У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 23.11.2017 року № 8
при виконавчому комітеті Овруцької міської ради
Розглянувши та обговоривши проект Положення про житлово-побутову комісію при виконавчому комітеті Овруцької міської ради, відповідно до Житлового кодексу України, Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради профспілок № 470 від 11.12.1984 року, ст.ст. 30, 52, ч.6 ст.59, ч.1 ст.73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради
В И Р І Ш И В:
- Утворити житлово-побутову комісію при виконкомі міської ради.
- Затвердити Положення про житлово-побутову комісію при виконкомі Овруцької міської ради (додаток 1 до рішення).
- Затвердити персональний склад житлово-побутової комісії при виконавчому комітеті Овруцької міської ради (додаток 2 до рішення).
- Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконкому міської ради (зі змінами та доповненнями) від 19.11.2015 року № 10 «Про житлово-побутову комісію при виконавчому комітеті Овруцької міської ради».
Міський голова І.Я. Коруд
Д О Д А Т О К № 1
до рішення виконавчого комітету
Овруцької міської ради
від 23.11.2017 року № 8
Овруцької міської ради
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Житлово-побутова комісія (далі-комісія), як громадський орган, утворюється при виконавчому комітеті.
Склад комісії, а також її голова, заступник, секретар затверджується на засіданні виконавчого комітету міської ради.
Комісія керується у своїй роботі Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, Житловим кодексом України, постановами Кабінету Міністрів України, Правилами обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради профспілок № 470 від 11.12.1984 року, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.
ІІ. ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ КОМІСІЇ
Відповідно до покладених завдань комісія:
- Приймає від громадян заяви про взяття на квартирний облік при виконкомі міської ради, відповідні документи, перевіряє, розглядає їх та подає свої пропозиції виконкому для розгляду.
- Розглядає питання, надає пропозиції щодо:
- взяття громадян на квартирний облік;
- включення в списки осіб, що користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень;
- зняття громадян з квартирного обліку, виключення із списків осіб, які користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень;
- розподілу жилої площі та надання громадянам жилих приміщень;
- включення жилих приміщень до числа службових;
- виключення жилих приміщень із числа службових;
- затвердження рішень адміністрації та профспілкових комітетів підприємств та організації з житлових питань.
- Готує проекти рішень виконкому з питань, що відносяться до її компетенції.
- Оформляє ордери на жилі приміщення.
- Проводить обстеження житлово-побутових умов громадян.
- Надає консультації та роз’яснює житлове законодавство населенню громади.
- Розглядає пропозиції, заяви та скарги громадян з питань, що входять до компетенції комісії та вживає заходи щодо усунення виявлених порушень.
- Формує житлові справи.
- Впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету.
- Проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі міської ради.
- Проводить реєстрацію громадян, взятих на квартирний облік, у книзі ведення квартирного обліку.
- Проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік.
- Вживає заходів щодо оформлення документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями.
ІІІ. ПРАВА КОМІСІЇ
- Відповідно до діючого законодавства співпрацювати із структурними підрозділами міської ради, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами.
- Одержувати від посадових осіб виконавчих органів міської ради, житлово-експлуатаційних організації всіх форм власності інформацію з питань, віднесених до компетенції комісії.
ІV. РОБОТА КОМІСІЇ
4.1. Основною формою роботи комісії є засідання, які оформляються протоколом. Протоколи підписує голова і секретар комісії.
4.2. Рішення комісії приймаються більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. Засідання є чинним при присутності не менше двох третин складу комісії.
4.3. У разі потреби на засідання комісії викликаються зацікавлені особи.
- РОЗПОДІЛ ОБОВ’ЯЗКІВ У КОМІСІЇ
5.1. ГОЛОВА КОМІСІЇ:
- здійснює загальне керівництво роботою комісії і відповідає за діяльність комісії;
- веде особистий прийом громадян;
- готує проекти рішень виконкому;
- веде облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов;
- впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;
- проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі;
- вживає заходів щодо оформлення документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями.
5.2. ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ КОМІСІЇ:
- од відсутності голови комісії виконує його обов’язки.
5.3. СЕКРЕТАР КОМІСІЇ:
відповідає за:
- прийом документів від громадян;
- ведення і оформлення протоколів засідань;
- підготовку засідань;
- оформлення та видачу ордерів;
- формування житлових справ;
- проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік;
- проводить реєстрацію громадян, взятих на квартирний облік, у книзі ведення квартирного обліку.
5.4. ЧЛЕНИ КОМІСІЇ:
Беруть участь у засіданні комісії, обстеженні житлово-побутових умов громадян та виконують окремі доручення голови комісії.
Керуючий справами виконкому М.В. Чичирко
ДОДАТОК № 2
до рішення виконавчого комітету
Овруцької міської ради
від 16.11.2017 року № 8
при виконавчому комітеті Овруцької міської ради
Латаш
Олександр Андрійович – заступник міського голови, голова комісії
Левківська – начальник відділу економічного розвитку та
Оксана Павлівна залучення інвестицій виконкому, заступник
голови комісії
Горченко – провідний спеціаліст юридичного відділу
Віктор Сергійович виконкому, секретар комісії
Члени комісії
Муліванцев – начальник юридичного відділу виконкому
Олександр Володимирович
Грищенко – директор КП «Гарне місто» Овруцької міської
Павло Анатолійович ради
Омельчик – начальник сектору реагування патрульної
Сергій Юрійович поліції № 1 Овруцького відділення поліції
Коростенського ГУНП в Житомирській області
Кушнерчук – начальник Овруцького районного відділу
Юрій Миколайович Управління ДСНС в Житомирській області
Жук – начальник відділу архітектури, містобудування
Сергій Петрович та земельних ресурсів виконкому
Пестич – головний спеціаліст Овруцького районного
Наталія Миколаївна управління ГУ Держпродспоживслужби
в Житомирській області
Секретар виконкому М.В. Чичирко
Завантажити документ