Рішення №782 від 20 серпня 2021 року “Про звіт заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Р І Ш Е Н Н Я

Дванадцята сесія                                                       VIII скликання

від 20 серпня 2021 року № 782

Про звіт заступника міського
голови з питань діяльності

виконавчих органів ради

Заслухавши звіт заступника міського голови Дєдух І.М., відповідно до ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи рекомендації засідання постійної депутатської комісії міської ради з гуманітарних питань, освіти,  медицини, культури, фізичного виховання та соціального захисту населення від 18.08.2021 р., міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Затвердити звіт заступника Овруцького міського голови Дєдух Ірини Михайлівни (звіт додається).
  2. Вказати Дєдух І.М. щодо необхідності звернути увагу на покращення роботи по напрямкам в гуманітарній сфері, рекомендованим профільною депутатською комісією.

Міський голова                                                                Іван КОРУД

Звіт

заступника міського голови Дєдух І.М.

за період січень 2021 року по 31 липня 2021 року

Я,  Дєдух Ірина Михайлівна була призначена на посаду заступника 30 грудня 2020 року.

Відповідно до посадових обов»язків забезпечую реалізацію у територіальній громаді державної політики в галузях освіти, науки,  культури та мистецтв, фізичної культури та спорту, сім’ї і молоді, охорони дитинства і материнства, соціального захисту населення; здійснюю контроль за дотриманням законодавства з даних питань.

У межах своїх функціональних повноважень координую і контролюю роботу наступних структурних підрозділів виконкому Овруцької міської ради:

– відділу з гуманітарних питань;

– служби у справах дітей;

– центру надання соціальних послуг.

Звіт мій буде побудований по блокам, а саме по структурним підрозділам.

Додатково  з початку року по 01.03.2021 року на мене було покладено обов»язки секретаря виконавчого  комітету, а саме: було проведено  та оформлено 3 засідання виконавчого комітету  та опрацьовано та надіслано 76 рішень виконавчого  комітету.

Також протягом січня –лютого 2021 року було оформлено 8 протоколів апаратних нарад та 8 узагальнених інформацій.

В зв»язку з відсутністю секретаря виконавчого комітету на мене покладено функції секретаря комісії з питань ТЕБ і НС, де мною оформлено 13 протоколів  з даної комісії.

Гуманітарний відділ:

 Мережа освіти складається: 13 закладів загальної середньої освіти (5 опорних закладів освіти і 8 закладів як самостійних юридичних осіб), та 6 філій; всього – 19 заклад; у них навчається 3836 учнів;

– 18 закладів дошкільної освіти, які відвідують 937 дітей дошкільного віку;

– 3 заклади  позашкільної освіти, у яких навчаються 1187 вихованців

Протягом січня місяця відбувались протокольні  зустрічі з керівниками закладів освіти: школи, садочки та позашкільні заклади ОТГ, де були визначені проблемні питання кожного закладу.

Всі організаційні заходи з січня по серпень 2021 року було виконано вчасно, а саме: 26 квітня було проведено заходи щодо відзначення ліквідаторів до 35 річниці аварії на ЧАЕС, 24 квітня 2021 року було організовано поїздку до м.Чорнобиль у кількості 55 ліквідаторів, також з старостинськими округами було вибрано та сформовано списки померлих ліквідаторів та забезпечення відкриття даних меморіальних плит з іменами ліквідаторів ЧЕАС в м.Чорнобиль. Також з січня по серпень було організовано покладання квітів до пам»ятних знаків.

На переддень  9 травня, було організовано та здійснено заходи по забезпеченню  продуктових  наборів  ветеранам другої світової війни та підготовлено захід до Дня пам»яті та примирення;

1 червня 2021 року було проведено заходи, по  старостинським   округам,  розвезено матеріальну допомогу для багатодітних сімей спільно із благодійним фондом «Допомога дітям Чорнобиля», який постійно допомагає Овруцькій ОТГ,  завезено продуктові набори сім»ям, які опинились в складних життєвих обставинах.

Також рішенням виконавчого комітету  мене було визначено

заступником штабу по оздоровленню, протягом двох місяців  було організовано  оздоровлення дітей Овруцької ОТГ. Особисто мною були  завезені  діти з сімей СЖО  в ДЗ «Український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення Міністерства охорони здоров’я України» Пуща Водиця, всього оздоровлено протягом липня –серпня 2021 року:

  • ДЗ «Український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення Міністерства охорони здоров’я України» Пуща Водиця -160 дітей, 3 зміни
  • Обласний санаторій радіаційного захисту для дорослого і дитячого населення Житомирської обласної ради ДОЗ «Лісова казка» смт. Кам`яний Брід – 49 дітей. (1 зміна)
  • ТОВ «Прибрежний» смт. Лазурне Скадовського району Херсонської області – 94 дитини (2 зміни)
  • Санаторій «Дениші» Житомирської області – 21 дитина (1 зміна)

Загалом оздоровлено 324 дитини Овруцької ОТГ.

Постійно особисто протокольно оформлювались списки пільгових категорій дітей, які направлялись на оздоровлення.

Протягом звітного періоду було організовано та проведено два  конкурси на заміщення вакантних посад директора ІРЦ та директора Ігнатпільського ЗЗСО, де я була головою  комісії.

