У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Р І Ш Е Н Н Я
Тридцять восьма сесія VІІ скликання
Від 20 грудня 2019 року №1847
робочих місць працівників управління.
З метою забезпечення своєчасної та повної сплати податків до міського бюджету, керуючись Законом України «Місцеве самоврядування в Україні», Овруцька міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Затвердити Програму розвитку Овруцького управління Головного управління ДПС у Житомирській області на 2020- 2021 роки щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників та робочих місць працівників управління (далі- Програма)
- Відділу фінансів Овруцької міської ради (Шурло Т.М.) передбачати протягом 2020- 2021 року коштів на виконання заходів Програми.
- Зняти з контролю рішення № 564 від 14.06.2018 із змінами.
- Контроль за виконанням рішення покласти на відділ фінансів Овруцької міської ради (Шурло Т.М.) та постійну комісію з питань бюджету та комунальної власності та соціально-економічного розвитку.
Міський голова І. Я. Коруд
Додаток №1 до рішення сесії
Овруцької міської ради
від 20.12.19р.№1847
ПРОГРАМА
розвитку Овруцького управління Головного управління ДПС у Житомирської області на 2020-2021 роки
щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників
та робочих місць працівників управління (далі – Програма)
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОГРАМИ
1 | Ініціатор розроблення Програми | Овруцьке управління ГУ ДПС у Житомирській області
Державна податкова служба України |
2 | Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми | Закон України від 06.09.2012 № 5203 «Про адміністративні послуги», наказ ДФС України від 16.11.2018 р.№739 «Про затвердження документів, які регламентують діяльність ЦОП» |
3 | Розробник Програми | Овруцьке управління ГУ ДПС у Житомирській області |
4 | Відповідальний виконавець Програми | Овруцьке управління ГУ ДПС у Житомирській області |
5 | Учасники Програми | Овруцьке управління ГУ ДПС у Житомирській області |
6 | Терміни реалізації Програми | 2020-2021 роки |
7 | Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми | Міський
бюджет
|
8 | Основні джерела фінансування Програми | За рахунок вільного залишку коштів місцевого бюджету
|
Загальні положення Програми
Органи ДПС України відповідають за реалізацію державної економічної політики. Серед завдань Президента України та Уряду – підвищення якості життя громадян, вирішення питань соціальної нерівності та укріплення соціальних гарантій. Отже, орган ДПС має забезпечувати необхідний для цього обсяг фінансових ресурсів – у повній мірі сприяти надходженню платежів до бюджет. Вперше, за період існування в незалежній Україні податкових органів державна податкова служба України впевнено йде шляхом перетворення на службу європейського зразка. Ключова фігура – платник податків, а мета роботи – покращення умов його обслуговування, а також відкритість та прозорість у взаємовідносинах. Впровадження електронних сервісів обслуговування і нових моделей податкового супроводження платників податків має підвищити позицію України в міжнародних рейтингах при оцінці інвестиційного клімату. Ключовими акцентами визначені: ризикоорієнтованість роботи Cлужби, всебічне сприяння платникам податків і збільшення електронних послуг, демілітаризація, цілісність баз даних і їх мобільність задля обміну інформацією з іншими Cлужбами
З метою виконання вимог Закону України від 06.09.2013р. № 5203-VI „Про адміністративні послуги” щодо якісного надання адміністративних послуг і впровадження загальної концепції та стандартів адмінбудівель, службових приміщень органів ДПС, в тому числі центрів обслуговування платників, у відповідності до норм, затверджених наказом ДФС України від 16.11.2018 р.№739 «Про затвердження документів, які регламентують діяльність ЦОП» для приведення адмінбудівлі, службових приміщень та сервісного центру у відповідність до затверджених норм Овруцькому управлінню необхідне додаткове фінансування у 2020-2021 роках у сумі 50,0 тис. грн. в т.ч. на 2020 рік – 25,0 тис.грн , на 2021 рік – 25,0 тис.грн.
- Мета Програми
Метою Програми є реформування органів ДПС України в умовах Євроінтеграційної стратегії розвитку України до світових цивілізованих норм в оподаткуванні, а саме:
– удосконалення системи адміністрування податків і зборів, центром якої має стати сам платник (створення комфортних умов платникам податків, у т.ч. максимальне спрощення процедури декларування та сплати податків. Запровадження електронних сервісів обслуговування платників податків та нових моделей податкового супроводження великих платників податків);
– стабілізація податкового законодавства (ініціювання законодавчих змін здійснювати у діалозі з бізнесом і громадськістю, забезпечувати паритет інтересів держави і підприємців);
– забезпечення стабільного і рівномірного наповнення бюджетів усіх рівнів;
– посилення стимулюючої ролі органів ДПС України (забезпечення стимулювання інвестиційного клімату, росту економіки, створення рівних конкурентних умов для платників податків);
– поліпшення пропаганди та податкової культури серед усіх учасників податкового процесу, надання якісних консультативних послуг платникам податків, роз’яснень податкового законодавства;
– скорочення витрат на адміністрування податків шляхом спрощення системи адміністрування податків, автоматизації процесів оподаткування, реформування організаційно-функціональної структури органів ДПС України.
