Проект “ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ДО МІСЬКОГО БЮДЖЕТУ НА 2021 РІК”

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ДО МІСЬКОГО БЮДЖЕТУ НА 2021 РІК

 І. ОЦІНКА ТЕНДЕНЦІЙ ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОВРУЦЬКОЇ ОТГ

Овруцька об’єднана територіальна громада утворена 13 квітня 2017 року відповідно до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» шляхом об’єднання Овруцької міської ради, Бондарівської, Великофоснянської, Великохайчанської, Великочернігівської, Гошівської, Зарічанської, Кирданівської, Невгодівської, Норинської, Підрудянської, Піщаницької, Покалівської, Раківщинської, Хлуплянської, Черепинської, Шоломківської, Слобідської, Левковицької, Ігнатпільської, Руднянської сільських рад Овруцького району.

Овруцька ОТГ розташована у центрі Полісся, межує з районами Гомельської області Республіки Білорусь; Коростенським і Народицьким районами Житомирської області.

Демографічна ситуація  в районі  дуже складна. Смертність населення перевищує народжуваність в 2,0 рази. Щорічно внаслідок природних втрат населення району зменшується на 500-600 чоловік.

Від’ємний приріст населення в районі розпочався з 1986 року. Особливо тривожить смертність чоловіків в працездатному віці, яка майже в 4,2 рази більша ніж серед жінок. Зменшенню кількості населення в районі сприяють і негативні міграційні процеси, особливо після катастрофи на Чорнобильській АЕС.

Виробнича інфраструктура

На території громади представлені такі галузі промисловості: легка, харчова, будівельних матеріалів, сільське господарство.

Підприємства:хлібозавод, деревообробний комбінат, компанія порційних автоматів, швейна фабрика, лісгоспи; сільськогосподарські та фермерські господарства.

Діє залізничний пункт контролю «Овруч» через державний кордон України та Білорусі.

На сьогоднішній день діє більше 500 торговельних об’єктів та сфери послуг: це продовольчі та непродовольчі магазини, заклади громадського харчування, побутового обслуговування – майстерні по пошиттю одягу, ремонту взуття і техніки, медичного обслуговування, аптеки, та ін.

Банківська система представлена філіями банків «Ощадбанк», «Приват банк», «Райфайзен банк Аваль», та кредитною спілкою «Оберіг».

Основними складовими сфери житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької ОТГ є водопровідно-каналізаційне господарство, дорожня інфраструктура, обслуговування багатоповерхових житлових будинків, санітарний стан територій населених пунктів, управління  поводження з ТПВ, вуличне освітлення в населених пунктах. Працює чотири підприємства: КП «Водоканал» Овруцької міської ради, КП «Відродження» Овруцької міської ради, КП «Гарне місто» Овруцької міської ради, КП «Овруч» Овруцької міської ради.

Транспортна інфраструктура

Регіональні пасажирські та вантажні перевезення здійснюються залізничним та автомобільним транспортом. Із загальною мережею автомобільних доріг України Овруцька громада сполучена дорогами державного значення Вінниця-Житомир-Овруч-Мозир, Київ–Овруч-Іванків та місцевого підпорядкування. Громада має автобусне сполучення з Києвом, Житомиром, Вінницею, Коростенем, Рівним, Бердичевом, Трускавцем, Гомелем.

Пасажирські перевезення, в Овруцькій ОТГ,  здійснюються ПАТ «АТП – 11847», ТОВ «Автосвіт ЛТД», ПП «РІМ – Богдан». На території громади на сьогодні функціонує 68 автобусних маршрути. Щоденна кількість рейсів: 186. Усі населені пункти громади забезпечені постійним транспортним сполученням з адміністративним центром. На території ОТГ діє Програма відшкодування пільгового перевезення населення автомобільним транспортом.

Дорожня інфраструктура громади знаходиться в  незадовільному стані, цьому передував низький рівень фінансування дорожніх робіт, через недостатнє фінансування порушувалися нормативні міжремонтні строки, не було можливості здійснити технічне переоснащення дорожньої галузі, широко запровадити нові технології, машини, механізми, матеріали і конструкції.

Найбільш проблемними, що потребують ремонту, є дороги загального користування місцевого значення та вулиці і дороги комунальної форми власності. Наразі ведеться активна робота щодо будівництва, капітального ремонту та реконструкції дорожнього покриття громади, проте у зв’язку з недостатнім фінансуванням значна кількість доріг знаходиться у вкрай занедбаному стані.

