Рішення №499 виконкому міської ради “Про призначення управителя багатоквартирних будинків в м.Овруч”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від  13.03.2019 року                  № 499

Про призначення управителя

багатоквартирних будинків в м. Овруч

З метою реалізації вимог Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» від 14.05.2015 року № 417 відносно багатоквартирних будинків, в яких не створено об’єднання співвласників, та співвласники яких не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, відповідно до «Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку» затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13 червня 2016 року № 150, рішення виконкому Овруцької міської ради від 22.11.2018 р. № 376  «Про організацію проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків в м. Овруч», розглянувши протокол конкурсної комісії № 2 від 05 березня 2019 року, керуючись ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Овруцької міської ради:

В И Р І Ш И В:

  1. Затвердити Протокол № 2 засідання конкурсної комісії з призначення управителя багатоквартирними будинками на території м. Овруч від 05.03.2019 року (Додаток №1).
  2. Призначити КП «Гарне місто» Овруцької міської ради управителем багатоквартирних будинків у м. Овруч згідно з Додатком №2.
  3. Уповноважити голову Овруцької міської ради Коруда Івана Ярославовича на підписання договорів про надання послуги з управління багатоквартирним будинком у м. Овруч від імені співвласників багатоквартирних будинків.
  4. Протягом п’яти календарних днів з дня прийняття цього рішення укласти з КП «Гарне місто» Овруцької міської ради договори про надання послуги з управління багатоквартирним будинком окремо на кожний багатоквартирний будинок.
  5. Довести інформацію до співвласників багатоквартирних будинків про управителя, з яким укладено договори шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Овруцької міської ради та в кожному окремому будинку (на прибудинковій території), зокрема на інформаційних стендах у під’їздах будинків та біля них, відповідного оголошення. Оголошення має містити інформацію про повне найменування управителя, його контактні телефони, номер та дату укладення договору, ціну послуги.
  6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Гришковця В.М. та начальника Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради Редчиця О.П.

Міський голова                                                                                  І.Я. Коруд



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=