує на засіданнях комісії;

організовує підготовку до розгляду матеріалів, передбачених цим Положенням;

у разі порушення вимог Положення в частині відповідності, повноти та своєчасності подання конкурсної пропозиції (документації), письмово повідомляє претендента про недопущення його до участі в конкурсі із зазначенням обґрунтованих підстав відмови;

у разі необхідності залучає до роботи комісії експертів та консультантів за згодою з їх керівниками.

Секретар комісії:

-готує матеріали для розміщення на офіційний сайт міської ради;

готує матеріали для розгляду на засіданні комісії;

забезпечує виконання доручень голови комісії;

оформляє протоколи засідань комісії;

На період відсутності голови та/або заступника голови комісії (через хворобу, у разі відпустки тощо) їх повноваження покладаються розпорядженням міського голови на одного з членів комісії. На період довготривалої відсутності інших членів комісії (через хворобу, у разі відпустки тощо) за рішенням організатора земельних торгів відбувається заміна тимчасово відсутніх членів комісії.

  1. Порядок підготовки та проведення відбору виконавців робіт.

Міський голова спільно з заступниками міського голови визначає перелік робіт, які підлягають до розгляду на комісії для проведення відбору виконавців. За дорученням міського голови секретар комісії готує конкурсну документацію та після узгодження з головою комісії розміщує її на сайті міської ради, в якій зазначається перелік робіт, які плануються виконувати, перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсі, кінцева дата подання документів та дата проведення конкурсу; інформація перед публікацією підписується головою та секретарем комісії.

Голова комісії зачитує пропозиції, які подані на розгляд у визначений термін.

Комісія розглядає конкурсні пропозиції на відповідність їх конкурсній документації.

Під час проведення конкурсу конкурсні пропозиції, які подані не в повному обсязі (не відповідають конкурсній документації, яка розміщувалась на сайті міської ради) відхиляються;

Розглядаються конкурсні пропозиції,  які відповідають конкурсній документації (подані всі документи визначені конкурсною документацією);

Визначається переможець шляхом голосування. При виборі переможця основними критеріями оцінки виступають: ціна, гарантії щодо якості та терміни виконання робіт.

  1. Проведення перевірки виконання робіт.

Голова комісії визначає перелік робіт та дати проведення перевірок виконання робіт;

Секретар комісії повідомляє членів комісії та виконавців робіт  про дати проведення перевірок;

Для перевірки виконання робіт виконавцями подаються акти виконаних робіт, наданих послуг довідки про вартість виконаних робіт та інші підтвердні документи;

Комісією перевіряється виконання робіт у відповідності до підтвердних документів з оглядом місць проведення робіт;

Після проведення перевірки проводиться голосування щодо прийняття або неприйняття виконаних робіт;

Секретарем комісії складається Протокол засідання комісії (далі- Протокол);

На підставі Протоколу голова комісії візує акти виконаних робіт (послуг), які прийняті комісією і підлягають оплаті.

 

Секретар ради                                                                      М.В. Чичирко

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК № 2

до рішення 24-ої сесії міської ради

VІІ скликання

від 02.03.2017 року №742

Склад комісії Овруцької міської ради

по відбору виконавців робіт та перевірки виконання робіт (послуг)

Голова комісії                         – Рибинська Наталя Михайлівна – заступник міського голови, завідувач фінансово-економічним відділом;

Заступник голови комісії       – Дяченко Анатолій Миколайович – перший заступник міського голови;

Секретар комісії                    – Стельникович Тетяна Григорівна – головний бухгалтер Овруцької міської ради;

Члени комісії:

Макаревич Сергій Васильович                 – спеціаліст з тендерних закупівель.

Муліванцев Олександр Володимирович  – завідувач юридичним відділом;

Огородов Денис Вікторович                    – спеціаліст з питань архітектури, містобудування та благоустрою;

Левківська Оксана Павлівна                   – провідний спеціаліст;

Ковальчук Людмила Іванівна                  – провідний спеціаліст;

Доброноженко Володимир Володимирович- депутат міської ради;

Гавриловський Петро Ілліч                      – депутат міської ради;

Кузьменко Галина Миколаївна                 – член виконкому Овруцької міської ради;

Рудницький Анатолій Едмундович          – начальник ВТВ КП «Водоканал»;

Латаш Олександр Андрійович                 – директор КП «Комунальник» Овруцької міської ради;

Салючок Руслан Васильович                    – директор КП «Комунальний ринок» Овруцької міської ради;

Грищенко Павло Анатолійович                – директор КП «Гарне місто» Овруцької міської ради;

Дуб Анатолій Іванович                             – директор КП «Овруч» Овруцької міської ради;

Батильчук Руслан Степанович                 – менеджер КП «Комунальний ринок» Овруцької міської ради.

Чіпак Я.М.                                                 – член виконкому Овруцької міської ради.

Першин М.М.                                            – депутат міської ради;

Левківський П.І.                                        – депутат міської ради.

 

Секретар ради                                                                        М.В.Чичирко



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=