- Основні шляхи та напрями виконання Програми
Основними завданнями Програми є:
– створення комфортних умов платникам податків;
– розширення переліку послуг, що надаються платникам податків, з урахуванням їх потреб та побажань;
– спрощення процедури надання послуг та відповідно зменшення часу і вартості виконання платниками податків податкових зобов’язань, у перспективі – отримання послуг без відвідування органів ДПС України;
– підвищення рівня добровільної сплати податків з одночасним здійсненням зворотного зв’язку щодо якості обслуговування платників податків;
– формування позитивної громадської думки щодо діяльності органів ДПС України.
Інструментами виконання Програми є:
- Облаштування сервісного центру обслуговування платників (далі – ЦОП) та управління сучасною комп’ютерною технікою та мережею.
- Придбання потужних серверів для безперебійної роботи ЦОП.
- Забезпечення конвертами та поштовими марками.
На сьогодні в органах ДПС активно вживаються заходи з удосконалення механізму справляння податків та підвищення рівня обслуговування платників. Головним підґрунтям такого кроку, спрямованого на налагодження дієвої співпраці з громадськістю, є створення і впровадження в експлуатацію інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем і мереж служби, а також забезпечення комплексного захисту даних.
Нові напрями роботи служби запроваджено Податковим кодексом України (далі – ПКУ), а саме: статтею 49 ПКУ зобов’язано платників ПДВ подавати податкову звітність в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Статями 14, 201 та Прикінцевими положеннями ПКУ з 2011 року впроваджено Єдиний реєстр податкових накладних, який ведеться електронному вигляді.
На виконання норми п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України платники податку на прибуток подають разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність.
Для покращення обслуговування платників податків, створення дієвої та ефективної інформаційної системи органів ГУ ДПС області, створення належних умов праці державним службовцям необхідно продовжити роботи по впровадженню фізично відокремленої локальної мережі для надання доступу до Інтернету, з урахуванням вимог до захисту інформації.
Недостатня автоматизація робочих місць, відсутність забезпечення конвертами та поштовими марками не дозволяє Овруцькому управлінню продуктивно і якісно виконувати покладені на неї завдання та функції, прозоро відслідковувати узгодженість та несуперечність цілей, які ставляться на всіх рівнях управління, контролювати їх дотримання та приймати рішення щодо забезпечення їх досягнення.
Номенклатура комп’ютерної техніки Овруцького управління дуже різноманітна. Це зумовлено тривалим та поступовим формуванням інформаційної системи впродовж більше 20 років.
Загальна кількість персональних комп’ютерів, які на сьогодні експлуатуються в інспекції, 18 одиниць, з них 13 одиниць (72%) – морально застарілі, експлуатуються більше 10 років та не можуть продуктивно працювати з сучасним програмним забезпеченням.
Для належного функціонування існуючої інформаційної системи управління та побудови інформаційної інфраструктури, попередження одночасного катастрофічного виходу з ладу комп’ютерного обладнання, яке відпрацювало свій ресурс, підтримки роботи інспекції з Єдиним реєстром податкових накладних, податковою і фінансовою звітністю придбати персональні комп’ютери.
Орієнтовна вартість закупівлі – 5000 грн..
Одними із найбільших джерел наповнення місцевих бюджетів є податок на нерухоме майно, земельний податок та орендна плата. Податкові повідомлення-рішення про сплату податків та відповідні платіжні реквізити органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, земельних ділянок надсилаються (вручаються) фізичній особі – платнику податку податковим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).
Для своєчасного направлення податкових повідомлень-рішень необхідні конверти та поштові марки. Так, протягом 2019 року було сформовано Овруцьким управлінням ГУ ДПС у Житомирській області 689 податкових повідомлень-рішень для сплати податку на нерухоме майно та земельного податку (орендної плати) на рахунок Овруцької міської ради.
Орієнтовна вартість закупівлі – 20000 грн.