Служба у справах дітей:

Станом на 01.08.2021 р. на території Овруцької ТГ і м.Овруч  проживає 73 сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують матеріальної допомоги і здійснення контролю за виконанням батьками їх батьківських обов’язків.  В них виховується 213неповнолітніх дітей. 60 сімей знаходяться на обліку Служби, як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах у них виховується 148 дітей.

Станом на 01.08.2021 року на обліку служби у справах дітей перебуває 101 дитина-сирота, дітей, позбавлених батьківського піклування, із них:

  • Влаштовано під опіку(піклування) 80 дітей;
  • Виховуються у ДБСТ, прийомних сім’ях  20дітей;
  • Виховуються в державних дитячих закладах за станом здоров»я 3дітей.

Особисто закріплена за сім»єю СЖО Шевчуків, де виховується двоє дітей, яку періодично відвідую та допомагаю  матеріально.

На виконання Програми соціального захисту населення Овруцької територіальної громади на 2021- 2025 роки та відповідно до Порядку використання коштів, затвердженого цією програмою, на першому засіданні комісії з обстеження умов і потреб малозабезпечених і соціально незахищених верств населення було прийнято рішення виділити 23000 грн. для придбання 62 продуктових наборів, вартістю – 370 грн кожен. З 21 по 30 квітня спільно із службою у справах дітей було доставлено 20 таких наборів сім’ям СЖО та  сім’ям, де виховуються діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування.

Також за рішенням виконавчого комітету з січня місяця очолюю комісію з питань захисту прав дитини при виконавчому комітеті Овруцької міської ради, до серпня місяця відбулось 8 засідань комісій на яких вирішено багато питань,  що  стосуються захисту прав дітей.

Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради

Центр охоплює соціальними послугами жителів 91 населеного пункту громади та міста Овруч. На даний час у Центрі працює 49  чоловік.

Соціальні послуги за рахунок коштів громади отримують 250 осіб, з установленням диференційованої плати – 67 осіб,  за рахунок отримувача соціальних послуг – 51 особа,  368 всього осіб.

Особисто були направлені  листи до керівництва благодійного фонду «Хлібний дім»  та здійснено виїзд і   отримано  50 наборів постільної білизни.

35 сімей, у яких виховуються діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, сім’ї, які опинилися у складних життєвих обставинах, багатодітні сім’ї до Дня захисту дітей отримали дані набори.

У зв»язку із відсутністю сектору соціального захисту в Овруцькій ОТГ було підготовлення два рішення виконавчого комітету з пакетом документів про присвоєння звання Мати – героїня та направлено на Коростенську РДА.

Постійно опрацьовується вхідна документація.  За звітний термін опрацьовано 611 листів   та 54 заяви, дана робота передбачає узагальнення інформацій по різним напрямкам: соціальний, гуманітарний та захисту прав дітей.

За звітний період було підготовлено 7 рішень сесій міської ради та рішень виконавчого комітету 32  з яких доповідала на сесіях та на засіданнях виконавчого комітету.

Також опрацьовані та  підготовлені заходи до святкування дня 1075 річниці міста та 30-річниці Незалежності України.

Основними досягненнями у своїй діяльності за даний період вважаю проведену роботу та отримання позитивних результатів у напрямку залучення  коштів до громади для вирішення питань гуманітарної сфери:

Внаслідок проведеної роботи  з департаментом освіти та науки ОДА було підготовлено пакет документів та  погоджено отримання  освітянської  субвенції по проекту «Формування  нового безпечного середовища шляхом проведення  капітального ремонту  та придбання обладнання в шкільній  їдальні  ОЗО  «Овруцький ЗЗСО І – ІІІ ступенів № 4» по вул. Князя Олега, 11 в м. Овруч, Житомирської області»  вартістю  3 036 174 грн.

Протягом січня-березня 2021 року спільно із першим заступником міського голови Гришковцем були  підготовлені та подані  пакети документів з метою залучення  коштів  по програмі НЕФКО для реалізації проектів для   двох закладів соціальної сфери :

Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація) з заміною покрівлі лікувального корпусу п’ятиповерхового Овруцької центральної районної лікарні за адресою: Україна, Житомирської області , м. Овруч,  вул. Т.Шевченка, 106

Капітальний ремонт Овруцького закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів № 3 Овруцької міської ради Житомирської області за адресою: Україна, Житомирська область, м. Овруч , вул. Замкова, 13, 11100.

В результаті  проведеної роботи  було отримано від НЕФКО погодження щодо надання  кредитних коштів у сумі 500 тисяч евро або 16 млн.грн  та грантових коштів.

Протягом березня-квітня мною було підготовлено та подано на Всеукраїнський конкурсний відбір  3 пакети документів на отримання державної субвенції  на 1,5 млн. грн. для  придбання автомобілю для функціонування мобільної бригади  притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі, кошти надійдуть у вересні місяці.

1,3 млн. грн. коштів для  капітального ремонту приміщення під притулок для осіб, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі та 322 тисячі гривень для обладнання облаштування даного притулку.

Загальна сума державної субвенції. –3,122 млн. грн.

Додатково хочу повідомити, що лише 40 автомобілів було виділено на всю Україну та з 66 громад Житомирської області лише 7 отримали дану субвенцію на капітальний ремонт приміщення під притулок для осіб, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі, в тому числі і наша громада.

Заступник  міського голови                                          Ірина Дєдух



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=