Рішення № 8 виконкому міської ради “Про житлово-побутову комісію при виконавчому комітеті Овруцької міської ради”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від  23.11.2017 року       № 8

Про житлово-побутову комісію

при виконавчому комітеті Овруцької міської ради

Розглянувши та обговоривши проект Положення про житлово-побутову комісію при виконавчому комітеті Овруцької міської ради, відповідно до Житлового кодексу України, Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради профспілок № 470 від 11.12.1984 року, ст.ст. 30, 52, ч.6 ст.59, ч.1 ст.73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Утворити житлово-побутову комісію при виконкомі міської ради.
  1. Затвердити Положення про житлово-побутову комісію при виконкомі Овруцької міської ради (додаток 1 до рішення).
  1. Затвердити персональний склад житлово-побутової комісії при виконавчому комітеті Овруцької міської ради (додаток 2 до рішення).
  1. Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконкому міської ради (зі змінами та доповненнями) від 19.11.2015 року № 10 «Про житлово-побутову комісію при виконавчому комітеті Овруцької міської ради».

Міський голова                                                                                  І.Я. Коруд

Д О Д А Т О К № 1

до рішення виконавчого комітету

Овруцької міської ради

від 23.11.2017 року № 8  

ПОЛОЖЕННЯ
про житлово-побутову комісію виконавчого комітету

Овруцької міської ради  

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

            Житлово-побутова комісія (далі-комісія), як громадський орган, утворюється при виконавчому комітеті.

Склад комісії, а також її голова, заступник, секретар затверджується на засіданні виконавчого комітету міської ради.

Комісія керується у своїй роботі Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, Житловим кодексом України, постановами Кабінету Міністрів України, Правилами обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради профспілок № 470 від 11.12.1984 року, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

ІІ. ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ КОМІСІЇ

Відповідно до покладених завдань комісія:

  1. Приймає від громадян заяви про взяття на квартирний облік при виконкомі міської ради, відповідні документи, перевіряє, розглядає їх та подає свої пропозиції виконкому для розгляду.
  2. Розглядає питання, надає пропозиції щодо:
  • взяття громадян на квартирний облік;
  • включення в списки осіб, що користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень;
  • зняття громадян з квартирного обліку, виключення із списків осіб, які користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень;
  • розподілу жилої площі та надання громадянам жилих приміщень;
  • включення жилих приміщень до числа службових;
  • виключення жилих приміщень із числа службових;
  • затвердження рішень адміністрації та профспілкових комітетів підприємств та організації з житлових питань.
  1. Готує проекти рішень виконкому з питань, що відносяться до її компетенції.
  2. Оформляє ордери на жилі приміщення.
  3. Проводить обстеження житлово-побутових умов громадян.
  4. Надає консультації та роз’яснює житлове законодавство населенню громади.
  5. Розглядає пропозиції, заяви та скарги громадян з питань, що входять до компетенції комісії та вживає заходи щодо усунення виявлених порушень.
  6. Формує житлові справи.
  7. Впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету.
  8. Проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі міської ради.
  9. Проводить реєстрацію громадян, взятих на квартирний облік, у книзі ведення квартирного обліку.
  10. Проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік.
  11. Вживає заходів щодо оформлення документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями.

ІІІ. ПРАВА КОМІСІЇ

  • Відповідно до діючого законодавства співпрацювати із структурними підрозділами міської ради, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами.
  • Одержувати від посадових осіб виконавчих органів міської ради, житлово-експлуатаційних організації всіх форм власності інформацію з питань, віднесених до компетенції комісії.

ІV. РОБОТА КОМІСІЇ

4.1. Основною формою роботи комісії є засідання, які оформляються протоколом. Протоколи підписує голова і секретар комісії.

4.2. Рішення комісії приймаються більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. Засідання є чинним при присутності не менше двох третин складу комісії.

4.3. У разі потреби на засідання комісії викликаються зацікавлені особи.

  1. РОЗПОДІЛ ОБОВ’ЯЗКІВ У КОМІСІЇ

5.1. ГОЛОВА КОМІСІЇ:

  • здійснює загальне керівництво роботою комісії і відповідає за діяльність комісії;
  • веде особистий прийом громадян;
  • готує проекти рішень виконкому;
  • веде облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов;
  • впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;
  • проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі;
  • вживає заходів щодо оформлення документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями.

5.2. ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ КОМІСІЇ:

  • од відсутності голови комісії виконує його обов’язки.

5.3. СЕКРЕТАР КОМІСІЇ:

відповідає за:

  • прийом документів від громадян;
  • ведення і оформлення протоколів засідань;
  • підготовку засідань;
  • оформлення та видачу ордерів;
  • формування житлових справ;
  • проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік;
  • проводить реєстрацію громадян, взятих на квартирний облік, у книзі ведення квартирного обліку.

5.4. ЧЛЕНИ КОМІСІЇ:

Беруть участь у засіданні комісії, обстеженні житлово-побутових умов громадян та виконують окремі доручення голови комісії.

Керуючий справами виконкому                                               М.В. Чичирко

ДОДАТОК № 2

до рішення виконавчого комітету

Овруцької міської ради

від 16.11.2017 року № 8

Персональний склад житлово-побутової комісії

при виконавчому комітеті Овруцької міської ради

Латаш

Олександр Андрійович         – заступник міського голови, голова комісії

Левківська                            – начальник відділу економічного розвитку та

Оксана Павлівна                     залучення інвестицій виконкому, заступник

голови комісії

Горченко                               – провідний спеціаліст юридичного відділу

Віктор Сергійович                   виконкому, секретар комісії

Члени комісії

Муліванцев                            – начальник юридичного відділу виконкому

Олександр Володимирович

Грищенко                              – директор КП «Гарне місто» Овруцької міської

Павло Анатолійович                ради

Омельчик                               – начальник сектору реагування патрульної

Сергій Юрійович                     поліції № 1 Овруцького відділення поліції

Коростенського ГУНП в Житомирській області

Кушнерчук                             – начальник Овруцького районного відділу

Юрій Миколайович                  Управління ДСНС в Житомирській області

Жук                                    – начальник відділу архітектури, містобудування

Сергій Петрович                    та земельних ресурсів виконкому

Пестич                                  – головний спеціаліст Овруцького районного

Наталія Миколаївна               управління ГУ Держпродспоживслужби

в Житомирській області

Секретар виконкому                                                                  М.В. Чичирко



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=