Гуманітарна інфраструктура.

В Овруцькій ОТГ мережа закладів дошкільної освіти  станом на 01.01.2021 року відповідає потребам населення, функціонує 19 закладів дошкільної освіти.

Дошкільну освіту в закладах ОТГ здобуває 930 дітей.

Центральну роль у вихованні громадянина, який є особистістю, патріотом та інноватором, в 2020 році виконувалась система загальної середньої освіти – Нова українська школа. Вона не просто реагувала на зміни, які відбуваються у суспільстві – вона стає авангардом, рушійною силою цих змін.

Функціонує 13 закладів загальної середньої освіти та 7 філій 5 опорних закладів, 8 самостійних закладів ЗСО.

  • 16 закладів дошкільної освіти;
  • 6 заклади позашкільної освіти.

У зв’язку з інтеграцією України в європейський простір назріла проблема модернізації освітньої галузі, вирівнювання освітнього потенціалу ОТГ, забезпечення рівного доступу до якісної освіти. Тому для забезпечення потреби населення у якісних освітніх послугах було реорганізовано Піщаницьку та Великофоснянську ЗОШ І-ІІІ ступенів у ЗЗСО І-ІІ ступенів, Раківщинська, Великочернігівська, Гошівська, Великохайчанська, Хлуплянська та Невгодівська ЗОШ стали філіями І-ІІ ступенів.

Загалом функціонує 5 опорних закладів освіти з 7 філіями, 6 – ЗЗСО І-ІІІ ступенів та 2 ЗЗСО І-ІІ ступенів, освіту в них здобувають 3836 учнів.

Середня наповнюваність класів в 2020-2021 н.р. становить 16,15 учнів.

Мережа закладів культури Овруцької міської ради, складає 48 установ: 31 сільських клубних закладів, районний будинок культури, 13 сільських бібліотек, 2 районні бібліотеки, музей та  2 школи естетичного виховання

Медична галузь Овруцької ОТГ представлена:

Первинна ланка: на території Овруцького  району функціонує 15 амбулаторій загальної практики сімейної медицини, 66 фельдшерських пунктів. Загальною проблемою для сільських закладів охорони здоров′я є низький рівень матеріально-технічної бази, що не відповідає табелям оснащення, затверджених наказами МОЗ України.

Вторинна ланка: до складу КНП«Овруцької міської лікарні»  входить:

  • поліклінічно-діагностичне відділення;
  • стаціонарні відділення.

Серед всього населення громади є такі пільгові категорії, як учасники АТО, постраждалі внаслідок ЧАЕС І кат., ІІ кат., учасників бойових дій,  сім’ї воїнів загиблих в АТО.

У 2020 році проводиться фінансування таких міських Програм:

Програма соціального захисту населення Овруцької міської ради на 2018 – 2020 роки.”

Програма підтримки обдарованої учнівської молоді на 2018 – 2023 роки Овруцької міської ради.

Програма розвитку освіти Овруцької міської об’єднаної територіальної громади на 2018-2020 роки.

Програма розвитку культури і туризму в Овруцькій міській раді на 2018-2020 роки.

Програма розвитку вторинної медицини та її профілактичної спрямованості в ОТГ Овруцької міської ради на 2020 рік.

Програма розвитку первинної медицини та її профілактичної спрямованості в ОТГ Овруцької міської ради (далі Центру) на 2020 рік.

Програма  розвитку фізичної культури і спорту у місті Овручі на 2018-2020 роки.

Програма соціально-економічного розвитку Овруцької центральної районної лікарні на 2018-2020 роки.

Програма соціально-економічного та культурного розвитку Овруцької ОТГ на 2020 рік.

Програма реформування та розвитку житлово-комунального господарства Овруцької ОТГ на 2018-2020 роки.

Програма забезпечення дослідження вмісту нітратів в продуктах рослинного походження на 2020 рік.

Програми забезпечення якості сирого молока на 2020 рік.

Комплексна програма забезпечення пожежної та техногенної безпеки захисту населення і території Овруцької міської ради від надзвичайних ситуацій на 2016-2020 роки.

Програма охорони навколишнього природнього середовища Овруцької ОТГ на 2019-2020 роки.