Оцінка ефекту від інвестицій в інформаційну складову Овруцької ОДПІ: підвищення якості роботи Овруцького управління, скорочення строків та підвищення якості виконання завдань з наповнення бюджету, підвищення ефективності боротьби з правопорушеннями та корупцією в сфері оподаткування, підвищення рівня захисту та безпеки інформації, своєчасне направлення податкових повідомлень-рішень сплати податку на нерухоме майно та земельного податку (орендної плати), що і стане запорукою наповнення місцевих бюджетів.
- Ресурсне забезпечення регіональної Програми розвитку Овруцького управління ГУ ДПС у Житомирської області щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників податків та робочих місць працівників управління на 2020-2021рр
грн.
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми | Всього витрат на виконання Програми |
1 | 2 |
Обсяг ресурсів всього, в тому числі: | 50000
в.т.ч. 2020 р-25000 2021 р- 25000
|
Бюджет міської ради | |
кошти небюджетних джерел |
6. Напрямки діяльності та заходи Програми розвитку Овруцького управління ГУ ДПС у Житомирської області на 2020-2021 рр щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників та робочих місць працівників управління
№
з/п |
Перелік заходів Програми | Термін виконання заходу | Виконавці | Джерела фінансування | Орієнтовні
обсяги фінансування (вартість), тис. грн. |
Очікуваний результат | |||
Організація роботи щодо облаштування центру обслуговування платників податків та робочих місць
працівників управління |
|||||||||
1 | Налагодження тісної співпраці з місцевими органами влади з метою розроблення та погодження Програми розвитку Овруцького управління щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2020-2021рр та робочих місць працівників управління | 2020-2021 | Овруцьке управління ГУ ДПС у Житомирській області | – | Не потребує
фінансування |
Збільшення надходжень податків та платежів до зведеного бюджету на 18,0 відс. | |||
2 | Забезпечення Овруцького управління комп’ютерною і копіювальною технікою, встановлення та підключення до мережі ДПС України | 2020 | Овруцьке управління ГУ ДПС у Житомирській області | Кошти міського бюджету | 5000,00 |
|
|||
2021 | Овруцьке управління ГУ ДПС у Житомирській області | Кошти міського бюджету | 5000,00 | ||||||
3 | Покращення рівня обслуговування платників податків та підтримка роботи працівників управління з Єдиним реєстром податкових накладних, податковою і фінансовою звітністю | 2020-2021 | Овруцьке управління ГУ ДПС у Житомирській області | – | Не потребує
фінансування |
Спрощення механізму адміністрування платежів | |||
4 | Забезпечення платників податків якісними та своєчасними адміністративними та державними послугами | 2020-2021 | Овруцьке управління ГУ ДПС у Житомирській області | – | Не потребує
фінансування |
Підвищення рівня добровільної сплати податків з одночасним здійсненням зворотного зв’язку | |||
5 | Підвищення кваліфікації та навчання працівників Овруцького управління | 2020-2021 | Овруцьке управління ГУ ДПС у Житомирській області | Не потребує
фінансування |
|||||
6 | Забезпечення співпраці Овруцького управління Головного управління ДПС у Житомирській області з Овруцькою міською радою в частині направлення листів до платників податків міською радою щодо вжиття заходів для своєчасного зарахування податків і зборів до міського бюджету.
Забезпечення Овруцького управління Головного управління ДПС у Житомирській області конвертами та поштовими марками для своєчасного направлення податкових повідомлень-рішень для сплати податку на нерухоме майно та земельного податку (орендної плати). Направлення листів Овруцьким управлінням Головного управління ДПС у Житомирській області . |
2020 | Овруцьке управління ГУ ДПС у Житомирській області | Кошти міського бюджету | 20000,00 | ||||
2021 | Овруцьке управління ГУ ДПС у Житомирській області | Кошти міського бюджету | 20000,00 | ||||||
7 | Звітування про проведену роботу перед ГУ ДПС у Житомирській області та органами місцевого самоврядування | 2020-2021 | Овруцьке управління ГУ ДПС у Житомирській області | – | Не потребує
фінансування
|
Контроль за ходом виконання Програми
Безпосередній контроль за ходом виконанням заходів і завдань Програми, цільовим та ефективним використанням коштів здійснює Овруцьке управління ГУ ДПС у Житомирської області.
Овруцьке управління ГУ ДПС у Житомирській області до 1 березня наступного за терміном виконання програми роком, подає до Овруцької міської ради узагальнену інформацію про стан та результати виконання Програми відповідно до додатку 5 Порядку формування, фінансування і моніторингу виконання регіональних (комплексних) програм.
Секретар ради Дєдух І.М.
Завантажити документ