Рішення № 85 виконкому міської ради “Про організацію та види оплачуваних громадських робіт на території Овруцької міської ради на 2018 рік”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від  15.02.2018 року               № 85

Про організацію та види оплачуваних громадських робіт

на території Овруцької міської ради на 2018 рік

Відповідно до ст. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 31 Закону України «Про зайнятість населення», Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 р. № 175 (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 541 від 29.07.2015), з метою  сприяння соціальному розвитку м. Овруча і населених пунктів старостинських округів Овруцької міської ради, створення умов та реалізації прав громадян на працю, а також збільшення зайнятості населення та зменшення чисельності безробіття, забезпечення соціальних гарантій громадян, які втратили роботу, додаткового стимулювання мотивації до праці, матеріальної підтримки, зареєстрованих безробітних осіб, які перебувають на обліку в Овруцькій районній філії Житомирського обласного центру зайнятості населення як такі, що шукають роботу, виконавчий комітет Овруцької міської ради

В И Р І Ш И В :

  1. Організувати у 2018 році за участю Овруцької районної філії Житомирського обласного центру зайнятості населення  на підприємствах, в установах та організаціях комунальної та інших форм власності  оплачувані громадські роботи, які проводитимуться на території м. Овруча і населених пунктів старостинських округів Овруцької міської ради, та повинні мати суспільно корисну спрямованість, відповідати потребам  територіальної  громади  і  сприяти її соціальному розвитку.
  2. Затвердити перелік видів оплачуваних громадських робіт, які проводитимуться на території Овруцької міської ради у 2018 році, мають суспільно корисну спрямованість, відповідають потребам адміністративно-територіальної одиниці Овруцької міської ради та сприяють її соціальному розвитку, згідно з додатком №1.
  3. Затвердити перелік підприємств, установ та організацій комунальної та іншої форм власності, за участю яких планується організація оплачуваних громадських робіт у Овруцькій міській раді на 2018 рік згідно з додатком №2.
  4. Встановити, що фінансування організації громадських робіт проводити відповідно до пункту 10 Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 року № 175, та в межах кошторисних призначень у сумі 181,668 тис. грн., передбачених на 2018 рік рішенням Овруцької міської ради від 22.12.2017 року № 133 «Про міський бюджет на 2018 рік». Фінансування організації інших робіт тимчасового характеру здійснюється за рахунок коштів роботодавців та інших джерел, не заборонених законодавством.
  5. Овруцькій районній філії Житомирського обласного центру зайнятості населення (директор Закусило С.І.):

5.1.       Організовувати направлення безробітних громадян за їх згодою на оплачувані громадські роботи.

5.2.       Укладати договори на проведення громадських робіт з підприємствами, установами і організаціями, які потребують залучення додаткової робочої сили на виконання громадських робіт.

5.3.       Щоквартально до 10 числа місяця наступного за звітним періодом інформувати міську раду про виконання даного рішення.

  1. Це рішення набирає чинності після його прийняття.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Гришковця В.М. та начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради Почтара С.Б.

Міський голова                                                                                              І.Я. Коруд

Додаток  №1

до  рішення  виконкому Овруцької міської ради

від 14.02.2018 року № 85

 

Перелік видів оплачуваних громадських робіт, які проводитимуться на території Овруцької міської ради у 2018 році

  1. Благоустрій та озеленення територій м. Овруча і населених пунктів старостинських округів Овруцької міської ради, кладовищ, зон відпочинку і туризму, придорожніх смуг.
  2. Підсобні роботи при  проведенні ремонту або реконструкції об’єктів соціальної сфери (клубів, навчальних закладів, дитячих дошкільних закладів, спортивних майданчиків, закладів культури і охорони здоров’я), які здійснюються власними силами бюджетних установ.
  3. Підсобні роботи при ремонті приватних житлових будинків одиноких осіб з числа ветеранів війни та інвалідів, що проводяться за рішенням відповідних органів.
  4. Роботи, пов’язані з відновленням та благоустроєм природних джерел та водоймищ, криниць, русел річок, укріпленням дамб, мостових споруд.
  5. Впорядкування територій населених пунктів з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, визнаних такими у встановленому порядку.
  6. Впорядкування території, прилеглої до пам’ятників, пам’ятних знаків, місць меморіального поховання.
  7. Прибирання та збір вторинної сировини (макулатура, поліетилен, скло, відходи пінопласту, сміття, ганчір‘я)  в громадських місцях та зонах відпочинку населених пунктів Овруцької міської ради, придорожніх смугах.
  8. Проведення благоустрою придорожніх смуг автомобільних доріг за межами проїзної частини, вирубування кущів та самосіву, скошування трави в межах смуги відчуження, вздовж металевого тросового бар’єрного огородження, біля дорожніх знаків, фарбування бар’єрного, тросового огородження та автопавільйонів, прибирання сміття біля автопавільйонів та у смузі відчуження доріг, інші види робіт, які належать до впорядкування дорожніх елементів.
  9. Надання допомоги учасникам АТО, їх сім’ям, сім’ям загиблих учасників АТО, внутрішньо переміщеним особам та іншим соціально – незахищеним категоріям.
  10. Підсобні роботи з відновлення бібліотечного фонду в бібліотеках, роботи в архівах з документацією.
  11. Інші доступні види трудової діяльності, які мають суспільно корисну спрямованість, відповідають потребам Овруцької міської ради та сприяють її соціальному розвитку.

Секретар виконком                                                                    М.В. Чичирко

Додаток  2

до  рішення  виконкому Овруцької міської ради

від 14.02.2018 року № 85

 

Перелік підприємств, установ та організацій комунальної та іншої форм власності, за участю яких планується організація оплачуваних громадських робіт у Овруцькій міській раді на 2018 рік

  1. Овруцька міська рада.
  2. Комунальне підприємство «Овруч» Овруцької міської ради.
  3. Комунальне підприємство «Гарне місто» Овруцької міської ради.
  4. Комунальне підприємство «Водоканал» Овруцької міської ради.
  5. Комунальне підприємство «Комунальний ринок» Овруцької міської ради.
  6. Комунальне підприємство «Проектувальник» Овруцької міської ради.
  7. Овруцька центральна районна лікарня.
  8. Відділ житво-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради.
  9. Відділ культури, сім’ї, молоді і спорту Овруцької міської ради.
  10. Відділ освіти Овруцької міської ради.

Секретар ради                                                                            М.В. Чичирко



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=