Рішення №574 виконкому міської ради “Про стан роботи по розгляду звернень громадян в Овруцькій міській раді за І квартал 2019 року”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від  10.05.2019 року              № 574

Про стан роботи по розгляду звернень
громадян в Овруцькій міській раді

за І квартал 2019 року

Заслухавши інформацію начальника загального відділу Васьківської М.О. про роботу зі зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за І квартал 2019 року виконком міської ради відмічає наступне:

Станом на 01.04. 2019 року до Овруцької міської ради від мешканців міста та громадян інших населених пунктів України, включаючи і органи влади вищого рівня, надійшло та розглянуто 1153 звернення громадян, це на 383 більше, ніж за аналогічний період 2018 року. 822 письмових звернення та 331 громадянин побували на усному прийомі. Не всі громадяни мають змогу особисто подати своє звернення, тому для зручності населення міським головою постійно проводяться виїзні прийоми громадян згідно графіку. Такі виїзні зустрічі проводяться по всіх населених пунктах ОТГ, що дає можливість «наживо» відчути гостроту того чи іншого питання піднятого в зверненнях. Варто зазначити, що на такі виїзди міський голова їде разом із керівниками, спеціалістами установ та організацій, як то медицини, освіти, соціального захисту. Так, за І квартал 2019 року на виїзних прийомах було прийнято 260 звернень. Із загальної кількості звернень – 39 колективних. 634 звернення надійшло із старостинських округів (проти 356 в минулому періоді). В основному у зверненнях піднімалися земельні питання – 232 (це питання передачі в оренду або у власність земельних ділянок), соціального захисту – 285, комунального господарства -149, житла- 93 (із них: видано 5 ордерів на постійне житло (2 в с. В.Фосня, по 1 в селах Нагоряни та Коренівка і 1 по вул. Прикордонній), 3- на службове (в т.ч. і лікарю –фізіотерапевту), 8 осіб згідно заяв поставлено в чергу на квартоблік, 10 – видано свідоцтво на приватизацію житла), транспорту і звязку-34, охорони здоров’я -29 (із них 20 стосовно діяльності програми «Доступні ліки») та інші. Позитивно вирішено 1181 звернення, відмовлено – у 32 зверненнях. За минулорічний період було 42 відмови. Серед звернень було 37 від учасників бойових дій, 115 від осіб з інвалідністю, 2 – від ветеранів праці і 447 від осіб, потерпілих від аварії на ЧАЕС.

Всі звернення, які надійшли до міської ради, уважно розглядались посадовими особами, вивчались, надавались вичерпні відповіді з посиланнями на норми чинного законодавства, приймались рішення на засіданнях сесії міської ради та засіданнях виконкому.

Зараз на виконанні і контролі перебуває 48 звернень.

Це стосується в основному забезпечення дровами і, зрозуміло, що тут терміни виконання залежатимуть від можливостей надходження самих дров. Також бажають кращого виконання звернення щодо благоустрою. Хоча на це є і об’єктивні причини: в зимовий період дорогу не поремонтуєш і коли грязь, техніка таж не зайде. Ще багато нарікань на несвоєчасну обрізку дерев, особливо високих.

Зараз на виконанні перебуває 74 листи.

Вважаю за необхідне зазначити, що значна більшість листів опрацьовується вчасно та змістовно, але є посадові особи, що порушують терміни надання відповідей, такі як:

Редчиць О.П. – 7 листів

Сергійчук ММ – 12 листів

Також вважаю за необхідне відзначити працівників апарату міської ради, таких як Жука СП, Левківську ОП, Шевцову ОІ, Башинського В.І, Корчемну С.П, Ломаку як таких, що оперативно надають відповіді на резолюції міського голови.

Щодо кур’єрської служби. Кур’єром за 1 квартал 2019 року доставлено пошти в установи, організації, відділи – 3745 листів; надіслано поштою – 643 листи в, надіслано через нову пошту 4 листи, крім того доставляється кур’єром пошта в міську раду.

Окрім того за перший квартал 2019 року прийнято і опрацьовано 1193 документи вхідної кореспонденції і 1000 документів вихідної.

Поставлено на контроль 69 рішень сесії ( всіх на контролі 292); знято з контролю 72 рішення сесії.

Поставлено на контроль 37 рішень виконкому (всіх на контролі  -89); знято з контролю 29 рішень.

З початку року по 31.03.19 прийнято і опрацьовано 45 депутатських звернень, 16 запитів на публічну інформацію і 72 розпорядження вищестоячих організацій.

З 01.01.2019 року по 31.03.2019 року на контроль поставлено 12 розпоряджень міського голови (всіх затверджених з початку року 53). Керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Інформацію начальника загального відділу Васьківської М.О. про роботу із зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за звітний період взяти до відома.
  2. Керівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, комунальних підприємств Овруцької міської ради, посадовим особам виконкому міської ради, т.в.о. старост:
    • Не допускати порушень термінів розгляду звернень громадян, щодо вирішення піднятих у зверненнях питань по суті та їх обов’язкового виконання.
    • Підвищити якість та правильність підготовки відповідей заявникам відповідно до Інструкції з діловодства.
  3. Заступникам міського голови, секретарю міської ради, керуючому справами, т.в.о. старост, начальникам відділів виконкому міської ради:

3.1.       Щоквартально (до 5 числа звітного місяця) проводити аналіз звернень громадян, які надійшли на виконання та доповідати про хід їх виконання щопонеділка на апаратних нарадах та засіданнях виконкому міської ради.

3.2.       Здійснювати постійний контроль за об’єктивним, всебічним та вчасним вирішенням звернень громадян у виконкомі міської ради.

  1. Начальнику загального відділу Васьківській М.О.:
    • Щомісяця готувати узагальнюючу довідку про стан та дотримання термінів виконання звернень громадян та вхідної кореспонденції посадовими особами міської ради та керівниками підприємств, установ та організацій міста та висвітлювати в ЗМІ.
    • Щоп’ятниці надавати керуючому справами Чичирку М.В. узагальнену інформацію по виконанню та надходженню звернень за неділю.
  2. Керівникам структурних підрозділів міської ради щоп’ятниці надавати інформацію керуючому справами Чичирку М.В. по виконавчій дисципліні за неділю.
  3. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконкому міської ради № 440 від 17.01.2019 року.
  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами Чичирка М.В. та начальника загального відділу Васьківську М.О..

Міський голова                                                                  І.Я. Коруд



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=