Програми управління місцевим боргом міського бюджету на 2019-2023  рік.

Програма розвитку агропромислового комплексу Овруцької ОТГ на 2019-2020 роки.

Програма забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2019-2022 роки Овруцької міської ради.

Програма фінансової підтримки Комунального підприємства “Центральна районна аптека №31 м. Овруча” Овруцької міської ради на 2019-2022 роки та ін.

Враховуючи підсумки 2020 року серед головних пріоритетів економічного і соціального розвитку Овруцької громади у 2020 році мають бути:

  • сприяння створенню привабливого інвестиційного клімату у громаді та залучення стратегічних інвесторів у реальний сектор економіки громади;
  • участь у проектах міжнародної технічної допомоги;
  • збереження рівня доходів населення, пом’якшення ситуації на ринку праці в громаді, забезпечення соціального захисту найбільш вразливих верств населення;
  • підвищення якості надання освітніх послуг
  • підвищення якості послуг у закладах охорони здоров’я
  • підвищення ефективності енергоспоживання, здійснення заходів із енергозбереження в усіх сферах діяльності;
  • надійне функціонування систем життєзабезпечення населення, реформування і розвиток житлового та комунального господарства;
  • підвищення рівня соціальних стандартів і якості послуг, які безпосередньо надаються населенню, створення належних умов для всебічного та повноцінного розвитку дітей, відродження культурних, просвітницьких традицій та спорту;
  • спрямування наявних ресурсів на соціально-економічний розвиток громади та підвищення доходів його жителів, створення умов для розвитку малого і середнього бізнесу;
  • активізація інвестиційної діяльності, продовження реконструкцій та поточних ремонтів об’єктів життєзабезпечення, розвиток та відновлення мережі доріг;
  • розбудова інфраструктури сільських територій;
  • розв’язання екологічних проблем громади.

Основні завдання  полягають у:

  • забезпеченні гідних умов життя громадян за рахунок нарощування та утримання рівня економічного зростання, проведення структурних перетворень, впровадження нових енергозберігаючих технологій;
  • стимулюванні раціонального використання енергоресурсів, що сприятиме забезпеченню потреби мешканців багатоповерхового та приватного секторів в енергоресурсах;
  • створенні позитивної тенденції, щодо залучення вітчизняних та іноземних інвестицій;
  • сприянні суб`єктам господарювання у реалізації інвестиційних проектів, спрямованих на створення нових робочих місць, освоєння передових технологій;
  • забезпеченні подальшого розвитку малого і середнього підприємництва, підвищення їх ролі у соціально-економічному житті громади;
  • забезпечення населення якісними комунальними послугами;
  • здійснення природоохоронних заходів, щодо призупинення погіршення стану навколишнього природного середовища: завершення реконструкції очисних споруд у м.Овручі, поліпшення якості питної води та впорядкування утилізації твердих побутових відходів.
  1. Оцінка доходів міського бюджету на 2021 рік

Показники дохідної частини міського бюджету на 2021 рік розроблені на базі показників  економічного і соціального розвитку Овруцької об’єднаної територіальної громади, з урахуванням норм чинних Бюджетного та Податкового кодексів України та внесеними змінами до бюджетного та податкового законодавства, з урахуванням Проекту Закону  «Про Державний бюджет України на 2021 рік» від 14.09.2020р №4000.

Згідно Проекту Закону України « Про Державний бюджет України на 2021 рік» розмір мінімальної заробітної плати встановлено на рівні 6000грн. з 01.01.2021 року, та 6500грн. з 01.07.2021  прожиткового мінімуму на 1 особу на рівні 2189грн. з 01.01.2021 року, 2294 грн. з 01.07.2021року, 2393 грн.- з 01.12.2021 року.

При прогнозуванні дохідної частини міського  бюджету на 2021 рік  враховано:

  • фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами 10 місяців 2020 року;
  • зміни податкового законодавства щодо індексації ставок, виражених у абсолютних значеннях;
  • проект Програми соціально – економічного та культурного розвитку Овруцької ОТГ на 2021 рік, розроблений з урахуванням головних стратегічних напрямків розвитку громади на період до 2022 року.

