У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 21.06.2018 року № 206
та території Овруцької ОТГ
Заслухавши та обговоривши інформацію першого заступника міського голови Гришковця В.М. про хід виконання заходів з благоустрою та поліпшення санітарного стану території міста Овруч та старостинських округах, відповідно до п. 2 ч. 2. ст. 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», керуючись п.п. 7 п. «а» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
- Інформацію першого заступника міського голови Гришковця В.М. про хід виконання заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою міста Овруч та старостинських округів, взяти до відома.
- Комунальному підприємству «Водоканал» Овруцької міської ради:
2.1. Завершити роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт центрального парку в м. Овруч Житомирської області», а саме: облаштуванню парапету і фонтану;
2.2. Провести роботи по благоустрою біля спортивного майданчика по вул. С.Бандери;
2.3. Здійснити заходи щодо благоустрою водовідвідних каналів по вул. Ващука, Озерна (до р. Норинь), Ручейна, Карпинського, провести скошування трави та рівняння грунту по каналах біля Овруцької ЦРЛ та мікрорайону «Грезля».
2.4. Здійснити заходи по ремонту колектору по вул. Вокзальній.
2.5. Завершити ремонт сходів на вул. Князя Олега.
2.6. Здійснити ремонт лотку на вул. Князя Олега.
2.7. Вивчити питання ремонту каналізації в с. Дубовий Гай.
- Комунальному підприємству «Гарне місто» Овруцької міської ради:
3.1. Забезпечити виконання Програми щодо здійснення заходів спрямованих на зменшення захворювання домашніх тварин на сказ у м. Овруч на 2016 – 2018 роки затвердженої рішенням сьомої сесії міської ради VII скликання № 150;
3.2. Опрацьовувати з населенням питання заміни дверей за дольовою участю населення 50%;
3.3. Підготувати один акт обстеження ігрових майданчиків по житловому фонду до 01.07.2018 року;
3.4. Облаштувати автостоянку біля будинку № 3 по вул. М.Ващука;
3.5. Здійснити заходи по освітленню прибудинкових територій;
3.6. Проводити підсипання, грейдерування прибудинкової території будинків по вул. Героїв Майдану та Б Хмельицького.
3.7. Комісійно, за участю міського голови, провести обстеження житлового фонду;
3.8. Організувати стоянку і її благоустрій по вул.. Б.Хмельницького.
- Комунальному підприємству «Овруч» Овруцької міської ради:
4.1. Завершити поточний ремонт вуличного освітлення у с. Дівошин, с. Норинськ, с. Мощаниця, с. Підвелідники;
4.2. Проводити роботи по встановленню сміттєвих урн по центральних вулицях міста.
4.3. Проводити заходи з підмітання механічною щіткою вулиць та тротуарів міста для наведення санітарного стану;
4.4. Провести заходи з облаштування та фарбування лавок біля пам’ятника Козакам та по вул. Т.Шевченка (біля маг. «Комора» та в скверу Шевченка);
4.5. Встановити дорожній знак «Зупинка на вимогу» в с. Заськи та підготувати майданчики для встановлення зупинок;
4.6. Здійснювати заходи з оброблення клумб по місту та клумб в центральному парку;
4.7. Встановити дорожні знаки та нанести дорожню розмітку: по проїзду від вул. Героїв Майдану до вул. Прикордонна, по вул. Гетьмана Виговського.
4.8. Вивчити питання тарифів по централізованому збиранню сміття з населених пунктів ОТГ;
4.9. Провести заходи з очищення території біля річки Норинь від мосту до шлюзу.
4.10. Опрацювати нові схеми з прибирання сміття в населених пунктах спільно з відділом ЖКГ, благоустрою Овруцької міської ради.
4.11. Здійснити прибирання на території бувшої військової частини (плацу) для проведення заходів для дітей.