Доходи міського бюджету на 2021 рік розраховано в сумі 285 430,4 тис.грн.,у тому числі:

  • загальний фонд – 282276,3 тис. грн., в т.ч податки та збори –133000,0,0 тис.грн, міжбюджетні трансферти  – 149276,3 тис.грн.;
  • спеціальний фонд 3154,1 тис.грн.

Надходження податків, зборів та інших платежів до загального фонду

Прогнозні показники надходжень податків та зборів до загального фонду міського бюджету визначено в обсязі – 133000,0 тис.грн., що на рівні із очікуваними  на 2020 рік. Доходи  не збільшено, так як  враховано припинення зарахування частини ( 13,44 відсотка) акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального до бюджетів місцевого самоврядування у зв»язку із зарахуванням цих надходжень до дорожнього фонду – 7000 тис.грн. у 2020 році. Доходи визначено відповідно до статті 64 Бюджетного кодексу України.

Основним джерелом надходжень загального фонду є податок та збір на доходи фізичних осіб, що становить 60,0% від показника доходів загального фонду 2021 року. Надходження даного податку прогнозуються в сумі 69000,0 тис.грн. Розрахунок проведено з урахуванням прогнозного на 2021 року фонду оплати праці (638889,0 тис.грн), рівня середньої заробітної плати по ОТГ( 8105 тис.грн), іншої бази та діючих ставок оподаткування доходів фізичних осіб.

Прогноз надходжень ПДФО з грошового забезпечення військовослужбовців – 7400,0 тис.грн., за результатами річного декларування доходів – 400,0 тис.грн., від інших надходжень – 2700 тис.грн., розраховано з урахуванням динаміки надходжень в 2020 році.

Прогнозний показник надходжень акцизного податку до міського бюджету розраховано в сумі 4300,0 тис.грн., що становить 3,2% у загальному обсязі надходжень загального фонду міського бюджету та на 7.5% більше  до очікуваних показників 2020 року. Прогнозні надходження акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів визначені до  діючого законодавства.

Розрахунок податку на майно, зокрема, плати за землю на 2021 рік проведено у розрізі юридичних та фізичних осіб за видами  земельного податку та орендної плати за земельні ділянки.

Прогнозний показник податку на майно (плата за землю) до міського бюджету на 2021 рік прогнозується в сумі 18095,0 тис. грн. Питома вага в загальному обсязі надходжень – 13,6%.

          Розрахунок показника суми податку на майно (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) на 2021 рік проведено у розрізі об’єктів житлової та нежитлової нерухомостей, юридичних та фізичних осіб, а також з урахуванням площі об’єктів, і становить 2679,0тис. грн., питома вага в загальному обсязі надходжень – 2,0%.

Прогнозна сума єдиного податку на 2021 рік становить                                 19900,0 тис. грн. Питома вага в загальному обсязі надходжень – 15,0%. Прогнозний показник розраховано, виходячи з динаміки надходжень даного податку у 2020 році, збільшення прожиткового мінімуму для працездатних осіб  для платників I групи, зростання мінімальної заробітної плати на 20,0% для платників II групи, індексу споживчих цін на 2021 рік ( 107,3 відс.) для платників III групи, зміни складу платників податків.

Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності  прогнозуються в сумі 220,00 тис.грн. Доходи прогнозуються на підставі наданих у оренду площ комунального майна.

Крім цього, в дохідній частині  бюджету на 2021 рік враховано 8158,5 тис.грн. наступних платежів:

  • податок на прибуток комунальних підприємств – 250,0 тис.грн.;
  • частина чистого прибутку ( доходу) комунальних підприємств та їх об»єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету – 100,0 тис.грн.;
  • рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування  – 4000 тис.грн.;
  • рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) – 2461,5 тис.грн.;
  • адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – 20,0 тис.грн.;
  • плата за надання інших адміністративних послуг – 350,0 тис.грн.;
  • адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 600,0 тис.грн.;
  • державне мито – 77,0 тис.грн.;
  • інші надходження -300,0 тис.грн.

         Надходження податків, зборів  та інші надходження до спеціального фонду

Відповідно до статті 691 Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, а також інших чинних нормативно – правових актів, доходи спеціального фонду міського бюджету на 2021 рік прогнозуються в сумі 3154,1 тис.грн.

           Основними платежами спеціального фонду є власні надходження бюджетних установ, кошти від продажу землі, кошти від відчуження майна, що  перебуває в комунальній власності.