- В.о. старост старостинських округів Овруцької ОТГ:
5.1. Провести скошування трави та вирізку чагарників в населених пунктах;
5.2. Провести розчистку та підготовку комунальних доріг в населених пунктах для проведення ремонту;
5.3. Забезпечити виконання в повному обсязі рішення виконкому міської ради від 14.02.2018 року № 84 «Про закріплення територій за підприємствами, організаціями та установами для проведення заходів з благоустрою на дорогах загально державного значення та загального користування» та звітувати про виконану роботу у відділ житлово-комунального господарства і благоустрою Овруцької міської ради;
5.4. Провести роботи по ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ де можливо без залучення техніки, планувати роботи з залученням техніки.
5.5. Підготувати подання до відділу Муніципальної поліції щодо вжиття заходів до власників, спадкоємців занедбаних будинків в населених пунктах Овруцької ОТГ.
5.6. Здійснити заходи по видаленню аварійних та фаутних дерев які знаходяться за межами населених пунктів старостинських округів та були розглянуті на засіданні районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій.
5.7. Облаштувати лавки на автобусних зупинках в населених пунктах та дорогах усіх форм власності та здійснювати прибирання зупинок.
- Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради:
6.1. Забезпечити виконання в повному обсязі рішення виконкому міської ради від 14.02.2018 року № 84 «Про закріплення територій за підприємствами, організаціями та установами для проведення заходів з благоустрою на дорогах загально державного значення та загального користування» та звітувати про виконану роботу у відділ житлово-комунального господарства і благоустрою Овруцької міської ради;
6.2. Розробити заходи по боротьбі з амброзією;
6.3. Закупити мотокоси для тих старостинських округів, де вони відсутні;
6.4. Провести розчистку та ліквідацію сміттєзвалищ у старостинських округах;
6.5. Вивчити питання очистки колодязів в населених пунктах;
6.6. Завершити ремонт доріг з грунтовим покриттям в Зарічанському старостинському окрузі та розпочати ремонтні роботи доріг в Шоломківському та Черепинському старостинських округах.
6.7. Закінчити роботи по водовідвідних мережах в с. Збраньки.
- Відділу муніципальної поліції Овруцької міської ради:
7.1. Вживати заходи реагування на власників занедбаних житлових будинків;
7.2. Здійснювати заходи по усуненню порушень правил благоустрою громадянами, підприємствами, установами та організаціями різних форм власності.
- Створити комісію та комісійно здійснити контроль за дотриманням правил благоустрою на прибудинковій території в м. Овруч яка буде здійснювати патрулювання по житловому фонду (склад комісії додається).
- Виконавцям заходів, зазначених у пунктах 2-7 даного рішення, забезпечити їх виконання та подати звітну інформацію в відділ ЖКГБ Овруцької міської ради до 16.07.2018 р.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Гришковця В.М. та т.в.о. начальника Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Редчиця О.П..
Міський голова І.Я. Коруд
Д О Д А Т О К № 1
до рішення виконавчого комітету
VII скликання
від 21.06.2018 року № 206
Склад комісії по контролю за дотриманням правил благоустрою на прибудинковій території в м. Овруч яка буде здійснювати патрулювання по житловому фонду
Башинський В.І. – начальник відділу муніципальної поліції, голова комісії.
Грищенко П.А. – директор КП «Гарне місто», заступник голови комісії.
Члени комісії:
Бурикін П.А. – старший дільничний Овруцького відділення поліції (за згодою).
Ященко С.Д. – дільничний Овруцького відділення поліції (за згодою).
Ярмольська О.І. – майстер КП «Гарне місто».
Василенко О.М. – майстер КП «Гарне місто».
Левківський В.П. – майстер КП «Гарне місто».
Гаєвський В.П. – інспектор муніципальної поліції.
Сарнавський Ю.О. – інспектор муніципальної поліції.
Зразюк О.І. – інспектор муніципальної поліції.
Секретар виконкому М.В. Чичирко
Завантажити документ