Показник суми власних надходжень бюджетних установ на 2021 рік становить 1488,5 тис. грн.;

Надходження  коштів від продажу землі  на 2021 рік прогнозуються у сумі 1000,0 тис. грн;

Надходження коштів від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності прогнозуються в сумі 665,6 тис.грн.

Офіційні трансферти

Офіційні трансферти в міському бюджеті  враховані в сумі 149 276,3 тис.грн. (що доведені до міської ради станом 01 листопада 2020 року), у тому числі:

– базова дотація у розмірі 23 625,4 тис.грн., що відповідає обсягу, визначеному у проекті Закону України « Про Державний бюджет на 2021 рік»;

–   освітня субвенція з державного бюджету  у розмірі  120 650,9 тис. грн., передбачена проектом Закону України « Про Державний бюджет на 2021 рік»;

Видатки міського бюджету Овруцької міської об’єднаної територіальної громади на 2021 рік

Видаткова частина бюджету сформована  відповідно до Бюджетного кодексу  України, з урахуванням основних підходів до формування місцевих бюджетів на 2021 рік, доведених Міністерством фінансів України та застосуванням програмно-цільового методу бюджетування.

При формування показників видатків міського бюджету на 2021 рік враховано:

-підвищення розміру мінімальної заробітної плати з 01 січня 2021 року до 6000грн.;

– підвищення розміру мінімальної заробітної плати з 01 липня 2021 року до 6500грн.;

-підвищення розміру прожиткового   мінімуму на одну особу : прожиткового мінімуму на 1 особу на рівні 2189грн. з 01.01.2021 року, 2294 грн. з 01.07.2021року, 2393 грн.- з 01.12.2021 року;

-встановлення посадового окладу працівників 1 тарифного розряду на рівні, не  меншому як  прожитковий мінімум, встановлений  для працездатних  осіб на 01 січня 2021року – 2270грн.;

-збереження міжпосадових співвідношень розмірів посадових окладів і  тарифних коефіцієнтів;

-індекс споживчих цін – 107,3%;

-середній коефіцієнт  збільшення видатків на оплату енергоносіїв -1,1.

Основними відмінностями формування бюджету на 2021 рік  є:

-запровадження середньострокового бюджетного планування;

-визначення обсягу освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на основі формули, яка враховує поділ класів на групи для вивчення окремих предметів, загальну площу адміністративно-теріторіальних одиниць та кількість населення, в тому числі сільського;

-фінансування установ охорони здоров»я в рамках реалізації реформи системи  охорони здоров»я.

Видаткова частина міського бюджету  на 2021 рік сформована в межах наявного  фінансового ресурсу  та  визначення в обсязі 283864,8тис.грн. Видатки загального фонду складають 282 276,3тис.грн., видатки спеціального фонду  1688,5тис.грн.  На погашення місцевого боргу по кредиту Північної Екологічної Фінансової Корпорації НЕФКО 1565,6 тис.грн.

На забезпечення видатків загального фонду спрямовані надходження від податків і зборів та міжбюджетні трансферти з державного бюджету в обсягах доведених до міської ради станом 01 листопада 2020 року.

Видатки спеціального фонду передбачені за рахунок  власних  надходжень бюджетних установ,  надходжень від продажу майна та землі,

 ЗАГАЛЬНИЙ ФОНД

Видатки загального фонду міського бюджетуна 2021 рік  сформовані відповідно  до ст.89 та 91 Бюджетного кодексу України та визначені в обсязі 282276,3тис.грн.

Найбільшу питому вагу у видатковій частині ( 90,6%) загального фонду бюджету займають видатки на соціально-культурну сферу –255632,2 тис.грн.

Державне управління 32383,5 тис.грн., або 12,7 % від обсягу видатків ;
Освіта 201535,7 тис.грн., або 78,8%;
Охорона здоров»я 7687,8 тис.грн., або 3,0%;
Культура 9173,0 тис.грн, або 3,6 %;
Фізична культура і спорт 4852,2 тис.грн., або 1,9%;

На забезпечення діяльності закладів «Освіти» спрямовані кошти освітньої субвенції  (120650,9тис.грн.), кошти дотації на здійснення переданих видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров»я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету ( 5000,0тис.грн.) які спрямовані на оплату комунальних послуг та енергоносіїв  та власні доходи міського бюджету ( 80884,8тис.грн).

В загальному обсязі видатків на галузь враховані видатки на виплату одноразової допомоги  дітям – сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування , після досягнення 18-ти річного віку (18,1тис.грн).

За рахунок коштів міського бюджету забезпечення харчування в дитячих  дошкільних закладах ( в групах звичайного режиму вартість 1 діто-дня складає 30 грн., і ясельних групах – 23грн.) та гаряче харчування учнів в загальноосвітніх навчальних закладах ( учнів 1-4 класів, пільгової категорії 5-11 класів та груп продовженого дня,  виходячи з вартості 1 діто-дня у розрізі вікових категорій для дітей:

  • віком від 6 до 10 років – 27,00 грн.
  • віком від 10 до 14 років – 28,20 грн.
  • віком від 14 до 18 років – 30,00грн.

Крім того, у видатках по галузі «Освіта» враховуються видатки на забезпечення  діяльності  шкіл  естетичного  виховання ( утримання музичної   та художньої шкіл) в обсязі 6365,3тис.грн.

На забезпечення діяльності закладів «Охорони здоров»я» спрямовані кошти міського бюджету 7687,8 тис.грн. ( заробітна  плата, комунальних послуг та енергоносіїв, поточні видатки),

Видатки на соціальний захист на 2021 рік  передбачені  у обсязі 10269,8тис.грн. в тому числі:

за рахунок коштів міського бюджету

  • на компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян 2600,0 тис.грн.;
  • на компенсаційні виплати на пільговий проїзд залізничним транспортом окремим категоріям громадян 400,0 тис.грн.;
  • надання фінансової підтримки громадським організаціям ветеранів і осіб з інвалідністю, діяльність яких має соціальну спрямованість 200,0тис.грн.;
  • забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення – 5569,8 тис.грн.;
  • інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення 1500,0тис.грн.

По галузі «Культура і мистецтво» заплановані видатки  в сумі 9314,5 тис.грн. на фінансування  бібліотечної системи , будинку культури та клубів, музею.

Для фінансування галузі «Фізична культура і спорт»  заплановані видатки в  сумі 4932,2 тис. грн., які спрямовані на утримання дитячо-юнацької спортивної школи.

В загальному обсязі видатків на галузь враховані видатки для організації, проведення та забезпечення участі вихованців у спортивних заходах та змаганнях заплановані видатки у сумі 835,0тис.грн.

За рахунок коштів  міського бюджету у 2021 році передбачені видатки на розвиток  житлово-комунального господарства у сумі 11446,7тис.грн. згідно напрямків використання  коштів визначених  Програмою реформування та розвитку житлово-комунального  господарства на 2020-2025 роки.

В бюджеті міста на 2021 рік передбачені міжбюджетні трансферти у сумі 600,0 тис.грн. Словечанському сільському бюджету на утримання стаціонарного відділення територіального центру соціального обслуговування Овруцької райради с.Н.Велідники.

Резервний фонд на 2021 рік складає 100,0 тис.грн.

ВИДАТКИ СПЕЦІАЛЬНОГО ФОНДУ

На забезпечення видатків спеціального фонду міського бюджету у 2021 році спрямовано 1588,5тис.грн. , втому числі:

– власні надходження бюджетних установ 1488,5тис.грн. для забезпечення видатків на утримання бюджетних установ;

– надходження коштів від відчуження майна, що  перебуває в комунальній власності – 100,0 тис.грн.

На погашення місцевого боргу по кредиту Північної Екологічної Фінансової Корпорації НЕФКО:

– коштів від продажу землі – 1000,0 тис. грн;

– надходження коштів від відчуження майна, що  перебуває в комунальній власності – 565,6 тис.грн.

Визначити на 31 грудня 2021 року граничний обсяг місцевого боргу у сумі 2 348 421,44 гривень.(в 2018-2020 рр. обсяг позики становив 5940,0 тис.грн.)

Детальна інформація в додатках.

Начальник відділу фінансів                                          Т.М.Шурло

Головний спеціаліст                                                      Л.Л.Павлущенко

Головний спеціаліст                                                      К.Л.Дуб


Додаток 6

Додаток 7

Додаток 8

Додаток 9

Додаток 10

Додаток 11

Додаток 12

Додаток 13

Додаток 14



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=